Nevajag vēl kašķēties dēļ auto daļām. Tām uz doto brīdi cenu diapazons ir vienkārši anomāls, ko viens nopērk par 100 cits pērk par 300, un ja kāds vēl tic ka pastāv originālās daļas, tad par to tiek maksāts vēl x3.
Par auto detaļu saderību starp mašīnām, nu tak ir pieejami lērums ar katalogiem kur apskatīties kas no kā un kam der. Tā tik tiešām ir ka daļa no Volvo der Fordam, tāpat arī Mazdai un vēl daļai citu auto no Usa un Korejas, bez tā tās kompānijas izmanto 1.6 un 2.0 litu dīzeļus no Pežmašīnas, kas noved arī pie tā ka arī detaļas no nesaistītām markām kļūst saderīgas, pat ja tas daudzos katalogos nav norādīts. Brīdī kad kompānijas izdomāja tādu jēdzienu kā modulārā platforma, un kad sākās savatarpējas pārpirkšanās un apvienošanās - reālu ražotāju kļūst aizvien mazāk, pie ražošanas vienkāršī tiek mainīti preču nosaukumi no viena konveijera. Bija pat laiks kad VW grupa nopirka Sānijā mītošu ato virsbūvju ražotāju, kas ražoja daļu MB un BMW virsbūves un ne tikai tās - tad labu laiku vienā cehā tika ražoti liela daļa virsbūvju elementi visiem Vācu spēkratiem. Tā kā visādas saplūšanas un apvienošanās turpinās un galveno mezglu reālo ražotāju skaits sarūk, tad domājams ka tuvākajā laikā varēsim izvēlēties krāsu, dizainu un nosaukumu, viss pārējais viens štrunts.
25.novembris 2017, 14:32 |
links