Laivas un to motori

:) par rēcienu, piekrītu, bet smird tieši tā pat, kā jebkurš 2taktu dzinējs !
Rūpnīcas 4taktnieku tuvumā neesmu redzējis (ProVento gan tirgo ss-kā) tapē nezinu :)
8.maijs 2016, 21:40 | links
 
tam, ko es reiz uz Daugavas redzēju "pilla ručka" bij bik pa jēlu priekš velces :) A kā rēca un smirdēja. Vecis noteikti jutās par sevi lepns :)
8.maijs 2016, 21:29 | links
 
jork, vēl trimmermotoriem ir excentra sajūgs (kā zāģiem) tapē uz priekšu kustās tik pillā ručkā, nepavelcēsi, bez pārbūves.
8.maijs 2016, 21:26 | links
 
Vēl jau ir arī Autobot. Saliekama, trīsdaļīga, viegla, ar airiem iet ka prieks airēt, ar 8-nieku motoru pilnā ručkā no glises režīma var taisīt 180 grādu apgriezienu bez problēmām...

skiperis, 8.maijs 2016, 18:47


na slikti, bet nu stipri na ļubiteļa ... asais ķīlis, kājās stāvot ērti nepacopēsi ... ne lielajiem ūdeņiem, pie 20cm viļņa jau "nāves ēnā" sākas, kāda tur glise...
8.maijs 2016, 19:38 | links
 
Onslov, man arī ir 5 zs Suzuks. Sipos ar to pašu problēmu visu laiku, kopš motoru nopirku! Esmu vedis pie visādiem meistariem, neviens nav sataisījis...
tieši 5 zs Suzukiem ir šī vaina, jo zinu vairākus šo motoru īpašniekus, kam tāds pats identisks stāsts
Tā vaina nav regulāri, bet hvz no kā tas atkarīgs. Var nedēļu nobraukt, viss čiki piki, un vienā jaukā dienā uz maziem apgriezieniem sāk sist degvielu laukā..palaist nevar, karoče sasipta diena, it sevišķi ja uz velci brauc.
Aizved pie meistara- viss strādā ideāli. Jāņem laikam meistars līdzi ezerā un jābrauc uz velci (pēc 1. jūlija)
8.maijs 2016, 18:48 | links
 
Vēl jau ir arī Autobot. Saliekama, trīsdaļīga, viegla, ar airiem iet ka prieks airēt, ar 8-nieku motoru pilnā ručkā no glises režīma var taisīt 180 grādu apgriezienu bez problēmām...
8.maijs 2016, 18:47 | links
 
Jā, runa iet par Казанка-М. Kazanka, jo no alumīnija laivām manuprāt tā ir vienīgā, kuru daudz maz normāli varētu paairēt.

Apsveru vēl trimarāntipa stiklaplasta laivu, bet salīdzinot tādu pret alumīnija:
1.ja nu uznāk liela vēlēšanās, tad metālu vieglāk modificēt + pašam remontēt;
2.pa lielam, lielakā daļa plakandibenu laivu vairs īsti nav parocīga airēties, tā ka motors jebkurā gadījumā vajadzīgs;
3.svara atšķirības nav tik iespaidīgas. Kazanka ~140-150kg, dubultkorpusa stiklaplasta laiva tādā pašā izmērā būs +/- tas pats. Parasta stiklaplasta tāpat sver savi 70-80-90kg;
4.transportēšanai jebkurā gadījumā vajadzīga piekabe
5.cena kazankai ievērojami lētāka. Stiklaplasta laiva makša gandrīz 2x dārgāk, tātad pie labas sakritības par to pašu cenu sanāk jau motors.

klops_G, 8.maijs 2016, 17:58


Tu pats sev atbildi un Tavi argumenti, manuprāt, ar absolūti loģiski. Manā uztverē plastikāta "čaumaliņu" vienīgie trumpji ir viegla airēšana un tas, ka labi noaudzis rumpis var viņu uzmest uz mašīnas jumta. Viss. Ja vajag uzglabāšanas un pārvadāšanas dimensijas, tad "ieliek" piepūšamās. Ja uz piekabes, tad viens pīpis...
Savukārt PSRS mantojuma alumīnija laivas pagaidām ir UNIKĀLA mums pieejamā iespēja pēc cenas un kvalitātes attiecības - pārdod par kapeikām aviācijas klases duralumīniju. Laiki un materiālu cenas mainījušies, neviens mūsdienu ražotājs ne tuvu tam nevar piedāvāt. Bet nu jāsaprot arī, ka izpildījuma kvalitāte tur stipri svārstās no tā cik tuvu algas dienai laiva izlaista un arī jaatceras ka tām gadu vaiŗak nekā daudziem šī foruma lietotājiem :)
8.maijs 2016, 18:39 | links
 
Jā, runa iet par Казанка-М. Kazanka, jo no alumīnija laivām manuprāt tā ir vienīgā, kuru daudz maz normāli varētu paairēt.

Apsveru vēl trimarāntipa stiklaplasta laivu, bet salīdzinot tādu pret alumīnija:
1.ja nu uznāk liela vēlēšanās, tad metālu vieglāk modificēt + pašam remontēt;
2.pa lielam, lielakā daļa plakandibenu laivu vairs īsti nav parocīga airēties, tā ka motors jebkurā gadījumā vajadzīgs;
3.svara atšķirības nav tik iespaidīgas. Kazanka ~140-150kg, dubultkorpusa stiklaplasta laiva tādā pašā izmērā būs +/- tas pats. Parasta stiklaplasta tāpat sver savi 70-80-90kg;
4.transportēšanai jebkurā gadījumā vajadzīga piekabe
5.cena kazankai ievērojami lētāka. Stiklaplasta laiva makša gandrīz 2x dārgāk, tātad pie labas sakritības par to pašu cenu sanāk jau motors.
8.maijs 2016, 17:58 | links
 
Nu ar ko ta tie trimer dzineji atskiras no Honda,Yahama , tie tacu ir tadi pasi pec uzbuves 2 taktu un 4 taktu motorisi. Trimeriem vienigais ir gaisa dzese.

jork, 8.maijs 2016, 17:09


Ne gluži... Pirmais un savarīgākais, protams ir gaisa dzese, tāda principā ir tikai dažiem jocīgiem mazajiem laivu motoriem (piem. Honda 2.3). Tieši tas dod to trako sakņu. Lietot uz ūdens gaisa dzesi ir tehnoloģisks marasms :) Savukārt trimmerim vai zāles pļāvējam karināt virsū ūdens dzesi ir tieši tāds pats marasms :)
Bet tā , tīri tehniski ir milzums sīku atšķirību detaļu un elektronikas hermetizācijā utt. , laivu motori tomēr domāti izmantošanai ūdens vidē. Vēl apgriezieni īsti 100% nesakrīt trimmerim par augstu, zāles pļāvēja motoram par zemu, visādas eļlas viskozitātes utml., bet nu to lai stāsta tie, kas labāk tehniku pārzin.
Ja zāles pļāvēja motoram meistarīgi pieliek kaut kādu īstu laivas motora kāju/reduktoru, tad sanāk tāds stipri rēcošs, bet nu gandrīz normāli funkcionējošs motora izstrādājums. Savukārt visādi trimera motori uz trubām ar dzenskrūvi tas ir pilnīgs idiotisms :) Tik pat labi var ātrvāramo katllu piemontēt kā tvaika dzinēju :)
8.maijs 2016, 17:26 | links
 
Realitātē tie "trim motori" rēc kā izbadējušies lauvēni...DDD! Esmu vien pāris reizes tādiem "trimmotorbraucējiem" bijis tuvumā un....nevēlētos to spalgo troksni, neadekvāto skaņas un ātruma disbalansu klausīties......tātad pilnīgs "čau"; ja vajag dzinēju ilgtermiņam, esi normāls cilvēks, iegādājies parastu dzinēju! :)

mastrojani, 8.maijs 2016, 14:15


Nu ar ko ta tie trimer dzineji atskiras no Honda,Yahama , tie tacu ir tadi pasi pec uzbuves 2 taktu un 4 taktu motorisi. Trimeriem vienigais ir gaisa dzese.
8.maijs 2016, 17:09 | links
 
Onslov.
Netur adatiņa.
8.maijs 2016, 14:53 | links
 
Kadas atsauksmes par trimer motoriem??? Nerunaju par kina razotajiem. Lasiju ka citi saka ka vini leni ejot,skali utt.. Pastijos interneta testu kur salidzinaja Parsun motoru ar trimeri, skanas atskiriba tikai par 1 decibeli pilnos apgriezienos.

jork, 8.maijs 2016, 12:09


Realitātē tie "trim motori" rēc kā izbadējušies lauvēni...DDD! Esmu vien pāris reizes tādiem "trimmotorbraucējiem" bijis tuvumā un....nevēlētos to spalgo troksni, neadekvāto skaņas un ātruma disbalansu klausīties......tātad pilnīgs "čau"; ja vajag dzinēju ilgtermiņam, esi normāls cilvēks, iegādājies parastu dzinēju! :)
8.maijs 2016, 14:15 | links
 
Labdien!
Suzuki 5 motors. Braucot pilnu hodu , viss labi. Braukājot turpu šurpu pēc kāda laika lēnu hodu- slāpst nost un parādās benzīna pleķis, kas pie vainas varētu būt? pēc tam gan pilnu hodu atkal viss kārtībā. Paldies jau iepriekš!

onslovs, 8.maijs 2016, 13:33


Vienkārši pārlejas - motoram zupu padod vaiŗak nekā spēj "apēst", jāregulē karburators, aizdedze, apgriezieni, koroče vajag meistaru, ja pašam (kā man) rokas ne no rās veitas aug :)
8.maijs 2016, 13:53 | links
 
Labdien!
Suzuki 5 motors. Braucot pilnu hodu , viss labi. Braukājot turpu šurpu pēc kāda laika lēnu hodu- slāpst nost un parādās benzīna pleķis, kas pie vainas varētu būt? pēc tam gan pilnu hodu atkal viss kārtībā. Paldies jau iepriekš!
8.maijs 2016, 13:33 | links
 
Ko vīri varat izstāstīt par laivu kazanka?

klops_G, 8.maijs 2016, 01:11


Pirmkār, "Kazanka" laivai ir vismaz 10 dažādas modifikācijas, kardināli atšķirīgas tehniskojos parametros. Visi šīku un mslkai var izpētīt krievu lapā: http://motorka.org/

Bet reāli pie mums tautā par "kazanku" pieņemts saukt pirmos 2 modeļus "Kazanka" un tā uzlaboto sekotāju "Kazanka-M" (ar spārniem). Īsumā - tās savā ziņā ir unikālas laivas, vismazākais svars no visiem man zināmajiem analogiem ~140kg. Lieliskas gaitas īpašības pa taisni, pat ar salīdzinoši ļoti maziem motoriem sasniedz labus ātruma rādītājus, ar 10hp droši iziet glisē. Ekonomiskais variants, lieliska laiva neprofessionālai cope divatā/trijatā, pie tam vienīgā nopietnā alumīnija laiva , kuru spēcīgs un trenēts cilvēks reāli var ilgtermiņā arī airēt.
Laivas mīnusi un ierobežojumi, savukārt, tieši izriet no minētajiem plusiem - laivai kategoriski nedrīkst likt vairāk par 15HP motoru, var kosmosā uzlidot, attiecīgi uz 40km/h un vairāk laiva paliek tupo bīstama. Relatīvi tievās un garās formas dēļ tā slikti izpilda straujus pagrieziena manevrus ātrumā, viss jādara līgani un prātīgi savādāk risks apmesties. Mazs svars=plāns alumīnijs - iespējami mehāniski bojājumi, daudz uzmanīgāk jāseko laivas stāvoklim un kontaktam ar akmeņiem utt.
Mans rezumē - lieliska laiva copei salīdzinoši nelielā akvatorijā 1-2 prātīgiem, nepārgalvīgiem un nesteidzīgiem cilvēkiem, ļoti viegla, ekonomiska un ērta. Ātruma ierobežojumu un apgraizīto manevra spēju dēļ absolūti neder professionāļiem uz sacensībām, kā arī tiem, kas pieraduši pie ātriem pārbraucieniem un aktīvas zivju meklēšanas plašā akvatorijā, nobraucote vairākus desmitus vai pat simtus kilometru dienā.
8.maijs 2016, 13:28 | links
 
Par Kazanku .. Diezgan normāla laiva. Protams, ir stipri labākas tikai maksā. Trīs gadus man Burtniekā ir. Mantojumā saņēmu. Ar airiem pāri neairētu, jo svara dēļ pagrūti airēt, bet savulaik mazāku ezeriņu tikai ar airiem vien. Tagad ar savu 2,5 motorīti krustu šķērsu esmu Burtnieku izbraucies. Lielā vējā un viļņos varbūt arī ir mazliet neomulīgi, bet tādā vējā tad parasti arī copēt nav nekāda dižā gandarījuma un prieka. Tikai kniedēt, ja vajag. Metināt nē. Pozītīvais, ka nav salidzinoši dārga un arī faktiski mūžīga. Ja nu kas, tad beigās tos 150 Kg alumīnijā nodod. Ja kādam ir interese var mani mēģināt pierunāt pārdot, jo pašam ir Dulkans un par vietu Burtniekā jāmaksā, lai gan faktiski Burtniekā arvien retāk braucu un Dulkans labāk patīk. Reģistrēta un ar spārniem. Piekrītu, ka transportēšanai nav ērta. Bet, ja neviens neņems tad rudenī uz Alūksnes vedīšu.

Progress stabilāks, bet smagāks, dārgāks, ar 2,5 jau pašvaki uc.
8.maijs 2016, 13:27 | links
 
Kadas atsauksmes par trimer motoriem??? Nerunaju par kina razotajiem. Lasiju ka citi saka ka vini leni ejot,skali utt.. Pastijos interneta testu kur salidzinaja Parsun motoru ar trimeri, skanas atskiriba tikai par 1 decibeli pilnos apgriezienos.
8.maijs 2016, 12:09 | links
 
Laivai nav ne vainas, tikai viens mīnusiņš. Nestabila.
Skaties uz Progresa pusi vai Krim, Voroņež, Dņepr.
8.maijs 2016, 11:12 | links
 
.. ja krabis nav iemeties, normāla laiva. Ja jālāpa tad tikai kniedējot! Man korišs, mēģināja metināt ar TIG-u,,bezcers!
Nu un protams, gan jau apzinies visas izrietošās sekas no svara un gabarītiem,,transportēšana utt.
8.maijs 2016, 08:53 | links
 
itkaa normaala alumiinija laiva,ja naav pakocanaja,ar taadu esu copeeis sibiirijaa,un motors maskva 8, bet aireeties pasmagi.lai teev veicas.skaties laivas dibenu,lai kniedes naav sadilushas.
8.maijs 2016, 08:18 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager