Laivas un to motori

Atvainojos, mazliet ne pa tēmu...

Pērku 2.5-3.5 hp laivu motorīti, vēlams 4taktu.

Var ar defektiem.
8.septembris 2016, 20:12 | links
 
Dažas manas pārdomas un novērojumi par motorlaivā, pamatā piepūšamajām. Pašam bush 3m+5hp. Kolēģiem, bush 3.3. Abi laivu pārvadājam izjauktā veida. Manu salikt ir diezgan viegli, koļēģa - jau grūtāk, bet var. Ir redzēts, ka pie ūdens liek kopā 3.60, bet tas manuprāt ir jau maksimālai garums, ko pie ūdens bez čakara var sakrāmēt. Ja reiz gribās laivu lielāku par 3.60+ dzinējs 15hp+, tad jāpārvadā neizjauktu. Tātad vajadzīga piekabe un kur šo bagātību uzglabāt. Un ja vieta uzglabāšanai ir, tad kāpēc neizvēlēties piepūšamu laivu?
8.septembris 2016, 20:12 | links
 
jā aizmirsu piebilst to tiešām saprot ar laiku, kad vienkārši izaudz no savām iepriekšējām vēlmēm un iespējām!
8.septembris 2016, 19:45 | links
 
man bija Bush 3.00 ar 5 hp tie bija griezti vai grīda, un tad jau prasījās vismaz 10 hp, tad par lielākām laivām man tagad ir skaidrs pašam! vismaz man tā sķiet 3.60-4.00 nu 20 hp vismaz, ja pāri 4.00 tad 25-30 hp vismaz!
8.septembris 2016, 19:43 | links
 
Vai kāds var padalīties pieredzē, kādu ātrumu var sasniegt ar 20hp motoru+Rib ap 4.20, ar funktieri, ka laivā divi džeki (ne no sumo izlases)?

Tagad copēju ar Bush 360+10hp, bet pie lielajiem pārbraucieniem pa Daugavu (lejtece), nedaudz par kūtru (21.km/h).
8.septembris 2016, 18:47 | links
 
Var smalkāk par tām antikavitācijas plāksnēm? Ko viņas dara?
Man ir stiklšķiedras amber 430 ar 5hp hondas motoru un iet max 13km/h vienam braucot. Biju domājis, ka gumijenes lēnākas!?
8.septembris 2016, 17:44 | links
 
Arvis, Ir jau uztaisiita un gaida testa dienu ;)
8.septembris 2016, 17:33 | links
 
Jurcik
Pamēģini antikavitācijas plāksni uzlikt.
8.septembris 2016, 17:10 | links
 
Runajot par maziem motoriem 2takterim jabūt jaudīgākam nekaa 4takterim.. man 4taktu Honda vienam max 23km/h. Divataa 11km/h gruuti sasniegt.
8.septembris 2016, 17:05 | links
 
Sveiki!

Vēlos uzzināt kādu eļļu drīkstu liet Mercury 50hp reduktorā un vai to var iegādāties tikai specializētā laivu veikalā? 1985 gada dzinējs. Paldies!
8.septembris 2016, 16:09 | links
 
odijs
Iet ta iet, bet ja ņem 4 metrīgu laivu, tad diezvai tā paredzēta visu laiku vienam copējot, un tad par glisi var tikai sapņot...3.2m arī divatā paceļ glisi, pie labvēlīgiem laikapstākļiem un ja cilvēki nav ar kārtīgu dzīvsvaru...3.2m BUSH laiva ar 5zs un plāksni iet 27kmh, divatā braucām 23 kmh, bet tik tad ja nav pretvēja.
8.septembris 2016, 15:38 | links
 
Nu man ir laiva 3,6m ar baloniem 48cm un ar 5 zs hondu glisee iet ,ar viesiem maniem 115kg + mantas degvielas tvertne utt
8.septembris 2016, 15:17 | links
 
Vēlos pirkt otru laivu, pētu Bush, dulkan, storm, aviks? Gribētu 3,80 vai 4m. Nebūs pa lielu? Nākotnē aprīkošu ar motoru. Līdz 5zs. Laikam jau jādomā par 5zs motoru, jo mazākiem būs smagi. Kuru laivas ražotāju izvēlēties? Varbūt tos 150-200 eur klāt nav vērts maksāt par mūsu ražojumiem, ja aviks un storm ir tikpat labas?

Apgaismojiet lūdzu kāds.

Crazycat, 8.septembris 2016, 13:10


Sākot ar 3,80m parasti ir ar lielo balona diametru un tur, kā jau pareizi atzīmēja, es pat teiktu, bez 15 - 20 zs nav ko īsti iesākt. Pozitīvais, var arī Jūrā iebraukt, tikai jāņem vērā, ka šādam komplektam ir pavisam cits svars kg, līdz ar to apšaubāmi vai tas ir tas ko var divātā staipīt un piepūst, salikt pēc katras copes reizes.
8.septembris 2016, 15:10 | links
 
Vēlos pirkt otru laivu, pētu Bush, dulkan, storm, aviks? Gribētu 3,80 vai 4m. Nebūs pa lielu? Nākotnē aprīkošu ar motoru. Līdz 5zs. Laikam jau jādomā par 5zs motoru, jo mazākiem būs smagi. Kuru laivas ražotāju izvēlēties? Varbūt tos 150-200 eur klāt nav vērts maksāt par mūsu ražojumiem, ja aviks un storm ir tikpat labas?

Apgaismojiet lūdzu kāds.

Crazycat, 8.septembris 2016, 13:10


Sazvanies ar puikām http://rafting.lv/ , domāju cenas ziņā būs līdzvērtīga AVIKS laivām, par kvalitāti neviena slikta vārdā nevaru teikt. Manu 3.50 GROT Selva piecinieks uzceļ, aptuveni ar 140kg. svaru un vālē 20km/h. Neaizmirsti par piekabi un ja gribēsi divatā tad ņem 15zirdziņus. Bildes albumā.

Ar cieņu.
8.septembris 2016, 14:33 | links
 
Man ir 3.3m bush un 5zs. Lielāku laivu pie tā motora nav vērts. Skatos uz nākamo sezonu ari ap 4m laivu un motoru virs 10zs.
8.septembris 2016, 14:02 | links
 
Crazycat
visai nesakarīgs komplekts manā skatījumā...ja 5zs, tad lai kaut cik normāli pārvietotos, tad max 320 laiva, tad vēl vismaz glisi var pacelt...ja 3.8 līdz 4 tad tur jau glise vairāk nebūs un būs baigā ūdens stumdīšana ar ātrumu nekādu, šļakatām laivā utt...tad tik pat labi var likt virsū arī 2.5zs motoru. Ja tik lielu laivu, tad vismaz 10zs, labāk 15.
8.septembris 2016, 13:43 | links
 
Vēlos pirkt otru laivu, pētu Bush, dulkan, storm, aviks? Gribētu 3,80 vai 4m. Nebūs pa lielu? Nākotnē aprīkošu ar motoru. Līdz 5zs. Laikam jau jādomā par 5zs motoru, jo mazākiem būs smagi. Kuru laivas ražotāju izvēlēties? Varbūt tos 150-200 eur klāt nav vērts maksāt par mūsu ražojumiem, ja aviks un storm ir tikpat labas?

Apgaismojiet lūdzu kāds.
8.septembris 2016, 13:10 | links
 
Nerunajot par motoru brendiem un maka biezumu,vēl svarīga paša fiziskā kondīcija,tad jāpadomā par motora svaru...Suzuki 2,5 pret Mercury-13kg pret17,Suzuki 5 pret Merc. vai Tohatsu-24kg vai 26.Lielākajiem starpība nav tik jūtama.

Arvids8, 8.septembris 2016, 09:19


Kāds ir uzdevis sev jautājumu, kā tiek panākts šis svara ietaupījums? Tiešām uz vieglāku un augstvērtīgāku materiālu izmantošanas rēķina?
8.septembris 2016, 10:23 | links
 
Ar tiem motoriem, jautājums cik vietās un cik lielā platībā makšķerēsi, kur laivu glabāsi? Laika ir ļoti daudz, pats svarā viegls un makšķerē viens, kā laivas „ rezerves airi", makšķerē nelielā ezerā vai laiva neko vairāk netur, tad 2,5 – 3,5 zs. Citam, personīgi, neredzu īpašu pielietojumu, ja runa par šiem motoriem. Kaut gan ir kuri lieto, tai skaitā plašos ūdeņos un ir laimīgi, vismaz tā stāsta un raksta.

Tie, kuri tikuši pāri „Holiday” tipa laivām, vai uzreiz var tikt pie kaut kā labāka, parasti izvēlas vietējā ražojuma gumijas motorlaivu līdz 3,5m ar 4-6zs, tas ir ko sākotnējais entuziasms ļauj staipīt. Ar laiku slinkums ņem savu, tiek piepirkta piekabe, meklēts kur glabāt laivu utt.

Tālākie ceļi atšķirsies, jo maka dziļums un vajadzības katram savas.

Katrā ziņā līdz tam, kamēr saproti ko tev īsti vajag, garš ceļš ejams, citi tā arī nav tikuši skaidrībā vairāk kā desmit gadus mainot laivas.

No pieredzes, kaut ko jaunu ieteiktu iegadāties tikai tad, kad 101% saproti, ka tas ir tas, ko vajag (nevis vēlies). Līdz tam lietderīgāk ir skatīties pēc maz un saudzīgi lietota, kuri pārdod, jo pērk ko citu. Pirkt jaunu, lai secinātu, ka tas nav tas, sanāk diezgan dārgi. Jārēķinās, ka formula „labi un lēti” nestrādā, šķietami ietaupītie 100-200 eiro var izmaksāt ļoti dārgi.

Ja no nelieliem PVC laivu ielāpiem, kurus uzlicis ražotājs, īpaši nevajadzētu baidīties, tad ar motoriem jāuzmanās vairāk. Pirkti nezin kur, pārkarsuši, slīkuši, sisti sagādās vairāk problēmu nekā prieka. Līdz ar to ir vērts sarunāt, ka motoru pirms iegādes apskatīs izplatītājs un dos savu neatkarīgu slēdzienu, labāk šķirties no desmitiem eiro sākumā, nekā pēc tam simtiem tērēt, lai tas strādātu.
8.septembris 2016, 10:14 | links
 
Tautietim vidējam pieciniekam jābūt pa zobam, priekš desmitnieka staipīšanas jau prasās veselu muguru :)
8.septembris 2016, 10:06 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager