Laivas un to motori

Sveiki,gribēju uzjautāt spečukiem ar ko lai nopindzelē laivai apakšu,izskatās iepriekš ar piķi mālēta varbūt ir kāds cits līdzeklis veikalā nopērkams.Laiva vecā pella ,laikam stiklašķiedra.Pateicos jau iepriekš ,par ieteikumiem.
22.aprīlis 2016, 18:23 | links
 
Padalieties pieredzē par motora papildus atbalsta punktu, vedot laivu ar visu motoru uz piekabes, lai pasargātu tranci. Laiva stiklašķiedras, motors Tohatsu 9,8. Piekabei ir torsioni un nav amortizatori. Kaut kas liek domāt, ka tā atbalsta svira vajdzīga, vai arī nav ko iespringt, un tad jau redzēs...?

zobrats, 22.aprīlis 2016, 14:09


Vienīgais un drošākais veids kā saglabāt stiklaplasta laivu ir riepas. Tās gan amortizē gan neskrāpē stiklaplastu . Pārējais pēc pieredzes nestrādā . Noliec riepu horizontāli un ar savelkamo stropi iespied tranci riepā -problēmu nebūs.
22.aprīlis 2016, 15:45 | links
 
Padalieties pieredzē par motora papildus atbalsta punktu, vedot laivu ar visu motoru uz piekabes, lai pasargātu tranci. Laiva stiklašķiedras, motors Tohatsu 9,8. Piekabei ir torsioni un nav amortizatori. Kaut kas liek domāt, ka tā atbalsta svira vajdzīga, vai arī nav ko iespringt, un tad jau redzēs...?
22.aprīlis 2016, 14:09 | links
 
brālīt, vai tik tiem verķiem nav iestādita bāzes ligzda, kā zāles plaujmašīnai, radiovilņi vai kas nu šos atgriež vietā, kur upē tādu iestādīt, da nezinu - improvizēju, ja tik vienkārši, arī gribetu, baigi ietaupītu uz el. enkruviņču:)

usis, 21.aprīlis 2016, 22:15


Tā bāzes ligzda būtībā ir daudz sarežģītāks pasākums. El motora enkura princips ir primitīvs no. Dārgākais ir mehāniskā daļa kas groza dzinēju un dzinēja apgriezienus . Ja pūš vējš vai ir straume programma dod signālu uz vadības pulti ar kādu jaudu dzinējam jānotur . Lielā straumē un vējā toč nenoturēs .
21.aprīlis 2016, 22:23 | links
 
Viss jau ir pareizi - atrodi vietu un nospied podziņu, TIKAI, nevaru gan iedomāties kā motors zinās tavu 0-es punktu bez GPS!? Mēs izmantojam gps piesaisti un motors attiecīgi reaģē uz vēja un straumes ietekmi atgriežot laivu fiksētajā punktā. Ja nebūs gps - kā motors zinās, kur tu esi ielicis to enkurvietu? Bez gps viņš nevar strādāt - tas ir piesaistes orientieris.

skiperis, 21.aprīlis 2016, 21:44


Mēģināšu vienkāršāk. Tavs pogas nospiediens ir atskaites punkts uz kura jānotur . Pat bērnu rotaļlietās ir tādas programmas. Reiz redzēju bērnu traktoru kuru noliec laukuma vidū ,nospied pogu ,tad aizej metrus 20 tālāk un traktors brauc uz iezīmēto punktu un apstājas. 2 piemērs - droni helikopteri . Tiem helīšiem ir tā saucamā mājās atgriešanās poga . Tiklīdz tev apnīk pilotēt viņu nospied pogu -pats atlido uz sākuma punktu un nosēžas tev pie kājām. Tagad saprati? :)

GPS ir papildus fiška . Saslēdz viņu kopā ar eholoti kurā ir GPS aizbrauc uz punktu ,nolaid motoru nospied atmiņu un dod komandu piem turēt punktā A ko tu esi viņam kaut kad iepriekš jau ielicis no iepriekšējās copes. Video redzēju ka viņi dara tā - pirms točkas izslēdz lielo dzinēju ,ielaiž elektro ,uzliek atmiņas punktu un tas klusiņām pierullē līdz punktam un notur uz tā -tā ir vienīgā GPS sasaiste.
21.aprīlis 2016, 22:17 | links
 
brālīt, vai tik tiem verķiem nav iestādita bāzes ligzda, kā zāles plaujmašīnai, radiovilņi vai kas nu šos atgriež vietā, kur upē tādu iestādīt, da nezinu - improvizēju, ja tik vienkārši, arī gribetu, baigi ietaupītu uz el. enkruviņču:)
21.aprīlis 2016, 22:15 | links
 
Viss jau ir pareizi - atrodi vietu un nospied podziņu, TIKAI, nevaru gan iedomāties kā motors zinās tavu 0-es punktu bez GPS!? Mēs izmantojam gps piesaisti un motors attiecīgi reaģē uz vēja un straumes ietekmi atgriežot laivu fiksētajā punktā. Ja nebūs gps - kā motors zinās, kur tu esi ielicis to enkurvietu? Bez gps viņš nevar strādāt - tas ir piesaistes orientieris.

Mēģināšu vienkāršāk. Tavs pogas nospiediens ir atskaites punkts uz kura jānotur . Pat bērnu rotaļlietās ir tādas programmas. Reiz redzēju bērnu traktoru kuru noliec laukuma vidū ,nospied pogu ,tad aizej metrus 20 tālāk un traktors brauc uz iezīmēto punktu un apstājas. 2 piemērs - droni helikopteri . Tiem helīšiem ir tā saucamā mājās atgriešanās poga . Tiklīdz tev apnīk pilotēt viņu nospied pogu -pats atlido uz sākuma punktu un nosēžas tev pie kājām. Tagad saprati? :)

skiperis, 21.aprīlis 2016, 21:44
21.aprīlis 2016, 22:10 | links
 
Viss jau ir pareizi - atrodi vietu un nospied podziņu, TIKAI, nevaru gan iedomāties kā motors zinās tavu 0-es punktu bez GPS!? Mēs izmantojam gps piesaisti un motors attiecīgi reaģē uz vēja un straumes ietekmi atgriežot laivu fiksētajā punktā. Ja nebūs gps - kā motors zinās, kur tu esi ielicis to enkurvietu? Bez gps viņš nevar strādāt - tas ir piesaistes orientieris.
21.aprīlis 2016, 21:44 | links
 
Tiešām vienkārši :-)
21.aprīlis 2016, 21:06 | links
 
Tatārs apgaismoja , salasījos informāciju ,noskatījos pāris filmiņas. GPS tiešām ir kā papildus fīča ,bet pamatprincips ir krietni vienkāršāks. Nekādu kompasu ,nekādu GPS. Viņu sauc par i-pilota sistēmu. Tā ir diezgan vienkārša programma kas vada dzinēju pa 360 grādiem. Tu piebrauc pie točkas nospied pogu enkurs. Tas ir 0 punkts . Tālākās novirzes no nulles punkta programma elementāri koriģē dodot komandas dzinējam noturēt nulles punktā . Viss daudz vienkāršāk kā domāju .

Bralitis, 21.aprīlis 2016, 19:57
21.aprīlis 2016, 21:05 | links
 
Tatārs apgaismoja , salasījos informāciju ,noskatījos pāris filmiņas. GPS tiešām ir kā papildus fīča ,bet pamatprincips ir krietni vienkāršāks. Nekādu kompasu ,nekādu GPS. Viņu sauc par i-pilota sistēmu. Tā ir diezgan vienkārša programma kas vada dzinēju pa 360 grādiem. Tu piebrauc pie točkas nospied pogu enkurs. Tas ir 0 punkts . Tālākās novirzes no nulles punkta programma elementāri koriģē dodot komandas dzinējam noturēt nulles punktā . Viss daudz vienkāršāk kā domāju .
21.aprīlis 2016, 19:57 | links
 
Ir mums tāds agregāts uz upes laivas. Pagājušā gada augustā izmēģinājām Ventā uz asariem. Tur ļoti labi, gan vējā, gan straumē - laiva, protams, grozās, bet ap motora asi. Motors pats grozās ap savu asi un mēģina noturēt sevi gps punktā. Laba manta, perfekta spiningošanai - ļoti operatīvi var nostāties izvēlētā punktā un nav jāčakarējas ar enkuru. BET - tas prieciņš ir stipri dārgs...
21.aprīlis 2016, 19:41 | links
 
Man tāds jautājums.
Kāds ir princips laivas elektro motoram kurš tiek izmantots kā enkurs. Kāds ir tas princips ka notur vienā vietā laivu ? Vai tikai saslēgumā ar GPS vai darbojas pēc cita principa . Es saprotu ka notur laivu +/- 3m tikai pateicos GPS koordinātēm . Vai tā ir ??

Bralitis, 21.aprīlis 2016, 09:50



GPS + labākiem aparātiem ir arī elektriskais kompass. Tur diezgan precīzi pie visādiem apstākļiem.
21.aprīlis 2016, 11:44 | links
 
21.aprīlis 2016, 10:14 | links
 
Man tāds jautājums.
Kāds ir princips laivas elektro motoram kurš tiek izmantots kā enkurs. Kāds ir tas princips ka notur vienā vietā laivu ? Vai tikai saslēgumā ar GPS vai darbojas pēc cita principa . Es saprotu ka notur laivu +/- 3m tikai pateicos GPS koordinātēm . Vai tā ir ??

Bralitis, 21.aprīlis 2016, 09:50

Var ari pie el motora piesiet enkuru. :)
Gribu redzēt to el motorīti kurš noturēr laivu +/-3m robežās pie mainīga vēja virziena un vietās kur straume maina virzienu. Viens liels pluss gan viņiem ir-nav jāmērcē rokas un nav jāpiepūlās, lai izvilktu enkuru. Es tev varu ieteikt biznesa projektu. Uztaisi zivju uzglabājamo tīkliņu futlāri. Vairumam tie varētu interesēt. :)
21.aprīlis 2016, 10:06 | links
 
iejaucot eļļu benžā, eļļā esošās eļļojošās vielas ar laiku izšķīst, tāpēc arī nav labi lietot maisījumu, kas ilgu laiku glabāts. eļļa neizpilda to funkciju, kas tai paredzēta, bet tas nenozīmē, ka motorā nekavējoties hirosima iestāsies pakurbulējot ar senāku maisījumu.
nav jau 200 L bākas tiem drapakiem, bet vispareizāk esot uzjaukt tik, cik var izstrādāt un, kad vajag atkal, sajauc, pa jaunam.
21.aprīlis 2016, 09:58 | links
 
[...]
Ja zāģis netiek ilgstoši lietots, degvielu ieteicams izliet no bākas. Tad zāģis jāiedarbina un jāļauj tam darboties līdz tiek izlietota tvertnē atlikusī degviela. Karburatora detaļas nepaliks saskarē ar degvielu, kā arī nezaudēs savas funkcijas.
[...]


sausā karburatorā membrāna sakaltīs.
21.aprīlis 2016, 09:51 | links
 
Man tāds jautājums.
Kāds ir princips laivas elektro motoram kurš tiek izmantots kā enkurs. Kāds ir tas princips ka notur vienā vietā laivu ? Vai tikai saslēgumā ar GPS vai darbojas pēc cita principa . Es saprotu ka notur laivu +/- 3m tikai pateicos GPS koordinātēm . Vai tā ir ??
21.aprīlis 2016, 09:50 | links
 
mājās lietoju mazo Husqvarna trimmerīti ap kociņiem, krūmiņiem zālīti appļaut. Pavasarī uzjaucu 5l kanniņu ar kuru pietiek pāris mēnešiem noteikti. Nesaku ka tā iz pareizi, bet aparāts iet jau padsmit gadus bez problēmām.
21.aprīlis 2016, 07:37 | links
 
varu piebilst tiem kas nezin .. eļļas ir dažādās krāsas zila.sarkana utt. tā ir krāsviela lai zinātu kad devielai piejaukta eļļa ,krāsviela paliek bet degmaisījums divtakterim nav derīgs pēc 5 dienām ( vismaz motorzāģim)

tataars_, 20.aprīlis 2016, 17:36

Motorzāģiem, vismaz kursos māca, degmaisijums ir jāsagatavo tik cik tajā dienā var izstrādāt. Par laivu motoriem gan nepiekritīšu. Vasarā copēt braucu bieži. Bet taipat laikā reizēm laiva ar motorīti nostāv garažā vairāk kā nedēļu. Man 25L pietiek 3-4 copes reizēm. Nekas tur slikts nenotiek. Pēc ziemas gan nebūtu ieteicams to lietot. Ir jau kas šķaida ar svaigo. Bet tas nav tā vērts.
21.aprīlis 2016, 00:52 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager