Nu ar ko ta tie trimer dzineji atskiras no Honda,Yahama , tie tacu ir tadi pasi pec uzbuves 2 taktu un 4 taktu motorisi. Trimeriem vienigais ir gaisa dzese.
jork, 8.maijs 2016, 17:09
Ne gluži... Pirmais un savarīgākais, protams ir gaisa dzese, tāda principā ir tikai dažiem jocīgiem mazajiem laivu motoriem (piem. Honda 2.3). Tieši tas dod to trako sakņu. Lietot uz ūdens gaisa dzesi ir tehnoloģisks marasms :) Savukārt trimmerim vai zāles pļāvējam karināt virsū ūdens dzesi ir tieši tāds pats marasms :)
Bet tā , tīri tehniski ir milzums sīku atšķirību detaļu un elektronikas hermetizācijā utt. , laivu motori tomēr domāti izmantošanai ūdens vidē. Vēl apgriezieni īsti 100% nesakrīt trimmerim par augstu, zāles pļāvēja motoram par zemu, visādas eļlas viskozitātes utml., bet nu to lai stāsta tie, kas labāk tehniku pārzin.
Ja zāles pļāvēja motoram meistarīgi pieliek kaut kādu īstu laivas motora kāju/reduktoru, tad sanāk tāds stipri rēcošs, bet nu gandrīz normāli funkcionējošs motora izstrādājums. Savukārt visādi trimera motori uz trubām ar dzenskrūvi tas ir pilnīgs idiotisms :) Tik pat labi var ātrvāramo katllu piemontēt kā tvaika dzinēju :)