Politika, iekšējā un ārējā

Tikai par politiku, bez makšķerēšanas.
Rēķini, kā gribi galviņās/galvās/tonnās, vilciens lētāks par ļočeni vai auto.
24.februāris 2016, 13:10 | links
 
Noteikti.
Ja salīdzina ar degvielas izmaksām uz 1 pasažieri vai kravas tonnu.
Par ekoloģiju nemaz nerunājot (lidmašīnām izmeši, fūrām izmeši+nolietotās riepas+sasiptie ceļi).

Headhunter, 24.februāris 2016, 11:36


Jārēķina pilnās izmaksas, nevis tikai degviela uz kilometru tonnām :) pie tam pasažierus galviņās rēķina, nevis tonnās :)

Ja nopietni, tad katram transporta veidam ir savas objektīvās priekšrocības un trūkumi. Tas viss jāvērtē, jāprognozē un jāpārvērtē.

Slikti ir tie projekti, kuru vienīgais dzinulis ir naudas pieejamība un mērķis ir "apgūt naudu". Nauda iztērēta, tātad projekts sekmīgs. :) vai tad maz piemēru?
24.februāris 2016, 11:53 | links
 
Noteikti.
Ja salīdzina ar degvielas izmaksām uz 1 pasažieri vai kravas tonnu.
Par ekoloģiju nemaz nerunājot (lidmašīnām izmeši, fūrām izmeši+nolietotās riepas+sasiptie ceļi).
24.februāris 2016, 11:36 | links
 
Vai dzelzceļš būtu nākotnes transports?
24.februāris 2016, 11:20 | links
 
Laiks ar lidmašīnu piem līdz Berlīnei ir pat ilgāks kā pa dzelzceļu. Ierēķini ceļš uz lidostu,gaidīšana,iečekošanās,otrā galā tas pats +ceļš līdz pilsētai. Sanāk apm 10 stundas ar visu vazāšanos.

Bralitis, 23.februāris 2016, 18:54

Ja lido ar kukuruzņiku un papildus uzpildās Klaipēdā un Gdaņskā, tad i visas 12h saskries :))

Bet vispār šodien iečekoties var jau iepriekšējā vakarā, no centra lidosta ir 20min ar auto, 40 min pirms izlidošanas jābūt, 1.5st gaisā un otrā galā pusstunda līdz hauptbahnhof.
3 stundas 00 minūtes :)

daddy_j, 24.februāris 2016, 08:53


... bet dzīvē viss ir savādāk .... :)
24.februāris 2016, 10:17 | links
 
Laiks ar lidmašīnu piem līdz Berlīnei ir pat ilgāks kā pa dzelzceļu. Ierēķini ceļš uz lidostu,gaidīšana,iečekošanās,otrā galā tas pats +ceļš līdz pilsētai. Sanāk apm 10 stundas ar visu vazāšanos.

Bralitis, 23.februāris 2016, 18:54


Ja lido ar kukuruzņiku un papildus uzpildās Klaipēdā un Gdaņskā, tad i visas 12h saskries :))

Bet vispār šodien iečekoties var jau iepriekšējā vakarā, no centra lidosta ir 20min ar auto, 40 min pirms izlidošanas jābūt, 1.5st gaisā un otrā galā pusstunda līdz hauptbahnhof.
3 stundas 00 minūtes :)
24.februāris 2016, 08:53 | links
 
Lai pasargātos no tripera vajag vismaz 250m uztīt :)
23.februāris 2016, 22:42 | links
 
Tfū, rudens, protams. Čavičas nāk uz nārstu. Un brangas. Mans čoms to visu organizē, bet brauc viņi tikai otro gadu, un šoreiz tikai divatā. Bet izmērs gan laps, pērn lielākais lops bija 32 kg. No krasta vispār būs grūti (pērn no laivām, bet tās ir citas cenas), zinu, ka uz katras no spolēm satīti vismaz 200 m.
23.februāris 2016, 22:06 | links
 
Nu viens deviņi, protams, Brālīti, priekšā! :D
Vai bez herra Raiha nav skumīgi? Janka nu jau ap šo laiku nogruntējies Čīles upes malā, guļ teltī un zvaigznes skaita. No rīta - uz karaliskajiem lasēniem. Zinu, jo viņš kopā ar manējo čomu aizlidoja. Lidojums gan laikam brrriesmīgs, no Parīžas 15 stundas bez nosēšanās.

andreiko, 23.februāris 2016, 21:40


Man jau vairāk velk uz to ka viņam tur kāda pupaina čīliete gaida ne cope :) Kaut kā bieži viņš uz tām čīles lasenēm brauc :)) Atvedīs Ziku mājās nebūs pat jādzer :)
23.februāris 2016, 21:55 | links
 
Bet tur toties pa dienu ir plus sešpadsmit celsiji. Īsts, smuks pavasars. Mums vēl mēnesis, divi jāciešas...

andreiko, 23.februāris 2016, 21:51


D puslodē pašlaik pavasaris ? :D
23.februāris 2016, 21:53 | links
 
Bet tur toties pa dienu ir plus sešpadsmit celsiji. Īsts, smuks pavasars. Mums vēl mēnesis, divi jāciešas...
23.februāris 2016, 21:51 | links
 
Lidojums gan laikam brrriesmīgs, no Parīžas 15 stundas bez nosēšanās.

andreiko, 23.februāris 2016, 21:40


galā barčiks būs sauss :)
23.februāris 2016, 21:47 | links
 
Nu viens deviņi, protams, Brālīti, priekšā! :D
Vai bez herra Raiha nav skumīgi? Janka nu jau ap šo laiku nogruntējies Čīles upes malā, guļ teltī un zvaigznes skaita. No rīta - uz karaliskajiem lasēniem. Zinu, jo viņš kopā ar manējo čomu aizlidoja. Lidojums gan laikam brrriesmīgs, no Parīžas 15 stundas bez nosēšanās.
23.februāris 2016, 21:40 | links
 
Tu izdomāji andreiko tajos laikos MeTro (T vietā krustam jābūt) ?? :))
23.februāris 2016, 21:36 | links
 
Metro ir ļoti laba štelle, bet lielpilsētā. Pats pusotru gadu dienēju Moskvā, tur ar kaut ko citu (ja vajag otru pilsētas galu vai kaut vai no nomales uz centru) pārvietoties bija šausmas. Un tas bija no 83.-85. gadam, tad nekādi baisie štopori uz ielām nebija, jo privāto auto bija maz. Savukārt Rīgā metro varētu būt ļoti dārgas uzturēšanas izmaksas (īsi maršuti, maz pasažieru salīdzinoši ar metropolēm), domāju, ka biļetes būtu gandrīz takša cenu līmenī. Lai arī pašam metro ļoti patīk, pats biju no VAKa, kas pret to protestēja... Migrantu dēļ, jo mūsu laucinieki jau nenāktu uz Rīgu pa pazemi kašāties.
23.februāris 2016, 21:28 | links
 
Sēdies lidmašīnā!
Ja atklāti,kādas kravas pa Baltijas ceļiem tiek transportētas?

BrunoL, 23.februāris 2016, 17:18



Brunīt, arī brālīša iznīcinātāju var iebāzt konteinerī (os), ja vien to sadalīs pa gabaliņiem 40niekos konteinerīšos. Kravas pa baltijas ceļiem (LDZ cargo), tiek pārvadātas pat tādas ,ko tava galviņa nespēj pat iedomāties. Viss iespējamais, arī videi nedraudzīgas vieliņas. Vienīgais čakars ar tām, kurām radioaktivitāte nav normas robežās, tās regulē ES. Izdomā man kādu kravu ko nepārvadā?:)))

Sagribējas pa 5ciem euro aizšļūkt līdz Berlīnei...
23.februāris 2016, 20:41 | links
 
Mums vajag savu satelītu :))
Brālīt,
Te mūsu domas absolūti sakrīt. :-))
23.februāris 2016, 18:56 | links
 
Sēdies lidmašīnā!
Ja atklāti,kādas kravas pa Baltijas ceļiem tiek transportētas?

BrunoL, 23.februāris 2016, 17:18


Laiks ar lidmašīnu piem līdz Berlīnei ir pat ilgāks kā pa dzelzceļu. Ierēķini ceļš uz lidostu,gaidīšana,iečekošanās,otrā galā tas pats +ceļš līdz pilsētai. Sanāk apm 10 stundas ar visu vazāšanos.
23.februāris 2016, 18:54 | links
 
Bralitis, Tu gadījumā "neganījies" šodien ap 12iem Raiņa un Barona ielu krustojuma tuvumā?

eMKa, 23.februāris 2016, 16:55


Nē. Visu dienu biju pie datora - te pat Siguldā . Darbu ļoti daudz. Protams neaizmirstu iečekot CL :))

Pilnībā piekrītu Dakterim. man ar svarīgi ātri tikt uz Eiropu.

Mans darbs ir cieši saistīts ar loģistiku. Kravas ko vest ir ļoti ļoti daudz. Uz un no Eiropas ir tikai 2 varianti patreiz.Auto un Jūra. Patreiz auto ir lētāks kā pagāšgad - braukājam ar teroristu naftu. Bet tas neturpināsies mūžīgi. Atceros pirms gadiem 3 -4 bieži nācās kravas pārsviest uz jūru jo auto bij dārgs.Jūra ir vislētākā ,bet ilgi. Somijai ir milzīgs eksports uz R eiropu ,Igaunija,Latvija ir liela tranzīta bāze krievijas precēm. Muitas noliktavās pirms kasīšanās ar Krieviem 90 % bij tranzīta preces ( Tagad apm 60%) uz un no Krievijas. Tā krīze ar beigsies. simtiem tūkstošiem tonnu kravu ir ko pārvadāt . Dzelzceļš ir ļoti ātrs un otrais lētākais aiz jūras transporta. Tā kā Dady kravu ir ļoti daudz.

Es balsoju par RailBaltic ,par Metro Rīgā un par Latvijas kosmosa aģentūru.Mums vajag savu satelītu :))
23.februāris 2016, 18:51 | links
 
Sēdies lidmašīnā!
Ja atklāti,kādas kravas pa Baltijas ceļiem tiek transportētas?
23.februāris 2016, 17:18 | links
 

Pievieno savu atbildi

Tēma slēgta. Atbildes pievienot nav atļauts!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager