Laivas un to motori

Dok. Atceros vienu sarunu no pērnā gada. Stāvam kompānija un sarunājamies. Te viens čoms prasa otram- kas varētu būt motoram, ka nelec no pus apgrieziena? Itkā motors jauns. Otrs šim saka-tev merkūrs. Pirmais-a kā tu zini?
Izdari secinājumus. :)

urmaas, 23.aprīlis 2016, 21:03


O.K.Bet kā ar to,ka līdz 30HP visi Merkūri tiek ražoti Tohatsu rūpnīcā (30-60HP China; 60>ASV). Atšķiras rumpeļš Merkūram multifunkc. Iekšas vienādas. 15 un 20HP karburatori, protams, atšķiras. Tā kā stāsts varētu būt par 30>HP. Ticamāk līdz 60HP.
24.aprīlis 2016, 00:15 | links
 
Ko izvēlēties jaunu Suzuki 20HP vai drusku lētāku Hondu 20HP, bet 6-7 gadīgu?
Ja kādam ļoti patīk ķimerēties motoros, tad varu piedāvāt maz brauktu, Parsun 5HP. Papīri ir. No 2011.g. Par cenu vienosimies. Šis motors nav piemērots cilvēkam, kurš grib tikai braukt un 1 reizi gadā aizvest uz servisa apkopi. Šitas ķīniešu brīnums ir jāčubina. Tā kā man tas ne ļoti tuvs process, tad vairāk braucu ar elektromotoru. Parsun stāv kaktā -izgāšgad 1 vai 2 reizes izbraucu. Tagad būs 4,10m laiva un šitie vairs nevilks, lai kā nečubinātu.

doks1959, 18.aprīlis 2016, 12:18

Viennozimigi Suzuku. Pa tris gadiem ko nobraucu ar 20 hp motoriti, nekadu problemu. Auksta laika lec no 1-2 raviena, viegls u.t.t. Vienigais minus, ka jalej 98 benzins, kas ne visos benzintankos ir pieejams.

Sazaans, 18.aprīlis 2016, 19:39


Man pārdot savu Suzuku gan negribēji .. .
Tagad mokos starp 1 gadīgu Mercury 15HP un Tohatsu 20 HP jaunu.It kā jau skaidrs, ka jājem jauns, bet vidū 600 jevro. Tad nu domāju, ka reālā dzīvē tā atšķirība varētu nebūt tik redzama ... .

doks1959, 23.aprīlis 2016, 20:57


Es ņemtu Tohatsu :)
23.aprīlis 2016, 21:56 | links
 
Vaitad nav patīkamāk izpakot no kastes jaunu motoru? Pietam Latvijā dīleri viņus dod par sviestmaizi !

Ko izvēlēties jaunu Suzuki 20HP vai drusku lētāku Hondu 20HP, bet 6-7 gadīgu?
Ja kādam ļoti patīk ķimerēties motoros, tad varu piedāvāt maz brauktu, Parsun 5HP. Papīri ir. No 2011.g. Par cenu vienosimies. Šis motors nav piemērots cilvēkam, kurš grib tikai braukt un 1 reizi gadā aizvest uz servisa apkopi. Šitas ķīniešu brīnums ir jāčubina. Tā kā man tas ne ļoti tuvs process, tad vairāk braucu ar elektromotoru. Parsun stāv kaktā -izgāšgad 1 vai 2 reizes izbraucu. Tagad būs 4,10m laiva un šitie vairs nevilks, lai kā nečubinātu.

doks1959, 18.aprīlis 2016, 12:18

Viennozimigi Suzuku. Pa tris gadiem ko nobraucu ar 20 hp motoriti, nekadu problemu. Auksta laika lec no 1-2 raviena, viegls u.t.t. Vienigais minus, ka jalej 98 benzins, kas ne visos benzintankos ir pieejams.

Sazaans, 18.aprīlis 2016, 19:39


Man pārdot savu Suzuku gan negribēji .. .
Tagad mokos starp 1 gadīgu Mercury 15HP un Tohatsu 20 HP jaunu.It kā jau skaidrs, ka jājem jauns, bet vidū 600 jevro. Tad nu domāju, ka reālā dzīvē tā atšķirība varētu nebūt tik redzama ... .

doks1959, 23.aprīlis 2016, 20:57
23.aprīlis 2016, 21:42 | links
 
Dok. Atceros vienu sarunu no pērnā gada. Stāvam kompānija un sarunājamies. Te viens čoms prasa otram- kas varētu būt motoram, ka nelec no pus apgrieziena? Itkā motors jauns. Otrs šim saka-tev merkūrs. Pirmais-a kā tu zini?
Izdari secinājumus. :)
23.aprīlis 2016, 21:03 | links
 
Ko izvēlēties jaunu Suzuki 20HP vai drusku lētāku Hondu 20HP, bet 6-7 gadīgu?
Ja kādam ļoti patīk ķimerēties motoros, tad varu piedāvāt maz brauktu, Parsun 5HP. Papīri ir. No 2011.g. Par cenu vienosimies. Šis motors nav piemērots cilvēkam, kurš grib tikai braukt un 1 reizi gadā aizvest uz servisa apkopi. Šitas ķīniešu brīnums ir jāčubina. Tā kā man tas ne ļoti tuvs process, tad vairāk braucu ar elektromotoru. Parsun stāv kaktā -izgāšgad 1 vai 2 reizes izbraucu. Tagad būs 4,10m laiva un šitie vairs nevilks, lai kā nečubinātu.

doks1959, 18.aprīlis 2016, 12:18

Viennozimigi Suzuku. Pa tris gadiem ko nobraucu ar 20 hp motoriti, nekadu problemu. Auksta laika lec no 1-2 raviena, viegls u.t.t. Vienigais minus, ka jalej 98 benzins, kas ne visos benzintankos ir pieejams.

Sazaans, 18.aprīlis 2016, 19:39



Man pārdot savu Suzuku gan negribēji .. .
Tagad mokos starp 1 gadīgu Mercury 15HP un Tohatsu 20 HP jaunu.It kā jau skaidrs, ka jājem jauns, bet vidū 600 jevro. Tad nu domāju, ka reālā dzīvē tā atšķirība varētu nebūt tik redzama ... .
23.aprīlis 2016, 20:57 | links
 
Ko izvēlēties jaunu Suzuki 20HP vai drusku lētāku Hondu 20HP, bet 6-7 gadīgu?
Ja kādam ļoti patīk ķimerēties motoros, tad varu piedāvāt maz brauktu, Parsun 5HP. Papīri ir. No 2011.g. Par cenu vienosimies. Šis motors nav piemērots cilvēkam, kurš grib tikai braukt un 1 reizi gadā aizvest uz servisa apkopi. Šitas ķīniešu brīnums ir jāčubina. Tā kā man tas ne ļoti tuvs process, tad vairāk braucu ar elektromotoru. Parsun stāv kaktā -izgāšgad 1 vai 2 reizes izbraucu. Tagad būs 4,10m laiva un šitie vairs nevilks, lai kā nečubinātu.

doks1959, 18.aprīlis 2016, 12:18


Parsun pārdots!
23.aprīlis 2016, 19:25 | links
 
No ZAZ, BMV neuztaisīsi. Labākajā gadijumā opel corsa sanāks.
23.aprīlis 2016, 16:11 | links
 
Un, kā šo var labot?https://www.youtube.com/watch?v=DSh2UQ2Isns
23.aprīlis 2016, 15:17 | links
 
sveiki ! varbūt ir kāds zinoš un var pateit , kā var no parsun 9.9 dabūt 15 , kas ar karburatoru esot jādara,bet,kas!?, varbūt varētu kāds pastāstīt sīkāk .

paldies !
23.aprīlis 2016, 14:53 | links
 
A priekš kam pella jāpindzelē ar piķi. Apskaties vai nelaiž ūdeni un vālē tālās :-)
Ja caurums...sveķi, cietinātājs, audums....vālē
22.aprīlis 2016, 18:30 | links
 
Sveiki,gribēju uzjautāt spečukiem ar ko lai nopindzelē laivai apakšu,izskatās iepriekš ar piķi mālēta varbūt ir kāds cits līdzeklis veikalā nopērkams.Laiva vecā pella ,laikam stiklašķiedra.Pateicos jau iepriekš ,par ieteikumiem.
22.aprīlis 2016, 18:23 | links
 
Padalieties pieredzē par motora papildus atbalsta punktu, vedot laivu ar visu motoru uz piekabes, lai pasargātu tranci. Laiva stiklašķiedras, motors Tohatsu 9,8. Piekabei ir torsioni un nav amortizatori. Kaut kas liek domāt, ka tā atbalsta svira vajdzīga, vai arī nav ko iespringt, un tad jau redzēs...?

zobrats, 22.aprīlis 2016, 14:09


Vienīgais un drošākais veids kā saglabāt stiklaplasta laivu ir riepas. Tās gan amortizē gan neskrāpē stiklaplastu . Pārējais pēc pieredzes nestrādā . Noliec riepu horizontāli un ar savelkamo stropi iespied tranci riepā -problēmu nebūs.
22.aprīlis 2016, 15:45 | links
 
Padalieties pieredzē par motora papildus atbalsta punktu, vedot laivu ar visu motoru uz piekabes, lai pasargātu tranci. Laiva stiklašķiedras, motors Tohatsu 9,8. Piekabei ir torsioni un nav amortizatori. Kaut kas liek domāt, ka tā atbalsta svira vajdzīga, vai arī nav ko iespringt, un tad jau redzēs...?
22.aprīlis 2016, 14:09 | links
 
brālīt, vai tik tiem verķiem nav iestādita bāzes ligzda, kā zāles plaujmašīnai, radiovilņi vai kas nu šos atgriež vietā, kur upē tādu iestādīt, da nezinu - improvizēju, ja tik vienkārši, arī gribetu, baigi ietaupītu uz el. enkruviņču:)

usis, 21.aprīlis 2016, 22:15


Tā bāzes ligzda būtībā ir daudz sarežģītāks pasākums. El motora enkura princips ir primitīvs no. Dārgākais ir mehāniskā daļa kas groza dzinēju un dzinēja apgriezienus . Ja pūš vējš vai ir straume programma dod signālu uz vadības pulti ar kādu jaudu dzinējam jānotur . Lielā straumē un vējā toč nenoturēs .
21.aprīlis 2016, 22:23 | links
 
Viss jau ir pareizi - atrodi vietu un nospied podziņu, TIKAI, nevaru gan iedomāties kā motors zinās tavu 0-es punktu bez GPS!? Mēs izmantojam gps piesaisti un motors attiecīgi reaģē uz vēja un straumes ietekmi atgriežot laivu fiksētajā punktā. Ja nebūs gps - kā motors zinās, kur tu esi ielicis to enkurvietu? Bez gps viņš nevar strādāt - tas ir piesaistes orientieris.

skiperis, 21.aprīlis 2016, 21:44


Mēģināšu vienkāršāk. Tavs pogas nospiediens ir atskaites punkts uz kura jānotur . Pat bērnu rotaļlietās ir tādas programmas. Reiz redzēju bērnu traktoru kuru noliec laukuma vidū ,nospied pogu ,tad aizej metrus 20 tālāk un traktors brauc uz iezīmēto punktu un apstājas. 2 piemērs - droni helikopteri . Tiem helīšiem ir tā saucamā mājās atgriešanās poga . Tiklīdz tev apnīk pilotēt viņu nospied pogu -pats atlido uz sākuma punktu un nosēžas tev pie kājām. Tagad saprati? :)

GPS ir papildus fiška . Saslēdz viņu kopā ar eholoti kurā ir GPS aizbrauc uz punktu ,nolaid motoru nospied atmiņu un dod komandu piem turēt punktā A ko tu esi viņam kaut kad iepriekš jau ielicis no iepriekšējās copes. Video redzēju ka viņi dara tā - pirms točkas izslēdz lielo dzinēju ,ielaiž elektro ,uzliek atmiņas punktu un tas klusiņām pierullē līdz punktam un notur uz tā -tā ir vienīgā GPS sasaiste.
21.aprīlis 2016, 22:17 | links
 
brālīt, vai tik tiem verķiem nav iestādita bāzes ligzda, kā zāles plaujmašīnai, radiovilņi vai kas nu šos atgriež vietā, kur upē tādu iestādīt, da nezinu - improvizēju, ja tik vienkārši, arī gribetu, baigi ietaupītu uz el. enkruviņču:)
21.aprīlis 2016, 22:15 | links
 
Viss jau ir pareizi - atrodi vietu un nospied podziņu, TIKAI, nevaru gan iedomāties kā motors zinās tavu 0-es punktu bez GPS!? Mēs izmantojam gps piesaisti un motors attiecīgi reaģē uz vēja un straumes ietekmi atgriežot laivu fiksētajā punktā. Ja nebūs gps - kā motors zinās, kur tu esi ielicis to enkurvietu? Bez gps viņš nevar strādāt - tas ir piesaistes orientieris.

Mēģināšu vienkāršāk. Tavs pogas nospiediens ir atskaites punkts uz kura jānotur . Pat bērnu rotaļlietās ir tādas programmas. Reiz redzēju bērnu traktoru kuru noliec laukuma vidū ,nospied pogu ,tad aizej metrus 20 tālāk un traktors brauc uz iezīmēto punktu un apstājas. 2 piemērs - droni helikopteri . Tiem helīšiem ir tā saucamā mājās atgriešanās poga . Tiklīdz tev apnīk pilotēt viņu nospied pogu -pats atlido uz sākuma punktu un nosēžas tev pie kājām. Tagad saprati? :)

skiperis, 21.aprīlis 2016, 21:44
21.aprīlis 2016, 22:10 | links
 
Viss jau ir pareizi - atrodi vietu un nospied podziņu, TIKAI, nevaru gan iedomāties kā motors zinās tavu 0-es punktu bez GPS!? Mēs izmantojam gps piesaisti un motors attiecīgi reaģē uz vēja un straumes ietekmi atgriežot laivu fiksētajā punktā. Ja nebūs gps - kā motors zinās, kur tu esi ielicis to enkurvietu? Bez gps viņš nevar strādāt - tas ir piesaistes orientieris.
21.aprīlis 2016, 21:44 | links
 
Tiešām vienkārši :-)
21.aprīlis 2016, 21:06 | links
 
Tatārs apgaismoja , salasījos informāciju ,noskatījos pāris filmiņas. GPS tiešām ir kā papildus fīča ,bet pamatprincips ir krietni vienkāršāks. Nekādu kompasu ,nekādu GPS. Viņu sauc par i-pilota sistēmu. Tā ir diezgan vienkārša programma kas vada dzinēju pa 360 grādiem. Tu piebrauc pie točkas nospied pogu enkurs. Tas ir 0 punkts . Tālākās novirzes no nulles punkta programma elementāri koriģē dodot komandas dzinējam noturēt nulles punktā . Viss daudz vienkāršāk kā domāju .

Bralitis, 21.aprīlis 2016, 19:57
21.aprīlis 2016, 21:05 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager