Es Tava vieta smuki uztaisiitu uz datora pirksanas pardosanas aktu kā jau minēju, ieraksti piekabes serijas nr ja ir uz rāmi un ražotāju. Latvijas ierednji mīl ar acim skatīties uz smukiem papīrīšiem ;) mēs neesam pieraduši pie špargalkām. Saku no pieredzes, dazus gadus stradaju kā ierednis.
Jurcik, 3.augusts 2016, 23:57
Izklausās jau tas viss tik viegli un skaisti. Tikai Angļi piekabes pērk kopā ar laivām kā piedevu (navarotu) nevis transporta līdzekli. Līdz ar to, tiem nav nekādu dokumentu, izņemot pirkšanas čeku, kuru praktiski uz reiz izmet ārā vai nozaudē citādi. Un piekabei nav ne dokumentu, ne ražotāja identifikācijas papīra, nekā nav. Un te uzpeld tā lielāka problēma. Nevar neko piereģistrēt, ja nav ko tehniskajā pasē ierakstīt.
Bet visu to, ko tu uz savu galvu ieraksti tajā pirksanas papīrā un pēc tam apliecināšanas dokumentā csdd, to caur kompi un datu bāzi pārbauda, gan tas CSDD kur tu veic reģistrāciju, gan Rīgas centrālais CSDD. Jo nepārtraukti viņi sazvanās un konsultējas, ko tur rakstīt un ko šeit rakstīt vai nerakstīt. Un tiko tu ieraksti, ka tava piekabe ir ražota pie kautkā, tā dators parāda pilnīgi citu ainu. Un ko tad tu darīsi ???
Atbrauksi mājās, uzcepsi jaunu dokumentu un brauksi vēlreiz un teiksi: oi, es aizmirsu, re kur zem gultas atradu citu, īsto dokumentu :) Un ko tādā gadījumā darīt ar jau iesniegto dokumentu, kurš jau ir sakopēts un arhīvos ievadīts ?
Tu jau sākot formēt reģistrāciju un iesniedzot tos dokumentus kuri tev uz to brīdi ir, tu nogriez sev visus atkāpšanās ceļus.
Vienīgais ceļš ir braukt uz Angliju, ņemt ,,džentelmeni" pie rīkles un purināt tikmēr, kamēr viņš izdomā, kur ir viņam kāds dokuments, kurā visi šie reģistrācijai nepieciešamie dati ir iekšā.
Pretējā gadījumā, ir jāiet otrs ceļš.
Formē to kā paštaisītu un ej sertificēšanu un numuru iegūšanas ceļu caur Latvijas kantoriem.