Laivas un to motori

Salīdziniet tehniskos datus,kubatūra vienāda-123 cm3,bet max apgriezieni 5zs-4500-5500,6zs-5000-6000. Tātad ar karburatoru nepietiks,jāmaina arī vadības elektronika...
25.septembris 2016, 21:15 | links
 
Resurs var būt ar samazinās, bet nedomāju, kas tas varētu būt būtisks.
Vot savulaik man Rolis uz jaudas stenda manam pirmajam golfiņam priekš sporta no kaut kāiem 80 ar kapeikām pacēla jaudu par gandrīz 20 zirgiem, vot tur piekrītu, tur resurs biku saruka, jo sevišķi tā pēc, ka dzinu es to auto līdz tahometra bulta atdūras.
Bet kā tad ir ar to mercury 5 hp?

Fishmens, 25.septembris 2016, 21:02

viss ticamāk tā ar dara paceļ dzinēja apgriezienus , tik tāpat kā golfam jāzin maksimums ko drīkst

tataars_, 25.septembris 2016, 21:08


Atvaino, bet...ko pīpē??? :)))
25.septembris 2016, 21:10 | links
 
Resurs var būt ar samazinās, bet nedomāju, kas tas varētu būt būtisks.
Vot savulaik man Rolis uz jaudas stenda manam pirmajam golfiņam priekš sporta no kaut kāiem 80 ar kapeikām pacēla jaudu par gandrīz 20 zirgiem, vot tur piekrītu, tur resurs biku saruka, jo sevišķi tā pēc, ka dzinu es to auto līdz tahometra bulta atdūras.
Bet kā tad ir ar to mercury 5 hp?

Fishmens, 25.septembris 2016, 21:02


viss ticamāk tā ar dara paceļ dzinēja apgriezienus , tik tāpat kā golfam jāzin maksimums ko drīkst
25.septembris 2016, 21:08 | links
 
Resurs var būt ar samazinās, bet nedomāju, kas tas varētu būt būtisks.
Vot savulaik man Rolis uz jaudas stenda manam pirmajam golfiņam priekš sporta no kaut kāiem 80 ar kapeikām pacēla jaudu par gandrīz 20 zirgiem, vot tur piekrītu, tur resurs biku saruka, jo sevišķi tā pēc, ka dzinu es to auto līdz tahometra bulta atdūras.
Bet kā tad ir ar to mercury 5 hp?
25.septembris 2016, 21:02 | links
 
Tieši tā vel 25 gadus paskrūvē tos pašus motorus kuriem pirms 25 gadi jau bija 25 gadi.
Mūsdienu dzinējos pats bloks, virzulis un galva ir mazāknoizīmīgā dzinēja daļa.

Vot šitās blēņas gan atstāj bērnudārzam! To, ka ar pareizām motora regulēšanas manipulācijām un papildus aprīkojumiem, tai sk degvielas padevi, var panākt lielāku jaudu, tas pat bērnam skaidrs. Par to pat jautajumu naf!!!

Fishmens, 25.septembris 2016, 20:23

nu tev piekrītu, bet samazinās dzinēja resurs ............ ai nu ko es te iesāku šo diskusiju ,piedod nekā personiska ,iešu paskrūvēšu vēl 25 gadus dzinējus un tad piekāpšu var būt palikšu gudrāks

tataars_, 25.septembris 2016, 20:41

coplietdraug, 25.septembris 2016, 20:56


ak šitā ???????
25.septembris 2016, 21:01 | links
 
Tieši tā vel 25 gadus paskrūvē tos pašus motorus kuriem pirms 25 gadi jau bija 25 gadi.
Mūsdienu dzinējos pats bloks, virzulis un galva ir mazāknoizīmīgā dzinēja daļa.

Vot šitās blēņas gan atstāj bērnudārzam! To, ka ar pareizām motora regulēšanas manipulācijām un papildus aprīkojumiem, tai sk degvielas padevi, var panākt lielāku jaudu, tas pat bērnam skaidrs. Par to pat jautajumu naf!!!

Fishmens, 25.septembris 2016, 20:23

nu tev piekrītu, bet samazinās dzinēja resurs ............ ai nu ko es te iesāku šo diskusiju ,piedod nekā personiska ,iešu paskrūvēšu vēl 25 gadus dzinējus un tad piekāpšu var būt palikšu gudrāks

tataars_, 25.septembris 2016, 20:41
25.septembris 2016, 20:56 | links
 
Vot šitās blēņas gan atstāj bērnudārzam! To, ka ar pareizām motora regulēšanas manipulācijām un papildus aprīkojumiem, tai sk degvielas padevi, var panākt lielāku jaudu, tas pat bērnam skaidrs. Par to pat jautajumu naf!!!

Fishmens, 25.septembris 2016, 20:23


nu tev piekrītu, bet samazinās dzinēja resurs ............ ai nu ko es te iesāku šo diskusiju ,piedod nekā personiska ,iešu paskrūvēšu vēl 25 gadus dzinējus un tad piekāpšu var būt palikšu gudrāks
25.septembris 2016, 20:41 | links
 
Vot šitās blēņas gan atstāj bērnudārzam! To, ka ar pareizām motora regulēšanas manipulācijām un papildus aprīkojumiem, tai sk degvielas padevi, var panākt lielāku jaudu, tas pat bērnam skaidrs. Par to pat jautajumu naf!!!
25.septembris 2016, 20:23 | links
 
Vēl viens jautājums zinātājiem.. Man ir Mercury 5hp 4t motorīts. Vai taisnība, ka 5hp no 6hp atšķiras tik ar karburatoru? Ja tā, vai ir vērts padomāt par karbūža maiņu, lai dabūtu klāt to vienu zirgu? Vai dabūšu biku klāt laivas ātrumu un vai tas neizmaksā vairāk, kā iegùšu labumu no šīs rokādes?

Fishmens, 25.septembris 2016, 17:25


īsais kurs iekšdedzes dzinēja uzbūvē,dzinēja bloks,kloķvārpsta ar klani(bīda virzuli šurpu turpu),virzulis,cilindrs (par kuru šurpu turpu slīd virzulis.cilindra galva (noslēdz cilindru ,mēdz būt ieskrūvēta aizdedzes svece un vēl dažādi loriņi) karburātors (deg maisījuma sagatavošanai un padevei deg kamērā vai cilindrā) .
nu tad padod treknāku degmaisījumu rodas papildus zirgs ????? kur tādu murgu ???
zirgi hp/kw rodās no virzuļa diametra,deg kameras lieluma,kloķvārpstas klaņa gajiena un degmaisījuma summaas
25.septembris 2016, 20:16 | links
 
ko sakat par so?

MinnKota Endura 30Lbs C2
+ http://www.sezona.lv/product/lv/piepusama-laiva-aviks-l-310s/445
25.septembris 2016, 19:59 | links
 
Vēl viens jautājums zinātājiem.. Man ir Mercury 5hp 4t motorīts. Vai taisnība, ka 5hp no 6hp atšķiras tik ar karburatoru? Ja tā, vai ir vērts padomāt par karbūža maiņu, lai dabūtu klāt to vienu zirgu? Vai dabūšu biku klāt laivas ātrumu un vai tas neizmaksā vairāk, kā iegùšu labumu no šīs rokādes?
25.septembris 2016, 17:25 | links
 
Labs vakars! var būt varat ieteikt, kur var nopirkt lukturi laivas (gumijas) aprīkojumam uz 12v. Ir redzētas laivām gan uz borta saliktas, gan uz statīva, gan baltas gan sarkanas utt. Ir kāda bode, kur šīs fiškas var nopirkt?

Fishmens, 24.septembris 2016, 22:41

Jebkurā laivu veikalā. Pats pirku krastmalā.
24.septembris 2016, 22:51 | links
 
Labs vakars! var būt varat ieteikt, kur var nopirkt lukturi laivas (gumijas) aprīkojumam uz 12v. Ir redzētas laivām gan uz borta saliktas, gan uz statīva, gan baltas gan sarkanas utt. Ir kāda bode, kur šīs fiškas var nopirkt?
24.septembris 2016, 22:41 | links
 
man ir 50hp.iet normāli.domāju ka var likt no 20_60 hp,protams,ar tranĉa stiprināšanu.
24.septembris 2016, 17:49 | links
 
Nekur nav minēts cik lielu motoru tu tur vari likt, vari likt kaut 350 ZS

Liec tik virsū un neklausi sēņotājus kuriem pat 10 zs ir nerealizējams sapnis. Pat 4 taktu dzinējs sver ap 110 kg, tas tak nav svars. 100 EUR un traņča pielāgošanu un aiziet.



Labdien,
Kāds var pateikt vai 40-60 hp motoru varu likt savam progresam ? (otrajam)

varbūt kāds zin linku kur pa šo palasīt?

padre, 23.septembris 2016, 12:05

coplietdraug, 23.septembris 2016, 14:36

Bet pa lielam, ja es savu progresu esmu piereģistrējis csdd kā progresu, tad veicot kādu "tjūni" es noņemu viņu no uzkaites un reģistrēju kā pašbūvētu, ne tā ? Un tad jau nosaku savus ierobežojumus (uz cilvēku skaitu un dzinēja jaudu) ?

padre, 23.septembris 2016, 14:45
23.septembris 2016, 14:51 | links
 
http://motorka.org/m_lodki/395-motolodki-progress-2-i-progress-4.html

Uzkabināt gan jau ka var, bet tad nepieciešami nopietni priekšdarbi trancim. Lai neizlūzt ar visu motoru. Un atliek cerēt ka poliči nepajems opā par pieļaujamās jaudas pārsniegšanu.
Krievu dzinējiem jaudu mērīja uz kloķenes, importniekiem uz dzenskrūves. Tā ka krievu 30nieks ir importa 28 zs max.
60 hp progresam, imho, ir kā cūkai sedli. Ne ekonomijas, ne super performances. Tik sadauzīs kniedes i viss.

Nejaanis, 23.septembris 2016, 14:31



baigi neredzu, jēgu knapināties ar 30 hp. tam domātas gumijas laivas! un pastiprināt laivu jau nav problēma, ja rokas neaug no pakaļas!
23.septembris 2016, 14:47 | links
 
http://motorka.org/m_lodki/395-motolodki-progress-2-i-progress-4.html

Uzkabināt gan jau ka var, bet tad nepieciešami nopietni priekšdarbi trancim. Lai neizlūzt ar visu motoru. Un atliek cerēt ka poliči nepajems opā par pieļaujamās jaudas pārsniegšanu.
Krievu dzinējiem jaudu mērīja uz kloķenes, importniekiem uz dzenskrūves. Tā ka krievu 30nieks ir importa 28 zs max.

baigi neredzu, jēgu knapināties ar 30 hp. tam domātas gumijas laivas! un pastiprināt laivu jau nav problēma, ja rokas neaug no pakaļas!
60 hp progresam, imho, ir kā cūkai sedli. Ne ekonomijas, ne super performances. Tik sadauzīs kniedes i viss.

Nejaanis, 23.septembris 2016, 14:31
23.septembris 2016, 14:46 | links
 
Liec tik virsū un neklausi sēņotājus kuriem pat 10 zs ir nerealizējams sapnis. Pat 4 taktu dzinējs sver ap 110 kg, tas tak nav svars. 100 EUR un traņča pielāgošanu un aiziet.



Labdien,
Kāds var pateikt vai 40-60 hp motoru varu likt savam progresam ? (otrajam)

varbūt kāds zin linku kur pa šo palasīt?

padre, 23.septembris 2016, 12:05

coplietdraug, 23.septembris 2016, 14:36


Bet pa lielam, ja es savu progresu esmu piereģistrējis csdd kā progresu, tad veicot kādu "tjūni" es noņemu viņu no uzkaites un reģistrēju kā pašbūvētu, ne tā ? Un tad jau nosaku savus ierobežojumus (uz cilvēku skaitu un dzinēja jaudu) ?
23.septembris 2016, 14:45 | links
 


Labdien,
Kāds var pateikt vai 40-60 hp motoru varu likt savam progresam ? (otrajam)

varbūt kāds zin linku kur pa šo palasīt?

padre, 23.septembris 2016, 12:05
23.septembris 2016, 14:38 | links
 
Liec tik virsū un neklausi sēņotājus kuriem pat 10 zs ir nerealizējams sapnis. Pat 4 taktu dzinējs sver ap 110 kg, tas tak nav svars. 100 EUR un traņča pielāgošanu un aiziet.



Labdien,
Kāds var pateikt vai 40-60 hp motoru varu likt savam progresam ? (otrajam)

varbūt kāds zin linku kur pa šo palasīt?

padre, 23.septembris 2016, 12:05
23.septembris 2016, 14:36 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager