Laivas un to motori

Liec tik virsū un neklausi sēņotājus kuriem pat 10 zs ir nerealizējams sapnis. Pat 4 taktu dzinējs sver ap 110 kg, tas tak nav svars. 100 EUR un traņča pielāgošanu un aiziet.



Labdien,
Kāds var pateikt vai 40-60 hp motoru varu likt savam progresam ? (otrajam)

varbūt kāds zin linku kur pa šo palasīt?

padre, 23.septembris 2016, 12:05
23.septembris 2016, 14:36 | links
 
http://motorka.org/m_lodki/395-motolodki-progress-2-i-progress-4.html

Uzkabināt gan jau ka var, bet tad nepieciešami nopietni priekšdarbi trancim. Lai neizlūzt ar visu motoru. Un atliek cerēt ka poliči nepajems opā par pieļaujamās jaudas pārsniegšanu.
Krievu dzinējiem jaudu mērīja uz kloķenes, importniekiem uz dzenskrūves. Tā ka krievu 30nieks ir importa 28 zs max.
60 hp progresam, imho, ir kā cūkai sedli. Ne ekonomijas, ne super performances. Tik sadauzīs kniedes i viss.
23.septembris 2016, 14:31 | links
 
Labdien,
Kāds var pateikt vai 40-60 hp motoru varu likt savam progresam ? (otrajam)

varbūt kāds zin linku kur pa šo palasīt?
23.septembris 2016, 12:05 | links
 
Ja tas progress ir bijis reģistrēts csdd, tad pārrakstīt var tikai ar mantojuma apliecību.
Ja nav bijis reģistrēts- es vnk aizvestu uz nummuru salīdzināšanu, un tā arī pateiktu- laukos hvz cik gadus mētājās šitāds karkass- tagad gribu legalizēt.
Man pašam kazankai vin koda nemaz nav. Caur patērētāju biedrību andelētajām varot arī nebūt.

Nejaanis, 22.septembris 2016, 14:57
pēdējā reģistrācija progresam bijusi 1986. gadā, tā ka csdd nav redzējis.mēģinās braukt uz csdd. redzēs ko teiks

runiigais, 22.septembris 2016, 19:01


Pēc tam pastāsti, kā gāja!
22.septembris 2016, 19:21 | links
 
Ja tas progress ir bijis reģistrēts csdd, tad pārrakstīt var tikai ar mantojuma apliecību.
Ja nav bijis reģistrēts- es vnk aizvestu uz nummuru salīdzināšanu, un tā arī pateiktu- laukos hvz cik gadus mētājās šitāds karkass- tagad gribu legalizēt.
Man pašam kazankai vin koda nemaz nav. Caur patērētāju biedrību andelētajām varot arī nebūt.

Nejaanis, 22.septembris 2016, 14:57

pēdējā reģistrācija progresam bijusi 1986. gadā, tā ka csdd nav redzējis.mēģinās braukt uz csdd. redzēs ko teiks
22.septembris 2016, 19:01 | links
 
Vēl viena lieta, numurs uzreiz ir jāpieskrūvē ar skrūvēm, man braucot pa mūsu "labajiem" ceļiem pie vibrācijas izkrita no plastmasas turētāja, labi ka atradu.
22.septembris 2016, 19:01 | links
 
Pastāstiet kāds, kuram ir pieredze, kādu treili izvēlēties Progresam. Vai der "mazās" kas līdz kādiem 4,7m vai arī jāņem jau lielā līdz 5,9m?

Paldies!

plikspiesis, 15.septembris 2016, 10:01

Man ar radušies šādi tādi jautājumi par piekabēm.

Ar to aizlienēšanu mūžīgi nenodarbosies, līdz šim nācies lietot piekabi 4,55m x 1.60m (Somija), pārvadājamās laivas izmērs 4.65 m. x 1.70.

Piedāvājums raibs, bildes smukas, bet, aplūkojot piekabes dabā, rodas visādi jautājumi.

Pēc izpildījuma un citiem knifiem vistīkamākā ir 5m (5.01) Respo piekabe, bet viņas platums 2m (1,99m). Iespējams tie +/- 20 cm uz katru pusi neko nenozīmē, bet ja šaurākos ceļos jāmokās, uz šosejas/ielas kā trauku veikalā vai jāpārtaisa sētas vārti (2,60m), tāda vairs tik vilinoša nav.

Varbūt kādam ir pieredze ar šo piekabi vai piekabi 2m platumā un var uzrakstīt kā tādu ir praktiski lietot?

Brentex 4,70m x 1,60m, piekabe ir rupjāk nostrādāta, papildus radās jautājums, kā strādās pirmie divi ruļļi (tā saucamās šūpoles), to, ka sānu atbalstu riteņu nostiprināšana leņķī ar vienu skrūvi pie smagākas laivas neturēsies tāpat skaidrs.

RussoBalt visu var pielāgot salāgot uztaisīt, izmērs 4.70 x 1.78m, bet piedāvājumā noņemama aizmugurējā daļa (lukturi-numurs), cits piedāvāts netiek (man simpatizē hermētiski stacionāri vai atlokāmi lukturi).

Tiki 4.86m x 1.79m vienkārša piekabe, komplektā nav atbalsta riteņa, dīvaini piestiprināti amortizatori, šķiet, ka numura zīme skrāpēs laivas apakšu.

Pagaidām „paldies nē” jāsaka Neptun (apskatāmas pie Depo), torsioni, skrūvētas un kopā turas ar skavām, kas liek apšaubīt izturību un ilgmūžību.

Varbūt kāds risinājis līdzīgas lietas un var padalīties ar pieredzi, negribas mācīties no savām kļūdām.

close24, 22.septembris 2016, 13:56


Es progresam izmantoju respo 521, šūpole nopietnāka, sānu ruļļi arī katrā pusē pa divi, bet nācās pārtaisīt sānu ruļļus, jo progresam aizmugurē grīda ir diezgan plakana un esošā konfigurācijā laiva uz sānu ruļļiem sēdēja uz ruļļu malām nevis uz visas plakanās virsmas
22.septembris 2016, 18:58 | links
 
Ja tas progress ir bijis reģistrēts csdd, tad pārrakstīt var tikai ar mantojuma apliecību.
Ja nav bijis reģistrēts- es vnk aizvestu uz nummuru salīdzināšanu, un tā arī pateiktu- laukos hvz cik gadus mētājās šitāds karkass- tagad gribu legalizēt.
Man pašam kazankai vin koda nemaz nav. Caur patērētāju biedrību andelētajām varot arī nebūt.
22.septembris 2016, 14:57 | links
 
Pastāstiet kāds, kuram ir pieredze, kādu treili izvēlēties Progresam. Vai der "mazās" kas līdz kādiem 4,7m vai arī jāņem jau lielā līdz 5,9m?

Paldies!

plikspiesis, 15.septembris 2016, 10:01

Man ar radušies šādi tādi jautājumi par piekabēm.

Ar to aizlienēšanu mūžīgi nenodarbosies, līdz šim nācies lietot piekabi 4,55m x 1.60m (Somija), pārvadājamās laivas izmērs 4.65 m. x 1.70.

Piedāvājums raibs, bildes smukas, bet, aplūkojot piekabes dabā, rodas visādi jautājumi.

Pēc izpildījuma un citiem knifiem vistīkamākā ir 5m (5.01) Respo piekabe, bet viņas platums 2m (1,99m). Iespējams tie +/- 20 cm uz katru pusi neko nenozīmē, bet ja šaurākos ceļos jāmokās, uz šosejas/ielas kā trauku veikalā vai jāpārtaisa sētas vārti (2,60m), tāda vairs tik vilinoša nav.

Varbūt kādam ir pieredze ar šo piekabi vai piekabi 2m platumā un var uzrakstīt kā tādu ir praktiski lietot?

Brentex 4,70m x 1,60m, piekabe ir rupjāk nostrādāta, papildus radās jautājums, kā strādās pirmie divi ruļļi (tā saucamās šūpoles), to, ka sānu atbalstu riteņu nostiprināšana leņķī ar vienu skrūvi pie smagākas laivas neturēsies tāpat skaidrs.

RussoBalt visu var pielāgot salāgot uztaisīt, izmērs 4.70 x 1.78m, bet piedāvājumā noņemama aizmugurējā daļa (lukturi-numurs), cits piedāvāts netiek (man simpatizē hermētiski stacionāri vai atlokāmi lukturi).

Tiki 4.86m x 1.79m vienkārša piekabe, komplektā nav atbalsta riteņa, dīvaini piestiprināti amortizatori, šķiet, ka numura zīme skrāpēs laivas apakšu.

Pagaidām „paldies nē” jāsaka Neptun (apskatāmas pie Depo), torsioni, skrūvētas un kopā turas ar skavām, kas liek apšaubīt izturību un ilgmūžību.

Varbūt kāds risinājis līdzīgas lietas un var padalīties ar pieredzi, negribas mācīties no savām kļūdām.

close24, 22.septembris 2016, 13:56

Man ir šāda http://www.autopiekabes.lv/lv/auto-piekabestiki-/piekabes-laivu-transportesanai-/tiki-bs600-l
Izmantoju krim laivai, 4,20 garuma un 1,55 platuma.
Piekabe ērta, tik tas kantoris tāds tizls, negribēja dot visu kas komplektācijā norādīts, bet ar tagad skatos uz laivu 4,70 un izskatās ka vajadzētu garāku piekabi.
22.septembris 2016, 14:48 | links
 
Pastāstiet kāds, kuram ir pieredze, kādu treili izvēlēties Progresam. Vai der "mazās" kas līdz kādiem 4,7m vai arī jāņem jau lielā līdz 5,9m?

Paldies!

plikspiesis, 15.septembris 2016, 10:01


Man ar radušies šādi tādi jautājumi par piekabēm.

Ar to aizlienēšanu mūžīgi nenodarbosies, līdz šim nācies lietot piekabi 4,55m x 1.60m (Somija), pārvadājamās laivas izmērs 4.65 m. x 1.70.

Piedāvājums raibs, bildes smukas, bet, aplūkojot piekabes dabā, rodas visādi jautājumi.

Pēc izpildījuma un citiem knifiem vistīkamākā ir 5m (5.01) Respo piekabe, bet viņas platums 2m (1,99m). Iespējams tie +/- 20 cm uz katru pusi neko nenozīmē, bet ja šaurākos ceļos jāmokās, uz šosejas/ielas kā trauku veikalā vai jāpārtaisa sētas vārti (2,60m), tāda vairs tik vilinoša nav.

Varbūt kādam ir pieredze ar šo piekabi vai piekabi 2m platumā un var uzrakstīt kā tādu ir praktiski lietot?

Brentex 4,70m x 1,60m, piekabe ir rupjāk nostrādāta, papildus radās jautājums, kā strādās pirmie divi ruļļi (tā saucamās šūpoles), to, ka sānu atbalstu riteņu nostiprināšana leņķī ar vienu skrūvi pie smagākas laivas neturēsies tāpat skaidrs.

RussoBalt visu var pielāgot salāgot uztaisīt, izmērs 4.70 x 1.78m, bet piedāvājumā noņemama aizmugurējā daļa (lukturi-numurs), cits piedāvāts netiek (man simpatizē hermētiski stacionāri vai atlokāmi lukturi).

Tiki 4.86m x 1.79m vienkārša piekabe, komplektā nav atbalsta riteņa, dīvaini piestiprināti amortizatori, šķiet, ka numura zīme skrāpēs laivas apakšu.

Pagaidām „paldies nē” jāsaka Neptun (apskatāmas pie Depo), torsioni, skrūvētas un kopā turas ar skavām, kas liek apšaubīt izturību un ilgmūžību.

Varbūt kāds risinājis līdzīgas lietas un var padalīties ar pieredzi, negribas mācīties no savām kļūdām.
22.septembris 2016, 13:56 | links
 
ar auto vajag nokārtotus mantojuma papīrus/atzīmi reģistrā un tad var pārrakstīt. šaubos vai var savādāk. tad jau jebkurš var pasludināt miruša cilvēka īpašumu par savu.
22.septembris 2016, 10:34 | links
 
tiku pie labas alumīnija laivas, vienīgie dokumenti kas nāca līdzi ir ''Судовой билет маломерного судна'' izdota 1986.gadā ar norādi, ka laiva ir Progress un ka tai ir piešķirts tāds un tāds peldlīdzekļa NR. bet nav minēts šasijas numurs.
Cilvēks uz kura vādra tā biļete izdota ir 13 gadus jau labākos copes laukos...
Cik reāli ir viņu piereģistrēt CSDD?

runiigais, 21.septembris 2016, 21:21

Pavisam reāli, jautājums cik tas maksās.

close24, 21.septembris 2016, 23:13


CSDD jau nekādi lielie izdevumi nav, reģistrācija ar nummuriem liekas ir kkas zem 30 eur, nummuru salīdzināšana vēl, bet te laikam īsti nav ko salīdzināt...
Kā šajā gadījumā skatās uz to, ka laivas dokumenti ir uz miruša cilvēka vārda, bet man nav nekādu pilnvaru/līgumu/mantojuma papīru par to, ka laiva nonākusi manā īpašumā.

varbūt kāds, kas gājis tam cauri var pakomentēt un ieteikt kā rīkoties?
22.septembris 2016, 09:54 | links
 
tiku pie labas alumīnija laivas, vienīgie dokumenti kas nāca līdzi ir ''Судовой билет маломерного судна'' izdota 1986.gadā ar norādi, ka laiva ir Progress un ka tai ir piešķirts tāds un tāds peldlīdzekļa NR. bet nav minēts šasijas numurs.
Cilvēks uz kura vādra tā biļete izdota ir 13 gadus jau labākos copes laukos...
Cik reāli ir viņu piereģistrēt CSDD?

runiigais, 21.septembris 2016, 21:21


Pavisam reāli, jautājums cik tas maksās.
21.septembris 2016, 23:13 | links
 
Kas varētu būt pa problēmu mercury 2t 4zs kā dod gāzi tukšģaitā itkā viss labi, ielieku ātrumā un ģīpst nost pieļauju ka problēma ar degmaisījumu vai karbaratoru?

Edgars_P, 21.septembris 2016, 21:06
Pietrūkst zupas Attaisi vaļā karburātora pludiņa kameru Tieši pa vidu melns pludiņš tam pa vidu dīze izskruvē ārā izpūt un brauc uz nebēdu

bums, 21.septembris 2016, 22:38

Neizlasīju pilnībā Sory jāskatās kas ar kāju darās kaut kur klemmē vai nu gultnis vai bukse
21.septembris 2016, 22:41 | links
 
Kas varētu būt pa problēmu mercury 2t 4zs kā dod gāzi tukšģaitā itkā viss labi, ielieku ātrumā un ģīpst nost pieļauju ka problēma ar degmaisījumu vai karbaratoru?

Edgars_P, 21.septembris 2016, 21:06

Pietrūkst zupas Attaisi vaļā karburātora pludiņa kameru Tieši pa vidu melns pludiņš tam pa vidu dīze izskruvē ārā izpūt un brauc uz nebēdu
21.septembris 2016, 22:38 | links
 
...vai kompresija nekāda...
21.septembris 2016, 21:46 | links
 
Kas varētu būt pa problēmu mercury 2t 4zs kā dod gāzi tukšģaitā itkā viss labi, ielieku ātrumā un ģīpst nost pieļauju ka problēma ar degmaisījumu vai karbaratoru?

Edgars_P, 21.septembris 2016, 21:06

Ja tukšgaitā iet, tad degvielā nevajadzētu būt problēmai. Drīzāk kautkas(reduktors) ķīlē.
21.septembris 2016, 21:22 | links
 
tiku pie labas alumīnija laivas, vienīgie dokumenti kas nāca līdzi ir ''Судовой билет маломерного судна'' izdota 1986.gadā ar norādi, ka laiva ir Progress un ka tai ir piešķirts tāds un tāds peldlīdzekļa NR. bet nav minēts šasijas numurs.
Cilvēks uz kura vādra tā biļete izdota ir 13 gadus jau labākos copes laukos...
Cik reāli ir viņu piereģistrēt CSDD?
21.septembris 2016, 21:21 | links
 
Kas varētu būt pa problēmu mercury 2t 4zs kā dod gāzi tukšģaitā itkā viss labi, ielieku ātrumā un ģīpst nost pieļauju ka problēma ar degmaisījumu vai karbaratoru?
21.septembris 2016, 21:06 | links
 
varbūt kādam interesē Krim normālā stāvokli ar doķiem?

lacuks007, 19.septembris 2016, 14:45

Kāds Krims? Cik naudas?
21.septembris 2016, 19:14 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager