Politika, iekšējā un ārējā

Tikai par politiku, bez makšķerēšanas.
Vēl piebilstot -
Man personīgi pie kājas tie kravu apgrozījumi.
Man svarīgi iekāpt Rīgā un ar komfortu un ātri nokļūt Berlīnē!
23.februāris 2016, 17:05 | links
 
Pilnīgi jāpiekrīt šeit izskanējušo cilvēku apzīmējumam - vecie perdeļi...
Kad jūs vienreiz sāksiet domāt mūsdienīgi.
Šāds dzelzceļš ir vistiešākās ekonomiskās izaugsmes rādītājs.
Jā, varbūt pirmajā gadā, varbūt arī piektajā šis projekts nebūs noslogots, bet pēc 10 jaunu točna viss būs čikiniekā. Un kā jau teicu, mūsu bērni/mazbērni mums par to paldies teiks.
Gribam dzīvot kā eiropā,bet pārvietoties ar ogļu vilcienu? Tad jums veči jāapsver iespēja par dzīves vietas maiņu.
23.februāris 2016, 17:02 | links
 
Bralitis, Tu gadījumā "neganījies" šodien ap 12iem Raiņa un Barona ielu krustojuma tuvumā?
23.februāris 2016, 16:55 | links
 
Hotentot tu par kravas pārvadājumiem runā . RailBaltic pamatdoma tak ir pasažieru ātrvilciena būve .

Bralitis, 23.februāris 2016, 14:54

Tev tak latviski saka, ka NĒ :) tas būs preču (galvenokārt) - pasažieru dzelzceļš! Nu tā vismaz tajos aprēķinos rakstīts (pasties atpakaļ, es ieliku linku uz .pdf)! Paņem izlasi (ja angliski lasi), pasēdi un padomā...Iedomājies - kravas ar ātrvilcienu vest??! Pienu un saldējumu no Tallinas :DDD
A ja to kravu nebūs, tad pasažieriem biļetes ohohoo uzleks... pa 200 eur uz Varšavu var ar lideni aizlidot...
U
daddy_j, 23.februāris 2016, 15:02


Lasu tagad.
23.februāris 2016, 15:07 | links
 
Hotentot tu par kravas pārvadājumiem runā . RailBaltic pamatdoma tak ir pasažieru ātrvilciena būve .

Bralitis, 23.februāris 2016, 14:54


Tev tak latviski saka, ka NĒ :) tas būs preču (galvenokārt) - pasažieru dzelzceļš! Nu tā vismaz tajos aprēķinos rakstīts (pasties atpakaļ, es ieliku linku uz .pdf)! Paņem izlasi (ja angliski lasi), pasēdi un padomā...Iedomājies - kravas ar ātrvilcienu vest??! Pienu un saldējumu no Tallinas :DDD
A ja to kravu nebūs, tad pasažieriem biļetes ohohoo uzleks... pa 200 eur uz Varšavu var ar lideni aizlidot...
23.februāris 2016, 15:02 | links
 
Hotentot tu par kravas pārvadājumiem runā . RailBaltic pamatdoma tak ir pasažieru ātrvilciena būve .
23.februāris 2016, 14:54 | links
 
Hotentots,
Jau pirmajā punktā Tev auzas!
Vilciens būs līdz Varšavai, kur tālāk iespējams pārsēsties uz Berlīni...
Bet tas tā.
Bez kravas būs arī pasažieru vilciens,kurš Rīgas centrā protams atmetīsies, bet jau apm. Jāņavartu rajonā vilks uz 100.
Tā kā varu tikai teikt, ka sūdīgi esi projektu izpētījis.
Par būvniecību neuztraucies, pietiekami naudas paliks LV, pastudē likumdošanu.
Sīkāk gan neielaidīsos diskusijā. :-)

dakterp, 23.februāris 2016, 13:29


Manis pēc var būt tiešais savienojums ar Mozambiku, tam nav nozīmes. Es esmu pētījis kravu pārvadājumus caur Latviju (Via Baltica koridorā) - lauvas tiesa apkalpo Baltijas valstis. Ja tur kāds itālis vai rumānis brauc, tam nav nozīmes, tā uz visa fona ir sīka vienība.
Protams, var jau dzīvot pēc pagastveču principa "jūs uzbūvēsiet un viss notiks". Arguments, ka skoloti cilvēki ir aprēķinājuši, ka nav vērts to būvēt nekad netiek uzklausīts.
Tas tā, ieslīgt diskusijās nevēlos un nevienu pārliecināt nesanāks, ja cilvēks ir stūrgalvīgs un pieturas pie sava.
Gan Daddy_j tiks galā.
23.februāris 2016, 14:44 | links
 
OJ. es nesaku, ka ātrvilciens kā suga būtu slikts vai nederīgs.

Šis bija negatīvais piemērs par šo laiku vienaldzīgajiem/nozombētajiem (vajadzīgo pasvītrot) cilvēkiem, pretstatā aktīvajiem cilvēkiem 80to gadu beigās!

Es izlasījis Railbaltica projektu saku (un arī Hotentots to pašu!), ka mums ar šo projektu, viņa lietderību un ekonomisko efektu karina makaronus uz ausīm. Nu nav un nebūs tādas kravu un pasažieru plūsmas, kā tur sazīmēts.

Un neviens neko, kustina ausis, sūkā makaronus... tie daži, ko tas skars tieši, tie pabrēc, bet viņus nokušina, kuš, kuš, mums būs Eiropas sliežu platuma ātrvilciens...a kas, kam, priekš kam ...

daddy_j, 23.februāris 2016, 14:26


Labi. Varbūt karina. Protams ka atkal kabatas būs kādam pilnas. Tallina - Rīga - Viļņa ( vai Kauņa neatceros) - Varšava - Berlīne . Domāju ja ātrvilciens iet šādu maršrutu (saprotu ka tā ir paredzēts ) pasažieri tak savāksies šajā maršrutā. Baltija ir mazi ciematiņi salīdzinot ar lielvalstīm. Un uz mūsu virzienu ātri nevar nokļūt patreiz. Tikai ar lidmašīnu - dārgi. Auto -dārgāks par dz-ceļu -lēns .Jūra -lēti , ilgi. Es uzskatu ka tas ir ļoti labs projekts un mums vajadzīgs.
23.februāris 2016, 14:43 | links
 
Šitie mūsu akmenslaikmeta čuk čuk bāņi ir tikai pie mums palikuši un citās atpalikušās a- eiropas valstīs.

opusums, 23.februāris 2016, 14:20


nav jau arī rietumeiropā tādas avenes ar tiem dzelzceļiem...

https://en.wikipedia.org/wiki/High-speed_rail_in_Europe#/media/File:High_Speed_Railroad_Map_of_Europe_2015.svg
23.februāris 2016, 14:33 | links
 
OJ. es nesaku, ka ātrvilciens kā suga būtu slikts vai nederīgs.

Šis bija negatīvais piemērs par šo laiku vienaldzīgajiem/nozombētajiem (vajadzīgo pasvītrot) cilvēkiem, pretstatā aktīvajiem cilvēkiem 80to gadu beigās!

Es izlasījis Railbaltica projektu saku (un arī Hotentots to pašu!), ka mums ar šo projektu, viņa lietderību un ekonomisko efektu karina makaronus uz ausīm. Nu nav un nebūs tādas kravu un pasažieru plūsmas, kā tur sazīmēts.

Un neviens neko, kustina ausis, sūkā makaronus... tie daži, ko tas skars tieši, tie pabrēc, bet viņus nokušina, kuš, kuš, mums būs Eiropas sliežu platuma ātrvilciens...a kas, kam, priekš kam ...
23.februāris 2016, 14:26 | links
 
Nepiekrītu Dady. Ātrvilciens ir štelle. Šitie mūsu akmenslaikmeta čuk čuk bāņi ir tikai pie mums palikuši un citās atpalikušās a- eiropas valstīs. Tas pavērs cilvēku plūsmu no Rietumeiropas un otrādi ar. Ja es varētu 8-10 stundās nokļūt Berlīnē viennozīmīgi brauktu ar vilcienu.

Un atpaļ ceļā varētu kādu Sīrijas bēgli atvest pie Straujumas ciemos! :)
23.februāris 2016, 14:20 | links
 
Šanhajas lidostā apkalpo 40 miljonus pasažieru gadā, tāpēc tur tāds dzelzceļš ir rentabls. Mums tik daudz cilvēku nav...

Un stāsts, ka uzbūvēsim dzelzceļu, gan cilvēki parādīsies, ir stāsts par Vasjukiem. Ilfs un Petrovs "Divpadsmit krēsli".

daddy_j, 23.februāris 2016, 14:01


Nepiekrītu Dady. Ātrvilciens ir štelle. Šitie mūsu akmenslaikmeta čuk čuk bāņi ir tikai pie mums palikuši un citās atpalikušās a- eiropas valstīs. Tas pavērs cilvēku plūsmu no Rietumeiropas un otrādi ar. Ja es varētu 8-10 stundās nokļūt Berlīnē viennozīmīgi brauktu ar vilcienu.
23.februāris 2016, 14:11 | links
 
Šanhajas lidostā apkalpo 40 miljonus pasažieru gadā, tāpēc tur tāds dzelzceļš ir rentabls. Mums tik daudz cilvēku nav...

Un stāsts, ka uzbūvēsim dzelzceļu, gan cilvēki parādīsies, ir stāsts par Vasjukiem. Ilfs un Petrovs "Divpadsmit krēsli".
23.februāris 2016, 14:01 | links
 
Brālīt, Tu esi vienkārši ģeneāls vecis, Ar visa veida lidmašīnām lidojis, tagad vēl ar ātrvilcieniem, un pat ar metro, un vēl Kīnā, un ar 300km/h! :D

Noris, 23.februāris 2016, 08:42


Atvainojos .Šanhajas lidosta -Šanhajas centrs max ātrums bij 420 km/h . Guanzhou-Šanhaja vidējais ātrums 250 km/h max 315 km/h.

Itālijā - 230 km/h

Francijā - 230 km/h

Vācijā - 220km/h

Es uzskaitu kur esmu pārvietojies ar ātrvilcieniem.

Ar visa veida lidmašīnām neesmu lidojis . Pats pie stūres tikai 6 tipiem.

Ar pasažieru lidmašīnām gan laikam ar visiem tipiem. Rudenī beidzot no Frankfurtes - Šanhaja ar Airbus .Tas ir pasaulē lielākais lidapārts.

Tā kā Nori ja tālāk par Ipiķiem nekur neesi bijis tad ne....s :)
23.februāris 2016, 13:51 | links
 
Brālīt, Tu esi vienkārši ģeneāls vecis, Ar visa veida lidmašīnām lidojis, tagad vēl ar ātrvilcieniem, un pat ar metro, un vēl Kīnā, un ar 300km/h! :D

Noris, 23.februāris 2016, 08:42

Brālītis zin visu, ir darījis visu un var pamācīt arī citus:


apelsins, 23.februāris 2016, 10:15
ALO, ALO!!!
BIDIBIDI BĀ, BIDIBIDI BĀ....
;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
p.s. šamo filmu, šķiet, neesmu redzējis, vajadzēs atrast

eldorado, 23.februāris 2016, 12:05


TIEŠI TĀ!!!
BIDIBIDI BĀ, BIDIBIDI BĀ....

:)
23.februāris 2016, 13:48 | links
 
Es no tā projekta sapratu ka beidzot varēs savienot mūs ar Vāciju ne tikai Varšavu,jo sliežu platumu mainīs.Ne tā Hotentot? Tas jau ir pats svarīgākais. Tagad ir čakars .Līdz Varšavai ir platās sliedes ,tad jāpārsēžas un tikai tad tiek uz Rietumiem. ??? Tāpēc jau grib tos ātros vilcienus . 90 gados 2 reizes braucu ar vilcienu uz Berlīni - čakars bij baigais. Protams ir arī stratēģiskā puse - kravas transports . Patreiz sanāk tā -Krievi uzkrāmē tankus un pa tām pašām sliedēm 10 stundu laikā jau ir Rīgā :))
23.februāris 2016, 13:36 | links
 
Hotentots,
Jau pirmajā punktā Tev auzas!
Vilciens būs līdz Varšavai, kur tālāk iespējams pārsēsties uz Berlīni...
Bet tas tā.
Bez kravas būs arī pasažieru vilciens,kurš Rīgas centrā protams atmetīsies, bet jau apm. Jāņavartu rajonā vilks uz 100.
Tā kā varu tikai teikt, ka sūdīgi esi projektu izpētījis.
Par būvniecību neuztraucies, pietiekami naudas paliks LV, pastudē likumdošanu.
Sīkāk gan neielaidīsos diskusijā. :-)
23.februāris 2016, 13:29 | links
 
Pilnīgi piekrītu daddy_j par Rail Baltica. Tā nu sanāk, ka man ir bijusi iespēja iepazīties ar projektu tā pašreizējā stadijā + vēl loģiskie apsvērumi:

1) visi pasažieru un kravu pārvadājumi ir pievilkti, lai varētu kādu nebūt ekonomisko pienesumu sadabūt. Piemēram, tās kravas, kas no kravas auto pārcelšoties uz vilcienu - pat REĀLI tik daudz nebrauc, pat ja 100% to darītu. Pie tam esmu pētījis, cik tad ir tādu braucēju - lielākajai daļai vilciens būtu absolūti neizdevīgs. Kādā Pasaules Bankas pētījumā bija secināts, ka ~700 vai ~800 km ir attālums, kurā vēl ir izdevīgāk vest ar kravas auto. Tas kā reiz ir attālums starp Tallinu un Viļņu/Kauņu, kurā kursē absolūtais vairums tranzīta satiksmes. Pie tam jārēķinās ar faktu, ka daļa kravu tiek savāktas/izkrautas dažādās vietās, līdz ar to dzelzceļa pienesums mazs;

2) priecāties par ES naudu var, bet cik no tā mums tiks - ļoti labs jautājums. Latvijā ar dzelzceļu būvniecību faktiski nenodarbojas, tāpēc visticamāk būvēs ārzemnieki, kas piķīti nosmels . Protams, vietējie varēs būs apakšnieki un kaut ko nopelnīt, bet jārēķinās vēl ar to, ka:
a) Latvijai tāpat sava daļa no projekta būs jāfinansē. Pat ja tas būs kā KF projektos (15%), tad uz ļoti dārga projekta fona tas tāpat būs daudz;
b) ES neuzturēs šo dzelzceļu. Tas būs jādara pašiem un šo naudu zaudēsim visai pārējai satiksmes infrastruktūrai.
c) visa pārējā pakārtotā infrastruktūra, kas ar to? Teiksim, dzelzceļš nošķeļ īpašumam vienīgo pieeju uz ceļu. Tiek uzbūvēts savienojošs ceļš ar tuneli/pārvadu. Kas uzturēs to? Un tādu ir daudz...

3) Variants caur Rīgu - trases plānu esmu skatījies un neesmu sapratis, kā tāds būtu saucams par ātrvilcienu. Vilcienam jābūt maksimāli konkurētspējīgam - attiecīgi jābrauc ātrāk kā autobusam, bet ja šis klunkurē pa Rīgu, tad šis ieguvums samazinās.

4) Vēl tāds interesants fakts, ka pašreiz ar projekta realizāciju vārda vistiešākajā nozīmē NEIET. Izpildītājs ir ĻOTI SLIKTS. Daudz demagoģijas, risinājumu nav. Bet tas nu tā...

Ko mēs no tā visa iegūstam? Faktiski izķēzītu zemi, izdevumus. Kāds ieguvums? Kāds varēs pabraukāties? Ar uzsvaru uz "kāds"...
23.februāris 2016, 13:15 | links
 
A padomijā savadak nevarēja , vainu ,master na svje ruki, vainu :) !
23.februāris 2016, 12:32 | links
 
universāls cilvēks māk visu,
Ļenins arī visu mācēja......:)
23.februāris 2016, 12:17 | links
 

Pievieno savu atbildi

Tēma slēgta. Atbildes pievienot nav atļauts!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager