Makšķernieku veikali internetā

mazkalns [07.09.17]: Centieties izvairīties no maksājumiem ar karti- tad aizstāvību varat nemeklēt!
Man viens stāsts šai sakarā. Pasūtīju galvas lampiņu-60€. No Holandes laikam. Piegāde norādīta 10 dienas. Neko nesagaidījis, pēc divām nedēļām dabonu ziņu, ka lampiņas esot beigušās, varot dabūt savādāku vai arī jāgaida mēnesis. Trešais variants- atgriezt naudu- nez kādēļ te netika piedāvāts. Ok, piekritu gaidīt. Pēc pusotra mēneša, neko nesagaidījis, rakstu šiem- kur nah mana lampiņa? Atbildes nekādas! Uzrakstīju uz kādiem 3 norādītajiem e-pastiem- klusums. Principa pēc eju uz banku- saku: ap*isa mani, palīdziet!
Un te nu sākās- garš iesniegums, skaidrošanās, beigās man pasaka , ka izskatīšana divos mēnešos! Divos, bļin, mēnešos!!! Pa šo laiku lampiņa atnāca. Piezvanu uz banku, pasaku, ka viss ok, bet šie saka- ziniet, mēs par izskatīšanu no jums vienalga novilksim 15€! Tāds lūk stāsts par maksājumu aizsardzību, maksājot ar karti! Nekad vairs!

raihs, 6.septembris 2017, 08:37

Kur lai sāk. Sākšu ar piemēru - ja es Tev pateiktu, ka spinings ir pēdējais lūznis, un gruntene ir īstā lieta. Vai uz visas šīs informācijas pamata Tu man ticētu? Vai Tu man ticētu, ja es izklāsītu tikai savu skatījumu, ne pacenšoties ko uzzināt par spiningu, ne pacenšoties izklāstīt pilnu savu skatu punktu. Visticamāk ka nē - Tu man nenoticētu.

Sekojoši. Tu stāsti par to kā viss ir šausmīgi 21.gadsimtā un nekādā gadījumā nevajag iepirkties ar karti. Tas nekādā gadījumā nav uzbrukums Tev, bet esi vecis un neraudi kur nevajag un sauc lietas īstajos vārdos [lasīt - māki uzņemties atbildību par saviem vārdiem] Aiziet!

Pirki kur? ''no Holandes LAIKAM''. Lieliski. Kas par interneta veikalu? Vai kaut 2 minūtes pavadīji lai saprastu vai uzticams? Ja nē, tad kurš vainīgs? Tālāk.

Piegādes laiks 10 dienas, Tu kaut ko sāc domāt pēc 14. Nez ko lai vaino? Nu nekādā gadījumā ne Tevi vai ne? Labi, saprotu, gadās visādi. Beigušās - jāgaida mēnesis. Labi. Tātad šobrīd ir problēmsituācija - esi samaksājis naudu, pārdevējs viennozīmīgi uzmet, pa lielam melo. Es personīgi šajā brīdi atteiktos no darījuma no tā aspekta vien, ka es ar tādu pārdevēju nevēlos sadarboties, pat ja viņš man bezmaksas dod kaut ko. Es redzu ka tas nav labs sadarbības partneris. Bet es Tevi saprotu, varbūt manta ko pērc tiešām ir laba. Ok.

Pēc pusotra mēneša raksti. Tātad piegādes laiks visticamāk nav mainījies - 10 dienas, bet Tu neliecies ne zinis pusotru mēnesi. Nu piedod, bet tā ir Tava nauda, un cerēt uz zobu feju 21.gadsimtā ir diezgan muļķīgi. [Šajā brīdi jau esi pāri banku karšu noteikumiem lai atgrieztu savu naudu - bet par to detalizētāk vēl tālāk]. Reāli 11 dienā Tev jau bija tiesības saņemt atpakaļ savu naudu. Ņemot vērā ka Tu to nezini [izskatās nezini vēljoprojām, bet tas Tev neļauj raudāt un brēkt], neviens cits kā Tu pats pie šīs situācijas nav vainīgs.

Tālāk banka. Ja Tevī būtu kaut voblera tiesa empātijas [paskat kā es joku par - ''kaut 1 grams kauna/goda'' iepinu, ne?], un Tu uztrauktos par savu naudu, tad Tu nedzīvotu dzīvē vienkārši bļaudams apkārt, bet kaut reizi šajos 2 mēnešos piezvanītu bankai (kā gan Tu šīs 6 zaudētās dzīves minūtes atgūtu) un painteresētos kas un kā. Lai Tu zinātu - 2 mēneši, tas ir kartes izgatavotāju noteiktais noteikumu termiņš kas ir paredzēts kartes reklamāciju [Tava situācija] izskatīšanai. Tāds mazs nieks, atverot kontu, Tu esi ar savu parakstu apliecinājis, ka ar šiem noteikumiem esi iepazinies [dzīve ir viena smieklīga lieta, ne?]. Jo ātrāk Tu ar saviem sūdiem atnāc uz banku, jo vairāk viņi Tev var palīdzēt. Pirms kviec kā trešklasniece kam pirmo reiz iegrābj pupā - bankas nav ieinteresētas Tavu naudu pazaudēt, jo tas iet no viņu kabatas [garš stāsts, tici kādam kas kaut ko no tā saprot] un ir zaudējumu/gemorojs/ un viss pārējais patīkamais.

15EUR komisija. Visticamāk pieļauju, ka tā ir par nepamatotas reklamācijas izskatīšanu - tā nu gan ir katras bankas iekšējā politika, neredzot konkrētu komunikāciju starp Tevi un banku, ir sarežģīti komentēt, bet tāpat - vienkārši raudāt, ka banka kretīni zog naudu ir diezgan bērnišķigi, jo tur otrā galā ir daribnieks, kas ar Tavu keisu ir pavadījis laiku, reģistrējos to Visa via Mastercard sistēmā, nosūtījis pieprasījumu pārdevēja puses bankai un centies Tev palīdzēt, bet tu beigās uzliec lielu samu uz visas šīs lietas. Esi saprotošāks [vēljoprojām neapgalvoju ka kategoriski bankai taisnība, vai nē, vienkārši saproti, ka banku komisijas nesastāv no tupas iespējas nopelnīt. Bankas nepelna no komisjām. Bankas pelna no kredītprocentiem].

Un kopsavilkums. Tātad Tu Renāte [vai nu kādā tur meiteņu vārdā Tevi tur sauc] atnāc šeit un skaļi raudi par savu sāpi - neko pat nepacenšoties padziļināti uzzināt vai tas ir objektīvi vai nē, vai Tev ir taisnība vai nē, un vai tiešām vispār viss ir tā, kā Tu to saki. Kā es teicu - spinings ir lūznis un gruntene rullē. Nu vai zini vecīt...

grinpuke, 7.septembris 2017, 01:13

Šī jau ir diognoze,naktī piereģistrēties,sarakstīt velns zin ko, un protams pazust uz visiem laikiem,jo būs kauns par reibumā sarakstīto.
Ok, nekādu problēmu - runājam ar faktiem nevis pieņēmumiem. Aiziet
7.septembris 2017, 13:54 | links
 
Headhunter [07.09.17]: Kurā bankā strādā? :)
Transporta nozarē vispār
7.septembris 2017, 13:54 | links
 
Nu bet tieši tā, parasti jau ir vairāki pasūtījumi procesā, un tikai pēc kāda laika attopies, pag, kur tad tas ir palicis un sāc meklēt.
7.septembris 2017, 12:45 | links
 
Varbūt kļūdos, bet esmu no dažiem ļautiņiem dzirdējis, ka maksājot uz ārzemēm vēl reizumis arī kāda komisija jāsamaksā. Pieņemu, ka tas droši vien arī stipri atkarīgs no kartes veida, bet nu neredzu iemeslu neizmantot Paypal, ja tas ir iespējams.
Pārsvarā jau viss beidzas laimīgi, bet ir bijuši gadījumi, kad prece pazūd un tad jau parasti visu var veiksmīgi atrisināt.

Runājot par to, ko bankas klerks te vāvuļo "jāatsūta 10 dienās, bet tu 2 nedēļas gaidi" - zini, es arī laikam neesmu pie pilna prāta, bet man jau parasti arī gabals neatkrīt, ja kādu dienu ilgāk pagaidu. Gadās taču, ka paka kaut kur aizkavējas (kā jau iepriekš rakstīju, kaut vai muitā to var noturēt) un ne vienmēr tā ir pārdevēja vaina - vai nu viņš allaž var paredzēt, kas un kāpēc aizkavēsies. Nu tā, tīri cilvēcīgi.
7.septembris 2017, 12:33 | links
 
Tur ir sāpe. Ja karte ir reģistrēta pirkumiem internetā un , iepērkoties, esi pārdevējam norādījis kartes numuru un trīsciparu kodu, tad viss tālākais ir atkarīgs no pārdevēja godaprāta. Banka tur neko nevar pasākt. Ja ar šo informāciju kāds regulāri pasāks noskaitīt naudiņu, karti nāksies mainīt.
7.septembris 2017, 11:42 | links
 
Centieties izvairīties no maksājumiem ar karti- tad aizstāvību varat nemeklēt!
Man viens stāsts šai sakarā. Pasūtīju galvas lampiņu-60€. No Holandes laikam. Piegāde norādīta 10 dienas. Neko nesagaidījis, pēc divām nedēļām dabonu ziņu, ka lampiņas esot beigušās, varot dabūt savādāku vai arī jāgaida mēnesis. Trešais variants- atgriezt naudu- nez kādēļ te netika piedāvāts. Ok, piekritu gaidīt. Pēc pusotra mēneša, neko nesagaidījis, rakstu šiem- kur nah mana lampiņa? Atbildes nekādas! Uzrakstīju uz kādiem 3 norādītajiem e-pastiem- klusums. Principa pēc eju uz banku- saku: ap*isa mani, palīdziet!
Un te nu sākās- garš iesniegums, skaidrošanās, beigās man pasaka , ka izskatīšana divos mēnešos! Divos, bļin, mēnešos!!! Pa šo laiku lampiņa atnāca. Piezvanu uz banku, pasaku, ka viss ok, bet šie saka- ziniet, mēs par izskatīšanu no jums vienalga novilksim 15€! Tāds lūk stāsts par maksājumu aizsardzību, maksājot ar karti! Nekad vairs!

raihs, 6.septembris 2017, 08:37

tapec labak maksat ar Paypal,tur vienkaršak naudu dabut atpakaļ
7.septembris 2017, 11:35 | links
 
Labs pļūtījums, kā jau īsts bankas darbinieks, kam jau asinīs ir apdilst klientu kam vairs nav kur atkāpties. Maksājiet pēc maksimālas iespējas skaidrā naudā un saņemot preci ja tas ir iespējams.
7.septembris 2017, 10:16 | links
 
HEADHUNTER, Piekrītu par visiem simts % ( Par zaļo purkšķi)
7.septembris 2017, 10:10 | links
 
Centieties izvairīties no maksājumiem ar karti- tad aizstāvību varat nemeklēt!
Man viens stāsts šai sakarā. Pasūtīju galvas lampiņu-60€. No Holandes laikam. Piegāde norādīta 10 dienas. Neko nesagaidījis, pēc divām nedēļām dabonu ziņu, ka lampiņas esot beigušās, varot dabūt savādāku vai arī jāgaida mēnesis. Trešais variants- atgriezt naudu- nez kādēļ te netika piedāvāts. Ok, piekritu gaidīt. Pēc pusotra mēneša, neko nesagaidījis, rakstu šiem- kur nah mana lampiņa? Atbildes nekādas! Uzrakstīju uz kādiem 3 norādītajiem e-pastiem- klusums. Principa pēc eju uz banku- saku: ap*isa mani, palīdziet!
Un te nu sākās- garš iesniegums, skaidrošanās, beigās man pasaka , ka izskatīšana divos mēnešos! Divos, bļin, mēnešos!!! Pa šo laiku lampiņa atnāca. Piezvanu uz banku, pasaku, ka viss ok, bet šie saka- ziniet, mēs par izskatīšanu no jums vienalga novilksim 15€! Tāds lūk stāsts par maksājumu aizsardzību, maksājot ar karti! Nekad vairs!

raihs, 6.septembris 2017, 08:37

Kur lai sāk. Sākšu ar piemēru - ja es Tev pateiktu, ka spinings ir pēdējais lūznis, un gruntene ir īstā lieta. Vai uz visas šīs informācijas pamata Tu man ticētu? Vai Tu man ticētu, ja es izklāsītu tikai savu skatījumu, ne pacenšoties ko uzzināt par spiningu, ne pacenšoties izklāstīt pilnu savu skatu punktu. Visticamāk ka nē - Tu man nenoticētu.

Sekojoši. Tu stāsti par to kā viss ir šausmīgi 21.gadsimtā un nekādā gadījumā nevajag iepirkties ar karti. Tas nekādā gadījumā nav uzbrukums Tev, bet esi vecis un neraudi kur nevajag un sauc lietas īstajos vārdos [lasīt - māki uzņemties atbildību par saviem vārdiem] Aiziet!

Pirki kur? ''no Holandes LAIKAM''. Lieliski. Kas par interneta veikalu? Vai kaut 2 minūtes pavadīji lai saprastu vai uzticams? Ja nē, tad kurš vainīgs? Tālāk.

Piegādes laiks 10 dienas, Tu kaut ko sāc domāt pēc 14. Nez ko lai vaino? Nu nekādā gadījumā ne Tevi vai ne? Labi, saprotu, gadās visādi. Beigušās - jāgaida mēnesis. Labi. Tātad šobrīd ir problēmsituācija - esi samaksājis naudu, pārdevējs viennozīmīgi uzmet, pa lielam melo. Es personīgi šajā brīdi atteiktos no darījuma no tā aspekta vien, ka es ar tādu pārdevēju nevēlos sadarboties, pat ja viņš man bezmaksas dod kaut ko. Es redzu ka tas nav labs sadarbības partneris. Bet es Tevi saprotu, varbūt manta ko pērc tiešām ir laba. Ok.

Pēc pusotra mēneša raksti. Tātad piegādes laiks visticamāk nav mainījies - 10 dienas, bet Tu neliecies ne zinis pusotru mēnesi. Nu piedod, bet tā ir Tava nauda, un cerēt uz zobu feju 21.gadsimtā ir diezgan muļķīgi. [Šajā brīdi jau esi pāri banku karšu noteikumiem lai atgrieztu savu naudu - bet par to detalizētāk vēl tālāk]. Reāli 11 dienā Tev jau bija tiesības saņemt atpakaļ savu naudu. Ņemot vērā ka Tu to nezini [izskatās nezini vēljoprojām, bet tas Tev neļauj raudāt un brēkt], neviens cits kā Tu pats pie šīs situācijas nav vainīgs.

Tālāk banka. Ja Tevī būtu kaut voblera tiesa empātijas [paskat kā es joku par - ''kaut 1 grams kauna/goda'' iepinu, ne?], un Tu uztrauktos par savu naudu, tad Tu nedzīvotu dzīvē vienkārši bļaudams apkārt, bet kaut reizi šajos 2 mēnešos piezvanītu bankai (kā gan Tu šīs 6 zaudētās dzīves minūtes atgūtu) un painteresētos kas un kā. Lai Tu zinātu - 2 mēneši, tas ir kartes izgatavotāju noteiktais noteikumu termiņš kas ir paredzēts kartes reklamāciju [Tava situācija] izskatīšanai. Tāds mazs nieks, atverot kontu, Tu esi ar savu parakstu apliecinājis, ka ar šiem noteikumiem esi iepazinies [dzīve ir viena smieklīga lieta, ne?]. Jo ātrāk Tu ar saviem sūdiem atnāc uz banku, jo vairāk viņi Tev var palīdzēt. Pirms kviec kā trešklasniece kam pirmo reiz iegrābj pupā - bankas nav ieinteresētas Tavu naudu pazaudēt, jo tas iet no viņu kabatas [garš stāsts, tici kādam kas kaut ko no tā saprot] un ir zaudējumu/gemorojs/ un viss pārējais patīkamais.

15EUR komisija. Visticamāk pieļauju, ka tā ir par nepamatotas reklamācijas izskatīšanu - tā nu gan ir katras bankas iekšējā politika, neredzot konkrētu komunikāciju starp Tevi un banku, ir sarežģīti komentēt, bet tāpat - vienkārši raudāt, ka banka kretīni zog naudu ir diezgan bērnišķigi, jo tur otrā galā ir daribnieks, kas ar Tavu keisu ir pavadījis laiku, reģistrējos to Visa via Mastercard sistēmā, nosūtījis pieprasījumu pārdevēja puses bankai un centies Tev palīdzēt, bet tu beigās uzliec lielu samu uz visas šīs lietas. Esi saprotošāks [vēljoprojām neapgalvoju ka kategoriski bankai taisnība, vai nē, vienkārši saproti, ka banku komisijas nesastāv no tupas iespējas nopelnīt. Bankas nepelna no komisjām. Bankas pelna no kredītprocentiem].

Un kopsavilkums. Tātad Tu Renāte [vai nu kādā tur meiteņu vārdā Tevi tur sauc] atnāc šeit un skaļi raudi par savu sāpi - neko pat nepacenšoties padziļināti uzzināt vai tas ir objektīvi vai nē, vai Tev ir taisnība vai nē, un vai tiešām vispār viss ir tā, kā Tu to saki. Kā es teicu - spinings ir lūznis un gruntene rullē. Nu vai zini vecīt...

grinpuke, 7.septembris 2017, 01:13


Šī jau ir diognoze,naktī piereģistrēties,sarakstīt velns zin ko, un protams pazust uz visiem laikiem,jo būs kauns par reibumā sarakstīto.
7.septembris 2017, 10:06 | links
 
Kurā bankā strādā? :)
7.septembris 2017, 09:35 | links
 
Centieties izvairīties no maksājumiem ar karti- tad aizstāvību varat nemeklēt!
Man viens stāsts šai sakarā. Pasūtīju galvas lampiņu-60€. No Holandes laikam. Piegāde norādīta 10 dienas. Neko nesagaidījis, pēc divām nedēļām dabonu ziņu, ka lampiņas esot beigušās, varot dabūt savādāku vai arī jāgaida mēnesis. Trešais variants- atgriezt naudu- nez kādēļ te netika piedāvāts. Ok, piekritu gaidīt. Pēc pusotra mēneša, neko nesagaidījis, rakstu šiem- kur nah mana lampiņa? Atbildes nekādas! Uzrakstīju uz kādiem 3 norādītajiem e-pastiem- klusums. Principa pēc eju uz banku- saku: ap*isa mani, palīdziet!
Un te nu sākās- garš iesniegums, skaidrošanās, beigās man pasaka , ka izskatīšana divos mēnešos! Divos, bļin, mēnešos!!! Pa šo laiku lampiņa atnāca. Piezvanu uz banku, pasaku, ka viss ok, bet šie saka- ziniet, mēs par izskatīšanu no jums vienalga novilksim 15€! Tāds lūk stāsts par maksājumu aizsardzību, maksājot ar karti! Nekad vairs!

raihs, 6.septembris 2017, 08:37


Kur lai sāk. Sākšu ar piemēru - ja es Tev pateiktu, ka spinings ir pēdējais lūznis, un gruntene ir īstā lieta. Vai uz visas šīs informācijas pamata Tu man ticētu? Vai Tu man ticētu, ja es izklāsītu tikai savu skatījumu, ne pacenšoties ko uzzināt par spiningu, ne pacenšoties izklāstīt pilnu savu skatu punktu. Visticamāk ka nē - Tu man nenoticētu.

Sekojoši. Tu stāsti par to kā viss ir šausmīgi 21.gadsimtā un nekādā gadījumā nevajag iepirkties ar karti. Tas nekādā gadījumā nav uzbrukums Tev, bet esi vecis un neraudi kur nevajag un sauc lietas īstajos vārdos [lasīt - māki uzņemties atbildību par saviem vārdiem] Aiziet!

Pirki kur? ''no Holandes LAIKAM''. Lieliski. Kas par interneta veikalu? Vai kaut 2 minūtes pavadīji lai saprastu vai uzticams? Ja nē, tad kurš vainīgs? Tālāk.

Piegādes laiks 10 dienas, Tu kaut ko sāc domāt pēc 14. Nez ko lai vaino? Nu nekādā gadījumā ne Tevi vai ne? Labi, saprotu, gadās visādi. Beigušās - jāgaida mēnesis. Labi. Tātad šobrīd ir problēmsituācija - esi samaksājis naudu, pārdevējs viennozīmīgi uzmet, pa lielam melo. Es personīgi šajā brīdi atteiktos no darījuma no tā aspekta vien, ka es ar tādu pārdevēju nevēlos sadarboties, pat ja viņš man bezmaksas dod kaut ko. Es redzu ka tas nav labs sadarbības partneris. Bet es Tevi saprotu, varbūt manta ko pērc tiešām ir laba. Ok.

Pēc pusotra mēneša raksti. Tātad piegādes laiks visticamāk nav mainījies - 10 dienas, bet Tu neliecies ne zinis pusotru mēnesi. Nu piedod, bet tā ir Tava nauda, un cerēt uz zobu feju 21.gadsimtā ir diezgan muļķīgi. [Šajā brīdi jau esi pāri banku karšu noteikumiem lai atgrieztu savu naudu - bet par to detalizētāk vēl tālāk]. Reāli 11 dienā Tev jau bija tiesības saņemt atpakaļ savu naudu. Ņemot vērā ka Tu to nezini [izskatās nezini vēljoprojām, bet tas Tev neļauj raudāt un brēkt], neviens cits kā Tu pats pie šīs situācijas nav vainīgs.

Tālāk banka. Ja Tevī būtu kaut voblera tiesa empātijas [paskat kā es joku par - ''kaut 1 grams kauna/goda'' iepinu, ne?], un Tu uztrauktos par savu naudu, tad Tu nedzīvotu dzīvē vienkārši bļaudams apkārt, bet kaut reizi šajos 2 mēnešos piezvanītu bankai (kā gan Tu šīs 6 zaudētās dzīves minūtes atgūtu) un painteresētos kas un kā. Lai Tu zinātu - 2 mēneši, tas ir kartes izgatavotāju noteiktais noteikumu termiņš kas ir paredzēts kartes reklamāciju [Tava situācija] izskatīšanai. Tāds mazs nieks, atverot kontu, Tu esi ar savu parakstu apliecinājis, ka ar šiem noteikumiem esi iepazinies [dzīve ir viena smieklīga lieta, ne?]. Jo ātrāk Tu ar saviem sūdiem atnāc uz banku, jo vairāk viņi Tev var palīdzēt. Pirms kviec kā trešklasniece kam pirmo reiz iegrābj pupā - bankas nav ieinteresētas Tavu naudu pazaudēt, jo tas iet no viņu kabatas [garš stāsts, tici kādam kas kaut ko no tā saprot] un ir zaudējumu/gemorojs/ un viss pārējais patīkamais.

15EUR komisija. Visticamāk pieļauju, ka tā ir par nepamatotas reklamācijas izskatīšanu - tā nu gan ir katras bankas iekšējā politika, neredzot konkrētu komunikāciju starp Tevi un banku, ir sarežģīti komentēt, bet tāpat - vienkārši raudāt, ka banka kretīni zog naudu ir diezgan bērnišķigi, jo tur otrā galā ir daribnieks, kas ar Tavu keisu ir pavadījis laiku, reģistrējos to Visa via Mastercard sistēmā, nosūtījis pieprasījumu pārdevēja puses bankai un centies Tev palīdzēt, bet tu beigās uzliec lielu samu uz visas šīs lietas. Esi saprotošāks [vēljoprojām neapgalvoju ka kategoriski bankai taisnība, vai nē, vienkārši saproti, ka banku komisijas nesastāv no tupas iespējas nopelnīt. Bankas nepelna no komisjām. Bankas pelna no kredītprocentiem].

Un kopsavilkums. Tātad Tu Renāte [vai nu kādā tur meiteņu vārdā Tevi tur sauc] atnāc šeit un skaļi raudi par savu sāpi - neko pat nepacenšoties padziļināti uzzināt vai tas ir objektīvi vai nē, vai Tev ir taisnība vai nē, un vai tiešām vispār viss ir tā, kā Tu to saki. Kā es teicu - spinings ir lūznis un gruntene rullē. Nu vai zini vecīt...
7.septembris 2017, 01:13 | links
 
Centieties izvairīties no maksājumiem ar karti- tad aizstāvību varat nemeklēt!
Man viens stāsts šai sakarā. Pasūtīju galvas lampiņu-60€. No Holandes laikam. Piegāde norādīta 10 dienas. Neko nesagaidījis, pēc divām nedēļām dabonu ziņu, ka lampiņas esot beigušās, varot dabūt savādāku vai arī jāgaida mēnesis. Trešais variants- atgriezt naudu- nez kādēļ te netika piedāvāts. Ok, piekritu gaidīt. Pēc pusotra mēneša, neko nesagaidījis, rakstu šiem- kur nah mana lampiņa? Atbildes nekādas! Uzrakstīju uz kādiem 3 norādītajiem e-pastiem- klusums. Principa pēc eju uz banku- saku: ap*isa mani, palīdziet!
Un te nu sākās- garš iesniegums, skaidrošanās, beigās man pasaka , ka izskatīšana divos mēnešos! Divos, bļin, mēnešos!!! Pa šo laiku lampiņa atnāca. Piezvanu uz banku, pasaku, ka viss ok, bet šie saka- ziniet, mēs par izskatīšanu no jums vienalga novilksim 15€! Tāds lūk stāsts par maksājumu aizsardzību, maksājot ar karti! Nekad vairs!
6.septembris 2017, 08:37 | links
 
es sūtiju no japāņiem caur ebay fļuriku gaidiju gandriz mēnesi bez izsekošanas nr tad sāku rakstīt pārdevējam a šis neatbil a es iemtu strīdu ta tik šis pamodas un sāk atvainoties ka esot bijis izbeidzies utt ... tad beidzot izsūtija un pa 7 dienām bija klāt no japānas...
6.septembris 2017, 06:57 | links
 
par aizsardzību skaidrs, vienkārši pagaidām visu laiku viss gājis pēc labākajiem scenārijiem :) gribējās citu pieredzi zināt. no ķīnas šad tad nāk pa pusotram mēnesim, no japāņiem vienmēŗ līdz šim nācis ļoti ātri, vaiŗk par 2ned laikam nekad nav bijis, a sūtīts ir padaudz. un negribas parasti ļoti laipnos japāņus mocīt, ja vēl var atnākt.

martins_, 5.septembris 2017, 21:34

kas nav bijis jāpiedzīvo tas būs jāpiedzīvo !!!
6.septembris 2017, 06:45 | links
 
martins, iesaku atvērt PayPal-ā sūdzību, ja nokavēta kaut viena diena no noliktā pēdējā piegādes datuma. Jūs maksājat ne tikai par preci, bet arī par savlaicīgu piegādi. Aizstāvēt sevi un savu naudu/preci ir goda lieta!
5.septembris 2017, 23:46 | links
 
Moci gan, jo tiešām no japāņiem parasti nāk 10-15 dienās
5.septembris 2017, 21:58 | links
 
par aizsardzību skaidrs, vienkārši pagaidām visu laiku viss gājis pēc labākajiem scenārijiem :) gribējās citu pieredzi zināt. no ķīnas šad tad nāk pa pusotram mēnesim, no japāņiem vienmēŗ līdz šim nācis ļoti ātri, vaiŗk par 2ned laikam nekad nav bijis, a sūtīts ir padaudz. un negribas parasti ļoti laipnos japāņus mocīt, ja vēl var atnākt.
5.septembris 2017, 21:34 | links
 
Ar ebay milzīgs pluss ir tas, ka pircējs vienmēr ir uzvarētājs- pircēju aizstāv gan pats ebay, gan paypal. Līdz ko kaut kas nav kārtībā ar termiņiem vai preci, bet tirgotājs liek mīksto, pasūdzies ebayam vai paypalam un piķi ātri vien atdos. Turklāt tirgotāji kā no uguns baidās no sliktiem feedbackiem
5.septembris 2017, 17:42 | links
 
Tautieši, kā Jums ir bijis ar sūtīšanas laiku pirkumiem nu japāņiem caur ebay?
Pašam līdz šim visi mānekļi ir nākuši 1-2 ned laikā, šoreiz nu jau mēnesis būs un vēl nekā. Citiem ir tik ilgi nācis kautkas?

martins_, 5.septembris 2017, 15:09


Reizes 2-3 esmu sūtījis. Bija ap ~2 nedēļām.
Bet nu esmu skatījies to pašu ķīniešu paku tracking info. Ienāk Latvijā, muitā uzkavējas 2 nedēļas un tikai tad ceļo tālāk uz manu māju. Apmēram tā. Protams, ne visam, bet tā ir bijis. Cik bieži tā notiek, cik ilgi viņi tur parasti tur, nav ne jausmas, bet varbūt tas varētu būt tas faktors, kas ietekmē laiku šajā gadījumā.
5.septembris 2017, 17:24 | links
 
Tautieši, kā Jums ir bijis ar sūtīšanas laiku pirkumiem nu japāņiem caur ebay?
Pašam līdz šim visi mānekļi ir nākuši 1-2 ned laikā, šoreiz nu jau mēnesis būs un vēl nekā. Citiem ir tik ilgi nācis kautkas?

martins_, 5.septembris 2017, 15:09

arī
5.septembris 2017, 16:17 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager