Politika, iekšējā un ārējā

Tikai par politiku, bez makšķerēšanas.
Brālīt, Tu esi vienkārši ģeneāls vecis, Ar visa veida lidmašīnām lidojis, tagad vēl ar ātrvilcieniem, un pat ar metro, un vēl Kīnā, un ar 300km/h! :D

Noris, 23.februāris 2016, 08:42

Brālītis zin visu, ir darījis visu un var pamācīt arī citus:


apelsins, 23.februāris 2016, 10:15

ALO, ALO!!!
BIDIBIDI BĀ, BIDIBIDI BĀ....
;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
p.s. šamo filmu, šķiet, neesmu redzējis, vajadzēs atrast
23.februāris 2016, 12:05 | links
 
Brālīt, Tu esi vienkārši ģeneāls vecis, Ar visa veida lidmašīnām lidojis, tagad vēl ar ātrvilcieniem, un pat ar metro, un vēl Kīnā, un ar 300km/h! :D

Noris, 23.februāris 2016, 08:42


Brālītis zin visu, ir darījis visu un var pamācīt arī citus:
23.februāris 2016, 10:15 | links
 
Kāpēc gan nē ? Vācijā ar 285 km/h ātrvilcienā es arī esmu braucis . Sajūta baigā , ausis krīt ciet kā lidmašīnā .
23.februāris 2016, 08:52 | links
 
Brālīt, Tu esi vienkārši ģeneāls vecis, Ar visa veida lidmašīnām lidojis, tagad vēl ar ātrvilcieniem, un pat ar metro, un vēl Kīnā, un ar 300km/h! :D
23.februāris 2016, 08:42 | links
 
Rail Baltic ir baigi labs projekts.Es tikai par. Esmu visā pasaulē ar visādiem ātrvilcieniem braukājis. Ķīnā vispār ar 300 km/h kā torpēdas lidojām :)

Savā laikā bļāvu līdz ka metro ar nevajag, bet ar gadiem sapratu -ehh ka varēja gan viņu vēl paspēt uzbūvēt :( Būtu Rīgā metro es kas uz Rīgu braucu 2 ,3 x nedēļā ieekonomētu stabili savas 2 stundas dienā salīdzinot ko ar autiņu novizinos. Metro gan ir labākais izgudrojums ko transportnieki ir izdomājuši.

Bralitis, 22.februāris 2016, 16:24
jā brālit, katru nedēlu 6 stundas papildus varētu slavināt citus kaimiņvalsts projektus:)

usis, 22.februāris 2016, 16:29


Nosauc kaut vienu kuru slavinu.
22.februāris 2016, 19:51 | links
 
RailBaltica ātrvilciens!? Jūs ko!? Sliedes tak mūsējie liks..
22.februāris 2016, 18:18 | links
 
Menesī reizi esmu. Un tā jau 7ais gads iet.

dakterp, 22.februāris 2016, 16:38

Tad Tev noderētu. Tāpēc es brīnos, kur viņi domā salasīt Rīga-Pērnava 2000 pasažieru dienā.

daddy_j, 22.februāris 2016, 16:42
Ziemā,kad līcī ledus,ekselents pasākums!

BrunoL, 22.februāris 2016, 16:44


Redz Bruno uzreiz pareizi saprata. :-)
Starp citu, Vācijā arī tagad daudzi makšķernieki uz copi ar vilcienu brauc. Kuram vēl ritenis līdzi, kuram nē...
22.februāris 2016, 18:15 | links
 
Ziemā,kad līcī ledus,ekselents pasākums!

BrunoL, 22.februāris 2016, 16:44


...nāk prātā "sapuvušie 80tie", kad uz Lielupi braucām salakās ar vilcienu. Viss vagons pilns ar makšķerniekiem, neviena parastā pasažiera un smaržo pēc gurķiem :)
22.februāris 2016, 16:48 | links
 
Menesī reizi esmu. Un tā jau 7ais gads iet.

dakterp, 22.februāris 2016, 16:38

Tad Tev noderētu. Tāpēc es brīnos, kur viņi domā salasīt Rīga-Pērnava 2000 pasažieru dienā.

daddy_j, 22.februāris 2016, 16:42

Ziemā,kad līcī ledus,ekselents pasākums!
22.februāris 2016, 16:44 | links
 
Menesī reizi esmu. Un tā jau 7ais gads iet.

dakterp, 22.februāris 2016, 16:38


Tad Tev noderētu. Tāpēc es brīnos, kur viņi domā salasīt Rīga-Pērnava 2000 pasažieru dienā.
22.februāris 2016, 16:42 | links
 
Cik bieži Tu pēdējos 5 gados esi braucis uz Pērnavu? :) Vai zini, ka buss iet 2,5 st un tas maksā 8 eur? Vai zini cik maksās ātrvilciena biļete? :)
paskaties te visus nosacījumus. http://railbaltica.info/wp-content/uploads/2014/11/Rail_Baltica_Final_Report_Executive_Summary_31_05_11_FINAL_v2.pdf

daddy_j, 22.februāris 2016, 16:17

Menesī reizi esmu. Un tā jau 7ais gads iet.
Bet ierobežoto busu salīdzināt ar vilcienu??!!
22.februāris 2016, 16:38 | links
 
Savā laikā bļāvu līdz ka metro ar nevajag, bet ar gadiem sapratu -ehh ka varēja gan viņu vēl paspēt uzbūvēt :(

Bralitis, 22.februāris 2016, 16:24


Atslābsti, turpat Juglā viņš beigtos, ne jau ietu līdz Siguldai :)
Bļāvām jau pret to, ka metro būvniecībai bija paredzēti viesstrādnieki...kuru pēcnācēji arī ar to metro brauktu... :)

sīkāk te http://spoki.tvnet.lv/vesture/Nerealizetais-Rigas-metro-projekts/608587
22.februāris 2016, 16:38 | links
 
Rail Baltic ir baigi labs projekts.Es tikai par. Esmu visā pasaulē ar visādiem ātrvilcieniem braukājis. Ķīnā vispār ar 300 km/h kā torpēdas lidojām :)

Savā laikā bļāvu līdz ka metro ar nevajag, bet ar gadiem sapratu -ehh ka varēja gan viņu vēl paspēt uzbūvēt :( Būtu Rīgā metro es kas uz Rīgu braucu 2 ,3 x nedēļā ieekonomētu stabili savas 2 stundas dienā salīdzinot ko ar autiņu novizinos. Metro gan ir labākais izgudrojums ko transportnieki ir izdomājuši.

Bralitis, 22.februāris 2016, 16:24

jā brālit, katru nedēlu 6 stundas papildus varētu slavināt citus kaimiņvalsts projektus:)
22.februāris 2016, 16:29 | links
 
Kungi,to vilcienu tautā sauca par Čaiku. Bija varen ātrs tiem laikiem.Kursēja maršrutā Tallina-Rīga-Viļņa-Minska.
Jā,bija arī lēnais Rīga-Tallina-Rīga. Precīzi vairs neatceros,bet tā ap 22.00 no Rīgas un Tallinā bija precīzi 9.00 Vecpilsēta varēja ieturēt labas brokastis un kārtot lietas.16.00 ar to pašu bāni mājup,ja nebij zināms kāds "esti tidruks" pie kā vadīt mīlas un kaisles pārpilnu nakti.
22.februāris 2016, 16:28 | links
 
Rail Baltic ir baigi labs projekts.Es tikai par. Esmu visā pasaulē ar visādiem ātrvilcieniem braukājis. Ķīnā vispār ar 300 km/h kā torpēdas lidojām :)

Savā laikā bļāvu līdz ka metro ar nevajag, bet ar gadiem sapratu -ehh ka varēja gan viņu vēl paspēt uzbūvēt :( Būtu Rīgā metro es kas uz Rīgu braucu 2 ,3 x nedēļā ieekonomētu stabili savas 2 stundas dienā salīdzinot ko ar autiņu novizinos. Metro gan ir labākais izgudrojums ko transportnieki ir izdomājuši.
22.februāris 2016, 16:24 | links
 
Cik bieži Tu pēdējos 5 gados esi braucis uz Pērnavu? :) Vai zini, ka buss iet 2,5 st un tas maksā 8 eur? Vai zini cik maksās ātrvilciena biļete? :)
paskaties te visus nosacījumus. http://railbaltica.info/wp-content/uploads/2014/11/Rail_Baltica_Final_Report_Executive_Summary_31_05_11_FINAL_v2.pdf
22.februāris 2016, 16:17 | links
 
Visi nozuduši biedr Sulla...

skutans, 22.februāris 2016, 02:05


Buržuju rindās drīz iestāsies panika, bet komsomols rullēs kā Bamā. :D Iemesls gaužām spēcīgs - biedrs Trešais Reihs apnikumā no komuņagām un semītu dvakas devies baudīt čaviču astes šļakstus nach Čīle. Uz divām septiņdienēm. :D
22.februāris 2016, 16:10 | links
 
Nu re daddy!
Sekli skaties.
Vecais vilciens bija lēns, maršruta beigas "tupikā", Rīgā.
Jaunais būs ātrs un līdz Eiropai.
Runājot ar ļoti daudziem Somu "tūristiem"(kuri pašlaik ar prāmi tik līdz Tallinai atbrauc),secinājumi rodas paši par sevi. Vairāki atbrauks arī līdz Rīgai un daudzi arī tālāk.
Ja es no Rīgas līdz Pērnavai varēšu aizbraukt apm1,5 stundās, tad noteikti kādu reizi tā arī darīšu. :-)
22.februāris 2016, 15:58 | links
 
Lai nu tā būtu :)

Man gan viņš nešķiet ne labs, ne izdevīgs, jo paskatoties plānoto kravu un pasažieru plūsmu (kaut kur netā ir atrodams projekta apraksts) nesaprotu no kurienes tāda radīsies. Savulaik esošo dzelzceļa līniju Rīga-Tallina brīvās LV un EE aizklapēja ciet kā nerentablu. Tad kāpēc pēkšņi viņa kļūs rentabla??

Bet ne par to stāsts. Es to minēju kā piemēru, kad a-priori tiek pieņemts, ka viss, ko mums stāsta, ir patiess un būs izdevīgi un labi.

Vienīgie ieguvēji iespējams būs būvnieki, kuri varēs eiropas naudu apgūt... Arī Rīgas metro un Daugavpils hesam bija piekritēji. :)
22.februāris 2016, 15:39 | links
 
daddy_j,
Ļoti sliktu piemēru piemeti(runa par RailBaltic).
Vienīgie kam šis projekts ŠĶIET neizdevīgs ir Krievija un ap tās dzelzceļu saistošie uzņēmumi. Mūsu bērni/mazbērni būs mums tikai pateicīgi ja realizēsim šo projektu.
Kaut arī manus īpašumus(netieši gan) skar šis projekts, esmu abām rokām PAR!!!
22.februāris 2016, 15:16 | links
 

Pievieno savu atbildi

Tēma slēgta. Atbildes pievienot nav atļauts!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager