Laivu pārbūve, tjūnings

Neturam sveci zem pūra un dalamies pieredzē :)
Laba diena Kolēģi!
1)Velos piemeklēts savam progresam uz mitrumizturīgā finiera grīdas uzklāt kādu paklāju vai ko tam līdzīgu. Vai ir kādam pieredze ar šādiem materialiem, kur tos var dabūt? Pagaidām ieliku parastāko paklāju no DEPO- galīgi garām, nežūst vispār!

2) Varbūt kādam ir kādi rasējumi vai paraugi no pašbūvētiem vējstikliem? Vēlos no aluminija un org.stikla izgatavot vējstiklu ar vidū atveramu stikla durvi.
20.jūlijs 2016, 10:13 | links
 
Es teiktu, ka galvenais ir alumīnija korpuss, nav svarīgi vai vecs psrs ražojums vai skandināvu, agrāk laivas neražoja divu metru platumā, pārējais ir savs domu lidojums un iespēju varējums.
19.jūlijs 2016, 23:46 | links
 
Gan jau mūžsens jautājums, kura no padomju laivam butu pateicigaka pārbūvei, lietošanā iekšzemes ūdeņos. Interesē lai ir stabila gaita un stabila, ja veido platformu copei priekšpusē, pagaidam lūkojos uz krim, dnepr, progress 4, ieteikumi? Jā finvalam un alumacraft naudas nav :) bet gribās ko līdzīgu uzbūvēt

janiszilvers, 19.jūlijs 2016, 00:24


Ja gribēsi smuki uztaisīt un pārbūvēt krieveni, tas nebūs lēti
Paskaties kaut ko no somiem www.nettivene.com. Kādu Buster RS, Buster M, kaut ko no Linder vai citiem metālistiem. Tiem daudz mazāk būs ko pārbūvēt.
19.jūlijs 2016, 23:39 | links
 
Gan jau mūžsens jautājums, kura no padomju laivam butu pateicigaka pārbūvei, lietošanā iekšzemes ūdeņos. Interesē lai ir stabila gaita un stabila, ja veido platformu copei priekšpusē, pagaidam lūkojos uz krim, dnepr, progress 4, ieteikumi? Jā finvalam un alumacraft naudas nav :) bet gribās ko līdzīgu uzbūvētun

janiszilvers, 19.jūlijs 2016, 00:24





Kazanka ir baigi šaurā, domāju, ja gribi izpausties, labākais ir kāds no progresiem. Iemetu albūmā dažas bildes, ko šopavasar piedzīvoja mana alumīnija abra, ja kkas interesē pado ziņu, ar pieredzi padalīšos.
19.jūlijs 2016, 23:31 | links
 
Taks, biju palaidis garām kazanku :) https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/motorboats/bxilnx.html

Izskatās lielāka par dnepr, kāda šai ir gaita un stabilitāte, un motora lielumi? Vispār vajadzētu kādu padomju laivu specuku, kurs ir izgajis visam cauri, lai nav eters japiespamo

šī nebūs laba... skaties Kazanka 5, vai 5M

janiszilvers, 19.jūlijs 2016, 14:32
19.jūlijs 2016, 23:31 | links
 
Šis komplekts neliek mieru :) https://m.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/motorboats/ahcxl.html

janiszilvers, 19.jūlijs 2016, 09:25

Šis komplekts neliek mieru :) https://m.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/motorboats/ahcxl.html

janiszilvers, 19.jūlijs 2016, 09:25


Par šo gan nevajadzētu pārdzīvot, jo
A. Viņai max pieļaujamais motors ir 30 zs un diezvai saimnieks uzlicis 40zs lai velcētu☺
Zinot to kad plānais dibena materiāls ir viens no Dnepr mīnusiem, 90 % kad kniedes ir izļurkājušās un laiva laiž ūdeni.
B. Otrs mīnuss ir laivas zvalstīšanās stāvot uz vietas. Ja arī pārbūvēsi, diez vai gribēsi žonglēt uz purngala.
C. Piekabe par īsu un nav piemērota garākam pārbraucieniem
19.jūlijs 2016, 23:26 | links
 
Taks, biju palaidis garām kazanku :) https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/motorboats/bxilnx.html

Izskatās lielāka par dnepr, kāda šai ir gaita un stabilitāte, un motora lielumi? Vispār vajadzētu kādu padomju laivu specuku, kurs ir izgajis visam cauri, lai nav eters japiespamo

janiszilvers, 19.jūlijs 2016, 14:32


ja lasi krieviski, tad pilnīgi visu iespējamo PSRS laivu parametri ir sīki un smalki aprakstīti http://motorka.org/

A tā, pilnīgi visu padomju laivu vājā vieta ir platums. Visplatākais laikam ir Progress-4, bet arī tam tālu no jeņķu laivu standarta 1.9-2m.
Manā uztverē un pieredzē garumam no copes komforta viedokļa pietiek ar 4m (respektīvi 2vatā būs ērti arī 4m, 2m garuma zona uz cilvēku ir optimāla, a trijatā jau tāpat sanāk trīšanās, ja nav 5.5-6m), a vot platums ir svarīgs. Man pašam kā mobilā laiva ir pārbūvēts Krim, bet izvēle uz to krita vairāk tāpēc, ka tāds jau tobrīd bija. Ja būtu jāpērk arī "bundža", tad droši vien tomēr Progresu ņemtu.

Bet ko Tu gribi panākt? Cik cilvēki parasti copējat? Svarīgs ir ātrums vai maksimāla ekonomija uz motora jaudu un patēriņu? Vai kritisks ir svars (jo smagāka laiva, jo lielāks gemorojs to dabūt uz piekabes)? Kādos ūdeņos un kādos laikapstākļos - nelielos ezeros un upēs viens, lielos ezeros , upēs vai jūras piekrastē cits. utt. utjp.
19.jūlijs 2016, 19:03 | links
 
Mariner s.r.o. čehu laiva no alumīnija!trīs beņķi,svars 68.kg,garums 4,4,platums 1,51, D klase,max dzinējs 11kw,bet domāju ka var likt vairāk!Tak aizbraucat un pakatieties,kamēr es nav nopircis!))) Cena 1800 eur.
19.jūlijs 2016, 17:41 | links
 
Laba laiva ir atvesta uz Salmo piedrujas ielu!Labs garums-4,40,labs svars-68.kg un labs cipars! Alumīnija,čehu ražojums!

willijs, 19.jūlijs 2016, 16:57

Jaa man ar kas vairāk interesē
19.jūlijs 2016, 17:22 | links
 
Laba laiva ir atvesta uz Salmo piedrujas ielu!Labs garums-4,40,labs svars-68.kg un labs cipars! Alumīnija,čehu ražojums!

willijs, 19.jūlijs 2016, 16:57


A ir vairāk info? Kas par ražotāju u.t.t. moška netā ir info
19.jūlijs 2016, 17:05 | links
 
Laba laiva ir atvesta uz Salmo piedrujas ielu!Labs garums-4,40,labs svars-68.kg un labs cipars! Alumīnija,čehu ražojums!
19.jūlijs 2016, 16:57 | links
 
Taks, biju palaidis garām kazanku :) https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/motorboats/bxilnx.html

Izskatās lielāka par dnepr, kāda šai ir gaita un stabilitāte, un motora lielumi? Vispār vajadzētu kādu padomju laivu specuku, kurs ir izgajis visam cauri, lai nav eters japiespamo
19.jūlijs 2016, 14:32 | links
 
Komplekts labs. jo lētāk dabūsi, jo labāk.
Kopumā ok.
19.jūlijs 2016, 13:53 | links
 
Šis komplekts neliek mieru :) https://m.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/motorboats/ahcxl.html

janiszilvers, 19.jūlijs 2016, 09:25


Tikai Dneprs ir 4,4m :)
19.jūlijs 2016, 13:36 | links
 
bet par motoriem gan taisnība nedrīkst pārforsēt ar HP un svaru rezultāts ir bēdīgs, nav ātruma, neceļ uz glisi un degvielas patēriņš
19.jūlijs 2016, 09:50 | links
 
Šis komplekts neliek mieru :) https://m.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/motorboats/ahcxl.html

janiszilvers, 19.jūlijs 2016, 09:25


pa lielam ir ok. drusku uzprišināt un būs labs
(par gaumi nestrīdās) .......
19.jūlijs 2016, 09:48 | links
 
 
Gan jau mūžsens jautājums, kura no padomju laivam butu pateicigaka pārbūvei, lietošanā iekšzemes ūdeņos. Interesē lai ir stabila gaita un stabila, ja veido platformu copei priekšpusē, pagaidam lūkojos uz krim, dnepr, progress 4, ieteikumi? Jā finvalam un alumacraft naudas nav :) bet gribās ko līdzīgu uzbūvēt

janiszilvers, 19.jūlijs 2016, 00:24


Ko lidzīgu neuzbūvēsi par lētām naudām :)

ja plāno pārbūvi un esi gatavs uzlikt savus 50HP, tad iesaku Progress 4. Lielākā pēc parametriem un būs arī parocīgāka pārbūvei.

Dnepram 30hp ir max ko var likt. Mums uz Dnepr ir Yamaha 30hp. Pa lielam jau nedaudz par smagu motors - 4takters ar elektrisko trimu (~96kg).

Pa manam tops būtu sekojošs:
1. Progres 4
2. Krim 3
3. Dnepr
19.jūlijs 2016, 09:05 | links
 
Šķiet esmu sēdējis pārbūvētās krim, dnepr, progress4. Krim pret vilni ir baisi neforši braukt, abām pārējām gaita ir feina, dnepr laikam patīkamāka, bet atkal biš mazāk vietas iekšā kā progresam.

arvis_an, 19.jūlijs 2016, 08:42


Nu Dneprs arī pēc visiem parametriem ir mazāks :D Svarīgi ir kā laiva ir sataisīta un vai ir pārdomāta ergonomika. Viss pārējās ir na ļubitjeļa :)
19.jūlijs 2016, 09:00 | links
 
Šķiet esmu sēdējis pārbūvētās krim, dnepr, progress4. Krim pret vilni ir baisi neforši braukt, abām pārējām gaita ir feina, dnepr laikam patīkamāka, bet atkal biš mazāk vietas iekšā kā progresam.
19.jūlijs 2016, 08:42 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager