nu jaa uz striķa garuma visās bazēs ir ekonomējuši nepajokam :)
19.oktobris 2017, 09:36 | links
Fishmens [14m]: Fishmens [Vakar]: martinsgrinb [Vakar]: Fishmens,sākums labs:D:D,par enkuriem-vispār jau jebkuros apstākļos var teikt,ka labāk ir divi,viens vienā galā ,otrs otrā galā,lai laivu tā nevazātu un vieglāk būtu copēt,bet ar vienu jau ar var iztikt labi :)Nu vējam ir spēks,esmu bijis reiz ezerā,kad tā pūta,kad ar visu ķieģeli vilka prom,nu kad sanāca,tad jau tiku uz copi.Bieži vien tas iekrīt ne pārāk labos apstākļos.Es tikai Dušeļu saimnieka vietā pabrīdinu visus copmaņus, ka tāda figņa var atgadīties, jo viņš to pasaka tikai tad kad tu jau izbrauc krastā. Un jau rakstīju, ka apstākļi ezerā bija normāli. Tie auto bremžu diski ne ko netur, pat pie minimāla pūtiena. Un 2m striķis tas ar ir smieklīgi.
Prasās tur pēc ievērojamām investīcijām apm 30 eur apmērā uz visām laivām lai aprīkotu vis maz tos pašus "enkurus" ar normāla izmēra striķiem.
Nu vis maz es par to padomātu, nevis gaidītu kad klienti brauks ar saviem striķiem vai enkuriem.Paldies par ieteikumiem, lūdzu sakiet uzreiz man nevis rakstiet to pasaulei
duseli.lv, 19.oktobris 2017, 08:21
Rakstīts tika makšķerniekiem, lai viņus nepiemeklē tāda pati vilšanās kā man! Jūs strādājat jau ne pirmo dienu, vajadzēja jau zināt šo problēmu! Tā tad jums to teikt ir mazproduktīvi, jo vadaties pēc finansiālas izdevības principa.
Par enkuriem! Tie paši auto bremžu diski ir arī lielāki un smagāki šrotos pieejami! Un pāris metri striķa klāt, jūs neizputinās! Atrunāšanās par ezera gulti ir galīgi glupa! Uz Tās pašas pankūkas, kas jums pieejama, es katru reizi savācu pāris kg zāles un dūņas, tā kā šeit būtiskas atšķirības nav.
Enkuram ir jābūt tādam, kas nodrošina laivas noturēšanu uz vietas ne tikai bezvēja apstākļos, nevis tikai krustiņa pēc, ar aprēķiunu lai nepiešmucē laivu! Makšķernieki ir kaut kā iemānījušies noenkuroties un pēc tam dabūt enkuru ārā vis visādos dziļumos un gultnes reliefos un struktūrā, tā kā dabūs ārā to arī no zālēm un dūņām!Ar ko atšķiras Dālderu bremžu diski no Dūšeļu bremžu diskiem
duseli.lv, 19.oktobris 2017, 09:26
Fishmens [19.10.17]: Fishmens [Vakar]: martinsgrinb [Vakar]: Fishmens,sākums labs:D:D,par enkuriem-vispār jau jebkuros apstākļos var teikt,ka labāk ir divi,viens vienā galā ,otrs otrā galā,lai laivu tā nevazātu un vieglāk būtu copēt,bet ar vienu jau ar var iztikt labi :)Nu vējam ir spēks,esmu bijis reiz ezerā,kad tā pūta,kad ar visu ķieģeli vilka prom,nu kad sanāca,tad jau tiku uz copi.Bieži vien tas iekrīt ne pārāk labos apstākļos.Es tikai Dušeļu saimnieka vietā pabrīdinu visus copmaņus, ka tāda figņa var atgadīties, jo viņš to pasaka tikai tad kad tu jau izbrauc krastā. Un jau rakstīju, ka apstākļi ezerā bija normāli. Tie auto bremžu diski ne ko netur, pat pie minimāla pūtiena. Un 2m striķis tas ar ir smieklīgi.Ar ko atšķiras citas bāzes piem Dālderu, Ezerkrasti bremžu diski ar Dūšeļu bāzes bremžu diskiem
Prasās tur pēc ievērojamām investīcijām apm 30 eur apmērā uz visām laivām lai aprīkotu vis maz tos pašus "enkurus" ar normāla izmēra striķiem.
Nu vis maz es par to padomātu, nevis gaidītu kad klienti brauks ar saviem striķiem vai enkuriem.Paldies par ieteikumiem, lūdzu sakiet uzreiz man nevis rakstiet to pasaulei
duseli.lv, 19.oktobris 2017, 08:21
Rakstīts tika makšķerniekiem, lai viņus nepiemeklē tāda pati vilšanās kā man! Jūs strādājat jau ne pirmo dienu, vajadzēja jau zināt šo problēmu! Tā tad jums to teikt ir mazproduktīvi, jo vadaties pēc finansiālas izdevības principa.
Par enkuriem! Tie paši auto bremžu diski ir arī lielāki un smagāki šrotos pieejami! Un pāris metri striķa klāt, jūs neizputinās! Atrunāšanās par ezera gulti ir galīgi glupa! Uz Tās pašas pankūkas, kas jums pieejama, es katru reizi savācu pāris kg zāles un dūņas, tā kā šeit būtiskas atšķirības nav.
Enkuram ir jābūt tādam, kas nodrošina laivas noturēšanu uz vietas ne tikai bezvēja apstākļos, nevis tikai krustiņa pēc, ar aprēķiunu lai nepiešmucē laivu! Makšķernieki ir kaut kā iemānījušies noenkuroties un pēc tam dabūt enkuru ārā vis visādos dziļumos un gultnes reliefos un struktūrā, tā kā dabūs ārā to arī no zālēm un dūņām!
Fishmens [19.10.17]: Fishmens [Vakar]: martinsgrinb [Vakar]: Fishmens,sākums labs:D:D,par enkuriem-vispār jau jebkuros apstākļos var teikt,ka labāk ir divi,viens vienā galā ,otrs otrā galā,lai laivu tā nevazātu un vieglāk būtu copēt,bet ar vienu jau ar var iztikt labi :)Nu vējam ir spēks,esmu bijis reiz ezerā,kad tā pūta,kad ar visu ķieģeli vilka prom,nu kad sanāca,tad jau tiku uz copi.Bieži vien tas iekrīt ne pārāk labos apstākļos.Es tikai Dušeļu saimnieka vietā pabrīdinu visus copmaņus, ka tāda figņa var atgadīties, jo viņš to pasaka tikai tad kad tu jau izbrauc krastā. Un jau rakstīju, ka apstākļi ezerā bija normāli. Tie auto bremžu diski ne ko netur, pat pie minimāla pūtiena. Un 2m striķis tas ar ir smieklīgi.Ar ko atšķiras Dālderu bremžu diski no Dūšeļu bremžu diskiem
Prasās tur pēc ievērojamām investīcijām apm 30 eur apmērā uz visām laivām lai aprīkotu vis maz tos pašus "enkurus" ar normāla izmēra striķiem.
Nu vis maz es par to padomātu, nevis gaidītu kad klienti brauks ar saviem striķiem vai enkuriem.Paldies par ieteikumiem, lūdzu sakiet uzreiz man nevis rakstiet to pasaulei
duseli.lv, 19.oktobris 2017, 08:21
Rakstīts tika makšķerniekiem, lai viņus nepiemeklē tāda pati vilšanās kā man! Jūs strādājat jau ne pirmo dienu, vajadzēja jau zināt šo problēmu! Tā tad jums to teikt ir mazproduktīvi, jo vadaties pēc finansiālas izdevības principa.
Par enkuriem! Tie paši auto bremžu diski ir arī lielāki un smagāki šrotos pieejami! Un pāris metri striķa klāt, jūs neizputinās! Atrunāšanās par ezera gulti ir galīgi glupa! Uz Tās pašas pankūkas, kas jums pieejama, es katru reizi savācu pāris kg zāles un dūņas, tā kā šeit būtiskas atšķirības nav.
Enkuram ir jābūt tādam, kas nodrošina laivas noturēšanu uz vietas ne tikai bezvēja apstākļos, nevis tikai krustiņa pēc, ar aprēķiunu lai nepiešmucē laivu! Makšķernieki ir kaut kā iemānījušies noenkuroties un pēc tam dabūt enkuru ārā vis visādos dziļumos un gultnes reliefos un struktūrā, tā kā dabūs ārā to arī no zālēm un dūņām!
Fishmens [Vakar]: martinsgrinb [Vakar]: Fishmens,sākums labs:D:D,par enkuriem-vispār jau jebkuros apstākļos var teikt,ka labāk ir divi,viens vienā galā ,otrs otrā galā,lai laivu tā nevazātu un vieglāk būtu copēt,bet ar vienu jau ar var iztikt labi :)Nu vējam ir spēks,esmu bijis reiz ezerā,kad tā pūta,kad ar visu ķieģeli vilka prom,nu kad sanāca,tad jau tiku uz copi.Bieži vien tas iekrīt ne pārāk labos apstākļos.Es tikai Dušeļu saimnieka vietā pabrīdinu visus copmaņus, ka tāda figņa var atgadīties, jo viņš to pasaka tikai tad kad tu jau izbrauc krastā. Un jau rakstīju, ka apstākļi ezerā bija normāli. Tie auto bremžu diski ne ko netur, pat pie minimāla pūtiena. Un 2m striķis tas ar ir smieklīgi.
Prasās tur pēc ievērojamām investīcijām apm 30 eur apmērā uz visām laivām lai aprīkotu vis maz tos pašus "enkurus" ar normāla izmēra striķiem.
Nu vis maz es par to padomātu, nevis gaidītu kad klienti brauks ar saviem striķiem vai enkuriem.Paldies par ieteikumiem, lūdzu sakiet uzreiz man nevis rakstiet to pasaulei
duseli.lv, 19.oktobris 2017, 08:21
Un neķeras zāle
duseli.lv [19.10.17]: MT9 [Vakar]: Es domāju, ka es vienīgais Babītē saskāros ar šo problēmu, bet izrādās arī citi ir pamocījušies ar bremžu diskiem īsā striķī... Kā jau te kāds ieteica, mēģināju ar 2 šāda veida enkuriem, bet tāpat neturēja. Milzīgi zāles kamoli galā, bet laivu pūš prom kā spalvu. Atbraucu uz laukiem, ar senča palīdzību lūžņu kaudzē sameklējām padomju laika enkuru, biku piefrišināju, piesēju ap 8m garu striķi, kura garumu varēs ērti mainīt un ceru nākamnedēļ Babītē to notestēt. Zāles no tā būs grūtāk noķeksēt, bet galvenais, lai laivu notur vajadzīgajā punktā.Bremžu diski tiek lietoti lai saudzētu laivasUn neķeras zāle
Fishmens [18.10.17]: martinsgrinb [Vakar]: Fishmens,sākums labs:D:D,par enkuriem-vispār jau jebkuros apstākļos var teikt,ka labāk ir divi,viens vienā galā ,otrs otrā galā,lai laivu tā nevazātu un vieglāk būtu copēt,bet ar vienu jau ar var iztikt labi :)Nu vējam ir spēks,esmu bijis reiz ezerā,kad tā pūta,kad ar visu ķieģeli vilka prom,nu kad sanāca,tad jau tiku uz copi.Bieži vien tas iekrīt ne pārāk labos apstākļos.Es tikai Dušeļu saimnieka vietā pabrīdinu visus copmaņus, ka tāda figņa var atgadīties, jo viņš to pasaka tikai tad kad tu jau izbrauc krastā. Un jau rakstīju, ka apstākļi ezerā bija normāli. Tie auto bremžu diski ne ko netur, pat pie minimāla pūtiena. Un 2m striķis tas ar ir smieklīgi.Enkurs maksā 15 euro plus striķis 1 euro, vidēji mēnesī pazūd ap 10 enkuriem
Prasās tur pēc ievērojamām investīcijām apm 30 eur apmērā uz visām laivām lai aprīkotu vis maz tos pašus "enkurus" ar normāla izmēra striķiem.
Nu vis maz es par to padomātu, nevis gaidītu kad klienti brauks ar saviem striķiem vai enkuriem.
Fishmens [18.10.17]: martinsgrinb [Vakar]: Fishmens,sākums labs:D:D,par enkuriem-vispār jau jebkuros apstākļos var teikt,ka labāk ir divi,viens vienā galā ,otrs otrā galā,lai laivu tā nevazātu un vieglāk būtu copēt,bet ar vienu jau ar var iztikt labi :)Nu vējam ir spēks,esmu bijis reiz ezerā,kad tā pūta,kad ar visu ķieģeli vilka prom,nu kad sanāca,tad jau tiku uz copi.Bieži vien tas iekrīt ne pārāk labos apstākļos.Es tikai Dušeļu saimnieka vietā pabrīdinu visus copmaņus, ka tāda figņa var atgadīties, jo viņš to pasaka tikai tad kad tu jau izbrauc krastā. Un jau rakstīju, ka apstākļi ezerā bija normāli. Tie auto bremžu diski ne ko netur, pat pie minimāla pūtiena. Un 2m striķis tas ar ir smieklīgi.Paldies par ieteikumiem, lūdzu sakiet uzreiz man nevis rakstiet to pasaulei
Prasās tur pēc ievērojamām investīcijām apm 30 eur apmērā uz visām laivām lai aprīkotu vis maz tos pašus "enkurus" ar normāla izmēra striķiem.
Nu vis maz es par to padomātu, nevis gaidītu kad klienti brauks ar saviem striķiem vai enkuriem.
MT9 [18.10.17]: Es domāju, ka es vienīgais Babītē saskāros ar šo problēmu, bet izrādās arī citi ir pamocījušies ar bremžu diskiem īsā striķī... Kā jau te kāds ieteica, mēģināju ar 2 šāda veida enkuriem, bet tāpat neturēja. Milzīgi zāles kamoli galā, bet laivu pūš prom kā spalvu. Atbraucu uz laukiem, ar senča palīdzību lūžņu kaudzē sameklējām padomju laika enkuru, biku piefrišināju, piesēju ap 8m garu striķi, kura garumu varēs ērti mainīt un ceru nākamnedēļ Babītē to notestēt. Zāles no tā būs grūtāk noķeksēt, bet galvenais, lai laivu notur vajadzīgajā punktā.Bremžu diski tiek lietoti lai saudzētu laivas
martinsgrinb [18.10.17]: Fishmens,sākums labs:D:D,par enkuriem-vispār jau jebkuros apstākļos var teikt,ka labāk ir divi,viens vienā galā ,otrs otrā galā,lai laivu tā nevazātu un vieglāk būtu copēt,bet ar vienu jau ar var iztikt labi :)Nu vējam ir spēks,esmu bijis reiz ezerā,kad tā pūta,kad ar visu ķieģeli vilka prom,nu kad sanāca,tad jau tiku uz copi.Bieži vien tas iekrīt ne pārāk labos apstākļos.Es tikai Dušeļu saimnieka vietā pabrīdinu visus copmaņus, ka tāda figņa var atgadīties, jo viņš to pasaka tikai tad kad tu jau izbrauc krastā. Un jau rakstīju, ka apstākļi ezerā bija normāli. Tie auto bremžu diski ne ko netur, pat pie minimāla pūtiena. Un 2m striķis tas ar ir smieklīgi.
Jā, Dūšeļos enkuru nav - man arī viena diena šī iemesla dēļ bija pilnīgi sabojāta. Divi netur - ir pārbaudīts. Braucu ar savu enkuru. Pie tam tas bija ne visai stiprā vējā. Tie apaļie diski laivu netur vispār - ķieģelis būtu daudz labāks.
aaaa9, 18.oktobris 2017, 09:10