jo zemāk nolaidīsi motoru, jo lielāka pretestība būs, smagāk brēks motors un laiva ies lēnāk.
Jo augstāk celsi motoru, jo vieglāk un ātrāk ies, protams līdz brīdim kamēr ir jau par augstu un sāks raut gaisu. Ja mērķis dabūt labu ātrumu un nebiedē gaisa raušana straujos pagriezienos tad eksperimentē kamēr sāk raut gaisu arī pa taisno :)
Jo augstāk celsi motoru, jo vieglāk un ātrāk ies, protams līdz brīdim kamēr ir jau par augstu un sāks raut gaisu. Ja mērķis dabūt labu ātrumu un nebiedē gaisa raušana straujos pagriezienos tad eksperimentē kamēr sāk raut gaisu arī pa taisno :)
pdda > var bik smalkāk, jo visur raksta, ka nevar mazāk par 10-30mm, lai kavitacijas plaksne zem ūdens līmeņa, bet nekur neatrodu, ka varetu būt problēmas, ja zemāk,,,vienīgi, ka lielāka iespēja nobraukt ar propelleri pa grunti. ?
Man interesē, jo taisos testēt savu hibrida motorīti .
bushmans, 11.aprīlis 2016, 11:22
11.aprīlis 2016, 15:21 | links