Laivas un to motori

Es jau nesaku ka tieši šīs. Bet to modeli, kurā tu ar Māri(Sagis) copēji Oliņkalnā!
3.decembris 2017, 00:03 | links
 
Šitai jau nav ne vainas,izskatās no Amber nokopētas...Lai jau puikām veicas,ja no kļūdām mācīsies...
2.decembris 2017, 23:37 | links
 
Negribēju nevienu uztraukt ar savu jautājumu,bet tomēr palikšu pie pūsli.
To vajadzības gadījumā divatā var aiznest vai uz riteņiem aizvilkt 30 metrus līdz jūrai,jo tuvākais slips ir 40 km attālumā Pāvilostā vai Ventspilī , bet pa vidu ir vairāksa interesantas vietas .
Paldies visiem par atbildēm!
2.decembris 2017, 23:22 | links
 
Par tām latreh mazā izmēra laivām labāk nerunāsim,ar zemajiem bortiem braukt ir tīrā pašnāvība...Urmaas zina...:)

Tonis, 2.decembris 2017, 22:55


Antoha. Tādām ir tikai šāds pielietojums:)

2.decembris 2017, 22:58 | links
 
Par tām latreh mazā izmēra laivām labāk nerunāsim,ar zemajiem bortiem braukt ir tīrā pašnāvība...Urmaas zina...:)
2.decembris 2017, 22:55 | links
 
a ko tu tur jūrā darīsi pie 4 m viļņiem ???
es ar LATREX 490 nobraucu pa 150 h / gadā, Rīgas līcī vel nav bijuši tādi laika apstākļi kuros nevarētu braukt. Protams, pieļauju ka ir cilveki kuriem ar līdzsvara / stabilitātes sistēmu organismā ir švaki un viņi nespēj arī uz betona grīdas nostāvēt

Vienīgā pūšļa jēga .1. Maza tupele, kuru uzpūst / nopūst un ielikt somā. 2, RIBs no 5 m

Vajag ,vajag reklamēt savas plastmasenes :)). Ir viens bet, ja nemākulis stūrmanis viņu apvels jūrā vēkšpēdus, tad jāpeld līdz krastam, bet pūslī pazaudēsi pričendāļus, kuri nav piestiprināti, paņemsi aiz štropēm apgriezīsi un rāpies atpakaļ. Varbūt tikai manas domas, bet piekrastes copei jūrā pūslis ir ļoti OK. Pagājušā ziemā Liepājas pusē kuteris aizgāja ar visu kepu, jo noķēra lielu vilni, ejot fordevindā un piesmēla kokpitu. Kolēģis izrāva glābšanas plostu kajītē un palika virs ūdens. Uzskatu, ka plastmasene ir laba upēs, ezeros, jūrā vasarā, bet riska temperatūrās - labāks būs pūslis. Agrā pavasarī vai vēlu rudenī tikt atpakaļ piepūšajamā būs dažu minūšu jautājums. Tikai mans viedoklis.

skiperis, 2.decembris 2017, 17:45
2.decembris 2017, 22:31 | links
 
tu sākumā pabrauc ar normālu plastikāta laivu un tam murgo,,,


kāda jēga no 4,2 m pūšļa ar piekabi?
tad jau var paņemt normālu stiklplasta laivu, teiksim 4,5 m uzlikt 20 - 30 ZS motoru un braukt kā cilvēks


Liels paldies!!!
Jātaisa garākas piekabē iestiprināmās sliedes un jāskatās uz 400 vai 420 .

slaists, 2.decembris 2017, 12:02

coplietdraug, 2.decembris 2017, 17:00Puslis ir daudz stabilaks uz uzdens,sedi uz borta,grozies,trinies un nekas nešupojas,parbraucienos lēna,stiklene atra,bet nestabila

uldens2, 2.decembris 2017, 17:43
2.decembris 2017, 22:27 | links
 
kāda jēga no 4,2 m pūšļa ar piekabi?
tad jau var paņemt normālu stiklplasta laivu, teiksim 4,5 m uzlikt 20 - 30 ZS motoru un braukt kā cilvēks

Liels paldies!!!

Nezinu kur tā priekšrocība plastmasas vannītei. Stabilitātē? Noteikti nē! Esam trijatā mētājuši visi kājās stāvot. Bez problēmām. Ātrumā? 20HP +4,10m pūslis - virs 40 km/h vienam, divatā max ap 38 km/h). Vai vannīte skries pulka ātrāk ar līdzīgu motoru? Ērtumā? O.K. Ja ir konsole, tad jā. Bet tad es dotu priekšroku alumīnija laivai. Un var jau ņemt RIB laivu ar konsoli.
Man, iemontējot pūslī grīdā stacionāru krēslu ar amotizāciju un 360 gr. griešanos (ne pats -DULKANā ielika), ērtuma pietiek ar uzviju. Ieliku vēl kovrolīna tepiķi + galdiņu ar pamatni eholotam un kātu turētējiem (pats!). Jūtos kā ercens!
Tad nu vienīgo prieķšrocību plastmasas vannītēm saskatu vadības ērtumā, ja ir konsole ar centrālo vadību. Mans viedoklis (subjektīvs dikti), ka konsole nepieciešama motoram 30+HP.

doks 1959


Jātaisa garākas piekabē iestiprināmās sliedes un jāskatās uz 400 vai 420 .

slaists, 2.decembris 2017, 12:02

coplietdraug, 2.decembris 2017, 17:00
2.decembris 2017, 19:14 | links
 
Savu laiku ar stiklšķiedreni esmu nobraucis-nav nekā nestabilāka, ja neskaita baļķi, par tām.
Drošības ziņā:
Nav nekā stabilāka par pūsli1 Es savam varu uz borta stāvot rasināt jūrā, pamēģiniet tā no cietkorpusa laivām! :)
2.decembris 2017, 18:40 | links
 
Vajag ,vajag reklamēt savas plastmasenes :)). Ir viens bet, ja nemākulis stūrmanis viņu apvels jūrā vēkšpēdus, tad jāpeld līdz krastam, bet pūslī pazaudēsi pričendāļus, kuri nav piestiprināti, paņemsi aiz štropēm apgriezīsi un rāpies atpakaļ. Varbūt tikai manas domas, bet piekrastes copei jūrā pūslis ir ļoti OK. Pagājušā ziemā Liepājas pusē kuteris aizgāja ar visu kepu, jo noķēra lielu vilni, ejot fordevindā un piesmēla kokpitu. Kolēģis izrāva glābšanas plostu kajītē un palika virs ūdens. Uzskatu, ka plastmasene ir laba upēs, ezeros, jūrā vasarā, bet riska temperatūrās - labāks būs pūslis. Agrā pavasarī vai vēlu rudenī tikt atpakaļ piepūšajamā būs dažu minūšu jautājums. Tikai mans viedoklis.
2.decembris 2017, 17:45 | links
 
kāda jēga no 4,2 m pūšļa ar piekabi?
tad jau var paņemt normālu stiklplasta laivu, teiksim 4,5 m uzlikt 20 - 30 ZS motoru un braukt kā cilvēks


Liels paldies!!!
Jātaisa garākas piekabē iestiprināmās sliedes un jāskatās uz 400 vai 420 .

slaists, 2.decembris 2017, 12:02

coplietdraug, 2.decembris 2017, 17:00
Puslis ir daudz stabilaks uz uzdens,sedi uz borta,grozies,trinies un nekas nešupojas,parbraucienos lēna,stiklene atra,bet nestabila
2.decembris 2017, 17:43 | links
 
kāda jēga no 4,2 m pūšļa ar piekabi?
tad jau var paņemt normālu stiklplasta laivu, teiksim 4,5 m uzlikt 20 - 30 ZS motoru un braukt kā cilvēks


Liels paldies!!!
Jātaisa garākas piekabē iestiprināmās sliedes un jāskatās uz 400 vai 420 .

slaists, 2.decembris 2017, 12:02
2.decembris 2017, 17:00 | links
 
Liels paldies!!!
Jātaisa garākas piekabē iestiprināmās sliedes un jāskatās uz 400 vai 420 .
2.decembris 2017, 12:02 | links
 
-+
Domājot par jaunu laivu rodas jautājums, vai Dulkan 345-370-400 ir liela atšķirība stabilitātē?

Piemēram ķerot vēja zivis jūrā.

slaists, 1.decembris 2017, 22:22


Protams, ka būs atšķirība. +30cm pūslim ir pulka. Dulkan 345 un 370 ir baloni 0,45m, bet 400 0,50m. +5 cm jūrai arī ir pulka. Te izšķiršanās var būt arī tajā, ja 345 vēl var +/- iznēsāt un vadāt salocītu bagāžniekā (ar motoru 5 vai max10HP), tad 370 un 400 jau ērtāk būs pārvadāt ar piekabi. Teorētiski jau var jaukt ārā un staipīt motoru 10-20HP (mazāku nav liela jēga), bet tā jau vairs nebūs atpūta.
2.decembris 2017, 11:30 | links
 
-+
Domājot par jaunu laivu rodas jautājums, vai Dulkan 345-370-400 ir liela atšķirība stabilitātē?

Piemēram ķerot vēja zivis jūrā.

slaists, 1.decembris 2017, 22:22


Labu laiku nobraukāju ar 345-to. Iesākumā 5zs dzinējs, pēčāk 15-nieks šamai bij pakaļā. Nu jau esmu pārgājis uz lielāku-4,20m pūsli. Vairāk vietas un stabilāk.
1.decembris 2017, 23:19 | links
 
-+
Domājot par jaunu laivu rodas jautājums, vai Dulkan 345-370-400 ir liela atšķirība stabilitātē?

Piemēram ķerot vēja zivis jūrā.
1.decembris 2017, 22:22 | links
 
Ja kas,tirgojas komplekts minnkota 34 un bosh lenizlades akumlators.varu mainit pret mazu benzina motorinu.
1.decembris 2017, 21:59 | links
 
Ja kas,tirgojas komplekts minnkota 34 un bosh lenizlades akumlators.varu mainit pret mazu benzina motorinu.
1.decembris 2017, 21:59 | links
 
Man Suzukam2.5 ar maziem apgriezieniem nekādu problēmu.... gan ar 95 braucu, gan 98 ....
29.novembris 2017, 19:51 | links
 
sanva [28.11.17]: Sveiki.interesē viedokļi par benzīna motoriem tohatsu,suzuki un mercury.visi 2,5lopiņi.laiva maza stiklašķiedras,2,6m gara.kuri mazāk jāremontē,kuriem daļas vieglāk dabūnamas,lētākas.serviss lētāks..vēlams no savām pieredzēm,nevis tautas stereotipiem.varbūt cenā līdz 800 eiro kādi labāki ieteikumi ko iepirkt.Lietotu par jēdzīgām naudiņām ar varētu apdomāt.
Tev pm!
29.novembris 2017, 15:44 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager