Pastāstiet kāds, kuram ir pieredze, kādu treili izvēlēties Progresam. Vai der "mazās" kas līdz kādiem 4,7m vai arī jāņem jau lielā līdz 5,9m?
Paldies!
plikspiesis, 15.septembris 2016, 10:01
Man ar radušies šādi tādi jautājumi par piekabēm.
Ar to aizlienēšanu mūžīgi nenodarbosies, līdz šim nācies lietot piekabi 4,55m x 1.60m (Somija), pārvadājamās laivas izmērs 4.65 m. x 1.70.
Piedāvājums raibs, bildes smukas, bet, aplūkojot piekabes dabā, rodas visādi jautājumi.
Pēc izpildījuma un citiem knifiem vistīkamākā ir 5m (5.01) Respo piekabe, bet viņas platums 2m (1,99m). Iespējams tie +/- 20 cm uz katru pusi neko nenozīmē, bet ja šaurākos ceļos jāmokās, uz šosejas/ielas kā trauku veikalā vai jāpārtaisa sētas vārti (2,60m), tāda vairs tik vilinoša nav.
Varbūt kādam ir pieredze ar šo piekabi vai piekabi 2m platumā un var uzrakstīt kā tādu ir praktiski lietot?
Brentex 4,70m x 1,60m, piekabe ir rupjāk nostrādāta, papildus radās jautājums, kā strādās pirmie divi ruļļi (tā saucamās šūpoles), to, ka sānu atbalstu riteņu nostiprināšana leņķī ar vienu skrūvi pie smagākas laivas neturēsies tāpat skaidrs.
RussoBalt visu var pielāgot salāgot uztaisīt, izmērs 4.70 x 1.78m, bet piedāvājumā noņemama aizmugurējā daļa (lukturi-numurs), cits piedāvāts netiek (man simpatizē hermētiski stacionāri vai atlokāmi lukturi).
Tiki 4.86m x 1.79m vienkārša piekabe, komplektā nav atbalsta riteņa, dīvaini piestiprināti amortizatori, šķiet, ka numura zīme skrāpēs laivas apakšu.
Pagaidām „paldies nē” jāsaka Neptun (apskatāmas pie Depo), torsioni, skrūvētas un kopā turas ar skavām, kas liek apšaubīt izturību un ilgmūžību.
Varbūt kāds risinājis līdzīgas lietas un var padalīties ar pieredzi, negribas mācīties no savām kļūdām.