Laivas un to motori

Sveiki vīri, lenam briest doma par lielaku motoru. Bet nav laivas piekabes, jo laiva stāv laivu baze,tapec doma ir vest motoru mašinas bagāžniekā. Doma ir par suzuki 20zs 44kg.nav baigi smags, bet nav arī pūciņa. Kāds vispār dara tā, vai nav prāta darbs staipīt viņu.Varētu būt ka nav ērti satvert un nest. Pats svars mani it ka baigi nebaida.
30.jūlijs 2017, 16:24 | links
 
arvis_an [26.07.17]: Tam noteikti tā nav jābūt. Čoku verot vaļā/ciet nekas nemainās? Un kas tas ir par servisu, kas saka, ka tas ir normāli? Siltam motoram jālec ar pirmo rāvienu, kad "ātrums" noregulēts restart režīmā.
Ar čoku nosprauslo un vairak nekaa, degviela tik jutama gaisaa. Varbut kads var ieteikt kadu spečuku kurs varetu paskatit, Jekabpils, Daugavpils apkaimē?
26.jūlijs 2017, 14:05 | links
 
Tam noteikti tā nav jābūt. Čoku verot vaļā/ciet nekas nemainās? Un kas tas ir par servisu, kas saka, ka tas ir normāli? Siltam motoram jālec ar pirmo rāvienu, kad "ātrums" noregulēts restart režīmā.
26.jūlijs 2017, 12:46 | links
 
Sveiki. Pamekleju foruma neatradu sev intresejošo jautajumu. Varbut kads var palidzet. Lieta tada, motors mercury 4taktu, 4 z, jauns, nobrauktas ~40 stundas. Siltu iespajams piedarbinat tikai pie pilnas gāzes un vairakkartigi raustot. Pec razotāja noradem pielaist vispar nav iespejams, tikai sprauslo un viss. Biju servisā, veica apkopi, teica ka tas ir normali. Vai tiesam tā ir jabut?
26.jūlijs 2017, 12:39 | links
 
to aldisaldens
Pieredze ar yamaha 2,5 velcējot līdzīga-arī ilgi ejot bez slodzes sāka slāpt.Vienu sakarību gan ievēroju.Lēju 95 bendžu-viss bija ok,sāku liet 95ultima-sāka slāpt.Pārgāju uz 98-atkal viss ok,sāka tirgot 98miles-motors atkal slāpst.Laikam motoram,ja to darbina bez slodzes, nepatīk tās piedevas.Būs atkal jāmeklē bendža bez miles piedevām.
25.jūlijs 2017, 22:23 | links
 
addd [25.07.17]: sveki.man ir tada beda ir johnson 15 zirgu motors. velcejot uz leniem apgriezieniem apmeram pec 20 min.motors sak slapt nost un svaku pielec tikai ar vala coku,bet uz pilnu gazi kad brauka nav problemas.biju riga uz boatshop servisu aizvedis un valmiera,bet nekadu izmainu tikai samaksats par servisu un tas ari viss.kur butu labs specialists kas varetu tik gala ar motora problemu motors ir 2006 gada 4 taktu

aldisaldens, 24.jūlijs 2017, 22:05

Labdien!
Mūžīgā problēma, ja meistars nevar iztaisīt, tad pašam nāksies ko štukot.
Meistari taisa acīmredzamas problēmas, kurām nav jāvelta ilgs laiks, kā klients Jūs būsiet neinteresants zaudētā laika dēļ.
No sevis varu ieteikt kur varētu būt problēma. Pie lieliem apgriezieniem sveces attīrās, velcējot pārklājās ar kvēpiem un rezultāts kāds nu ir.
1. Obligāti jānomaina sveces ar noregulētiem elektrodiem.
2. Noņemt dzenskrūvi, jāpārbauda vai nav kas uztīts, tieši pie maziem apgriezieniem rada problēmas.
3. Termostats, var izrādīties pusatvērtā stāvoklī, mazos apgriezienos dzinējs auksts.
4. Pēdējais pie kā ķerties, ir karburators, paskatieties manās bildēs, liekas viens pret vienu ar manu Suzuki. Ko darīt apraksts arī ir tur.

Ar cieņu.
Ir ari ta kad auksts ilgi jastarte kamer pielec
25.jūlijs 2017, 20:02 | links
 
To Aldisaldeens
Vēl ir taida lietā kā dzenskrūves solis. Vienam tam pašam var nākt +/-, pats saskāros uzliekot M4 lielāku soli (+1), velcei jātur tukšgaitu un ta pa ātru, līdz ar to motoram slodze un stiepjas nosprāgt, kas laika izteiksmē progresē. 15Zs ir kudi jaudīgāks, bet tā šaize var līdzdarboties ar. Nebūšu eksperts, bet loģiski būtu dzinēja apgriezieni pie velcēšanas lielāki kā tukšgaitā.
25.jūlijs 2017, 14:57 | links
 
sveki.man ir tada beda ir johnson 15 zirgu motors. velcejot uz leniem apgriezieniem apmeram pec 20 min.motors sak slapt nost un svaku pielec tikai ar vala coku,bet uz pilnu gazi kad brauka nav problemas.biju riga uz boatshop servisu aizvedis un valmiera,bet nekadu izmainu tikai samaksats par servisu un tas ari viss.kur butu labs specialists kas varetu tik gala ar motora problemu motors ir 2006 gada 4 taktu

aldisaldens, 24.jūlijs 2017, 22:05


Labdien!
Mūžīgā problēma, ja meistars nevar iztaisīt, tad pašam nāksies ko štukot.
Meistari taisa acīmredzamas problēmas, kurām nav jāvelta ilgs laiks, kā klients Jūs būsiet neinteresants zaudētā laika dēļ.
No sevis varu ieteikt kur varētu būt problēma. Pie lieliem apgriezieniem sveces attīrās, velcējot pārklājās ar kvēpiem un rezultāts kāds nu ir.
1. Obligāti jānomaina sveces ar noregulētiem elektrodiem.
2. Noņemt dzenskrūvi, jāpārbauda vai nav kas uztīts, tieši pie maziem apgriezieniem rada problēmas.
3. Termostats, var izrādīties pusatvērtā stāvoklī, mazos apgriezienos dzinējs auksts.
4. Pēdējais pie kā ķerties, ir karburators, paskatieties manās bildēs, liekas viens pret vienu ar manu Suzuki. Ko darīt apraksts arī ir tur.

Ar cieņu.
25.jūlijs 2017, 14:10 | links
 
Ieteiktu pievērst uzmanību degvielas sūknim un degvielas filtram.
24.jūlijs 2017, 22:27 | links
 
sveki.man ir tada beda ir johnson 15 zirgu motors. velcejot uz leniem apgriezieniem apmeram pec 20 min.motors sak slapt nost un svaku pielec tikai ar vala coku,bet uz pilnu gazi kad brauka nav problemas.biju riga uz boatshop servisu aizvedis un valmiera,bet nekadu izmainu tikai samaksats par servisu un tas ari viss.kur butu labs specialists kas varetu tik gala ar motora problemu motors ir 2006 gada 4 taktu
24.jūlijs 2017, 22:05 | links
 
Te iet runa par principu - liec skrūvi ar mazāku soli vai diametru - būs lielāki apgriezieni pie tās pašas jaudas. Nezinu kā ar tām plastmasenēm (neuzticos elektromotoriem), bet zinu, ka metāla dzenskrūves var arī asināt un pulēt, lai iegūtu lielākus apgriezienus.
24.jūlijs 2017, 21:56 | links
 
:) Glise manam oranžajam brīnumam varētu būt pēdējais piedzīvojums mūžā :D

Es tiešām par zemākā līmeņa mikseriem runāju.
24.jūlijs 2017, 21:19 | links
 
No zālēm Tevi var glābt tikai riņķis ap dzenskrūvi, bet,domāju, tas nav reāli elektromotoram - pārāk liels diametrs. Piekrītu kutim - katram motoram ir optimizēta dzenskrūve atkarībā no jaudas. Teorētiski jau Tava doma ir pareiza, bet praktiski lielāka diametra vai soļa dzenskrūve samazinās apgriezienus, palielinās patērēto enerģiju. Pārbaudīts arī praksē, vēl vakar eksperimentējām ar kutera skrūvi - 15-tās vietā uzlikām 17-to. Ar 15-to četrus vīrus izcēla glisē, bet ar 17-to pat divus nevarēja pacelt.
24.jūlijs 2017, 20:50 | links
 
Trimera princips, jo lielāki apgriezieni jo labāk pļauj.:)
24.jūlijs 2017, 20:42 | links
 
Jurik
Nomainot dzenskrūvi uz lielāku dabūsi pretēju efektu gribētam,jo slodze pieaug un apgriezieni samazinās,līdz ar to vairāk zāles uztīsies uz dzenskrūves.

kutis, 24.jūlijs 2017, 15:58


Paldies! Es tiešām nesaprotu tēmu. Kārtis tikām spēlēju fizikā. ir diametrs un 'ugol ataki', bet vēl ir kaut kāds parametrs, kas labāk zāli pļauj. Paskaidrosiet lūdzu dvojašņikam? Kas ir vajadzīgs, lai katrs sūds neaptinās ap asi?
24.jūlijs 2017, 20:31 | links
 
Jurik
Nomainot dzenskrūvi uz lielāku dabūsi pretēju efektu gribētam,jo slodze pieaug un apgriezieni samazinās,līdz ar to vairāk zāles uztīsies uz dzenskrūves.
24.jūlijs 2017, 15:58 | links
 
Lūdzu padomu Voltugalvām (tipa elektriskajām benzīngalvām). Piemēram, MinKotai - atkarībā no motora jaudas mainās dzenskrūves izmērs. Vai pieļaujama dzenskrūves (propellera) maiņa pret lielāku (cik saprotu efektīvāku). ? Runa iet par pašiem mazākajiem motoriņiem un totālu modifikāciju - respektīvi 'pazaudēsi garantiju' nav arguments:). Gribu lielāku cēlienu un iespēju nepērties par katru zāles pikucīti ceļā. Un to visu no maza motorīša dabūt ārā.
24.jūlijs 2017, 14:39 | links
 
Iespējams tiešām impelers. Paldies rīt skatīsies
21.jūlijs 2017, 21:28 | links
 
Sveiki
Atjaucu kāju ar domu nomainīt impelleri tā kā paziņa atveda no usa. Izrādijās neder šamējais. Tad nu saskrūvēju atpakal. Sājumā ievēroju ka nedzesē, jo nenāk udens strūkla caur trubiņu. Atskruveju, parbaudīju, saliku. Itkā sāka dzesēt. Bet ir cita problēma tagad caur šiem caurumiem ūdeni spļauj, daudz nē bet manāmi. Kā arī skaņa motoram un jauda nav tā. Pus dienu meklēju vainu, netieku skaidrībā. Vai kāds ir zinošs šajā jaut? Paldies.

valdis1, 21.jūlijs 2017, 07:58


man tā šķiet kad tie ir ventilācijas urbumu ,atgāzes atsitoties pret ūdeni kas ienāk kājā caur atgāžu izplūdi un taisa burbuli un drusku šlāktās laukā , tas normāli, es YAMAHU 2,5 uzcepu tā'kad noslāpa dzinējs un ar ieraudzīju tādu lietu tik man augstāk un ar plastmasa vāku nosegts ar biju satraucies , bet vienkārši nebiju tādu lietu ievērojis ............ bet kur jaudu pazuda -iespējams impleris saspiests -brīvi negriežās....
21.jūlijs 2017, 10:12 | links
 

Sveiki
Atjaucu kāju ar domu nomainīt impelleri tā kā paziņa atveda no usa. Izrādijās neder šamējais. Tad nu saskrūvēju atpakal. Sājumā ievēroju ka nedzesē, jo nenāk udens strūkla caur trubiņu. Atskruveju, parbaudīju, saliku. Itkā sāka dzesēt. Bet ir cita problēma tagad caur šiem caurumiem ūdeni spļauj, daudz nē bet manāmi. Kā arī skaņa motoram un jauda nav tā. Pus dienu meklēju vainu, netieku skaidrībā. Vai kāds ir zinošs šajā jaut? Paldies.
21.jūlijs 2017, 07:58 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager