Laivas un to motori

Pieejams Dulkan 345 pa sakarīgām naudiņām.
Ups....ne tā sadaļa:-). PM.
22.jūlijs 2016, 22:38 | links
 
irs ---- paldiess par komentaaru
22.jūlijs 2016, 17:50 | links
 
nākamnedēļ pērku gumijas laivu. ja kāds ir lietojis Ukraiņu izstrājumu AVIKS laivas padalieties lūdzu iespaidos. es pats esmu noskatijis 330 L modeli.

LAPUXIS, 22.jūlijs 2016, 16:36

Ļoti laba laiva, esmu apmierināts, esmu nodevis pa zariem šaurā upītē parplest kautko nereāli, esmu ļoti apmierināts, vienīgi no tā pārdevēja Latvijā no kura pirku.... Nu īsti neiesaku tāds nenopietns uzņēmējs
22.jūlijs 2016, 17:39 | links
 
nākamnedēļ pērku gumijas laivu. ja kāds ir lietojis Ukraiņu izstrājumu AVIKS laivas padalieties lūdzu iespaidos. es pats esmu noskatijis 330 L modeli.
22.jūlijs 2016, 16:36 | links
 
Man apnika skaidrot Te puisis visu izstāstīs kāpēc un ko darīt
21.jūlijs 2016, 22:20 | links
 
Bums vajadzīga tava palīdzība! 29477655
21.jūlijs 2016, 22:05 | links
 
Vienīgais ka video parādīts pilnībā noraut demfers Man ir bijuši tādi kuri ir izgriezušies un noķīlējuši ,bet pie lielākas slodzes tie izgriežas
21.jūlijs 2016, 21:59 | links
 
nekas nav mainījies ne krieviem ne japāņiem ne ķīniešiem
21.jūlijs 2016, 21:55 | links
 
Parsuna25 lietotājam Propellera centrā gaišais segments ir demfers

Vienīgā izeja kā pārbaudīt ir uzlikt citu tādas pašas kāpes dzenskruvi Ja defekts pazūd tad vaina ir tur Man vismaz 10-15 motori ir bijuši ar šādu defektu
21.jūlijs 2016, 21:42 | links
 

:))))
21.jūlijs 2016, 21:28 | links
 
Sveiki,

Vai kādam gadījumā nav nevajadzīgs trancis priekš ķīniešu labākās laivas Navigator II, es labprāt nopirktu. Man liekas, ka no citām nederēs, jo dažādi attālumi starp piekabes vietām.
Iepriekš paldies.
21.jūlijs 2016, 14:59 | links
 
Sveiki....neiet PARSUN 25 HP MOTORS.....uz vienas un taas pasas gaazes mainaas laivas aatrums....te 15 km h ,te uz pusi aatraaks paliek..un taa leekaa....kas par vaini??paldies...
20.jūlijs 2016, 23:17 | links
 
PM too sandza35
20.jūlijs 2016, 23:13 | links
 
Tas cilvēks kurš raksīja par ķibeli ar Parsun 25 lai man uzraksta vēstuli izstāstīšu kur tam motorītim ir vaina un kapēc viš tā uzvedās
20.jūlijs 2016, 22:57 | links
 
Tiko kā uzrakstīju lielu peršu par to Parsun dzinēju :) ,bet tēma jau izdzēsās ,jo nepareizi bija sākta :))
20.jūlijs 2016, 22:53 | links
 
20.jūlijs 2016, 22:24 | links
 
Vēl kāda viltība Ja esat nomainījuši ūdens sūkņa impleri ,tad nesteidzaties motoru stellēt kopā Vispirms paņemat urbjmašinu un iepiediet galvenā kardāna asi tajā Tad visu reduktoru ūdeni un vērojat ar kādu spiedienu strādā sūknis Tas saīsinās laiku Protams dzenskruvi neuzliekot :)
20.jūlijs 2016, 22:19 | links
 
20.jūlijs 2016, 22:08 | links
 
Vispirms par Suzuķa 2,5 dzesi Tie 2 caurumi nav ūdens cirkulacijas kontrolei Motoriem līdz 2010 gadam /gadu skaitli varu nedaudz jaukt/jūs varat daļēji redzēt kas nāk ārā pēc termostata Jaunākiem modeļiem jau ir cirkulācijas vizuālā kontrole Savam 2006 gada Suzuķim šo kontoli izveidoju 2013 gadā un viss notiek
20.jūlijs 2016, 22:06 | links
 
Mīļais cilvēk, nākamreiz sākumā pamēģini un tad ironizē. Labi?

jjanis, 20.jūlijs 2016, 20:43



Ja Jūs atradīsiet tai karburatorā paātrinānajuma sūkni ar sprauslu, no manis polš.
Bez ironijas.

https://www.youtube.com/watch?v=NmigU0Yv51Y

https://www.megazip.ru/zapchasti-dlya-lodochnyh-motorov/tohatsu/mfs5c-15577/mfs5c-31186/mfs5c-812448/carburetor-fuel-pump-14628621

Ar cieņu.
20.jūlijs 2016, 21:43 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager