Laivas un to motori

Nu kājā eļļu pa lielam maina laikam iekš tā, ka iespējams ūdens ticis iekšā un ziemā var sasalt/saplēst, vai ar emulsija izveidojas un neeļļo. Citādi tehniski tas ir pilnīgi lieka procedūra. Mašīnu meh kārbās ar lielāku slodzi bieži maināt eļļu?
Parasti rudenī (lab laiku stāvējis dzinējs) atgriežu apakšējo skrūvi, ja ir vienmērīga eļļa, aizgriežu un vsjo. Nu bet sirdsmieram ko neizdarīsi, jo takš izmaksas mazas :)
18.maijs 2016, 09:54 | links
 
klops_G
Pašķiries te atpakaļ...gāja te diskusijas nesen, tur principā viss bija izrunāts.
18.maijs 2016, 09:28 | links
 
Jautājums zinātājiem, kādā ir atšķirība dzenskrūvei ar 3 lāpstiņām un dzenskrūvei ar 4 lāpstiņām, ja abām solis ir identisks ? Kura skaitās ātrāka runa iet pa 20hp motoru.

pdda, 17.maijs 2016, 13:13

Teorētiski ātrāka skaitās lielāka soļa, bet tas ļoti atkarīgs no laivas un motora parametriem. Lai labāk saprastu vajag tahometru, lai noteiktu apgriezienu skaitu. Man piem liela,plata gumijene ar 20hp un 12 soli gāja lēnāk kā ar orģinālo 10 soļa dzenskrūvi.
Ja salīdzina vienāda soļa 3 un 4 lāpstiņu dzenskrūves, tad 4 lāpstiņu esot labāka braucot pa zālēm, bet 3 lāpstiņu drusku ātrāka.

Leopolds, 17.maijs 2016, 22:36


Par soli man ir skaidrs,bet man interese ir saprast vai 3 lāpstiņu ir ātrāka nekā 4 lāpstiņu pie vienādiem soļiem, un ja ir ātrāka 3 lāpstiņu tad apmēram par cik ?!
18.maijs 2016, 06:50 | links
 
Kāda iespēja piereģistrēt laivu ja nav papīru?
17.maijs 2016, 23:24 | links
 
...un ne tikai - arī blīvslēgus... ;))
17.maijs 2016, 22:55 | links
 
Ja salīdzinat mercury dzinēju ar tohatsu, tad salīdziniet vaz ar fiat. Atšķirība tā pati.
Pašam nu jau vairāk kā pāris gadus ir tohatsu. Nekāda vaina. Vēl nav pievīlis, kaut nobraukts ir daudz.
Reduktori tāpat vien neplīst. Pasekojiet kā slēdzat robos utt.
17.maijs 2016, 22:53 | links
 
man ir tāds 2009 gada merkuris tas ir 1=1 tas pats tohatsu.tieši tas pats dzinējs 123cc un tas pats reduktors.1=1varbūt ka komplektē dažādās valstīs.tai skaitā ķīnā.par šo laiku esmu 2 reizes mainījis reduktora zobratiņus pa 300 latiem katru reizi.palīdzēju draugam tohatsu tādam pašam saremontēt reduktoru. remontējis ieraušanas mehānismu un tagad man jāmaina degvielas pumpis pa 200 eiro.es otreiz nepirktu.ja pērc no boatshopa tad gan iespēju robežās paiinteresējies vai nav ķīnas nevis japānas.Piem mans merkuris komplektēts beļgijā..

motorins, 17.maijs 2016, 08:04

man nav ne jausmas kur ražots, bet no boatshop arī un nekādu problēmu nav bijis.

varbūt eļļas vajag kādreiz nomainīt? :)
17.maijs 2016, 22:38 | links
 
Jautājums zinātājiem, kādā ir atšķirība dzenskrūvei ar 3 lāpstiņām un dzenskrūvei ar 4 lāpstiņām, ja abām solis ir identisks ? Kura skaitās ātrāka runa iet pa 20hp motoru.

pdda, 17.maijs 2016, 13:13


Teorētiski ātrāka skaitās lielāka soļa, bet tas ļoti atkarīgs no laivas un motora parametriem. Lai labāk saprastu vajag tahometru, lai noteiktu apgriezienu skaitu. Man piem liela,plata gumijene ar 20hp un 12 soli gāja lēnāk kā ar orģinālo 10 soļa dzenskrūvi.
Ja salīdzina vienāda soļa 3 un 4 lāpstiņu dzenskrūves, tad 4 lāpstiņu esot labāka braucot pa zālēm, bet 3 lāpstiņu drusku ātrāka.
17.maijs 2016, 22:36 | links
 
Ludzu iesakat perku tohatsu 5hp. Labs motors?

romka11, 16.maijs 2016, 22:33

ja tu pērc jaunu un ar garantiju, tad būs labs. :)

braucu trešo gadu ar tādu.
17.maijs 2016, 22:36 | links
 
Sveiki! Jūs varētu ieteikt kādu dzinēju pirkt priekš laivas Cheyenne-Navigator III 400?

Aivorijs99, 17.maijs 2016, 15:36

Bendzīna 2.5hp 4taknieku
17.maijs 2016, 17:47 | links
 
Sveiki! Jūs varētu ieteikt kādu dzinēju pirkt priekš laivas Cheyenne-Navigator III 400?
17.maijs 2016, 15:36 | links
 
Jautājums zinātājiem, kādā ir atšķirība dzenskrūvei ar 3 lāpstiņām un dzenskrūvei ar 4 lāpstiņām, ja abām solis ir identisks ? Kura skaitās ātrāka runa iet pa 20hp motoru.
17.maijs 2016, 13:13 | links
 
Man bija mercury 5hp motors no 2007 gada līdz šim gadam, kad nomainīju pret jaudīgāku tohatsu. Pilnīgi neko sliktu nevaru par viņu pateikt. Visas ekspluatācijas laikā regulāri apkopes centrā tika mainītas eļļas kājā un motorā un nekādu problēmu. Leca un strādāja perfekti, nekas nelūza. Ražots bija Beļģijā.
17.maijs 2016, 09:38 | links
 
Agrāk ālandos viens saimnieks bija sapircis tohatsu 5hp motorus, tad viņam arī juka nost reduktori viens pēc otra. Pēc sezonas, vai divām nomainīja pret hondām un brauc vēl šodien.
17.maijs 2016, 08:31 | links
 
Ludzu iesakat perku tohatsu 5hp. Labs motors?

romka11, 16.maijs 2016, 22:33


Jā peērc droši
17.maijs 2016, 08:25 | links
 
man ir tāds 2009 gada merkuris tas ir 1=1 tas pats tohatsu.tieši tas pats dzinējs 123cc un tas pats reduktors.1=1varbūt ka komplektē dažādās valstīs.tai skaitā ķīnā.par šo laiku esmu 2 reizes mainījis reduktora zobratiņus pa 300 latiem katru reizi.palīdzēju draugam tohatsu tādam pašam saremontēt reduktoru. remontējis ieraušanas mehānismu un tagad man jāmaina degvielas pumpis pa 200 eiro.es otreiz nepirktu.ja pērc no boatshopa tad gan iespēju robežās paiinteresējies vai nav ķīnas nevis japānas.Piem mans merkuris komplektēts beļgijā..
17.maijs 2016, 08:04 | links
 
Sveiki! Kur jūs pērkat detaļas saviem motoriem? Vairāk interesē mercury.
17.maijs 2016, 07:31 | links
 
Ludzu iesakat perku tohatsu 5hp. Labs motors?

romka11, 16.maijs 2016, 22:33

visi, normālu ražotāju, normālā stāvoklī esoši motori ir labi
16.maijs 2016, 22:36 | links
 
Ludzu iesakat perku tohatsu 5hp. Labs motors?
16.maijs 2016, 22:33 | links
 
Es pēdējā laikā braucu ar visām kastēm vaļā, telefonu pat maisiņā vairs nelieku.. varbūt tomēr vajadzētu. :)
15.maijs 2016, 00:52 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager