Laivas un to motori

itkaa normaala alumiinija laiva,ja naav pakocanaja,ar taadu esu copeeis sibiirijaa,un motors maskva 8, bet aireeties pasmagi.lai teev veicas.skaties laivas dibenu,lai kniedes naav sadilushas.
8.maijs 2016, 08:18 | links
 
Ko vīri varat izstāstīt par laivu kazanka?
8.maijs 2016, 01:11 | links
 
sveicinati, ka notiek laivas registracija Csdd ? vai taisniba ka tagad kopa ar izgatavotaja dokumentiem vajag ari pavadzimi ?

kamo_gori, 6.maijs 2016, 19:24


Vajadzigs tikai Pienemsanas - nodosanas akts un viss. Motoram tas pats.
7.maijs 2016, 22:28 | links
 
udens ir iscils skanjas vadiitaais,,,bet neskatoties uz to,,,copmanji velcee,un arii noker,,,ta kaa var spriest gan taa,,,gan visaadi. tas ir tikaai mans viedoklis,,,varbuut es kLjuudos.visiem ne copes =)
7.maijs 2016, 20:38 | links
 
Man ir tads jautajums. Vai izpludes gazes zem udens kas rada papildus troksni neiespaido copi. Es esmu ieniris udeni, pabraucot garam ar elekramotoru vinjs diic ne pa jokam. 4tak motoru taisos pirkt 6z.
7.maijs 2016, 20:02 | links
 
Un no VID izziņu kur ņēmi naudu laivas iegādei
6.maijs 2016, 22:13 | links
 
Visu laiku ir bijis, ja gribi reģistrēt jaunu laivu, tad no pārdevēja ir jāsaņem speishl izziņa. Ar to tad ari ir jādodās uz csdd.
6.maijs 2016, 20:55 | links
 
sveicinati, ka notiek laivas registracija Csdd ? vai taisniba ka tagad kopa ar izgatavotaja dokumentiem vajag ari pavadzimi ?
6.maijs 2016, 19:24 | links
 
skiperis
Es piekrītu un to visu saprotu, un arī strīdēties nemaz negrasos, tikai lasot likumus es tiešām neatrodu kādēļ neko tādu nevarētu reģistrēt. Kad reģistrēju savējo, tad man vispār neviens nekādus jautājumus neuzdeva - iedeva veidlapu, aizpildīju un viss. Tādēļ pieļauju, ka arī šādā gadījumā, nevienam neko nejautājot, aizpildītu, norādītu PVC un cauri. Katrā ziņā, ja man būtu tāda vajadzība es tādā veidā būtu riskējis.
6.maijs 2016, 08:32 | links
 
Maībainam paziņam ir tieši tāda situācija - arī grib reģistrēt Bushu bez papīriem, bet nekas nesanāk. Csdd šefs atbildēja, ka piepūšamās nevar reģistrēt kā pašbūvētas. Tas ir arī loģiski, jo nepastāv tehnoloģijas kā mājas apstāklos var sakausēt PVC materiālu. Un vēl, visi mazizmēra kuģošanas līdzekļi skaitās atpūtas kuģi, ja netiek izmantoti komercdarbībai. Ja gribēsi ar laivu pelnīt naudu - būs pavisam cita opera.
5.maijs 2016, 20:07 | links
 
plikspiesis
Es reiz meklēju priekš iegādes Progres laivu.
Vienu kā variantu apskatīju, bet tai nebija dokumentu. Pārdevējam bija sagatavota veidlapa, kura it kā jāaizpilda un varot nest uz CSDD reģistrēt. Tā bija kaut kāda Beļģijas veidlapa. Jo tur neesot tādas reģistrācijas vispār kā tādas. Un tādā veidā varot piereģistrēt. Es gan šo risinājumu neizvēlējos, jo negribējās riskēt.
5.maijs 2016, 18:26 | links
 
skiperis
Bet tas taču ir par atpūtas kuģiem.

Par mazizmēra kuģošanas līddzekļu reģistrāciju:
http://likumi.lv/doc.php?id=173025
Punkts Nr. 4prim1:
4.1 Ceļu satiksmes drošības direkcijā reģistrē mazizmēra kuģošanas līdzekļus un to motorus, kuriem ir veikta atbilstības novērtēšanas procedūra un kuri ir marķēti ar CE marķējumu atbilstoši normatīvajiem aktiem par atpūtas kuģu būvniecību, atbilstības novērtēšanu un piedāvāšanu tirgū. Šī prasība neattiecas uz:
4.1 6. mazizmēra kuģošanas līdzekļiem, kurus fiziska persona būvējusi personīgai lietošanai un kuri turpmāko piecu gadu laikā pēc to reģistrācijas netiks piedāvāti Eiropas Savienības tirgū;

Es nekur neredzēju, ka ir kkādi kritēriji no kā es drīkstu vai nedrīkstu būvēt laivu personīgai lietošanai. Vai tiešām, ja es norādītu kā korpusa materiālu PVC, man pateiktu, ka to nedrīkstu darīt? Tur netiek jautāts piepūšama, vai nepiepūšama.
5.maijs 2016, 15:14 | links
 
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija, un varēs pakonsultēt.

Lieta tāda, ka radās iespēja tikt pie 72. gada Progress laivas, kas reiz piederēja mana krusttēva sievastēvam, bet nu jau kā kādus 30 gadus tā stāvējusi aiz šķūnīša visu aizmirsta. Nolēmām, ka tādu smuku laivu vajadzētu atrestaurēt. Bet nu ir viena liela problēma, un tā ir tāda, ka laivas dokumenti nekur nav atrodami, un visi iesaistītie personāži, kas kaut ko varētu par tiem zināt, jau sen ir zem zemes.

Kā rīkoties šādā situācijā, un vai ir kāds veids, kā sakārtot šādai laivai papīrus?
5.maijs 2016, 15:14 | links
 
Es jau iepriekš minēju MK 201-os noteikumus par atpūtas kuģu drošību.

http://likumi.lv/doc.php?id=173015
5.maijs 2016, 14:45 | links
 
arvis_an. Droši, informācija no Csdd.
5.maijs 2016, 14:36 | links
 
skiperis
šo droši zini? Īsti neredzu iemeslu kādēļ. Pie korpusa materiāla norādot PVC, domā mestu atpakaļ? Esi provējis?
5.maijs 2016, 10:58 | links
 
Sveiki!

Vai copmaņiem ir zināms kāds laivu motoru (piekaramo) serviss vai meistars Jelgavā?
5.maijs 2016, 10:34 | links
 
Sveiki! Kads var rakstiski izskaidrot kaa vispareizaak gumijas laivai uzlikt ielaapinju? ,ir nelies caurums. ir remotkomplekts ko dulkana dod liidzi.
5.maijs 2016, 10:18 | links
 
Piepūšamās laivas nevar piereģistrēt kā pašbūvētas.
5.maijs 2016, 10:16 | links
 
Ja pirmā reģistrācija ir kā motorlaivai, arī tad nebūs problēmu piereģistrēt kā pašbūvētu airu laivu, jo tādā gadījumā viņa nav jāved atrādīt. Ja būs nepieciešamība pēc motorlaivas, paņem to tehnisko kurā ierakstīts, ka Tev ir motorlaiva, uzlīmē uz borta pareizo numuru un vālē tālāk.
5.maijs 2016, 09:43 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager