Laivas un to motori

Noteikumi par kuģošanas līdzekļu satiksmi iekšējos ūdeņos.
Noteikumi attiecas uz Latvijas iekšējiem ūdeņiem no jūras krasta līnijas uz sauszemes pusi (piemēram, upes, ezeri) un ostu akvatorijām (turpmāk – iekšējie ūdeņi).

Tagad pūt tūtē, pēc asara ar nevarēs braukt!!!!!
15.marts 2017, 16:40 | links
 
 
edzis555
snitraM ieliktais links ir no spēkā esošas redakcijas. Nekas nav mainīts un arī neticu, ka kko mainītu. Tādā gadījumā arī ne Saulkrastos varētu iebraukt, ne arī piekrastes zvejnieki tiktu līcī un jūrā (neticu ka viņu rīcībā ir kuģošanas tiesības tālāk par 3000m)
15.marts 2017, 16:39 | links
 
4. Atpūtas kuģu vadītājus sertificē:
4.1. valsts akciju sabiedrība "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (turpmāk – Ceļu satiksmes drošības direkcija) – motorizēto atpūtas kuģu vadītājus, ja atpūtas kuģa garums nepārsniedz 12 metrus, kuģošanai Latvijas Republikas iekšējos ūdeņos un 3000 metru platā joslā no krasta līnijas uz jūras pusi Rīgas jūras līča un Baltijas jūras Latvijas Republikas piekrastes daļā (turpmāk – iekšējie ūdeņi);

spēkā esošs kopš 08.09.2012.

snitraM, 15.marts 2017, 16:10

Šis likums, man domāt, ir zaudējis spēku, jo eksāmenā ir jautājums "Kur ir spēkā Noteikumi par kuģošanas līdzekļu satiksmi iekšējos ūdeņos". Pareizā atbilde ir "Latvijas republikas iekšējos ūdeņos". Tā kur pieminēti 3000m, nav pareiza. Ja nemaldos,tad likumu mainīja 2016gada maijā. Arī pašmācības grāmatiņas autors apstiprināja, ka likums ir pamainīts. Pats meklēju, bet likumos nekur neatradu.
15.marts 2017, 16:28 | links
 
4. Atpūtas kuģu vadītājus sertificē:
4.1. valsts akciju sabiedrība "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (turpmāk – Ceļu satiksmes drošības direkcija) – motorizēto atpūtas kuģu vadītājus, ja atpūtas kuģa garums nepārsniedz 12 metrus, kuģošanai Latvijas Republikas iekšējos ūdeņos un 3000 metru platā joslā no krasta līnijas uz jūras pusi Rīgas jūras līča un Baltijas jūras Latvijas Republikas piekrastes daļā (turpmāk – iekšējie ūdeņi);

spēkā esošs kopš 08.09.2012.
15.marts 2017, 16:10 | links
 
Kas tās par izmaiņām? Neesmu nekur dzirdējis. Vari iemest kādu linku? Man likās, ka spec tiesības vajag lai brauktu tālāk par 3km.
15.marts 2017, 15:45 | links
 
Sveiki copmaņi.
Beidzot saņēmos un nokārtoju atpūtas kuģu vadītāja tiesības. Tā kā teoriju apguvu pašmācības ceļā, tad palika viens neskaidrs jautājums. Pēc pagājušajā gadā veiktajām izmaiņām ar šīm tiesībām drīkst braukt tikai iekšzemes ūdeņos. Pirms tam bija, ka varēja 3000 m arī jūrā. Jautājums iekš tā - kas jādara , lai varētu iebraukt jūrā?
15.marts 2017, 15:38 | links
 
Aivars V.
man ir TIKI BS 450-L. Ar atsperēm un amortizatoriem. Laiva balstās uz dēļiem. 15 ZS Motoru vadāju nenoņemtu.
Līdzīgi kā tu, ilgi meklēju lietotu piekabi - apmēram gadu - nopirku 3 mēnešus lietotu jaunu piekabi (lietotu piekabi neviens netirgo). Padomā par parastās piekabes pielāgošanas iespējām laivas pārvadāšanai - būs lētāk un izdevīgāk.
15.marts 2017, 12:03 | links
 
Aivars.V
TIKI TREILER HT 450. Torsioni. Motors nostiprināts uz laivas tranča. Citu stiprinājumu nav.
14.marts 2017, 17:52 | links
 
urmaas

Varbūt vari pateikt ar kādu piekabi vadā? Kādi amortizatori? Vai motora kàju kaut kà nostiprini īpaši?

Man arī aktuāla tēma. Ss.jau kādus 2-3 mēnešus skatos lietotu,bet nav piedāvājuma,pat sludinājumus ka pērku esmu salicis,bet neviens neatsaucas. Tagad sāku uz jaunām skatīties.
14.marts 2017, 17:42 | links
 
dictiobacter
Savu pūsli,piektā sezona, ar 15 lopu dzinēju vadāju uz piekabes motoru nenojemot. Nekas vēl pūslim nav atdalijies vai kāda cita skāde notikusies. Copes inventāru gan transportēju mašīnā.
14.marts 2017, 16:26 | links
 
Laba diena,

Varbūt kāds maina savu inventāru un ekipējumu un domā tirgot nost 9.8 - 15 labu 2t vai 4t motoru... Iemetiet man PM pirms liekat SS :P

trokiis, 12.marts 2017, 17:01


Sorry ne tur ieliku!!!
13.marts 2017, 07:26 | links
 
Laba diena,

Varbūt kāds maina savu inventāru un ekipējumu un domā tirgot nost 9.8 - 15 labu 2t vai 4t motoru... Iemetiet man PM pirms liekat SS :P
12.marts 2017, 17:01 | links
 
Esmu dzirdējis, ka gumijas laivai nav jēga ņemt piekabi ar lāgām, jo svars par mazu un amotizatori nemaz nestrādā. Varbūt kādam ir sava pieredze? Gribēju pajautāt par gumijas laivas pārvadāšanu ar motoru- kāja ir pret kaut ko jāatbalsta, vai poo?

Vajag rēķināties to, ka visu mūžu ar vienu un to pašu laiviņu nenobrauksi.
Ja nāksies iegādāties alumīnija, stiklaplasta vai citādu cieto laivu, tad pa zemes ceļiem nekāda braukšana ar torsioniem nesanāks, jo alumīnija laivai ja tā būs kniedēta kniedes ilgi tādu vibrāciju neizturēs, arī kratīt stiklaplasta laivu nav nekāds prāta darbs. Arī metinātajai alumīnija laivai kratīšana par labu nenāks. Torsionu piekabes piemērotākas piepūšamajām laivām.
Ja tik nopietnu lietu, kā laivas piekabi ilgam laikam pērk, tad nu nevajadzētu ekonomēt uz nelielu cenas paaugstinājumu, bet gan domāt par iespējamo nākotni un tā dēļ ņemt piekabi ar labāko iespējamo amortizāciju un lieluma rezervi, jo vēlmes, vajadzības ar gadiem var mainīties pēc citas lielākas, iespējams cietākas laivas.
It kā amortizātori diezko nedarbojas, ja laivai nav pat simts (100) kg ar visiem makšķerpričendāļiem, bet tā nemaz nav.
Ja gadsās kāds lielāk izcilnis vai dikti viļņots ceļš tad vairāk, vai mazāk atsperes darbojas gan, tikai vadītājs pie mašinas stūres to nespēj fiksēt.

Protams, ja uzliksi laivu 500 kg, tad amotizātori ar atsperēm darbosies pastāvīgi.
Pie vieglajām laiviņām, pat piepūšamajām, šo retro triecienu, gaisā sviešanas novēršana ir zelta vērtībā, rēķinoties, ka laivā pārvietojoties vēl paliek gandrīz visas zvejas iekārtas, piederumi utt...
12.marts 2017, 11:38 | links
 
Esmu dzirdējis, ka gumijas laivai nav jēga ņemt piekabi ar lāgām, jo svars par mazu un amotizatori nemaz nestrādā. Varbūt kādam ir sava pieredze? Gribēju pajautāt par gumijas laivas pārvadāšanu ar motoru- kāja ir pret kaut ko jāatbalsta, vai poo?
11.marts 2017, 23:37 | links
 
Aivars.V
Sveiki!
Plānoju iegādāties savai Pvc laivai (3.3m) jaunu piekabi, jo lietotu līdz maijam izskatās ka neatradīšu. Gribētos jau pārvadāt ar visu 5 Zs motoru, lai nav jāstaipa un jāliek auto. Varbūt kādam ir pieredze ar ko padalīties uz kādām firmām labāk skatīties un kas svarīgi pie aprīkojuma. Ir tādas Respo Jetski ar pazeminātu aizmuguri, bet vai tur motora kāja nebūs pārāk zemu. Varbūt ir kādi knifi pārvadājot ar motoru, lai nebojā tranci laivai un motors nekratītos.
11.marts 2017, 10:46 | citēt | ziņot | links

Es gan ieteiktu neņemt piekabi uz torsioniem, bet gan uz atsperēm ar amortizātoriem.
Neņemt arī konkrētai maziņai laiviņai, bet ar varbūtību, ka kādreiz sagribēsi lielāku laivu arī pavest.
Ja motors nebūs ar sevisķi garu kāju, nekad pie ceļa neskarsies, bet ja laidīsi piekabi no ceļa uzbēruma stāvuma uz upītes līdzenumu, tad gan nāksies pacelt motoru. lai dzenskrūve nedurtos zemē.
Bieži vien vienīgā iekļuve ezerā, kur visapkārt privātīpašumi ir kāda neliela upīte, pie kuras pieiet ceļš un no tā nenobraucot jādabū laiva upītē un pa to jākuļas līdz izvēlētam ezeram.

Ja brauc pa zemes ceļiem ar stiklaplasta laivu, tad gan motors jāpārvieto uz mašinas bagāžnieku, jo pēc 20 km nobraukuma vienmēr motora skrūves vaļā un motors ir nokūpējis balts, kā no miltu dzirnavām izbraucis.
11.marts 2017, 23:27 | links
 
Sveiki!
Plānoju iegādāties savai Pvc laivai (3.3m) jaunu piekabi, jo lietotu līdz maijam izskatās ka neatradīšu. Gribētos jau pārvadāt ar visu 5 Zs motoru, lai nav jāstaipa un jāliek auto. Varbūt kādam ir pieredze ar ko padalīties uz kādām firmām labāk skatīties un kas svarīgi pie aprīkojuma. Ir tādas Respo Jetski ar pazeminātu aizmuguri, bet vai tur motora kāja nebūs pārāk zemu. Varbūt ir kādi knifi pārvadājot ar motoru, lai nebojā tranci laivai un motors nekratītos.

Aivars.V, 11.marts 2017, 10:46


Sveiki, paskaties ss.lv vai arī, ja vari Rīgā apciemo Amo-latu uz Ūnijas ielas , mājas nr. neatceros
11.marts 2017, 17:35 | links
 
Sveiki!
Plānoju iegādāties savai Pvc laivai (3.3m) jaunu piekabi, jo lietotu līdz maijam izskatās ka neatradīšu. Gribētos jau pārvadāt ar visu 5 Zs motoru, lai nav jāstaipa un jāliek auto. Varbūt kādam ir pieredze ar ko padalīties uz kādām firmām labāk skatīties un kas svarīgi pie aprīkojuma. Ir tādas Respo Jetski ar pazeminātu aizmuguri, bet vai tur motora kāja nebūs pārāk zemu. Varbūt ir kādi knifi pārvadājot ar motoru, lai nebojā tranci laivai un motors nekratītos.
11.marts 2017, 10:46 | links
 
Sveiciens!
Meklēju kādu, kurš zin Evinrude Norseman 40Hp laivas motoru. Noderētu konsultācija.
10.marts 2017, 00:05 | links
 
Moš rītā, vakarā tikšu klāt, tad kko sabildēšu. Bet grīdai pa lielam doma ir pavisam elementāri pieiet klāt, tikai finieris ar pastiprinātām ribām, lai nekas neļogās. Doma ir uztaisīt priekšā visai pagaru platformu, būs arī konsole ar stiklu, bet stikls tiks pavirzīts lielāku gabalu no standarta uz laivas vidus pusi. Aizmugurē platforma, kurā iebūvēsies divi stacionārie krēsli ar paceļām aizmugurēm, kuras nolaižot palielinās platformas izmērs, līdzīgi kā finvalam.
8.marts 2017, 11:22 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager