Laivas un to motori

agnisk
Uz ūdens esmu redzējis ar konsoli. Izstādē arī ar viņiem parunāju un teica, ka tā nav problēma. Tāpēc tik ar iesaku salīdzināt un papētīt. Tai laivai man dikti patīk plašums iekšā un stabilitāte uz ūdens, kā arī zemāki borti kā Astrai, kas no copes viedokļa pašam šķiet ērtāk.

arvis_an, 28.novembris 2017, 08:52
28.novembris 2017, 09:28 | links
 
[quote=506350]Autinš ar tagad ar karburatoru?
doks1959, 28.novembris 2017, 02:38
Ne jau par autiņiem runa, tur viss ir ierasti un pašsaprotami. A šeit neierasti :) Tāpēc jau saku, mož tie ir viekārši tarakāni galvā :)

Urmaas, danke :)

Es par to, ka kādreiz autiņiem ar viss bija pašsaprotami ar karburatoru. Nekas jau nestāv uz vietas. Tagad pašsaprotami ir bez karburatora. Turklāt virs 30HP motoriem jau labu laiku nav karburatoru. Tā kā nekas jau diži jauns tas nav. Jauns vienīgi tas, ka Suzuki pirmie uzlika injection sistēmu 20niekam.
28.novembris 2017, 09:05 | links
 
agnisk
Uz ūdens esmu redzējis ar konsoli. Izstādē arī ar viņiem parunāju un teica, ka tā nav problēma. Tāpēc tik ar iesaku salīdzināt un papētīt. Tai laivai man dikti patīk plašums iekšā un stabilitāte uz ūdens, kā arī zemāki borti kā Astrai, kas no copes viedokļa pašam šķiet ērtāk.
28.novembris 2017, 08:52 | links
 
Autinš ar tagad ar karburatoru?
doks1959, 28.novembris 2017, 02:38

Ne jau par autiņiem runa, tur viss ir ierasti un pašsaprotami. A šeit neierasti :) Tāpēc jau saku, mož tie ir viekārši tarakāni galvā :)

Urmaas, danke :)
28.novembris 2017, 08:06 | links
 
28.novembris 2017, 06:38 | links
 
[youtube]сравнение лодочных моторов 15 л.с[/youtube]
28.novembris 2017, 06:36 | links
 
Tur jau tā lieta, ka līdz šim pieredze ir bijusi ar mercury un tohatsu mazajiem vienpodniekiem. Pa abiem kopā astoņi gadi bez nevienas problēmas. Svara atšķirība pāris kiļos uz piekabes lielu lomu nespēlē. Nezinu, varbūt nepamatoti, bet šitādā tehnikā tehnoloģiskie jauninājumi kaut kā biedē. Visu šito liekot kopā sveros uz karburatora pusi.. pamatoti, vai nē?

martins_, 27.novembris 2017, 21:09


Autinš ar tagad ar karburatoru?
28.novembris 2017, 02:38 | links
 
Tur jau tā lieta, ka līdz šim pieredze ir bijusi ar mercury un tohatsu mazajiem vienpodniekiem. Pa abiem kopā astoņi gadi bez nevienas problēmas. Svara atšķirība pāris kiļos uz piekabes lielu lomu nespēlē. Nezinu, varbūt nepamatoti, bet šitādā tehnikā tehnoloģiskie jauninājumi kaut kā biedē. Visu šito liekot kopā sveros uz karburatora pusi.. pamatoti, vai nē?
27.novembris 2017, 21:09 | links
 
Jautājums - noliekam blakus divus +/- līdzīgas cenu kategorijas motorus: Toahatsu 20hp karburatornieks un Suzuki 20hp efi inžektors.
Pagaidām grūti saprast, uz kuru pusi slieties. Atšķirību svarā neskaitam. Kādi plusi, mīnusi abiem, no lietotāju viedokļa? Paldies!

martins_, 27.novembris 2017, 19:32


2 sezonas lietoju Suzuku 20. Labais -kluss, ekonomisks (pa dienu 4-5l velcē un braucot, max 6l)un vieglākais starp 20HP. Tas ir būtiski, jo var viens pārvietot. Varbūt pat būtiskākais, jo pārējais kādam (es te domāju 5 lielo ražotāju motorus, t.sk. Tohatsu) kaut kas labāks, kaut kas sliktāks. Ir netā tabulas ar parametru salīdzinājumiem. Jā! Cena (bāzes) zemākā. Sliktais - pa 2 sezonām nav ko teikt. Ko teikt, ja pēc ziemas ar otro rāvienu aiziet. Ja svars nav būtisks, tad, domājams, pēc 2 sezonām arī par Tohatsu teiksi to pašu - jauns ir jauns.
27.novembris 2017, 20:43 | links
 
Jautājums - noliekam blakus divus +/- līdzīgas cenu kategorijas motorus: Toahatsu 20hp karburatornieks un Suzuki 20hp efi inžektors.
Pagaidām grūti saprast, uz kuru pusi slieties. Atšķirību svarā neskaitam. Kādi plusi, mīnusi abiem, no lietotāju viedokļa? Paldies!

martins_, 27.novembris 2017, 19:32


Degvielas patēriņš.
Teorētiski, jo mazāk kam plīst, jo lētāk ekspluatācijā. Praktiski ... arī vēlētos uzzināt.
27.novembris 2017, 20:30 | links
 
Labdien, gribu uzzinat kurs motors Labak bus, Honda 5 ar vaj be baku tas no jauniem.

Naik, 19.novembris 2017, 07:53

No lietošanas ērtuma viedokļa viennozīmīgi ar iebūvēto bāku - mazāka ķēpa staipīt to bunduli līdzi, un ar to ~1L, kas tur salien, šitiem mazajiem pļurkšķiem pietiek diezgani ilgai tarkšķēšanai.

AndrisCopee, 19.novembris 2017, 18:11


Atbildi dod jautājums, cik lielā akvatorijā motoru lietosi biežāk un vai 12l bākai laivā ir vieta?

Ja dienā vairāk degvielas kā ietilpst iebūvētā bākā neizlieto, neņem līdzi rezervi un patīk pirms katras copes reizes kaut ko pieliet, pietiek ar iebūvēto bāku.

Ja dienā nobrauc vairāk kā iebūvēto bāku, ņem līdzi rezervi, tad neredzu jēgu no iebūvētās bākas. Ja nes uz laivu rezervi, tik pat labi var aiznest bāku, kā arī atkrīt laistīšanās uz ūdens un pirms katras copes nav jādodas uz degvielas uzpildes staciju.

Saprotams ja 12l bākai laivā vietas nav, tad izvēles ar īpaši nav.
27.novembris 2017, 20:10 | links
 
Jautājums - noliekam blakus divus +/- līdzīgas cenu kategorijas motorus: Toahatsu 20hp karburatornieks un Suzuki 20hp efi inžektors.
Pagaidām grūti saprast, uz kuru pusi slieties. Atšķirību svarā neskaitam. Kādi plusi, mīnusi abiem, no lietotāju viedokļa? Paldies!
27.novembris 2017, 19:32 | links
 
@arvis_an
Zvanījis viņiem neesmu un arī viņu mājas lapā neredzēju 430 modeli ar konsoli. Kaut pieļauju,ka uz pasūtījuma visu var sadarīt.
Pašam lietošanā ir pieejama 10 gadīga Bush laiva komplektā ar 5 ZS Honda motoru, esmu pietiekami daudz vizinājies ar pellām. Nesen sanāca dienu pabraukāt ar Astra 440 & 50Zs Honda motoru, teikšu atklāti - ļoti iepatikās.
27.novembris 2017, 17:00 | links
 
Nu pag, te bija jautājums par ko citu... paredzētie 20-30zs neies kopā ar pellu un ūdens stumšanu ar ar 2.5zs. :)
27.novembris 2017, 16:49 | links
 
Ja tā ir atbilde uz agnisk jautājumu par laivas izvēli, tad liekas, ka puisis grib pavisam cita tipa laivu. Pella (arī pats esmu lietojis) ir laba vienam, bet ar airiem, jo ar motoru priekša paceļas tik augstu, ka nekas vairs nav saskatāms. Divatā ar motoru (vienalga vai 2,5 Z/s vai 5 Z/s ies apmēram vienādi, starpība +- 3km/h) iet tīri labi. Tomēr laiva ir ļoti "žvandzīga" un pāris reizes ir nācies pa laivas grīdu lasīt visus loriņus no apgāzušās makšķerkastes. Svars šai laivai ir pietiekoši liels, lai nedomātu par tranportēšanu bez piekabes, savukārt, ja laiva jāpārvadā ar piekabi, tad jau tam svaram vairs nav tik lielas nozīmes, var droši ņemt laivu, kas domāts arī ātrākai braukšanai. Manuprāt Pella der, ja tā stāv pie mājas ūdenī un nav jāveic garāki pārbraucieni.

zobrats, 27.novembris 2017, 16:27


To celšanos gaisā citi risina apsēžoties uz vidējā sola un motoram uz roktura uzliekot cauruli tā, lai no tā vidējā sola var ar šo rīkoties.
27.novembris 2017, 16:43 | links
 
Ja tā ir atbilde uz agnisk jautājumu par laivas izvēli, tad liekas, ka puisis grib pavisam cita tipa laivu. Pella (arī pats esmu lietojis) ir laba vienam, bet ar airiem, jo ar motoru priekša paceļas tik augstu, ka nekas vairs nav saskatāms. Divatā ar motoru (vienalga vai 2,5 Z/s vai 5 Z/s ies apmēram vienādi, starpība +- 3km/h) iet tīri labi. Tomēr laiva ir ļoti "žvandzīga" un pāris reizes ir nācies pa laivas grīdu lasīt visus loriņus no apgāzušās makšķerkastes. Svars šai laivai ir pietiekoši liels, lai nedomātu par tranportēšanu bez piekabes, savukārt, ja laiva jāpārvadā ar piekabi, tad jau tam svaram vairs nav tik lielas nozīmes, var droši ņemt laivu, kas domāts arī ātrākai braukšanai. Manuprāt Pella der, ja tā stāv pie mājas ūdenī un nav jāveic garāki pārbraucieni.
27.novembris 2017, 16:27 | links
 
Mans subjektīvs,bet tomēr viedoklis :) un nav nekā feināka par veco labo ,,pellu,, pašam 4,40 tagad,bet ir bijušas arī īsākas,neko sliktu nevaru teikt. Vienīgi šaj garajai,borti nedaudz zemāki.. Motoru lietoju yamaha 5zs un pūslim bij honda 2.3 saglabājies vel,pieliku to joka pēc slīd pa smuko arī...romantika :) tomēr velreiz uzsveru,tas mans subjekīvais viedoklis ne ieteikums un panaceja :)
27.novembris 2017, 16:10 | links
 
Piemet vēl klāt amber 430. Aizbrauc pie šiem, parunājies. Skaties pēc savām iespējām un vajadzībām, viņi pielāgos opcijas.
27.novembris 2017, 15:42 | links
 
Nākamajā gadā plānoju iegādāties konsoles tipa laivu +- 4 m, tādēļ vēlos saņemt jūsu ieteikumus no savas pieredzes. Parasti copēju viens, pa retam divatā, reizēm ģimeni pavizināt, tādēļ vēlos saprast kādu laivu izvēlēties, lai varētu bez problēmām ielaist / izvilkt no ūdens. Esmu noskatījis šādas laivas:
Astra 430 SILVERFISH & 30 ZS motors, laivas svars bez motora 240 kg
Astra 430 & 20 -25 ZS motors, laivas svars bez motora 130 kg
Amber 360E & 20 ZS motors, laivas svars bez motora 150 kg
Izskatu arī citu ražotāju modeļus kā somu Terhi un poļu Wigry laivām?
27.novembris 2017, 15:33 | links
 
Man ir 1.variants 50HP dzinéjam,arí samazinája átrumu.
Domáju,ka par maz nosedz to skrúvi,kaut gan ir uzlikts péc visiem izmériem,péc raséjuma.
Uzlikt pareizo un pareizi ir svarígi.
2.variants varétu bút labáks.
Bez pláksnes gája labák,tas nozímé,ka nakuij manai laivai vinja ir vispár vajadzíga.
Paeksperimenté ar sniega lápstu kaut ko piegriezjot,kamér atrod to kas der.
Tie konstruktori jau arí ir tápat darijushi,kamér atrada vajadzígo formu.
20.novembris 2017, 21:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager