Laivas un to motori

Tieši tā. Ja nav par smagu staipīties, var locīt droši. Sākumā *isīsies kamēr liksi/jauksi, pēc tam ies raiti :)
30.marts 2017, 09:22 | links
 
Pilnīgas muļķības! Jau gadus 10 savu Dulkan laivu saloku pēc katras copes, un nekas nav noticis. Materiāls ir paredzēts šādām darbībām. Arī salikt un novākt, kad piešaujas, nav nekādu problēmu, ja nu vienīgi aukstā laikā, uz pēdējām copēm, tad gan ir diezgan, ko noņemties, kamēr saloki.. Stabilitātē ar visādām pellveidīgajām nav nemaz, ko salīdzināt. Labāka alternatīva, protams, kuteris, bet tikai tad, ja ir garāža, kur to glabāt.
30.marts 2017, 09:17 | links
 
Nu tādu laivu noteikti ieteiktu glabāt nesaliktā veidā. Locījuma vietas noteikti par labu nenāk un kur nu vēl izklaides pirms katras copes ar staipīšanu, pumpēšanu un grīdas salikšanu. Noteikti ieteiktu garāža+piekabe.
30.marts 2017, 09:08 | links
 
Taisos pirkt pūsli ar cieto grīdu, ap 4m. Nav tā kā uzglabā saliktā veidā laiva čakarējas ātri, vai labāk piekabi meklēt.
30.marts 2017, 06:22 | links
 
Runa ir par Yamahu 8hp 2t
29.marts 2017, 21:21 | links
 
Kā ir ar kompresiju šiem motoriem? Kāda ir minimālā optimālā kompresija, lai šamais normāli lektu un skrietu? Un pie kādas kompresijas jāsāk domāt par remontu vai par metālu pieņemšanas punktu?:-)
29.marts 2017, 21:20 | links
 
nobildē visu plāksnīti un ieliec bildi.

urmaas, 29.marts 2017, 17:43


Ieliku albūmā bildi.
29.marts 2017, 18:18 | links
 
 
Var būt kāds zinātājs var palīdzēt?! Kā lai noskaidro motora izlaiduma gadu. Uz motora ne kur ne uz vienas plāksnītes izlaiduma gadu nevar atrast.
Yamaha 8CM 6G1-S

Fishmens, 29.marts 2017, 17:37


http://www.mnevka.ru/statia/yamaha/detect-serial-numer-yamaha.shtml
29.marts 2017, 17:47 | links
 
nobildē visu plāksnīti un ieliec bildi.
29.marts 2017, 17:43 | links
 
Var būt kāds zinātājs var palīdzēt?! Kā lai noskaidro motora izlaiduma gadu. Uz motora ne kur ne uz vienas plāksnītes izlaiduma gadu nevar atrast.
Yamaha 8CM 6G1-S
29.marts 2017, 17:37 | links
 
Jahtu ar "Pellu"salīdzināji,laivu var n-reizes gadā izraut krastā un pielabot,jahtu,protams, jāapstrādā pamatīgāk...
29.marts 2017, 10:07 | links
 
Protams, ka ar PE strādāt ir vieglāk, bet epoksīdam cita izturība. Esmu atjaunojis jahtai zemūdens daļu ar epo jo poliesterā bija osmoze.
28.marts 2017, 19:11 | links
 
Interesanti,es domāju,ka vienalga kuru kuram,jo salīmēšanās būs uz adhēzijas principa,bet, ja lietos poliesteru,tad arī sakodīsies...Un priekš kam cilvēkam sadārdzināt materiālu un apgrūtināt darba procesu ? Ar PE strādāt 2X vieglāk,ātrāk,ietaupās pindzeles,jo tās var izmazgāt ar karstu ūdeni un ziepēm...
28.marts 2017, 18:29 | links
 
Uz poliestera var klāt epoksīdu, otrādi gan nevajadzētu.
28.marts 2017, 17:51 | links
 
POLIESTERA sveķi. Laiva būvēta no tiem...
28.marts 2017, 16:07 | links
 
Nu man domāt epoksīda sveķi un stiklšķiedras audums.
28.marts 2017, 14:20 | links
 
varbūt varat ieteikt kādu saitu, kur kaut kas līdzīgs būtu aprakstīts.
Paldies jau iepriekš!
28.marts 2017, 14:11 | links
 
Sveiki vīri!
Nonāca īpašumā forša laiva - Pella fjord. Padomijas stiklšķiedru laiviņa. Protams savu pakalpojusi, malas nedaudz aplobītas un iekšējāis krāsojums lobas nost. Caurumu nav, bet šur tur uz akmens laikam trāpīts un ir atsists krāsojums līdz šķiedrām. Vēlētos atjaunot, tapēc jautājums, kā un ar kādiem materiāliem varētu laivas apakšu salāpīt ciet - lakas, septiķi, krasas? Ar ko laivas iekšpusi nopindzelēt?
28.marts 2017, 14:10 | links
 
Copes prieku ātri var sabojāt sev un apkārtējiem :D
Ar airiem būs ātrāk ;)

27.marts 2017, 18:45 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager