Laivas un to motori

grus, paldies, es arī atradu..ali arī ap 200 pie mumsīm izmaksātu ! Lab, atrassim citu risinājumu , tam tak galva un rokas ir :).
..man BTM310K, ir grida, kīlis vadāju uz piekabītes, ka pirmo reizi iepūtu (iekša vēl pagāšpavasara lufte),,, tik liekas, ka air deck būtu foršāk :)

jjanis,, man ar 50+, bet mugura neļauj, gan pirms, gan pec copes ar akrobātiku nodarboties :)

..tapēc pacelsim kausus, lai mūsu vēlmes sakrīt ar mūsu iespējām !
15.februāris 2017, 13:35 | links
 
Bushmans:
Manuprāt, pašlaik vienīgie Kolibri dīleri Latvijā ir kanoecentrs.lv, visticamāk pie viņiem var iegādāt. Ukrainā airdeck cena km 330-tajai ap EUR 150, tātad pie mums 200 vai vairāk.
jjani:
Ja laivai ir Airdeck, tad mānekli starp grīdas dēļiem "neslēpjās", jo dēļu vienkārši nav, ir pilnā grīda un laivas izturība manuprāt ir atkarīga no materiāla kvalitātes, biezuma un sastiprināšanas kvalitātes(līmēšana, lodēšana utt), ne no laivas svara un grīdas tipa. :D
Nu nepatīk man tās laivas, kam grīdas konstrukcija smagāka par pašu laivu. :D
PS
Protams tas neattiecas uz nopietnām laivām(4m un vairāk) kuras transportē uz treileri.
15.februāris 2017, 13:06 | links
 
Katrai laivai ir salikšanas pamācība, izlasiet tak to vienreiz, ja caura galva, tad paņemiet līdzi uz copi. Man savos 50+ gados 70 kg svarā nav ne kādu problēmu 3m Bushu (cietā grīda) krastā salikt un izjaukt, un ja nepieciešams pāris metu aiznest līdz ūdenim. Salikšana prasa kādas 15 minūtes.
Nojaušu cik ērti ir ķeksēt ārā mānekļus no laivas grīdas līstēm, nerunājot par laivas ar šādu grīdu stabilitāti.
Jo vieglāka laiva, jo nestabilāka un neizturīgāka tā ir.
Viens no vieglākajiem peldlīdzekļiem ir piepūšamais matracis, bet vai no tāda gribat copēt.
15.februāris 2017, 12:36 | links
 
GRUS .. kur tās AIR DECK grīdas var iepirkt,,savai gribēju !
15.februāris 2017, 12:29 | links
 
Ak jā, aizmirsu vēl piebilst. Ja pirksi Latvijā un vēl + AIRDECK grīdu, tad Kolibri km 330 Tev izmaksās apm. tik pat cik mūsu ražojumi. Priekšrocība - vieglums un ērtā salikšana.
Esmu redzējis krievu ražojumu Flagman ar ķīli un Airdeck tipa grīdu. Izpildījums normāls, viegla, ar ķīli, meteriāls vācu vai korejiešu, kā jau lielākajai daļai PVH laivu un cena arī demokrātiska, BET... problēmas ar reģistrāciju ES, nav CE sertifikāta.
15.februāris 2017, 12:24 | links
 
Viens gads ar pvc laivu bagāžā. Laika gaitā esmu nonācis pie dažām atziņām, kas šo besīgo salikšanas un izjaukšanas procesu manāmi atvieglo. Visvairāk tas attiecas uz to job.... grīdas konstrukciju. :)

1.) Pirms liec grīdu, laivu nedaudz piepūt;
2.) Pirms liec grīdu, pabāz zem laivas grīdas airus;
3.) Laivu līdz zināmam līmenim piepūšu ar parasto gaisa pūšamo (domāts matračiem), kas darbojas caur auto piepīpētāju. Maksā nedaudz un paātrina procesu x n. Protams kompresors ir labs, bet dārgs maita;
4.) Gala spiedienu balonos dabūju ar kājas pumpi. Rudens aukstumā tas man saplīsa. Kā izrādās normāla kaite. Taj reizē dabeidzu ar savu plaušu vitālo kapacitāti. Grūti, bet tā gribējās copēt... Tā vietā pūšu ar rokas pumpi. Tas pats kas domāts matračiem. 10x uzkačā un baloni kā akmens;
5.) Un tad izjaukšana. Kad ir forši pacopēts un ir nogurums, un neko vairs negribās un viss besī. :) Galvenais noteikums. Pims jauc grīdu, neizlaist gaisu no ķīļa laukā, bet tikai no baloniem. Kad baloni tukši, pabīdi tos alumīnija sānu stiprinājumus un grīda pati izleks laukā un nagi nav salausti. Ātri un korekti.

Cerams, ka šie padomi palīdzēs jums konstruktoru gaitās!

o.
15.februāris 2017, 12:19 | links
 
Sandzeis.
Kādus gadus atpakaļ biju līdzīgas dilemmas priekšā. No Bush un līdzīgām laivām atteicos tieši dēļ svara un problēmas vienam salikt grīdu. Paliku pie kolibri km 330. "Grāmatgrīdas" vietā piepirku Airdeck. Tagad var stabili stāvēt laivā, vienam viegli salikt un pārvietot ar tranča riteņiem, bet piepūšot vaigus var arī uz kupra viens aiznest :)) Ja pirksi pa tiešo, jābūt dokumentiem kas apstiprina iegādi, CE sertifikātam un muitas deklarācijai, kā arī pie reğistrācijas jāuzrāda laiva Nr. salīdzināšanai, ja pie dīlera Latvijă, visi dokumenti būs sakārtoti. Vienīgā negatīvā iezīme šāda tipa laivai- nav ķīļa, bet ja negrasies "lidot" tad dēļ laivas viegluma to var pieciest. :D
15.februāris 2017, 11:49 | links
 
Sveiki, velos iegadaties laivu. Veletos dzirdet atbildi no pieredzejusakiem laivu lietotajiem. Esmu noskatijis vairakus variantus. Copesu upes un ezeros ar laiku doma iegadaties papildus elektro motoru. Kura no sim laivam butu labakais variants? Kolibri km 330
Storm stk 300
Storm stm 330
Aviks l 310 s
Aviks h horse 310


Nobrauc uz Bush ražotni Ganību dambī (skat.kartē). Redzēsi kā rūpīgi taisa un cenu sarunāsi, jo tagad dod atlaides. Būs bišķi dārgāk nekā ukr/chi, bet lietosi visu atlikušo mūžu.

Sandzeis, 14.februāris 2017, 15:15
15.februāris 2017, 11:09 | links
 
Aluminija laivas noteikti ir labas, tacu ne vienmer bus iespeja uzlikt to laivu uz jumta reliniem, noteikti bus tada reize kad brauksu ar citu auto kam nebus relinu un naksies laivu likt soma. Taka noteikti sliecos uz gumijas laivu.

Sandzeis, 14.februāris 2017, 17:56

Vēl skaties uz laivas svaru - ja braucat divi tad nav problēmu, ja izdomā braukt viens tad jāskatās vai varēsi to viens pārcilāt - uzlikt uz autiņa. Es laivu ārā neārdu - man ir 320cm ar cieto grīdu - svars 60kg, esmu apguvis to viens uzstutēt uz autiņa un dabūt nost - bet aizvilkt līdz ūdenim ar visiem tranča riteņiem ir pagrūti. Var jau protams ārdīt ārā bet tā grīdas salikšana un izārdīšana ir piz**** kaut kāds, pēc copes galīgi garām.

snitraM, 14.februāris 2017, 18:29


Man bija dulkans 325.....ir ka tu saki tachu es vinju pec katras copes jaucu lauka.... un pirms copes liku kopa.... nozverejos sev kad nepirkshu vairs laivu kas jaliek kopa un jajauc ara pec un pirms copes!:D
14.februāris 2017, 23:12 | links
 
Sveiki, velos iegadaties laivu. Veletos dzirdet atbildi no pieredzejusakiem laivu lietotajiem. Esmu noskatijis vairakus variantus. Copesu upes un ezeros ar laiku doma iegadaties papildus elektro motoru. Kura no sim laivam butu labakais variants? Kolibri km 330
Storm stk 300
Storm stm 330
Aviks l 310 s
Aviks h horse 310

Sandzeis, 14.februāris 2017, 15:15


Bush Skate vai Zodiac
14.februāris 2017, 22:47 | links
 
Ta jau ir, paldies par ieteikumu.
14.februāris 2017, 19:57 | links
 
Aluminija laivas noteikti ir labas, tacu ne vienmer bus iespeja uzlikt to laivu uz jumta reliniem, noteikti bus tada reize kad brauksu ar citu auto kam nebus relinu un naksies laivu likt soma. Taka noteikti sliecos uz gumijas laivu.

Sandzeis, 14.februāris 2017, 17:56


Vēl skaties uz laivas svaru - ja braucat divi tad nav problēmu, ja izdomā braukt viens tad jāskatās vai varēsi to viens pārcilāt - uzlikt uz autiņa. Es laivu ārā neārdu - man ir 320cm ar cieto grīdu - svars 60kg, esmu apguvis to viens uzstutēt uz autiņa un dabūt nost - bet aizvilkt līdz ūdenim ar visiem tranča riteņiem ir pagrūti. Var jau protams ārdīt ārā bet tā grīdas salikšana un izārdīšana ir piz**** kaut kāds, pēc copes galīgi garām.
14.februāris 2017, 18:29 | links
 
Aluminija laivas noteikti ir labas, tacu ne vienmer bus iespeja uzlikt to laivu uz jumta reliniem, noteikti bus tada reize kad brauksu ar citu auto kam nebus relinu un naksies laivu likt soma. Taka noteikti sliecos uz gumijas laivu.
14.februāris 2017, 17:56 | links
 
Ar registresanu skaidriba esmu ticis paldies.
14.februāris 2017, 17:52 | links
 
Sandzeis: Ja ved no Ukrainas, BLR vai Krievijas - vajag pirkšanas dokumentus, un tur ir jābūt uzrādītam laivas numuram, lai tie sakrīt un Latvijā reģistrējot būtu ko ierakstīt pasē un uz robežas jādeklarē un muitas deklarācijā noteikti vajag muitas zīmogu. Vedot ar mašīnu to uzspiež šķērsojot robežu. Uz CSDD pašu laivu nevajag vest - pietiek ar šiem papīriem.
14.februāris 2017, 16:10 | links
 
Es te rakos par forumu bet ta ari konkretu atbildi neatradu, ka ir ar laivas registresanu ja laiva pirkta ukraina vai krievija? Ja no veikala ir pirksanas dokumenti tas ar registraciju problemu nav?

Sandzeis, 14.februāris 2017, 15:39


Jābūt CE sertifikātam no ražotāja, ja tas tiek dots tad itkā problēmu nav, pretējā gadījumā piereģistrēt nevar, un jāskatās ka neprasa vēl kaut kādus ievedmuitas nomaksas papīrus, domājams ka tos var arī apiet.
14.februāris 2017, 16:09 | links
 
[quote=478213]Sveiki, velos iegadaties laivu. Veletos dzirdet atbildi no pieredzejusakiem laivu lietotajiem. Esmu noskatijis vairakus variantus. Copesu upes un ezeros ar laiku doma iegadaties papildus elektro motoru. Kura no sim laivam butu labakais variants? Kolibri km 330
Storm stk 300
Storm stm 330
Aviks l 310 s
Aviks h horse 310

Sandzeis, 14.februāris 2017, 15:15[Ja doma vadat uz jumta apskaties aluminija laivas,daudz vieglakas un pateicigakas ka pusli!

alumarine boat
14.februāris 2017, 16:07 | links
 
Es te rakos par forumu bet ta ari konkretu atbildi neatradu, ka ir ar laivas registresanu ja laiva pirkta ukraina vai krievija? Ja no veikala ir pirksanas dokumenti tas ar registraciju problemu nav?
14.februāris 2017, 15:39 | links
 
Noteikti jau divata. Transportet domaju laikam jau ka uz jumta reliniem.
14.februāris 2017, 15:34 | links
 
Sandzeis :
1. Ja nav plānos likt benzina motoru tad laivām ar vienādu garumu, bet pieliekamo tranci ir lielāka *derīgā* platība!
2. Pārsvarā copēsi viens, vai ar kādu?
3. Kā domā transportēt? (salikta, piepusta)
14.februāris 2017, 15:28 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager