Jāpiekrīt...
Bet ja skatāmies no patērētāja, tobiš copmaņa, viedokļa, īpaši bez lielas pieredzes, bieži vien viņš vadās un iespaidojās no reklāmām nevis no savām izjūtām un patiesām vēlmēm, ko bieži vien, uzsākot copes gaitas pat nezin. Tāpēc te svarīgi ne vien reklāmas, bet arī dzirdēt, ko par konkrētiem jautājumiem saka profesionāļi - vārda plašākā nozīmē. Jo vairāk viedokļu, jo grūtāk izvēlēties, bet tieši tas arī padara šo procesu, izvēli par apzinātāku...
andris-gu, 30.decembris 2016, 07:02
Andri, pilnīgi piekrītu, es vienkārši gribēju vīriem norādīt uz fizikas likumiem, kuri vienādi gan Amerikā, gan Japānā, gan uz Mēness :) , kā arī bik to pašu terminu "jūtīgums" izķidāt.
Augsti godājamā Harija (bez sarkasma, tas ir cilvēks kam visiem moderniem copmaņiem būtu cepuire jānoņem!) spārnoto frāzi ieliku, lai smadzenes nestandarti iekustētos tiem kas grafīta tipos, brendu nosaukumos utt. ieciklējušies līdz fetišiem :D
Bet tā, protams - diskusijas, pieredzes apmaiņa, dažādi viedokļi, kvalificētas un arī ne tik kvalificētas, bet emocionālas, konsultācijas, tas viss ir svarīgi, vajadzīgi un interesanti. Pašlaik esmu "veikalnieks", bet relatīvi neilgi, a šajā forumā ar pieredzi dalos jau ļoti sen, kad ne par kādu šīs jomas biznesu i doma nebija. Un pat ,būdams veikalnieks, nekad nesniegšu apzināti nepatiesu tehnisku konsultāciju pēc sava patiesā viedokļa par kātu, spoli utt. , man reputācija svarīgāka. Idiotisms ir "gruzīt" kaut ko , kas klientam neder un ar ko viņš nebūs apmierināts. Bet , vienīgais, jāapzinās, ka katrs mēs esm individualitātes ar saviem parametriem tīri fiziski un, kas vienam var likties wow, citam būs smaga vilšanās. Vienmēr saku - KĀTI IR JĀTAUSTA PAŠAM, nevar balstīties tīri tikai uz jebkuru citu viedokli , profesionālu vai nē, ieinteresētu vai nē!