Laivas un to motori

Sveiki vīri!

Mani arī šis jautājums ļoti interesē. Vai ir kādas iespējas piereģistrēt piepūšamo laivu, ja viņai nav nekādu dokumentu, vai ir tikai sens pirkšanas čeks. Arī ir doma iegādāt jaudīgāku dzinēju un nu sanāk, ka jāpērk arī jauna laiva!!! Cik nopratu no sarunām CSDD, piepūšamo kā pašizgatavotu viņi it kā nereģistrē!
4.augusts 2016, 11:12 | links
 
knaks
PM
4.augusts 2016, 11:06 | links
 
Sveiki, kungi!

Kā reiz par šo tēmu jautājums. Pirms 4 gadiem pirkta laiva Outland 320 tepat Latvijā. Pirkta komplektā ar motorīti Honda 2.3 hp. Pie šādas komplektācijas laivai reģistrācijas numuru nevajadzēja, bet ir iespēja uzkarināt Mercury 6 hp - tā uzreiz vajagās laivai numuru, nu lai bez kreņķiem. Lieki piebilst, ka nekāds pirkšanas pārdošanas papīrs nav un laivai dokumntu arī (pirkta no privātpersonas). Ir kāda iespēja šādu laivu piereģistrēt? Paldies.
4.augusts 2016, 10:57 | links
 
Piekabei tiesam nav razotajs un kaut kads serijas numurs kaut kur? Tev tapat nav variantu. Ja piekabe atbilst LV noteikumiem, visi lukturi strada utt, ir CE markejums kaut kur, tad jabut ok. LV nav kopeja datubaze ar UK, neko tur parbaudit nevar.
4.augusts 2016, 01:52 | links
 
Es Tava vieta smuki uztaisiitu uz datora pirksanas pardosanas aktu kā jau minēju, ieraksti piekabes serijas nr ja ir uz rāmi un ražotāju. Latvijas ierednji mīl ar acim skatīties uz smukiem papīrīšiem ;) mēs neesam pieraduši pie špargalkām. Saku no pieredzes, dazus gadus stradaju kā ierednis.

Jurcik, 3.augusts 2016, 23:57


Izklausās jau tas viss tik viegli un skaisti. Tikai Angļi piekabes pērk kopā ar laivām kā piedevu (navarotu) nevis transporta līdzekli. Līdz ar to, tiem nav nekādu dokumentu, izņemot pirkšanas čeku, kuru praktiski uz reiz izmet ārā vai nozaudē citādi. Un piekabei nav ne dokumentu, ne ražotāja identifikācijas papīra, nekā nav. Un te uzpeld tā lielāka problēma. Nevar neko piereģistrēt, ja nav ko tehniskajā pasē ierakstīt.
Bet visu to, ko tu uz savu galvu ieraksti tajā pirksanas papīrā un pēc tam apliecināšanas dokumentā csdd, to caur kompi un datu bāzi pārbauda, gan tas CSDD kur tu veic reģistrāciju, gan Rīgas centrālais CSDD. Jo nepārtraukti viņi sazvanās un konsultējas, ko tur rakstīt un ko šeit rakstīt vai nerakstīt. Un tiko tu ieraksti, ka tava piekabe ir ražota pie kautkā, tā dators parāda pilnīgi citu ainu. Un ko tad tu darīsi ???
Atbrauksi mājās, uzcepsi jaunu dokumentu un brauksi vēlreiz un teiksi: oi, es aizmirsu, re kur zem gultas atradu citu, īsto dokumentu :) Un ko tādā gadījumā darīt ar jau iesniegto dokumentu, kurš jau ir sakopēts un arhīvos ievadīts ?
Tu jau sākot formēt reģistrāciju un iesniedzot tos dokumentus kuri tev uz to brīdi ir, tu nogriez sev visus atkāpšanās ceļus.
Vienīgais ceļš ir braukt uz Angliju, ņemt ,,džentelmeni" pie rīkles un purināt tikmēr, kamēr viņš izdomā, kur ir viņam kāds dokuments, kurā visi šie reģistrācijai nepieciešamie dati ir iekšā.
Pretējā gadījumā, ir jāiet otrs ceļš.
Formē to kā paštaisītu un ej sertificēšanu un numuru iegūšanas ceļu caur Latvijas kantoriem.
4.augusts 2016, 01:39 | links
 
Pardevēja parakstu nedabūsi, bet es domāju man skaļi nav jasaka, kas tādos gadījumos jādara ;) Parējais ir runāšanas māksla rītdien CSDD.. ooo.. biju piemirsis, atradu pardosanas aktu ko sastadijam UK, masina bija pazudis.. te būs ludzu pieregistrejiet LV. :D
4.augusts 2016, 00:02 | links
 
Es Tava vieta smuki uztaisiitu uz datora pirksanas pardosanas aktu kā jau minēju, ieraksti piekabes serijas nr ja ir uz rāmi un ražotāju. Latvijas ierednji mīl ar acim skatīties uz smukiem papīrīšiem ;) mēs neesam pieraduši pie špargalkām. Saku no pieredzes, dazus gadus stradaju kā ierednis.
3.augusts 2016, 23:57 | links
 
Dokuments paliek dokuments, vai ar roku rakstīts vai uz datora. Parakstam tikai ir spēks. Ja māc šaubas, tad uztaisi pats pirkšanas aktu smuki uz datora, kur mini konkreto laivu un motoru ar visiem numuriem ja tadi ir.

Jurcik, 3.augusts 2016, 23:40


Un kā ar piekabi ?
Anglim piekabei neko nevajag, ne pirkšanas dokumentus, ne reģistrācijas dokumentus , ne numura zīmes. Tālos gabalus braucot noņem no mašīnas aizmugurējo numuru, piestiprina pie piekabes vai kutera aizmugures un aizbrauc kur vajag.
Pie mums Latvijā ir tikai tāda glupība, ka laiva ir laiva un tās pašas laivas treilis ir atkal cita pozīcija. Varētu padomāt, ka ir vēl kāda cita iespēja to laivu dabūt līdz upei. Piemēram vilkt pa zemi vai nest uz muguras :)
3.augusts 2016, 23:52 | links
 
Dokuments paliek dokuments, vai ar roku rakstīts vai uz datora. Parakstam tikai ir spēks. Ja māc šaubas, tad uztaisi pats pirkšanas aktu smuki uz datora, kur mini konkreto laivu un motoru ar visiem numuriem ja tadi ir.
3.augusts 2016, 23:40 | links
 
Šodien kā reiz ar to nodarbojos. Pusi dienas pavadīju CSDD un piereģistrēt izdevās tikai laivas. Treiļi uzkārās.
Tādēļ arī uzdevu tādu jautājumu šeit, vai kādam ir izdevies ar šādu dokumentu piereģistrēt visu komplektu, gan laivu, gan treili.
3.augusts 2016, 23:36 | links
 
Pirms kāda laika, tieši ar tādu špargalku gāju un piereģistrēju savu laivu. Tu ar parakstu apliecini, ka esi pircis nevis zadzis un viss
3.augusts 2016, 23:32 | links
 
Tak uzzvani uz CSDD un uzjautā, kur problēma? Nezinu par laivu, bet piekaramo motoru varot piereģistrēt ar dajebkādu špargalku, kas apliecina pirkuma faktu.
3.augusts 2016, 23:22 | links
 
Ja laivai sture labā pusē tad nevarēs piereģistrēt :D

Joks, bet problēmai nevajadzētu būt ja ir iegādes dokumenti, tas ir tapat ka pirkt Vācija vai Zviedrijā.

Jurcik, 3.augusts 2016, 22:59

Vācijā pirktajiem visiem prasīs pilnu dokumentu paketi. Šeit iet runa par Angliju, kur vienīgais dokuments ir, ar roku rakstīts uz baltas lapas, ka tāds un tāds pārdod tam un tam, to un šito. Un ar to tu dodies uz CSDD un visu savu pirkumu reģistrē.
3.augusts 2016, 23:17 | links
 
Ja laivai sture labā pusē tad nevarēs piereģistrēt :D

Joks, bet problēmai nevajadzētu būt ja ir iegādes dokumenti, tas ir tapat ka pirkt Vācija vai Zviedrijā.
3.augusts 2016, 22:59 | links
 
Vai ir kāds, kurš var padalīties pieredzē, ar no Anglijas atvestas motorlaivas un treiļa piereģistrēšanu ?
Man apgalvoja, ka problēmu piereģistrēt neesot nekādu, taču tā gluži vairs nav. Kādreiz tas viss gāja cauri uz urrāā. Šobrīd vairs nē. Tāpēc gribētu painteresēties un uzklausīt vēl kāda viedokli.
3.augusts 2016, 22:49 | links
 
Kā tur ir ar BUSH laivām. Rokasgrāmatā rakstīts, ka nedrīkst sēdēt uz beņķīti braucot ar motoru. Pārbraucienos vēlams uz borta sēdēt vai alternatīva sēdekļa? kāda citiem pieredze?

Jurcik, 3.augusts 2016, 20:20

Man Dulkanam 1x ir gadījies, ka izraujas beņķīts no stiprinājuma, bet pofig, uzstūmu atpakaļ.
3.augusts 2016, 22:21 | links
 
vairāk uztraucos vai mani copes kolēģi, kas ir ~120 - 130kg neizraus no līmējuma vietām tos kreslus :D
3.augusts 2016, 21:02 | links
 
tas tā. lai pa max drošība. galvenais, lai sarkanais motora vads tev ap roku vai kkur pie ķermeņa, īpaši ja jauďīgs motors. citādi laiva atā atā un pats buļ buļ :)
3.augusts 2016, 20:31 | links
 
Kā tur ir ar BUSH laivām. Rokasgrāmatā rakstīts, ka nedrīkst sēdēt uz beņķīti braucot ar motoru. Pārbraucienos vēlams uz borta sēdēt vai alternatīva sēdekļa? kāda citiem pieredze?
3.augusts 2016, 20:20 | links
 
Ja motors ņiprāks aizmugurē sēž tas kam tiesības

multiplikators, 3.augusts 2016, 17:08


Neobligāti. Laivā gan tādam jābūt! Ir taču vajadzība apmācīt nākamos ņipro motoru valdītājus.

o.
3.augusts 2016, 17:27 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager