Ekonomika un politika

Demokrātikas sabiedrības ietvaros būtu būtiski iepazīties un diskutēt par šo tēmu. Tā kā iepriekšējā politisko diskusiju tēma ir veiksmīgi nonākusi pie paredzamā finiša,gribētos to atsākt jaunā kvalitātē, bez personīgiem cieņu aizvainojošiem komentāriem un bez kādas rasu naida kurināšanas. Tā ar bišku ar vēsāku un skaidrāku prātu...
Uldiņ,marazmā patreiz esi iekritis tu.Tu tak pats cildini savu Teslas auto...

Tonis, 3.maijs 2018, 20:10kas ar teslas auto ir nepareizi tavuprāt/ļoti labs auto

uldens2, 3.maijs 2018, 20:19

akumulatori nepareizi, uzlādes laiks nepareizs, nu un, cena nepareiza.. tas nokauj visas priekšrocības no praktiskā viedokļa, "neatsitas" salīdzinājumā ar iekšdedzes dzinēju... rotaļlieta bagātiem zaļi-eko-fetišistiem un lielām korporācijām kam imidža pēc arī jātēlo zaļi-eko-grīn-pis-pisi.

zaraza, 3.maijs 2018, 20:25

pašlaik tā ir,jāpiekrit tev,bet pienāks brīdis kad izdomās gana ietilpigu bateriju.
Militāristi to vien gaida kad varēs visu bruņutehniku palaist uz elektrības,tas būs next level
3.maijs 2018, 20:29 | links
 
Visa dzīvība uz Zemes pateicoties kodoldalīšanās procesam!Gan tas lukturis,kurš mums gaismu un siltumu dod,gan tas katls,kurš apakš zemes burbuļo.
3.maijs 2018, 20:27 | links
 
Uldiņ,marazmā patreiz esi iekritis tu.Tu tak pats cildini savu Teslas auto...

Tonis, 3.maijs 2018, 20:10kas ar teslas auto ir nepareizi tavuprāt/ļoti labs auto

uldens2, 3.maijs 2018, 20:19


akumulatori nepareizi, uzlādes laiks nepareizs, nu un, cena nepareiza.. tas nokauj visas priekšrocības no praktiskā viedokļa, "neatsitas" salīdzinājumā ar iekšdedzes dzinēju... rotaļlieta bagātiem zaļi-eko-fetišistiem un lielām korporācijām kam imidža pēc arī jātēlo zaļi-eko-grīn-pis-pisi.
3.maijs 2018, 20:25 | links
 
Junior,pieprauc es tev pa pus cenu iepildīšu...:)

Tonis, 3.maijs 2018, 20:22

Gāzēts vismaz būs?:))
3.maijs 2018, 20:25 | links
 
nu nebūs jauna effektīva enerģijas veida publiskā lietošanā, kamēr vēl fosilā degviela ir un tur kopā pasaules ekonomiku... nu nevienam tas nav interesanti... Da ko tas nabaga ūdeņradis, ir taču jau pavisam labi sarēķinātas un nopamatotas nopietnākas lietas, kaut vai "aukstā kodolsintēze", antimatērija utml. Teorētiskā bāze ir, bet praksē ņi, ņi, ja nu rezervei priekš sevis slepenos institūtos...

Arī vecās atmestās tehnoloģijas viena otra mūsu laikos ar pašreizējie materiāliem un tehnoloģijām var realizēt effektīvi.. Tikai kurš ļaus uztaisīt augsti effektīvu tvaika dzinēju, piemēram, ja tas garuj iekšdedzi... Tie paši dirižabļi, kurus savulaik pārtrauca tikai ūdenŗaža bīstamības dēļ... Tagad ta ir iegūstams hēlijs, liekas, ka bliez dirižabļus un būs megalēti strapkontinentālie kravas pārvadājumi, tas dranķis uz balona gaisā turas, ar mazu propeleri stum tik palēnām uz priekšu ar salīdzinoši mazjaudīgu motoru , rīs daudzreiz mazāk par jebkuru kuģi vai lidmašīnu... A nadrīkst...

zaraza, 3.maijs 2018, 20:12

kāpēc nedrīkst???
Hēlijs tak ir 4x smagāks par udeņradi,tur lai kaut cik nopietnu kravu vestu būtu jabūvē nenormāli liels tas dirižablis,lielam izmēram sekos liela areodinamiskā pretestība,kas būs papildus degvielas patēŗiņs.
Tak Hinderburgs jau bij 200+ metrus garš un nekādu dižo kravu nevarēja pacelt
3.maijs 2018, 20:25 | links
 
Un vispār,vai tad mūsu hesi maz elektrības ražo? :)

Tonis, 3.maijs 2018, 20:06

Nu tik daudz ka OIK maksāju vienkārši starā un izmaksas ar 2x. Bet galvenais, ka mūsu.
3.maijs 2018, 20:24 | links
 
Junior,pieprauc es tev pa pus cenu iepildīšu...:)
3.maijs 2018, 20:22 | links
 
Toni, man virsos degviela litra izmaksa tik pat cik mineralisa pudele. Un kodolenergija ir ar laika degli. Viss mainas ik gadu. Tas pats udens ar katru gadu paliek deficits.
3.maijs 2018, 20:19 | links
 
Uldiņ,marazmā patreiz esi iekritis tu.Tu tak pats cildini savu Teslas auto...

Tonis, 3.maijs 2018, 20:10
kas ar teslas auto ir nepareizi tavuprāt/ļoti labs auto
3.maijs 2018, 20:19 | links
 
Un tad pie kādiem secinājumiem esam nonākuši? Ko tad tik ilgi un gudri esam ļarkstējuši?
3.maijs 2018, 20:17 | links
 
Zaraza oponēšu. Lietderības koeficients jau patreizējām Teslas mašīnām ir daudz augstāks nekā iekšdedzes dzinējiem . JO dzinējs atrodas uz rata . Slinkums sīkāk stāstīt bet vienkāršāk sakot -atkrīt pilnībā jebkuri pārnesumi,berzes utt kas paņem pusi no lietderības. Akumulatori. Viņi jau ir. Militāristiem. Tagad nāk jaunā paaudze aķiem un tie iepriekšējie kas mums šķitīs fantastika tiks palaisti tautsaimniecībā. Vairāk neteikšu - nošaus .

Maza piebilde - iekšdedzes dzinējs ir visneefektīvākais un novecojušākais no dzinējiem . To atzīst pilnīgi visa auto industrija . Principiāli nekas nav mainījies jau 100 ar astīti gadus !!! Mums jau sen vajadzēja uz Marsu uz copi lidot :)
3.maijs 2018, 20:12 | links
 
nu nebūs jauna effektīva enerģijas veida publiskā lietošanā, kamēr vēl fosilā degviela ir un tur kopā pasaules ekonomiku... nu nevienam tas nav interesanti... Da ko tas nabaga ūdeņradis, ir taču jau pavisam labi sarēķinātas un nopamatotas nopietnākas lietas, kaut vai "aukstā kodolsintēze", antimatērija utml. Teorētiskā bāze ir, bet praksē ņi, ņi, ja nu rezervei priekš sevis slepenos institūtos...

Arī vecās atmestās tehnoloģijas viena otra mūsu laikos ar pašreizējie materiāliem un tehnoloģijām var realizēt effektīvi.. Tikai kurš ļaus uztaisīt augsti effektīvu tvaika dzinēju, piemēram, ja tas garuj iekšdedzi... Tie paši dirižabļi, kurus savulaik pārtrauca tikai ūdenŗaža bīstamības dēļ... Tagad ta ir iegūstams hēlijs, liekas, ka bliez dirižabļus un būs megalēti strapkontinentālie kravas pārvadājumi, tas dranķis uz balona gaisā turas, ar mazu propeleri stum tik palēnām uz priekšu ar salīdzinoši mazjaudīgu motoru , rīs daudzreiz mazāk par jebkuru kuģi vai lidmašīnu... A nadrīkst...
3.maijs 2018, 20:12 | links
 
mums komandā viens kadrs pašlaik doktoru raksta , uz to pusi šai pikantajai tēmai, ja man nebūs katastrofāls kauns par savu nezināšanu , mēģināšu kaut kā noformulēt jautājumu. čalis gan ir diezgan tiešs un pieļauju atbildi citēt šeit nebūs iespējams ;)
3.maijs 2018, 20:11 | links
 
Uldiņ,marazmā patreiz esi iekritis tu.Tu tak pats cildini savu Teslas auto...
3.maijs 2018, 20:10 | links
 
Junior.litrs benzīna ir neekanomiskāks kā 1 grams kodoldegvielas?
Puiķi,jāsaprot ir to,ka viss mūsu visums ir viens enerģētikas avots un nav tā deficīta.Deficītu uztur mākslīgi,lai kāds gūtu no tā labumu..

Tonis, 3.maijs 2018, 20:01
Tevi plēsīgais sakodis???
3.maijs 2018, 20:07 | links
 
Un vispār,vai tad mūsu hesi maz elektrības ražo? :)
3.maijs 2018, 20:06 | links
 
zaraza pa to Teslu ir pārāk daudz mītu,bij gudrs čalis savam laikam,bet nevajag jau krist marasmā.Pirmkārt viņa laikos nebij pat pusvadītāju lai pat teorētiski viņš spētu izgudrot kādu super elektro ierīci.Otrkārt viņam bij pieejami niecīgi elektroenerģijas apjomi.
Leģendas radās jo tajo laikos tas viss bij kaut kas jauns un parastam neizglītotam cilvēkam nesaprotams brīnums
3.maijs 2018, 20:06 | links
 
Toni, litru ūdens Tejkana ar 2000w ir neekonomiskaka kā Tejkanna ar 1500w? :)

mjuniors, 3.maijs 2018, 19:55

:) :) :)
3.maijs 2018, 20:04 | links
 
Junior.litrs benzīna ir neekanomiskāks kā 1 grams kodoldegvielas?
Puiķi,jāsaprot ir to,ka viss mūsu visums ir viens enerģētikas avots un nav tā deficīta.Deficītu uztur mākslīgi,lai kāds gūtu no tā labumu..
3.maijs 2018, 20:01 | links
 
iekšdedzes dzinēja lietderības koeficents ir ap 40%,ok mazda pašlaik izstrādā kompresijas aizedzes benzindzinēju kur bušot lietderibas koeficents ap 55%,pat taja gadījumā tiek zaudēti 45%.Japieskaita ka vēl tur kaut kads ģenerātors jagriež kas ari gan jau nebūs efektīvāks pa 90%,tātad vēl kādi 10% tiek zaudēti.
Ok,taisam citu pieeju,dedzinam to udeņradi degvielas šunās,kurām ir 90% lietderības koeficents.(kaut gan kur tur jēga,tad jau uzreiz to elektrību ko terejam eletrolīzei,novadīt elektro dzinējam,kam lietderibas koef. ir ap 90%).Ņem kā gribi,tā ideja sadalīt udeni ir dzīvot spējīga ja no kautkurienes ir haļavnā elktrība
3.maijs 2018, 20:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager