Bums!
Kā tur tomēr ar to taupīgumu? Vai tiesa, ka minnkota endura max sērijas elektromotori ir 3-5 reizes taupīgāks par piemēram endura c2 sērijas un kaut vai tiem pašiem outland motoriem? Citādi es vispār neredzu nevienu iemeslu, lai pārmaksātu dubultā!
Nekur nevaru atrast, cik tad ar katru ātrumu, piemēram endura max 40 strāvu patērē? outlandam viss skaidri un gaiši uzrādīts. piemēram 1100-tajam outlandam:
strāvas patēriņš(A) jauda(W)
1.ātrums: 9A 77
2.ātrums: 11A 101
3.ātrums: 16A 139
4.ātrums: 20A 162
5.ātrums: 40A 215
šādu tabulu redzot, bāleliņam parastajam viss top skaidrs. Aizokeāna ražojumiem, neko līdzīgu neizdevās sameklēt. :D
Varbūt kāds kuram tā angļu mēle veiklāka, vai ir pieejami šie dati, var palīdzēt?
paldies!
Trumpe, 10.augusts 2016, 11:39
Labdien!
Kādreiz bija raksts.
http://www.copeslietas.lv/site/blogi/726-elektromotoru-tests-1.htm
Jautājumā ko Jūs uzdevāt, svarīgākais lielums par ko cīnās visi ražotāji būs lietderības koeficients. Jebkurš dzinējs neizmanto 100% no sākotnēji pievadītās enerģijas lietderīgā darba veikšanai. Šeit ir svarīga ne tikai jauda, bet tieši lietderības koeficients, kas parāda cik efektīvi tiek izmantota pievadītā enerģija.
Iedomājaties firma N piedāvās Jums dzinēju uz pusi mazākiem cipariem par minētiem, un tad, tie nebūs cipari analīzei.
Vienīgais pareizais tests vilces elektrodzinēju salīdzinājumam, būtu testēt tos vienādos apstākļos, uz vienas un tās pašas laivas, pie tam nav svarīgi kādā provizoriskajā ātrumā tas dzinējs ir ieslēgts, svarīgi lai laivas ātrumi testa laikā ir vienādi, tad arī jāmēra strāvas stiprumu (A) . Tas būs enerģijas patēriņš pie konkrēta darba veikšanas.
Ražotājs savas produkcijas lietderības koeficientu nenosauc, vieglāk ar mārketinga trikiem nodarboties.
Elektrodzinējiem lietderības koeficients sasniedz 95% robežu, salīdzinot ar iekšdedzes dzinējiem kam labākajā gadījumā 45%.
Apgalvojums, ka minnkota endura max sērijas elektromotori ir 3-5 reizes taupīgāks, domāju tas ir pilnīgas muļķības, mūžīgo dzinēju vēl neviens nav izdomājis.
Ar cieņu.