Laivas un to motori

 
Enkurs vairs nav sarakstā, bet klāt nākusi aptieciņa...
10.augusts 2016, 17:57 | links
 
Lasot likumi. Lv gudrāks nekļuvu, varbūt kāds var apskaidrot kam jābūt uz motorlaivas, lai nav problēmu ar policiju, cope dienas gaišajā laikā, paldies

janiszilvers, 10.augusts 2016, 17:04

Glābšanas riņķis ar līni ja kuģošanas līdzekļa garums ir mazāks par 7 m - 1 GB

Glābšanas veste - tik cik cilvēku laivā (bērniem līdz 12 gadiem jābūt uzvilktai)

Spainis, liekšķere vai rokas ūdenssūknis - 1 GB

Enkurs ar ķēdi vai trosi - tur gan ir baigais brīnums :D 3 m laivai 5 kg ar 12 mm trosi ... 20 metru

Ūdensdrošs elektriskais lukturītis (ierobežotas redzamības apstākļos vai diennakts tumšajā laikā)


Takelāžas nazis

Airi
10.augusts 2016, 17:24 | links
 
Lasot likumi. Lv gudrāks nekļuvu, varbūt kāds var apskaidrot kam jābūt uz motorlaivas, lai nav problēmu ar policiju, cope dienas gaišajā laikā, paldies
10.augusts 2016, 17:04 | links
 
trumpe, dabu apmanīt nevar!
MK max pie jebkura ātruma būs ~85% lietderības koeficients, bet C2 ļoti atkarīgs no ātruma!!!
Īsāk sakot- ar 1 ātrumu efekts būs 4x, bet ar 5 ātrumu, atškirības nebūs!!!
10.augusts 2016, 16:22 | links
 
Jautajums zinosiem cilvekiem Suzuki 2.5hp svece jauna bet ir nikis ka ar pirmo neiekurbulejas pat tad kad ir labi uzsilis motors?leju 98 stakika bendzinu!
10.augusts 2016, 15:57 | links
 
Bums!

Kā tur tomēr ar to taupīgumu? Vai tiesa, ka minnkota endura max sērijas elektromotori ir 3-5 reizes taupīgāks par piemēram endura c2 sērijas un kaut vai tiem pašiem outland motoriem? Citādi es vispār neredzu nevienu iemeslu, lai pārmaksātu dubultā!
Nekur nevaru atrast, cik tad ar katru ātrumu, piemēram endura max 40 strāvu patērē? outlandam viss skaidri un gaiši uzrādīts. piemēram 1100-tajam outlandam:
strāvas patēriņš(A) jauda(W)
1.ātrums: 9A 77
2.ātrums: 11A 101
3.ātrums: 16A 139
4.ātrums: 20A 162
5.ātrums: 40A 215
šādu tabulu redzot, bāleliņam parastajam viss top skaidrs. Aizokeāna ražojumiem, neko līdzīgu neizdevās sameklēt. :D
Varbūt kāds kuram tā angļu mēle veiklāka, vai ir pieejami šie dati, var palīdzēt?
paldies!

Trumpe, 10.augusts 2016, 11:39


Labdien!

Kādreiz bija raksts.
http://www.copeslietas.lv/site/blogi/726-elektromotoru-tests-1.htm

Jautājumā ko Jūs uzdevāt, svarīgākais lielums par ko cīnās visi ražotāji būs lietderības koeficients. Jebkurš dzinējs neizmanto 100% no sākotnēji pievadītās enerģijas lietderīgā darba veikšanai. Šeit ir svarīga ne tikai jauda, bet tieši lietderības koeficients, kas parāda cik efektīvi tiek izmantota pievadītā enerģija.
Iedomājaties firma N piedāvās Jums dzinēju uz pusi mazākiem cipariem par minētiem, un tad, tie nebūs cipari analīzei.
Vienīgais pareizais tests vilces elektrodzinēju salīdzinājumam, būtu testēt tos vienādos apstākļos, uz vienas un tās pašas laivas, pie tam nav svarīgi kādā provizoriskajā ātrumā tas dzinējs ir ieslēgts, svarīgi lai laivas ātrumi testa laikā ir vienādi, tad arī jāmēra strāvas stiprumu (A) . Tas būs enerģijas patēriņš pie konkrēta darba veikšanas.
Ražotājs savas produkcijas lietderības koeficientu nenosauc, vieglāk ar mārketinga trikiem nodarboties.
Elektrodzinējiem lietderības koeficients sasniedz 95% robežu, salīdzinot ar iekšdedzes dzinējiem kam labākajā gadījumā 45%.
Apgalvojums, ka minnkota endura max sērijas elektromotori ir 3-5 reizes taupīgāks, domāju tas ir pilnīgas muļķības, mūžīgo dzinēju vēl neviens nav izdomājis.

Ar cieņu.
10.augusts 2016, 14:54 | links
 
Silti iesaku pēc pāris copes reizēm noņemt dzenskruvi Tas var paildzināt jūsu motorīša mūžu
bums, 10.augusts 2016, 10:45


Man Minn Kotas pamācībā rakstīts, ka dzenskrūve jāņem nost pēc katras copes. Daru to retāk, man pa 5-6 reizēm tur kaut kas savācas.

Jautājums: vai tur vēl kaut ko pēc notīrīšanas vajag darīt: eļļot vai kādi citādi apstrādāt?
10.augusts 2016, 12:25 | links
 
Bums!

Kā tur tomēr ar to taupīgumu? Vai tiesa, ka minnkota endura max sērijas elektromotori ir 3-5 reizes taupīgāks par piemēram endura c2 sērijas un kaut vai tiem pašiem outland motoriem? Citādi es vispār neredzu nevienu iemeslu, lai pārmaksātu dubultā!
Nekur nevaru atrast, cik tad ar katru ātrumu, piemēram endura max 40 strāvu patērē? outlandam viss skaidri un gaiši uzrādīts. piemēram 1100-tajam outlandam:
strāvas patēriņš(A) jauda(W)
1.ātrums: 9A 77
2.ātrums: 11A 101
3.ātrums: 16A 139
4.ātrums: 20A 162
5.ātrums: 40A 215
šādu tabulu redzot, bāleliņam parastajam viss top skaidrs. Aizokeāna ražojumiem, neko līdzīgu neizdevās sameklēt. :D
Varbūt kāds kuram tā angļu mēle veiklāka, vai ir pieejami šie dati, var palīdzēt?
paldies!
10.augusts 2016, 11:39 | links
 
Silti iesaku pēc pāris copes reizēm noņemt dzenskruvi Tas var paildzināt jūsu motorīša mūžu
10.augusts 2016, 10:45 | links
 
Man pašlaik uz apkopi ir 12 gadus vecs Outlands Atpogājot vaļā elektro motoru pat žokļi atkārās Viss skaists kā no rūpnīcas Uz vienas no detaļām atradu maģisko Made in USA

Tāds izskatījās rotors pēc 12 gadu lietošanas :)


Outlands ar zāļu dzenskruvi

Saīsinātā kāja Engurei
10.augusts 2016, 10:43 | links
 
PS
Ja izvēlos tomēr outlandu, vai tad viņam nevar pielāgot "dzenskrūvi-zāles pļāvēju"? :D

Trumpe, 10.augusts 2016, 10:25

var pierīkot
10.augusts 2016, 10:33 | links
 
PS
Ja izvēlos tomēr outlandu, vai tad viņam nevar pielāgot "dzenskrūvi-zāles pļāvēju"? :D
10.augusts 2016, 10:25 | links
 
Sveiks Bums!
Man jau arī liekas, ka tik traki liela kvalitātes atšķirība nevar būt starp dažādu ražotāju elektrodzinējiem un cik noprotu tad outlandam arī ar rezerves daļu pieejamību nav problēmu. Vienīgi kā ar to energoefektivitāti? Laikam jau minn kota endura max sērija ir daudz taupīgāki un tādēļ var izvēlēties mazāk ietilpīgu akb! Ja elektrodzinēju 'ņemtu kā pirmo un vienīgo, tad jau laikam no minn kotas neizbēgt, bet tā kā viņš nepieciešams tikai atsevišķām copes vietām un reizēm, varbūt gadā kādas 10 -20 x lietošu. Ūdens tilpnes kurās izmantošu, ir gan zāļainas, gan neaizaugušas...???!!! Jūtos kā tas mērkaķītis kurš nezināja kuru pusē nostāties, pie gudrajiem vai smukajiem:))
10.augusts 2016, 10:23 | links
 

Trešais iemesls
9.augusts 2016, 22:44 | links
 

Otrs iemesls
9.augusts 2016, 22:42 | links
 

Viens no slēdžu degšanas iemesliem
9.augusts 2016, 22:42 | links
 
Labdien! Vai tiešām neviens neko labu nevar pateikt par tiem elektromotoriem, kuri nav ražoti štatos? Mani ir kā outland uzrunāja.

Trumpe, 9.augusts 2016, 09:40

Man personīgi Outlands labāk patīk nekā Minikota Kontrukcijā abi vienādi Vienīgais ka Outlanda 3 lāpstu dzenskruve aizaugušās vietās /Engure Babīte/neder Minikotai 2 lāstu it sevišķi specializētā zāļainām vietām ir laba
9.augusts 2016, 22:40 | links
 
E bajā piedāvā slēdžus sākot no 20$ Bet esmu uzrāvies uz pasta izmaksām Beigās jeņķis pasaka ka viņam sūtīt uz Latviju ir neizdevīgi Summu par slēdžiem atgriež ,bet pasata izdevumus iebāž kabatā Tā bija Vairis30 liecinieks
9.augusts 2016, 22:30 | links
 
sveiki,lieta tāda ka manai minkotai nokurējās relejs kas pārslēdz ātrumus,varbūt kāds var padalīties ar infu kur var iegādāties

gatins38, 9.augusts 2016, 22:06

Amerika Viņš ir restaurējams Bet vaina jāmeklē citur jo ātruma pārslēdzēji nenokuras no zila gaisa Nokuras dēļ palielinātas slodzes uz motoru Vainas tur var būt dažādas Vispirms jāmēra cik motors Am ņem dažādos režīmos Ja amperāž būs liela slēdžus mainīsi katru sezinu Aptuvenā vena jau Latvijā apmēram 30 eur
9.augusts 2016, 22:26 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager