" manipulācija uz to, ka mēs esam savādāki godīgāki, dumpinieki , nemuļķojam cilvēkus utt., tas strādā tik pat labi. Lai gan pamat mērķis jebkuram biznesam ir absolūti vienāds - pelņas gūšana."
Ne manā gadījumā. Man vienkārši riebjas visi tie triki, un tādēļ es tos neizmantoju. Es vienkārši nespēju tos izmantot! Tur nav nekāda merkantīla seguma!
P.S. Un , spriežot pēc klientiem, ļoti daudziem tie triki riebjas!
raihs, 2.decembris 2017, 13:16
Protams, ka tu to nedari apzināti, pretēji, kā, piemēram "Bite - citāda kompānija" :)
Ar savu personīgo morāli-ētisko kodeksu, kur Tev konkrētas lietas riebjas (man arī tādu ir daudz, katram savas "sarkanās līnijas") Tu tieši tāpat radi
piesaisti konkrēto mērķa pircēju, ar savu tēlu "esmu godīgāks". Neiet runa par apzinātu manipulāciju, vienkārši par faktu, kā tas strādā uz klienta smadzenēm un manipulē ar viņiem, apzināti vai neapzināti, motivēti vai nemotivēti.
Bet in general saknē atškirības nav, nu bet Tu tak nenoliegsi, ka biznesa mērķis ir tāpat gūt pelņu, pie tam vēlams tik, cik pašam liekas godīgi un pelnīti. Tu taču tāpat noteikti domā, kā piesaistīt klientus, kā vairāk nopelnīt. Bet pilnīgi noteikti taču Tu nedomā par to kā apzināti ierobežot sevi, piemēram, dzīvojot kopmītnē un ēdot tikai kartupeļus ar reņģēm, lai tik klientam būtu izdevīgāk. Nē, dzīve var piespiest to darīt, bet ne jau uz to pazināti tiekties... Loģiski, normālam darbam ir jābūt normāli atalgotam, pie tam , jo vairāk riskus un klapatas uzņemies, jo lielākas ambīcijas uz atalgojumu, ar to taču arī atšķiras uzņēmējs no darba ņēmēja "strādajot uz onkuli", tā ir izvēle, ļoti grūta un riskanta. Bet visam, ir sava izvēles cena, pats taču nupat teici, ka bremzē "lielveikalu vīzdegunība", kuri spēlē pēc citiem spēles noteikumiem, kuri Tev nav pieņemami. Tā ir Tava izvēle, respektējam.