Laivas un to motori

Standarta komplektācija:
===duļļu ligzdu pāris,
divas nerūšējošā tērauda tauvošanās cilpas (u-bolt),
airu fiksātori,
divi makšķerkātu turētāji,===
... šitā tad priekškam ???? Nu tak lai piespiestu pircēju ņemt (pirkt) arī airus, kurus viņam nevajag,,,jo SAVI (majas esosie airi) un duļļu tapas var nederēt! :)
Eh :)
31.oktobris 2016, 12:21 | links
 
... nu ir škirba vai airi nāk defoltā, (kas ir tikai normāli),,, vai : ak airus arī vajag, tad būs japiemaksā N-cipars! Vai : ak airus nevajag,,OK-i, tad cena par tik , un tik mazāka !
Ironija par teileri un motoru nevietā, jo runāju tieši par AIRU laivām !!!
31.oktobris 2016, 12:06 | links
 
Tu pats ļoti labi saproti ka runā muļķības , jaunai airu laivai ir jābūt jauniem airiem , jā kādam ir palikuši veci airi , tos noliks rezervē , vai arī pārdos . Tas ka ražotājs grib ietaupīt uz pircēja rēķina , un it kā samazināt cenu uz airu rēķina , jau tāpat neadekvāti augstajām cenām , tas tāpat ir skaidrs . Man jau ir 3 laivas , un vēl kādas 10 pirkšu , bet garantēju ka nekad nepirkšu laivu bez airiem , jā arī pirkšu , tad tikai par tādu naudu , ka man to papildus ekstru , airus , kaut vai nakts laikā pie gultas pienesīs .
31.oktobris 2016, 12:06 | links
 
tādi gan varētu būt ļoti daudz :DDDD kapēc lai būtu airi, bet nebūtu laivas? Gan jau paŗis tādi gadījumi ir, bet noteikti ne vairums. katrā ziņā mazliet komiski tas ir gan jā. Lai gan tas neaizlied laivas cenu uztaisīt augstāku un airi būtu automātiski komplektā.
31.oktobris 2016, 11:57 | links
 
un ko darīs tie, kam jau ir airi un viņi nav vajadzīgi ?

Man arī tas liekas jocīgi - airu laiva bez airiem , tas tāpat kā pērkot lidmašīnu , spārni būtu jāpērk atsevišķi .

gintsgg, 31.oktobris 2016, 11:46

un ko darīs tie, kam jau ir airi un viņi nav vajadzīgi ?
31.oktobris 2016, 11:49 | links
 
Man arī tas liekas jocīgi - airu laiva bez airiem , tas tāpat kā pērkot lidmašīnu , spārni būtu jāpērk atsevišķi .
31.oktobris 2016, 11:46 | links
 
citiem airus nevajag, viņiem jau ir kādi airi, vai arī netaisās nemaz tos lietot, vai arī paši tos grib izgrebt no kāda cēla ķirškoka
duļļi arī ir dažādi
tad jau varbūt laivas cena jānorāda arī ar piekabi un dzinēju ?



:) mani vienkārši iespārda, ss-kas un arī mūsu laivu *taisītaji - rūpnieciskie*,,,ka airu laivai tirgojot, airus piedāvā, kā extras opciju !!!
Ta jau autiņiem riteņus ari var tirgot atsevišķi !!!

bushmans, 31.oktobris 2016, 08:59
31.oktobris 2016, 11:31 | links
 
Diemžēl mūsu pircēji ir kapeikjākļi, tapēc katrs eiro ir no svara. :)
31.oktobris 2016, 10:15 | links
 
:) mani vienkārši iespārda, ss-kas un arī mūsu laivu *taisītaji - rūpnieciskie*,,,ka airu laivai tirgojot, airus piedāvā, kā extras opciju !!!
Ta jau autiņiem riteņus ari var tirgot atsevišķi !!!
31.oktobris 2016, 08:59 | links
 
Sveiki.
Jautājums par piekabēm.
Laiva Progress 4
Šobrīd stāv uz piekabes Tiki BS 600
Vārdu sakot piekabe ir pa īsu, pirms tam bija Krimam, tad bij ideāli.
Kādu piekabi jūs izmantojat savam progresam?
reāli pieredze, kuras firmas piekabi ir vērts skatīt?
Tiki man patika, bet ir jau vēl citi ražotāji (respo, brentex)

Paldies par pieredzi
28.oktobris 2016, 18:20 | links
 
Mums Latvija ir iespejams kaut kur iegadaties solar gumijas laivas??
27.oktobris 2016, 20:34 | links
 
,, cik EU naudiņas esi gatavs nolikt, lai Tavs HONDA 20HP izskatās, kā no veikala?

bushmans, 23.oktobris 2016, 15:41

Nav ne jausmas. Ja ir varianti, labāk PM
23.oktobris 2016, 15:54 | links
 
,, cik EU naudiņas esi gatavs nolikt, lai Tavs HONDA 20HP izskatās, kā no veikala?
23.oktobris 2016, 15:41 | links
 
Iesakiet lūdzu sakarīgāku servisu, kur aizvest motoru uz apkopi! Honda 20HP motors
P.S. Vai kaut kur kāda nodarbojas ar vizuālo restaurāciju? Motors vizinot un staipot diezgan pabružājies.
23.oktobris 2016, 12:31 | links
 
=== Ienāca prātā doma, ka varētu izveidot arī šajā portālā rubriku "Lietotājs neiesaka". Citādi parasti tikai Salmo šeit saņem kritiku par kaut ko (vai par ne ko).===

Insanti,,,to gan laikam tik NG varētu (vai gribētu) pateikt,,vai šeit izskanējusī Salmo kritika ir iesitusi pa kabatu!
No otras puses, piekritu KKAS, ļaudis reizēm paši nezin, ko grib! Man piemēram pa 40 maksķernieka gadiem nav *salūzis* neviens kāts vai spole.... SALAUZIS esmu gan :) Tapē tas nav tik viennozīmīgi :)
18.oktobris 2016, 13:51 | links
 
Vajadzēja prasīt rakstisku atteikumu. Tagad visi baigi gudri. Ieliec te to dokumentu kas tur īsti bija darīts. Paša servisa komentārs arī būtu vietā. Mums darbā klienti citreiz arī atnes tipa uz garantiju lietas. Mati ceļas gaisā, kas ar tām lietām darīts.
18.oktobris 2016, 13:29 | links
 
Morgen,
Stāsts par Honda servisu. Manam nepilnu gadu nobraukušajam 10Hp motorītīm sāka tecēt eļļa. Aizvedu un Honda servisu Krasta ielā. Sataisa rēķins biški virs 100 EUR, jautāju, kas par lietu, tas un šitas - tehniska problēma. Saku - veči, ja tehniska, tad garantija, atbilde - nē, kaut kas par to ka degvielas vaina, kaut kas par to ka reta vaina, kaut kāds sviests, utml. Vienvārd sakot - ej tu....
Nu neko, samaksāju un prom.
Secinājumus varat izdarīt paši.

oceola, 17.oktobris 2016, 09:28


Secinājums par to ka degvielas vaina, visai dīvains pie eļļas tecēm, vēl saprastu ja kas būtu izdedzis, nu tad var būt par degvielu varētu aizdomāties. Bet tīri no zila gaisa apvainot klientu ka (benzin aslinnoj mačoj razbaļal) ārpus kritikas.
Gribās novēlēt Jums, lai ar to motoru nekas vairāk nenotiek.

Ar cieņu.
18.oktobris 2016, 13:19 | links
 
Ienāca prātā doma, ka varētu izveidot arī šajā portālā rubriku "Lietotājs neiesaka". Citādi parasti tikai Salmo šeit saņem kritiku par kaut ko (vai par ne ko). Ņemot vērā, ka izsakās reģistrēti lietotāji, tad fleitēt pa tukšo diez vai kādam gribēsies, jo tas var ietekmēt businesu un var nākties atbildēt.
18.oktobris 2016, 13:09 | links
 
Es laikam prasītu rakstisku atklāto defektu uzskaitījumu un arī rakstiski pamatotu atteikumu garantijas remontam.
doks1959, 18.oktobris 2016, 09:59
Prasīt jau vari, bet nav teikts ka Tevi ar visu prasību vienkārši uz "3 burtiem" nepasūta :D

ivog, 18.oktobris 2016, 11:08


Nu nebūs tik vienkārši. 1) nav jau kaktu garāžas serviss; 2) pārstāv pazīstamu zīmolu, kuram ir kaut kur mamma ar priekšniecību. 3) ir kāds atbildīgais arī tur pat Honda centrā. Var visas sarunas ierakstīt mobīlajā vai kā Kaimiņš visu nofilmē un aizsūta mammai uz Japan un vēl ar tulkojumu ievieto Yootubē.
18.oktobris 2016, 13:02 | links
 
Man arī bija slikta pieredze ar dīleru servisiem, tā kā pareizi vien ir, ka tādas ziņas publicējam. Viņiem pa lielam ir pilnīgi vienalga tavs motorīts, jatik neesi pazīstams . Ir gan medaļas otra puse, kāds nelabvēlis var uzbliezt sliktu rakstu par to vai citu servisu, bet kā jau teicu, arī tas viņiem ir pie kājas.
18.oktobris 2016, 12:29 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager