Laivas un to motori

Sveiki kungi, vai kāds var iemest kādas koordinātes , jeb atsauces, adrses netā kur var iegādāties makšķerkātu turētājus piepūšamai laivai. Te kādu laiku atpakaļ kāds čalis piedāvāja (it kā izgatavoja)dubultos turētājus kas stiprinājas uz laivu sēdekļa stiprinājuma ailes.

hecs7, 9.maijs 2016, 15:07
Ja nemaldos tad Gintam ar tādi bija!

antonsb, 9.maijs 2016, 22:54
10.maijs 2016, 07:28 | links
 
Sveiki kungi, vai kāds var iemest kādas koordinātes , jeb atsauces, adrses netā kur var iegādāties makšķerkātu turētājus piepūšamai laivai. Te kādu laiku atpakaļ kāds čalis piedāvāja (it kā izgatavoja)dubultos turētājus kas stiprinājas uz laivu sēdekļa stiprinājuma ailes.

hecs7, 9.maijs 2016, 15:07

Ja nemaldos tad Gintam ar tādi bija!
9.maijs 2016, 22:54 | links
 
Apkopes par savu naudu reizi gadā, pie dīleriem maksās ap 50 eur viena apkope. Lūst tur nekas nelūst, padomā pats, cik tu viņu vispār rūcināsi. Vest var gan stāvus gan uz viena no sāniem.
9.maijs 2016, 20:38 | links
 
jork - uzdod savus jautājumus pārdevējam veikalā.
9.maijs 2016, 19:25 | links
 
Piemirsu , ka ir ar to motora vesanu , vai drikst vinu gulus vest?
9.maijs 2016, 19:10 | links
 
Izlemu nemt parasto motoru, ko sakat par Suzuki 2.5 DF 4 - taktu motoru cena tur 600 eur pari. Kas tiem motoriem ar garantiju, lasiju ka 3 gadi garantiju dod, tad sanak apkopes viss pavelti 3 gadi ja?? Pats pilnigi neko nejedzu no tiem motoriem, cik vispar izmaksa vinam pilna apkope, remonti??

Nav ta ka ik pec katras otras copes kaut kas saluzt un jataisa.??
9.maijs 2016, 18:42 | links
 
Hecs - Dulkanam ir tādi uzvelkamie uz krēslu turētājiem. Pastudē šamo lapu pie aksesuāriem.

o.
9.maijs 2016, 17:41 | links
 
hecs
Apskati eboat.lv viņiem ir fasten stiprinājumi, man liekas arī kātu turētāji tostarp
9.maijs 2016, 15:34 | links
 
Sveiki kungi, vai kāds var iemest kādas koordinātes , jeb atsauces, adrses netā kur var iegādāties makšķerkātu turētājus piepūšamai laivai. Te kādu laiku atpakaļ kāds čalis piedāvāja (it kā izgatavoja)dubultos turētājus kas stiprinājas uz laivu sēdekļa stiprinājuma ailes.
9.maijs 2016, 15:07 | links
 
Svece pilnīgi jauna. Degviela arī ir mainīta, gan 95tais, gan 98tais- niķis ir bijis pie abām degvielām.
Būs jāparegulē degvielas kvalitātes maisījuma skrūve.
8.maijs 2016, 22:03 | links
 
Onslov, man arī ir 5 zs Suzuks. Sipos ar to pašu problēmu visu laiku, kopš motoru nopirku! Esmu vedis pie visādiem meistariem, neviens nav sataisījis...
tieši 5 zs Suzukiem ir šī vaina, jo zinu vairākus šo motoru īpašniekus, kam tāds pats identisks stāsts
Tā vaina nav regulāri, bet hvz no kā tas atkarīgs. Var nedēļu nobraukt, viss čiki piki, un vienā jaukā dienā uz maziem apgriezieniem sāk sist degvielu laukā..palaist nevar, karoče sasipta diena, it sevišķi ja uz velci brauc.
Aizved pie meistara- viss strādā ideāli. Jāņem laikam meistars līdzi ezerā un jābrauc uz velci (pēc 1. jūlija)

andzus69, 8.maijs 2016, 18:48


onslovs , andzus69
pamainiet degvielu un pārbaudiet sveci, problēmas risinājums komentāros pie manām bildēm par karburatoriem , jau trīs gadus rullēju bez problēmām.

Ar cieņu.
8.maijs 2016, 21:52 | links
 
:) par rēcienu, piekrītu, bet smird tieši tā pat, kā jebkurš 2taktu dzinējs !
Rūpnīcas 4taktnieku tuvumā neesmu redzējis (ProVento gan tirgo ss-kā) tapē nezinu :)
8.maijs 2016, 21:40 | links
 
tam, ko es reiz uz Daugavas redzēju "pilla ručka" bij bik pa jēlu priekš velces :) A kā rēca un smirdēja. Vecis noteikti jutās par sevi lepns :)
8.maijs 2016, 21:29 | links
 
jork, vēl trimmermotoriem ir excentra sajūgs (kā zāģiem) tapē uz priekšu kustās tik pillā ručkā, nepavelcēsi, bez pārbūves.
8.maijs 2016, 21:26 | links
 
Vēl jau ir arī Autobot. Saliekama, trīsdaļīga, viegla, ar airiem iet ka prieks airēt, ar 8-nieku motoru pilnā ručkā no glises režīma var taisīt 180 grādu apgriezienu bez problēmām...

skiperis, 8.maijs 2016, 18:47


na slikti, bet nu stipri na ļubiteļa ... asais ķīlis, kājās stāvot ērti nepacopēsi ... ne lielajiem ūdeņiem, pie 20cm viļņa jau "nāves ēnā" sākas, kāda tur glise...
8.maijs 2016, 19:38 | links
 
Onslov, man arī ir 5 zs Suzuks. Sipos ar to pašu problēmu visu laiku, kopš motoru nopirku! Esmu vedis pie visādiem meistariem, neviens nav sataisījis...
tieši 5 zs Suzukiem ir šī vaina, jo zinu vairākus šo motoru īpašniekus, kam tāds pats identisks stāsts
Tā vaina nav regulāri, bet hvz no kā tas atkarīgs. Var nedēļu nobraukt, viss čiki piki, un vienā jaukā dienā uz maziem apgriezieniem sāk sist degvielu laukā..palaist nevar, karoče sasipta diena, it sevišķi ja uz velci brauc.
Aizved pie meistara- viss strādā ideāli. Jāņem laikam meistars līdzi ezerā un jābrauc uz velci (pēc 1. jūlija)
8.maijs 2016, 18:48 | links
 
Vēl jau ir arī Autobot. Saliekama, trīsdaļīga, viegla, ar airiem iet ka prieks airēt, ar 8-nieku motoru pilnā ručkā no glises režīma var taisīt 180 grādu apgriezienu bez problēmām...
8.maijs 2016, 18:47 | links
 
Jā, runa iet par Казанка-М. Kazanka, jo no alumīnija laivām manuprāt tā ir vienīgā, kuru daudz maz normāli varētu paairēt.

Apsveru vēl trimarāntipa stiklaplasta laivu, bet salīdzinot tādu pret alumīnija:
1.ja nu uznāk liela vēlēšanās, tad metālu vieglāk modificēt + pašam remontēt;
2.pa lielam, lielakā daļa plakandibenu laivu vairs īsti nav parocīga airēties, tā ka motors jebkurā gadījumā vajadzīgs;
3.svara atšķirības nav tik iespaidīgas. Kazanka ~140-150kg, dubultkorpusa stiklaplasta laiva tādā pašā izmērā būs +/- tas pats. Parasta stiklaplasta tāpat sver savi 70-80-90kg;
4.transportēšanai jebkurā gadījumā vajadzīga piekabe
5.cena kazankai ievērojami lētāka. Stiklaplasta laiva makša gandrīz 2x dārgāk, tātad pie labas sakritības par to pašu cenu sanāk jau motors.

klops_G, 8.maijs 2016, 17:58


Tu pats sev atbildi un Tavi argumenti, manuprāt, ar absolūti loģiski. Manā uztverē plastikāta "čaumaliņu" vienīgie trumpji ir viegla airēšana un tas, ka labi noaudzis rumpis var viņu uzmest uz mašīnas jumta. Viss. Ja vajag uzglabāšanas un pārvadāšanas dimensijas, tad "ieliek" piepūšamās. Ja uz piekabes, tad viens pīpis...
Savukārt PSRS mantojuma alumīnija laivas pagaidām ir UNIKĀLA mums pieejamā iespēja pēc cenas un kvalitātes attiecības - pārdod par kapeikām aviācijas klases duralumīniju. Laiki un materiālu cenas mainījušies, neviens mūsdienu ražotājs ne tuvu tam nevar piedāvāt. Bet nu jāsaprot arī, ka izpildījuma kvalitāte tur stipri svārstās no tā cik tuvu algas dienai laiva izlaista un arī jaatceras ka tām gadu vaiŗak nekā daudziem šī foruma lietotājiem :)
8.maijs 2016, 18:39 | links
 
Jā, runa iet par Казанка-М. Kazanka, jo no alumīnija laivām manuprāt tā ir vienīgā, kuru daudz maz normāli varētu paairēt.

Apsveru vēl trimarāntipa stiklaplasta laivu, bet salīdzinot tādu pret alumīnija:
1.ja nu uznāk liela vēlēšanās, tad metālu vieglāk modificēt + pašam remontēt;
2.pa lielam, lielakā daļa plakandibenu laivu vairs īsti nav parocīga airēties, tā ka motors jebkurā gadījumā vajadzīgs;
3.svara atšķirības nav tik iespaidīgas. Kazanka ~140-150kg, dubultkorpusa stiklaplasta laiva tādā pašā izmērā būs +/- tas pats. Parasta stiklaplasta tāpat sver savi 70-80-90kg;
4.transportēšanai jebkurā gadījumā vajadzīga piekabe
5.cena kazankai ievērojami lētāka. Stiklaplasta laiva makša gandrīz 2x dārgāk, tātad pie labas sakritības par to pašu cenu sanāk jau motors.
8.maijs 2016, 17:58 | links
 
Nu ar ko ta tie trimer dzineji atskiras no Honda,Yahama , tie tacu ir tadi pasi pec uzbuves 2 taktu un 4 taktu motorisi. Trimeriem vienigais ir gaisa dzese.

jork, 8.maijs 2016, 17:09


Ne gluži... Pirmais un savarīgākais, protams ir gaisa dzese, tāda principā ir tikai dažiem jocīgiem mazajiem laivu motoriem (piem. Honda 2.3). Tieši tas dod to trako sakņu. Lietot uz ūdens gaisa dzesi ir tehnoloģisks marasms :) Savukārt trimmerim vai zāles pļāvējam karināt virsū ūdens dzesi ir tieši tāds pats marasms :)
Bet tā , tīri tehniski ir milzums sīku atšķirību detaļu un elektronikas hermetizācijā utt. , laivu motori tomēr domāti izmantošanai ūdens vidē. Vēl apgriezieni īsti 100% nesakrīt trimmerim par augstu, zāles pļāvēja motoram par zemu, visādas eļlas viskozitātes utml., bet nu to lai stāsta tie, kas labāk tehniku pārzin.
Ja zāles pļāvēja motoram meistarīgi pieliek kaut kādu īstu laivas motora kāju/reduktoru, tad sanāk tāds stipri rēcošs, bet nu gandrīz normāli funkcionējošs motora izstrādājums. Savukārt visādi trimera motori uz trubām ar dzenskrūvi tas ir pilnīgs idiotisms :) Tik pat labi var ātrvāramo katllu piemontēt kā tvaika dzinēju :)
8.maijs 2016, 17:26 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager