Labdien, Tarakana kungs!
Attiecībā uz materiāla īpašības maiņām, pie temperatūras svārstībām un glabāšanu, droši var jautāt laivas ražotājam, cik man zināms, tiek saņemtas tādas atbildes, ka tas neietekmē, ja nav pārāk lielas vēlmes lielos mīnusos sākt lēkāt pa laivu.
Bet, ja slinkums zvanīt laivas ražotājam vai jautāt to pie iegādes, kā nespeciālists padalīšos ar saviem novērojumiem un pieredzi:
Glabāt laivu piepūstu garāžā ir labāk, nekā to glabāt salocītu labi piekurinātās sausās telpās.
Lai laivu varētu izmantot nākamajā navigācijas sezonā, ir jāievēro daži svarīgi nosacījumi:
Garāža jātur aizslēgta un vēlams ne ar to lētāko atslēgu, kā arī vēlams, lai garāža neatrastos apšaubāmās vietās. Ja laiva un piekabe maksā virs tūkstoša vai diviem, tad ekonomēt uz atslēgu vai glabāt laivu apšaubāmās vietās nebūtu prāta darbs.
Nākamais jautājums, uz kuru pusi iziet garāžas vārti? Ja uz dienvidu pusi, glabā droši, ja uz ziemeļu, garāžai jānodrošina papildu ventilācija vai arī tā pavasarī jāvēdina, īpaši, ja laivai ir koka grīda.
Lai laivu neiekārotu grauzēji + tā kalpotu ilgāk, laivu garāžā jānovieto tīru sausu, vislabāk piepumpētu, bet ne līdz galam un vēlams brīvu no mantām, īpaši nav vēlams laivā atstāt zivju uztveramo vai glabājamo tīkliņu. Jebkurā gadījumā nevajag izaicināt likteni un glabāt laivu uz zemes, labāk to piestiprināt pie griestiem vai turēt uz piekabes, kā Jūsu gadījumā.
Attiecībā uz laivas mazgāšanu un tīrīšanu, tas pēc savas izpratnes.
Ideāli pirms glabāšanas to izjaukt, iztīrīt no smiltīm izmazgāt, minimums izmazgāt, tai īpaši grīdu.
Žurkas ir padalījušās ar noslēpumu, ka grauzējiem īpaša delikatese ir viss materiāls, kuram ir nedaudz klāt zivju smarža vai smaka. Iespēja, ka sagrauzīs tīru laivu, ir tāda pati kā tam, ka sagrauzīs elektrības vadus bez piedeguma smakas
Izņēmums, ja esat maluzvejnieks, tad vēlams laivu glabāt uz zemes un tīklus noteikti jāglabā laivā, citur nedrīkst, šāda īpatnība jāievēro, lai tīkli nezaudētu savas īpašības un Jūs varētu veiksmīgi likt tīklus arī turpmāk.
6.novembris 2017, 17:03 |
links