Vēl jau ir iespēja iemest kabatā ārējo baču un tad jau dienu izvilks, xcover nav slikts, drusku besī ka diezgan bieži netīšām lukturītis ieslēdzas.
20.decembris 2016, 09:13 | links
Sveiki visiem.
Varat ieteikt kādu telefonu labāk pirkt priekš Eholote Deeper wireless fishfinder?
uzdāvināja, tagad jāpērk telefons.
salvis333, 19.decembris 2016, 12:36
Ir kļuvis lieks mazlietots lielo eholotu ekrāna kronšteins. Piemērots visām eholotēm sākot ar Onix8, Lowrence hds9, Helix 9 utt. Kā jauns..... cena 80€.
http://www.rammount.com/part/RAM-D-111U-C
Leopolds, 6.decembris 2016, 14:44
HDS 12 izturēs?
Alabmak, 7.decembris 2016, 08:20
Ir kļuvis lieks mazlietots lielo eholotu ekrāna kronšteins. Piemērots visām eholotēm sākot ar Onix8, Lowrence hds9, Helix 9 utt. Kā jauns..... cena 80€.
http://www.rammount.com/part/RAM-D-111U-C
Leopolds, 6.decembris 2016, 14:44
Kā var pats salauzt eholoti? Izmantojot kā zivju huminizatoru? Vai no otra laivas gala izmantojot ķieģeli mēģinot trāpīt on/off pogai? Un arī Tevis minētajai starpībai par Elite Ti, tā starpība tak ir nekāda, ja esi gatavs pirkt tādas cenas eho, pie kam parunājot veikalā, domāju kādu drusku varētu arī nolaist zemāk...kas katram tuvāk...citu makos nelienu, tik iesaku aizdomāties vai tie ietaupītie 100 eur būs tā vērti...
arvis_an, 1.decembris 2016, 08:13
:) Tak dzīvojiet ar savu pārliecību, kā jau iepriekš minēju - ir varianti un katrs var izvēlēties. Kas attiecas uz cenas starpību, tad mans piemērs parāda starpību 210 Eur (ar visu piegādi) un tie ir 20% jeb 1/5 daļa no eholotes cenas LV.
Pats var elementāri sabojāt, nometot zemē, nolaužot kādu no savienojuma metāla "adatām" utt. Un pēc pieredzes zinot, ka mums garantijas remonts ir tikai nosacīts (jo lielākoties cenšas atrast klienta vainu, vai meklēt atrunas, ka tas un tas neietilpst garantijā) es izvēlētos riskēt.
marciic, 1.decembris 2016, 09:10
ja eiropā pirkts piemēram, vai tad nevar griezties pie pārstāvjiem, ja ir kāds garantijas gļuks vai tmldz? pardevejs tapat sūta prom, pats tak tur nelien iekšā. Ja es pirku Vācijā kādēļ es nevaru doties pie LV tirgotāja vai pareizāk pārstāvja un parādīt, ka produkts ir bojāts!?
es patiesībā piekrītu Mārcim 200 eur ir jau pietiekams arguments. tas pats hook4 ir 100 eur un ar katru modeli cipara starpība aug. tad gan manuprāt var sākt apsvērt, kas ir izdevīgāk!
latvians88, 1.decembris 2016, 12:38
Par LV servisu.
Dragonfly pirkts pie Ginta e-boat. Sanāca ķibele, ātrumā uz viļņa nolūza sonora turētājs no laivas. Attiecīgi tas iekrītot ūdenī izrāva vadu no ehalotes. Visas sastāvdaļas tika atrastas izņemot atslēgu kura fiksē ehalotē šo štekeri. Griezos pie Ginta ar lūgumu palīdzēt sagādāt šo iztrūkstošo detaļu. Bet... vairāk par solījumiem tālāk netikām:( Pazvani vēlāk, atgādini vēlāk...
Pirmā komunikācija bija 2015 gada novembrī. Pēdējā 2016 gada septembrī. Nospļāvos, aptinu ar izoleni un copēju tālāk.
Tajā pašā laikā kolēģim bija problēma ar Humminbird Onix kurš pirkts ārpus LV. Šī problēma (garantijas ietvaros) tika atrisināta pāris nedēļu laikā - atsūtot jaunu ehaloti no ASV:) Protams ka šajā gadījumā bija papildus izdevumi... bet kas ir labāk papildus izdevumi un problēma atrisināta vai neizpildīti solījumi?
kaspars71, 1.decembris 2016, 13:25