Laivas un to motori

Pārdomām....purvā nogrimušas plintes ar koka laidi izceļot kā jaunas, kokam ir jāelpo.....
10.aprīlis 2016, 10:55 | links
 
Paldies par ieteikumiem, par to pinotex ar pats esmu pārliecinājies ka s..ds. Laiva palikusi no vecātēva, atceros ka bērnībā, kad peldējāmies no šīs laivas, lienot atpakaļ iekšā viss vēders palika melns, jo borti bija piesūcināti ar atrabotku (uz vasaras otru pusi jau vairs tik traki nekrāsoja :), un to dzīves ilgums noteikti bija kādi 15 gadi, tādēļ ar sliecos uz eļļas bāzes antiseptiķiem.


zobrats, 9.aprīlis 2016, 09:33


taisi un pervē da jeb ar ko , bet atceries vienu ..kokam vajag elpot ,,, tad viss buus OK
9.aprīlis 2016, 09:40 | links
 
Paldies par ieteikumiem, par to pinotex ar pats esmu pārliecinājies ka s..ds. Laiva palikusi no vecātēva, atceros ka bērnībā, kad peldējāmies no šīs laivas, lienot atpakaļ iekšā viss vēders palika melns, jo borti bija piesūcināti ar atrabotku (uz vasaras otru pusi jau vairs tik traki nekrāsoja :), un to dzīves ilgums noteikti bija kādi 15 gadi, tādēļ ar sliecos uz eļļas bāzes antiseptiķiem.
9.aprīlis 2016, 09:33 | links
 
taas jau beernu vestes 75 kg, vai šeit tik smagi copmaņi ir ?

opusums, 8.aprīlis 2016, 12:17


Cilvēks jau pats par sevi gandrīz vai peld, ja veste turētu virs ūdens 75 kg, tad jau tur piepūšamo laivu varētu nepumpēt, tik pie vestes piesiet ;)
Bet pilnīgi piekrītu spiningistam, iesaku pamēģināt vasarā papeldēt ar vesti, tad arī rodas saprašana kāpēc viņa tik stingri jāsasien un kāpēc tik svarīgi lai viņa labi der. Un es teiktu, ka ar vesti, kurai ir mazāka celtspēja ir krietni vieglāk papeldēt, kā ar vesti kurai ir liela celtspēja.
9.aprīlis 2016, 08:49 | links
 
sveiki! vajag uztaisīt pilnu apkopi laivas motoram !
8.aprīlis 2016, 21:50 | links
 
Sveiki!
Interesē Jūsu pieredze un ieteikumi laivas koka daļu efektīvākajai aizsardzībai pret sapūšanu. Pati laiva metāla, bet borti no koka (priede). Tie neatrodas pastāvīgā saskarē ar ūdeni

zobrats, 8.aprīlis 2016, 13:47


uzkarsē lineļļu un nolaid ar otiņu. lēti un efektīvi.
8.aprīlis 2016, 21:10 | links
 
vienkaarshaak ir pesuucinaat ar pinoteksu

Pinotex ir 90 gadu reklāmas triks, uz kuri daudzi uzķērās. Reti kurš to draņķi vairs būvniecībā izmanto. Tam nav nekādu koksni impregnējošu īpašību. Tagad ir pieejami līdzekļi, kuru kvalitāte ir daudz augstāka. Cena gan arī. Būvniecībā, pec manas pieredzes, visefektīvāk strādā tie antiseptiķi, kas ir uz eļļas bāzes. Eļļa ūdeni vienmēr atgrūdīs.
8.aprīlis 2016, 17:49 | links
 
Sveiki!
Interesē Jūsu pieredze un ieteikumi laivas koka daļu efektīvākajai aizsardzībai pret sapūšanu. Pati laiva metāla, bet borti no koka (priede). Tie neatrodas pastāvīgā saskarē ar ūdeni

zobrats, 8.aprīlis 2016, 13:47


Ieej kādā no specializētiem krāsu veikaliem kur pārdod arī koksnes imprignēšanas līdzekļus, ir klasiskie līdzekļi ko izmanto terases dēļu apstrādei, viens no galvenajiem nosacījumiem ir ka kokam jābūt sausam un bez bojājumiem-trupes, bet arī ne obligāti, ir pat tādi ko var bez maz vai pa zaļu dēli vālēt. Ieteikums tikai ar tiem visiem smāķiem uzmanīgi darboties - daži ir ļoti jiftīgi. Cik atceros ka pat bija līdzekļi tieši laivu apstrādei, neatceros kā sauca, pats krāsoju dēļus copes tiltiņam ezerā - teica ka līdz 10 gadiem koks turēšot, nu 4 jau ir un itkā viss OK.
8.aprīlis 2016, 16:25 | links
 
Ienākušas universālās drošības vestes, lai būtu ko zem dibena palikt !

Links TE

coplietdraug, 5.aprīlis 2016, 17:06


Šīs iespējams labāk turēs virs ūdens kā tipa krutās/dārgās :)
Vestēm kg ir izmērs nevis celtspēja.... Celtspēja ir norādīta N. Nopērkot vesti, vasarā nepaslinkojiet tajā papeldēt. Man bija izglītojoši uzzināt 50N celtspējas efektivitāti....
8.aprīlis 2016, 15:48 | links
 
To Zobrats
Beigas priedei tik un tā būs max 5 gadi. Aizsardzībai nekāda krāsa nederēs, ja būs kaut minimāls mitrums pašam dēlim uz uzklāšanas brīdi. Pieļauju, ka laiva tika gatavota no ne līdz galam kaltētiem dēļiem - tā tehniski vienkāršāk.
Pašam pārs laivas tika izmantotas un ilgāk nokalpoja tā (7gadi), kas vis vasaru bij ūdenī, apstrādāta ar ģiptīgu antiseptiķi vairākas reizes. Laivas gan bij no egles atlases. Otra 5 gadi, pēc copes tika vilkta laukā un apgāzta.
Pašlaik finiera. 6.gads.
8.aprīlis 2016, 15:44 | links
 
Labāk kko nopietnāku par pinotexu, iebrauc kaut vai DEPO, un pajautā
8.aprīlis 2016, 15:42 | links
 
sveiks zobrats.vis vienkaarshaak ir pesuucinaat ar pinoteksu,tas itkaa atgruuzh uudeni.bet ja gribaas ko nopietnaaku,tad ir speciaalas uudes istuiigas kraasas ko pielieto kugju kraasoshanaai,bet vai to vajag.lai tev veicas.
8.aprīlis 2016, 15:29 | links
 
Sveiki!
Interesē Jūsu pieredze un ieteikumi laivas koka daļu efektīvākajai aizsardzībai pret sapūšanu. Pati laiva metāla, bet borti no koka (priede). Tie neatrodas pastāvīgā saskarē ar ūdeni
8.aprīlis 2016, 13:47 | links
 
visiem nav liekais balasts uz vēdera

taas jau beernu vestes 75 kg, vai šeit tik smagi copmaņi ir ?

opusums, 8.aprīlis 2016, 12:17
8.aprīlis 2016, 13:26 | links
 
taas jau beernu vestes 75 kg, vai šeit tik smagi copmaņi ir ?

opusums, 8.aprīlis 2016, 12:17


Kārtīgi copmaņi velk 2 ...
8.aprīlis 2016, 12:26 | links
 
taas jau beernu vestes 75 kg, vai šeit tik smagi copmaņi ir ?
8.aprīlis 2016, 12:17 | links
 
Copmaņi kuriem lietošanā ir Dulkan 370 vai Bush Crab 360 uzrakstiet kā jums šie pūšļi +/-? Var PM.

Ps. Crabam man ne parāk patīk tas uzrautais purns, bet no otras puses labāk šķeļ viļņus.
8.aprīlis 2016, 11:29 | links
 
Ienākušas universālās drošības vestes, lai būtu ko zem dibena palikt !

Links TE
5.aprīlis 2016, 17:06 | links
 
Vai kāds nav saskāries ar tādu lietu kā Ukrainas ražojuma laivas reģistrāciju CSDD, ja šamējo nopērk pa tiešo no Ukrainas. Uz vietas šiem Ukrainā ir CE sertifākts, bet atsūtīt uz Latviju varot tikai ar Ukrainas sertifikātu. Kaut ko pa ausu galam dzirdēju, ka CSDD nevarot piereģistrēt.
5.aprīlis 2016, 17:02 | links
 
motorins. JIG.LV Tev tik izsmeļoši atbildēja, ka man tur nav ko piebilst. Tikai to, ka tādus motorus var atļauties cilvēks ar nopietniem ienākumiem. Pirms gadiem programmatūra tādu motoru remontam bija pieejama tikai skandināvijā. Ejošākie Evinrudes gan ir parastie 4-takteri un E-Tec šķiet sākas tikai no 30hp.

skiperis, 4.aprīlis 2016, 20:11

Rakstīji.ka 2 taktu motorus vairs nopirkt nevar.Tāpēc pavaicāju par E-TEC.Un ne visi 2cikles ir karburatotu .bet gan visi kam darba takts ir ik pēc 360 grādu kloķvārpstas apgriezienu.Un manuprāt 2taktieku ražošana tikai pilveidosies un progresēs.jo vieglāki.ērtāki.Un manuprāt nav pamata uzskatīt.ka 2takt.ēra beigusies.
5.aprīlis 2016, 10:01 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager