Laivas un to motori

nu vot abas pirktas no rokas ,cheku un nekadu citu papiiru ar nav :( registretas ar nav bijushas.... :( :( :(
2.maijs 2016, 16:59 | links
 
kads var pateikt kaa notiek laivas registresana csdd ,ir divas gumijas laivas bush ,un buccaneer ,ar tranc i un cieto klaaju.gribu registreet kaa airu laivas, man laivas ir javed uz csdd vai arii nav? cik tas maksaa?

odijs, 2.maijs 2016, 15:47


Ja laivas jaunas ar PN aktu, tad ved tikai to un laivas nav jāved. Ja pērc jau kādam īpašumā bijušu, ķipa pārreģistrē/maina īpašnieku, tad gan jāved arī pašas laivas. Izmaksas kaut kur ~ 30 jurīši par laivu.

o.
2.maijs 2016, 16:47 | links
 
kads var pateikt kaa notiek laivas registresana csdd ,ir divas gumijas laivas bush ,un buccaneer ,ar tranc i un cieto klaaju.gribu registreet kaa airu laivas, man laivas ir javed uz csdd vai arii nav? cik tas maksaa?
2.maijs 2016, 15:47 | links
 
Dīzelim un 95tajam ir biodegvielas piejaukums 5% .
30.aprīlis 2016, 22:06 | links
 
Iz pieredzes.
95tajam klāt pēc EU regulas ir līdz 10% spirta.
98tajam vajadzētu būt bez piejaukumiem.
Pats esmu čakarējies ar karbuļu dīzēm gan ģeneratoram, gan 6hp suzukam pateicoties 95tajam.
Tagad lietoju tikai 98to un nav bēdu !

bumbieris, 29.aprīlis 2016, 12:58

98 arī ir piejaukumi, līdz ar to no šāda skatpunkta starpības vairs nav.
30.aprīlis 2016, 04:38 | links
 
BrunoLPar 100%piekrītu.Oktāna skaitlis nav kvalitātes rādītājs.Oktāna skaitlim ir cita nozīme.atkarībā no kompresijas pakāpes un citiem kritērijiem.par to cits garš stāsts.
29.aprīlis 2016, 18:48 | links
 
Kādu degvielas filtru lieto ?
vismaz šādu jau vajadzētu uzlikt: Filtrs

Iz pieredzes.
95tajam klāt pēc EU regulas ir līdz 10% spirta.
98tajam vajadzētu būt bez piejaukumiem.
Pats esmu čakarējies ar karbuļu dīzēm gan ģeneratoram, gan 6hp suzukam pateicoties 95tajam.
Tagad lietoju tikai 98to un nav bēdu !

bumbieris, 29.aprīlis 2016, 12:58
29.aprīlis 2016, 17:32 | links
 
Daudziem Jums sūdīgi dzinēji laikam, ar 10 gadus braucu ar 95e benzīnu, pilnīgi nekāda vaina, gan velcējot uz mazākajiem apgriezieniem nekas neslāpst un neraustās.
29.aprīlis 2016, 14:49 | links
 
Beidzat zosis dzīt. Manā saimniecībā visa tehnika tiek darbināta ar 95 Statoil. Gan 4taktu,gan 2taktu.Gadiem. Nekādu problēmu.
Atkārtošu jau kuro reizi- Oktāna skaitlis nav kvalitātes rādītājs.
Iesaku pārbudīt traukus,kuros glabājat degvielu.
29.aprīlis 2016, 14:43 | links
 
Iz pieredzes.
95tajam klāt pēc EU regulas ir līdz 10% spirta.
98tajam vajadzētu būt bez piejaukumiem.
Pats esmu čakarējies ar karbuļu dīzēm gan ģeneratoram, gan 6hp suzukam pateicoties 95tajam.
Tagad lietoju tikai 98to un nav bēdu !
29.aprīlis 2016, 12:58 | links
 
HZ ko kā um cik tagad degvielas tirgotāji gāž klāt, neesmu iedziļinājies, bet fakts ir viens, ar agrāko 2,5 mercury ar 95to normāli nevarēja pabraukt vispār, ar 98to varēja velcēt tukšgaitā kaut pus dienu, tagadējais piecinieks arī ar 95to tukšgaitā peld un slāpst, ar 98to nekādu problēmu un 95to vairs nedomāju pat mēģināt.
29.aprīlis 2016, 09:04 | links
 
10 gadus nobraucu ar tohatsu 2,5 zs. Eļļas paspēju visādas izmēģināt, beigās pirku statoil 2T eļļu laivas dzinējiem un viss bija ok. Bet jāteic, ka pēdējos gadus 5 lēju TIKAI 98 benzīnu. Pirms tam ar 95 bija problēmas ar karbūzi un dīzi, regulāri likās ciet un vienreiz pat nācās vest, lai ar ultra skaņu iztīra. Kopš lēju 98 vairs nekādu problēmu vispār nav bijis. Tagad nopirku jaunu mercury 4t motoru, bet benzīnu tik un tā turpināšu lietot 98.
29.aprīlis 2016, 08:30 | links
 
Sveicināti,

Kāda situācija ar benzīna tirgu, vai vēl joprojām Nestes 98. kotējais kā vislabākais ko liet motorā (Yamaha, 5zs, 4taktnieks)?
Paldies.
29.aprīlis 2016, 08:14 | links
 
motorins. Paldies par informāciju, arī dzirdēju, ka jauno automašīnu motoros izmanto alumīnija stobrus un tādēļ izmanto smalkas un dārgas eļļas. Ja man būtu smalks un dārgs outbords, es arī būtu spiests pirkt eļļu pa 30 eiriķiem litrā, bet mans jaunākais motors ir 10 gadus vecs un vecākajam 35 gadi. Tādēļ arī pārāk neiespringstu. Vienīgais motors, kuru, šķiet, nokāvu ir Veterok 8. Bet tas ir cits stāsts - viņš man bija nomests garāžas stūrī kādus gadus 15-18. Kad sradās vesela kaudze ar dažādiem motoriem, tad tajā jaukšanas karstumā izvilku arī Veteroku un atdzīvināju, bet viņš piešķiļot ar 95-to nedaudz detonēja kāmēr nodetonēja pavisam. Vajadzētu izjaukt, bet neceļās rokas.
29.aprīlis 2016, 07:54 | links
 
multiplikators.tā nebūs eļļas vaina.ka ar 95to brīvgaita čuš.eļļa kas paredzēta 2 taktu motoriem.šķīst benzīnā neatkarīgi no oktāna skaitļa.par nepieciešamību liet 98.kur paredzēts 95 ir atsevišķa saruna.(pie normālas benzīna kvalitātes tas nav nepieciešams).skiperis.pārsvarā mūsu motoriem ir čuguna gilzes.bet ir dzinēji ar alumīnija cilidriem un nikosila pārklājumu (sports)un tiem nepieciešamas speciālas eļļas.Pie ne pārāk lieliem apgriezieniem čuguna gilzēm vislabākā eļļa rīcineļļa.Un tais laikos kad krievu motoriem benzīnu šķaidīji ar autolu.pārsvarā izmantoju MS20.Tā bija laba eļļa.Redzu vēl tagad šur tur.bet saviem motoriem to vairāk neleju.Lielo apgriezienu un smalko kloķvārpstas gultņu dēļ.
28.aprīlis 2016, 21:23 | links
 
Neskatījos nosaukumu, 2Taktene ir un labi. Arī man ir Evinrude 9,9, tiesa gan pastāvīgai velcēšanai izmantoju reti, vairāk jūras pārskrējieniem. Toties mazais 2,2 Suzuķis stumj jahtu stundām ilgi ar nelielu gāzi, bez problēmām.
28.aprīlis 2016, 20:47 | links
 
Man statoilā nopērkamā 2t laivu eļļa bij gana laba. Bet tikai ar 98. Ar 95 pēc neilga laiciņa tukšgaita čušs. Tas ar Evinrude 10.
28.aprīlis 2016, 20:37 | links
 
skiperis.kāda ir tā parastā 2taktu eļļa?Vai Castrol TTs REISING arī ir parastā?
28.aprīlis 2016, 20:24 | links
 
Kādreiz krievu motoriem jaucām AS-8, citas nebija. Tagd jau kuro gadu jaucu parasto 2T eļļu saviem divtaktniekiem (Suzuki, Evinrude) un lietoju E-95-to. Neesmu saskāries ne ar kādām problēmām. Mārketings - odnako...
28.aprīlis 2016, 19:03 | links
 
Dīzes aiziet ciet no E95.
28.aprīlis 2016, 18:34 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager