Re par ko jācepas . Gints jau minēja un te viņam 100% piekrītu. Ja tranzīts aizies pa burbuli -tad visa mūsu ekonomika nogrims . Un to nedara krievi ,to panākusi mūsu valdība - Latviešu valdība . Jāatdod ātri mūsu valsts Somiem,Zviedriem kaut vai Igauņiem -steidzami !!!
Raksts no Delfiem:
Krievijas valsts dzelzceļa kompānijas "Rossiskije žeļeznije dorogi" (RŽD) atteikums veikt ievērojamus kravu pārvadājums no Krievijas ostām uz Latviju, tranzīta nozarei var radīt ārkārtas situāciju, bez tam krīze valsts otrajā lielākajā tautsaimniecības nozarē nozīmēs nopietnu triecienu Latvijas ekonomikai kopumā, uzskata "Baltijas asociācija – Transports un Loģistika" (BATL) prezidente Inga Antāne.
BATL paziņojumā medijiem norāda, ka pie šādas situācijas novedusi valdības neizlēmība, nepārdomātie un sasteigtie lēmumi, kā arī nevēlēšanās risināt ar nozares konkurētspējas paaugstināšanu saistītos jautājumus.
"Valdības lēmums aizliegt Ventspils ostai piedalīties vērienīgā starptautiskā projekta "Nord Stream 2" īstenošanā liecina, ka valdība neprot vai negrib iestāties par savas valsts ekonomiskajām interesēm. Valdības argumenti par "Nord Stream 2" radīto apdraudējumu valsts drošībai, neiztur kritiku. Saskaņā ar Latvijas ārpolitikas doktrīnu Krievija joprojām ir mūsu valsts stratēģiskā sadarbības partnere, un runāšana par spiegošanas aktivitātēm pārkraujamo cauruļu aizsegā, ir pārspīlēta situācijas dramatizēšana. Daudz reālāks drauds ir dramatiskā tranzīta kravu krituma dēļ iespējamā bezdarbnieku armija, kurai būs jāmaksā sociālie pabalsti, un kārtējā emigrācijas viļņa pieaugums," norāda Antāne.
"Nav saprotams, kā interesēs valsts amatpersonas pieņem lēmumus, kuras reāli kaitē nozarei, kura kopā ar saistītiem uzņēmumiem nodarbina līdz pat simts tūkstošiem strādājošo, un gadā Latvijas ekonomikā ienes vairāk kā miljardu eiro. Pienācis laiks uzņemties reālu atbildību par saviem lēmumiem, kuri Latvijas ekonomikai jau sāk nest ļoti smagas sekas," atzīmē Antāne.
BATL vairākkārt aicinājusi valsts prezidentu Raimondu Vējoni, premjerministru Māri Kučinski (ZZS), par nozari atbildīgo satiksmes ministru Uldi Auguli nopietni pievērsties ar transporta un loģistikas nozares konkurētspējas celšanu saistīto jautājumu risināšanai, taču ne vienota tranzīta koridora izstrādi, ne dzelzceļa tarifu izlīdzināšanu, ne arī elementāras pieklājības diktētu atbildi no valsts augstākajām amatpersonām nav sagaidījusi.
Un gala rezultātā arī es uzskatu ka mūsu valdības bezadbildīgās un noziedzīgās darbības rezultātā mēs reāli gala rezultā varam pat valsti apdraudēt jo ja tranzīta nozari nogremdē tad rēķiniet ka tie visi simti tūkstoši kas zaudēs darbu viennozīmīgi piesliesies citas valsts politikai - konkrētāk krievu gan krievu partijām gan krievu valstij kā tādai . te arī ir rezultāts mūsu tautas galvenajai mentalitātei - dirsā līšanai vienalga kuram - vai komunistiem vai eiropai .
24.maijs 2017, 20:43 |
links