ar mazāku par 3.6 "lielos viļņos" braukt ir gana nepatīkami.
5.novembris 2017, 18:22 | links
Labvakar.
Jautājums par AMBER 430 laivām.
Varbūt kāds zin,vai ir iespēja pasūtīt laivu pie ražotājaar nestandarta aprīkojumu.Piemēram vidējo solu aizstāt ar plauktiem gar laivas sānu malām.Pie viena bortu stiprība nemainītos,un varētu iegūt papildus nodalījumus spiningu un pārējo mantu glabāšanai.
zaraks, 3.novembris 2017, 18:54
Www.alberta.lv piezvani un visu varēs sarunāt es savu amber430 arī vedišu uz pārbūvi. Mob;22007784.
@-DZ-@, 4.novembris 2017, 12:50
Labvakar.
Jautājums par AMBER 430 laivām.
Varbūt kāds zin,vai ir iespēja pasūtīt laivu pie ražotājaar nestandarta aprīkojumu.Piemēram vidējo solu aizstāt ar plauktiem gar laivas sānu malām.Pie viena bortu stiprība nemainītos,un varētu iegūt papildus nodalījumus spiningu un pārējo mantu glabāšanai.
zaraks, 3.novembris 2017, 18:54
Ir kādas atsauksmes par Aviks laivām?
Fretka, 4.novembris 2017, 11:07
Labvakar.
Jautājums par AMBER 430 laivām.
Varbūt kāds zin,vai ir iespēja pasūtīt laivu pie ražotājaar nestandarta aprīkojumu.Piemēram vidējo solu aizstāt ar plauktiem gar laivas sānu malām.Pie viena bortu stiprība nemainītos,un varētu iegūt papildus nodalījumus spiningu un pārējo mantu glabāšanai.
zaraks, 3.novembris 2017, 18:54
Labvakar.
Jautājums par AMBER 430 laivām.
Varbūt kāds zin,vai ir iespēja pasūtīt laivu pie ražotājaar nestandarta aprīkojumu.Piemēram vidējo solu aizstāt ar plauktiem gar laivas sānu malām.Pie viena bortu stiprība nemainītos,un varētu iegūt papildus nodalījumus spiningu un pārējo mantu glabāšanai.
zaraks, 3.novembris 2017, 18:54
gahans,
08:42
tiesi ta,Ungura lidz 5zirgi un citos Cesu raj,ezeros un Gauja,tikai e-motori.tapec ari velos iegataties e-motoru.tapets ludzu cilvaku padomu par e-motoriem,kadi + kadi - . no ka atskiras impuls akjis no dziljizlades vai vienkarsi akja kas domats dizeljauto?
gahans, 2.novembris 2017, 18:38
Nezinu, kurā pusē Tu esi, bet Cēsu rajona ungura pusē, elektro un iekšdedzes nevar izmanto GNP teritorijā, Ungurā vajag minēto atļauju, pārējos nav specifiski noteikumi.
Azverins, 2.novembris 2017, 20:48
MartinsSi [01.11.17]: gahans,Tak nestrīdaties un neklausiet to sviestu ko viņš nezinot te cenšas iestāstīt. :) Jau politikas sadaļā visus uzjautrina.Viņam tak vate tikai galvā.
Ungurā nav atļauti jebkādi dzinēji, ieskaitot elektro.
gahans,
08:42
tiesi ta,Ungura lidz 5zirgi un citos Cesu raj,ezeros un Gauja,tikai e-motori.tapec ari velos iegataties e-motoru.tapets ludzu cilvaku padomu par e-motoriem,kadi + kadi - . no ka atskiras impuls akjis no dziljizlades vai vienkarsi akja kas domats dizeljauto?
gahans, 2.novembris 2017, 18:38
gahans,
Ungurā nav atļauti jebkādi dzinēji, ieskaitot elektro.
MartinsSi, 1.novembris 2017, 19:22
Šis nebūs patiesi, elektro un iekšdedzes dzinēji līdz 5zs ir atļauti, tikai nianse, ka jāizņem speciāla atļauja Vidzemes dabas aizsardzības pārvaldē, atļauja derīga 2 gadus, visu var izdarīt neatejot no datora, ja ir ID karte ar eparakstu.
Azverins, 2.novembris 2017, 08:42
gahans,
Ungurā nav atļauti jebkādi dzinēji, ieskaitot elektro.
MartinsSi, 1.novembris 2017, 19:22
Vēl no prakses, par akumulatoriem.
Ja jūs esat iedomājies, ka gadījumā, pilnīgas izlādes gadījumā jūs nenokausiet akumulatoru, pat ja akmulatora ražotājs uz tā ir uzrakstījis heavy duty, deep cycle un ko tik vēl nē, tad jūs kļūdāties.
Jā, šie akumulatori ir daudz izturīgāki. Bet dažas pilnas izlādes - un no iepriekšējās kapacitātes tur ir palicis tikai nosaukums.
Man bija Monbat dziļizlādes akumulatori. Smagi, speciāli paredzēti šādām lietām, ar mazu starta strāvu, toties biezām platēm, kuras tik ātri nesabirst. Un tomēŗ, pēc 4 gadu intensīvas lietošanas, neviens no viņiem vairs neturēja.
Lietoju tikai impulsu lādētāju. Pierēķiniet arī to pie izmaksām, jo labs impulsnieks vēl maksās savus 70 eiro!
MartinsSi, 31.oktobris 2017, 22:32
Un šinī brīdī diskusija kļuva reti saturīga un argmentēta :) (tas bija domāts nopietni, bez sarkasma). Akumulatori protams būs jāmaina, un bez visa augstāk minētā vēl vienmēr savlaicīgi jāuzlādē, ja gribam, lai tie kalpotu. Paskriet ar viņu jebkurā gadījumā nevarēs, ar to jārēķinās uzreiz (Es pat teiktu, ka Martina sauktie cipari ir absolūts maksimums, vairumā gadījumu nebūs pat tik daudz). Tāpēc arī mierīgi čučinam 4.robā nevis 5. un rēķinamies, ka pārbraucieni tāpat prasīs laiku (toties airēt bonusā nevajadzēs). Rezultātā vienīgais ieguvums - airu vicināšanu varēs apmainīt pret akumulatoru stiepšanu.
Ja ezerā ļauts braukt ar benzīnu, lūdzu, netērējiet līdzekļus tai parodijai. Nav vērts.
Šim jau lielos vilcienos var piekrist, tikai starta uzstādījums jau bija nevis lielā Pella (kurai 34lb pēc ražotāja definīcijas ir pamaz) un liels ezers, bet gumijniece (domājams maza) un benzīnu nevar (nu labi, šis parādījās diskusijā, bet tomēr).
Krishs_KG, 31.oktobris 2017, 23:09
Manas 3 kapeikas. Mazais benzīnmotors, protams, ir viegls, bet Jums tiešām patīk iemainīt to pļurkšķi pret copi pilnīgā klusumā ar elektro? Es uz ko velku - vajag abus. Elektro nav domāts gariem pārbraucieniem - ja ir savas "bedres" un tās ir netālu, tad der, ja ne, tad bendžu.
abrakadabra, 1.novembris 2017, 11:25