.. sorry, izrādās *lielajiem* motoriem (paložņāju, palasiju) ir termostats,,tātad - vēsais motors : atkrīt !
30.augusts 2016, 16:59 | links
parasti jau visiem 4T dzinējiem nepatīk tukšgaitas un mazie apgriezieni, jo dzīvo eļļas pusbadā. Un dzesējas ar švakāk. :) drīzāk es teiktu, ka vajag šķidrāku eļļu liet, lai eļļas sūknim būtu vieglāk pumpēt. kaut ko no 0w40 repertuāra.
Nejaanis, 30.augusts 2016, 15:52
parasti jau visiem 4T dzinējiem nepatīk tukšgaitas un mazie apgriezieni, jo dzīvo eļļas pusbadā. Un dzesējas ar švakāk. :) drīzāk es teiktu, ka vajag šķidrāku eļļu liet, lai eļļas sūknim būtu vieglāk pumpēt. kaut ko no 0w40 repertuāra.
Nejaanis, 30.augusts 2016, 15:52
Labdien!
Ir sacēlies viens jautājums! :D
Ir doma pūslim iegādāt jaunu dzinēju, visticamāk Tohatsu 9,8.
Varbūt kāds var pastāstīt, vai ar šo dzinēju nebūs problēma velcēt? Ir dzirdēts, ka šiem dzinējie netīkot, ja visu dienu pukšķina! To varētu ārstēt ik pa brīdim iedodot ručkā. Esmu dzirdējis,ka lai normāli velcētu nepieciešama arī lēnā dzenskrūve utt. Daži stāsta, ka ar dzinējiem virs 5 kleperspējām vispār nav ieteicams velcēt! Kā tad tur īsti ir? Varbūt kāds kuram ir pieredze varētu nest apgaismību!:)
Jau iepriekš paldies!
grus, 30.augusts 2016, 13:14
Ja kāds ir lietojos laivas motoru ar elektrisko hidraulisko pacēlāju un bez. Lūdzu, uzrakstiet plusus un mīnusus tīri no praktiskās puses. Varbūt ir motora jauda, no kuras nav jēgas šim papildus aprīkojumam? Līdz šim pie plusiem izdevies pieskaitīt motora leņķa regulēšanu braukšanas laikā, pie mīnusiem, sastopoties ar šķērsli (nogrimis baļķis, akmens seklumā, sēklis) motora kāja neamortizējās (nekustas), jo savienota ar hidrauliku, attiecīgi bojājumi lielāki + ilgtermiņā vēl viena lieta, kuru jāremontē. Ir vēlme saprast šī papildus aprīkojuma lietderību.
close24, 29.augusts 2016, 20:51
Ja kāds ir lietojos laivas motoru ar elektrisko hidraulisko pacēlāju un bez. Lūdzu, uzrakstiet plusus un mīnusus tīri no praktiskās puses. Varbūt ir motora jauda, no kuras nav jēgas šim papildus aprīkojumam? Līdz šim pie plusiem izdevies pieskaitīt motora leņķa regulēšanu braukšanas laikā, pie mīnusiem, sastopoties ar šķērsli (nogrimis baļķis, akmens seklumā, sēklis) motora kāja neamortizējās (nekustas), jo savienota ar hidrauliku, attiecīgi bojājumi lielāki + ilgtermiņā vēl viena lieta, kuru jāremontē. Ir vēlme saprast šī papildus aprīkojuma lietderību.
close24, 29.augusts 2016, 20:51