Laivas un to motori

vlDream
Šis jautājums te jau neskaitāmas reizes cilāts. Elektromotoru var ņemt ja pārsvarā copē tur, kur ar iekšdedzes nedrīkst - Babīte, Engure, Kaņnieris utt... Visādi citādi tās klapatas ar aķa lādēšanu, nēsāšanu, izlādēšanos neatmaksājas.
6.jūnijs 2018, 14:04 | links
 
Arī vienam braucot ar 2.5zs prasītos priekšā kāds smagums...laivai forma tāda. Čoms lielajai pellai šo jautājumu atrisināja motora ručkai uzmaucot galā metrīgu satehnikas trubu, un pats sēž vairāk uz priekšgalu. Ja tiešām zini, ka laivu nemainīsi un copēsi tajā ezerā, tad 100% ņem 2.5zs no lielā piecinieka (Tohatsu, Mercury, Suzuki, Yamaha, Honda) Hondai gan man liekas ir 2.3zs ar gaisa dzesi, to gan nevajag. Bet ja pastāv varbūtība, ka tā pella pieriebsies :) un varbūt pāriesi uz pūsli 3.2m garumā, tad gan es ņemtu 5zs un sakrātu pūslim.
6.jūnijs 2018, 14:02 | links
 
zaraza [06.06.18]: >Paldies, bet kādā ziņā paliek par īsu?:)

OSHA, 6.jūnijs 2018, 12:12

Tādā ziņā, ka 2.5h jebkuros apstākļos ar jebkuru būs tikai puk-puk-puk braukšana.
Ar 5hp ar visādām viltībām pie vieglas laivas, vienu , gan ne to smagāko, rumpi var uzmuģīt glisē, kas jau nozīmē pavisam citu pārvietošanās ātrumu. Ja brauc tikai pa pāris hektāru dīķi, tad nekā, bet jau kaut vai pārbraucot Ķīšezeram, jau sapratīsi cik daudz laika pavadi braucot nevis copējot.6
Piekrītu un gan jau labāk 5hp,bet( laiva man pella 4metriiga), copēju pārsvarā viens un ezers 3× mazāks par Ķīsi. Noderētu gan protams lieliem ezeriem, bet kā jau te vīri izteicās, ja ņemšu 5hp, tad laivai purns ies pa mākoņiem.
6.jūnijs 2018, 13:39 | links
 
>Paldies, bet kādā ziņā paliek par īsu?:)

OSHA, 6.jūnijs 2018, 12:12


Tādā ziņā, ka 2.5h jebkuros apstākļos ar jebkuru būs tikai puk-puk-puk braukšana.
Ar 5hp ar visādām viltībām pie vieglas laivas, vienu , gan ne to smagāko, rumpi var uzmuģīt glisē, kas jau nozīmē pavisam citu pārvietošanās ātrumu. Ja brauc tikai pa pāris hektāru dīķi, tad nekā, bet jau kaut vai pārbraucot Ķīšezeram, jau sapratīsi cik daudz laika pavadi braucot nevis copējot.
6.jūnijs 2018, 12:58 | links
 
kā ar elektro motoru???
6.jūnijs 2018, 12:41 | links
 
kkas [06.06.18]: OSHA [9:38]: Paldies vīri par infu, kkāda skaidrība ir, bet kurš no tiem 2.5hp motoriem būtu labāks?(+un -) Katram savs,bet labprāt uzklausītu no pieredzes..Es kad pirms gadiem 4 meklēju paliku pie Suzuki. Tad bija vieglākais no visiem, baigā šķirba nebija, bet man besis no dzīvokļa visu stiept, tapēc gribējās max vieglu. Vēl Honda ir vieglāka, bet tam ir gaisa dzese un paskaļš. Bet var pa zālēm un netīrām vietām močīt. Ar Suzuku līdz šim 0 problēmu. Bet nu normālā gadījumā labāk pirkt 5zs vismaz. Ātri paliek pa īsu.
Paldies, bet kādā ziņā paliek par īsu?:)
6.jūnijs 2018, 12:12 | links
 
Mums vienai vecai krievenei numurs bija iegriezts aizmugurē uz tranča labajā pusē augšējā stūrī, parasts 5 ciparu skaitlis. Citai ar slēgtu degunu tas bija slēgtajā degunā kreisajā pusē uz ribas iegriezts, zem tā arī bija maza piekniedēta plāksnīte ar citiem iesistiem nummuriem. Mums vēl stāstīja ka daudzi remontējot tranci to numuru pazaudē - kas esot jāņem vērā lai nebūtu šmuces.
6.jūnijs 2018, 09:54 | links
 
Starp citu par parametriem toreiz interesantu lietu uzzināju.
Leiši platumu mēra pa ūdenslīniju, a letiņi pēc fakta, vienkārši metodikas atšķirības.
Mūsu CSDD to nezināja, to man leiši paskaidroja...
Vot i man sanāca, ka leišu papīros laivas platums 1.80 a dabā "pa virsu" mērot 2.10m. Jaunajā tehniskajā man LV savus datus pēc fakta ierakstīja...
6.jūnijs 2018, 09:50 | links
 
OSHA [06.06.18]: Paldies vīri par infu, kkāda skaidrība ir, bet kurš no tiem 2.5hp motoriem būtu labāks?(+un -) Katram savs,bet labprāt uzklausītu no pieredzes..
Es kad pirms gadiem 4 meklēju paliku pie Suzuki. Tad bija vieglākais no visiem, baigā šķirba nebija, bet man besis no dzīvokļa visu stiept, tapēc gribējās max vieglu. Vēl Honda ir vieglāka, bet tam ir gaisa dzese un paskaļš. Bet var pa zālēm un netīrām vietām močīt. Ar Suzuku līdz šim 0 problēmu. Bet nu normālā gadījumā labāk pirkt 5zs vismaz. Ātri paliek pa īsu.
6.jūnijs 2018, 09:48 | links
 
Laikam būšu kko palaidis garām. Kas ir korpusā iesistais numurs? Kur viņš vēl parādās? Laivas tehniskajā pasē? Man likās, ka uz tās metāla plāksnes ir visi numuri un tam kas ir tur, jāsakrīt ar to, kas tehniskajā un laivas doķos.

arvis_an, 6.jūnijs 2018, 09:19


Nu ar samoreziem pieķibināta plāksne īsti neko nenozīmē... Protams, tas tad, ja kādam ir vēlme meklēt un kasīties...
Jābūt korpusā iesistam numuram, ko tik viegli neviltosi... Lielākai daļai stiklaplasta un bleķa laivu tādi ir...

Tehniskā pasē ir aile "identifikācias numurs". Tiesa gan, jāskatās konkrētā tehniskā pase, esmu redzējis arī, ka pasē numura nav, ielikts **.

Tas viss , loģiski ir stipri retas situācijas, uz ūdens vispār neviens pārbaudīt to nevar, bet tā kā man personīgi vienreiz dzīvē pirms n-gadiem ar tādu nācās saskarties, tad zinu, ka tas nav patīkami. Toreiz nopirku laivu Lietuvā, kas tur jau n-tos gadus bijusi officiāli reģistrēta ar visiem papīriem. Uz robežas ievedu Bauskas CSDD piereģistrēt. Tur numuru salīdzināšana, parametru pārmērīšana - bļin nesakrīt garums/platums, numurs tikai uz plāksnītes, korpusā numura nav, bet ir pārkrāsots. Koroče laivu uz placi, tipa pierādi ka neesi kamielis :(
Nosipos, bet nu izdabūju cauri, bet skrēju uz Rīgu, pēc tam atpakaļ, zvanījos ar leišu Regitra, prasīju dokumentus, lamājos ar mūsu CSDD, lai bļin tak reģistrē man citā ES valstī officiāli reģistrētu laivu vai utt.
Koroče, tā , loģiski, ir ļoti reta situācija, bet nu reāla - shit happens :(
6.jūnijs 2018, 09:43 | links
 
Arvi, nr. salidzinašana sevi ietver plaksnites datu sakrišana ar korpusa nr. T.i. plakne jabut tam pasam nr kas uz korpusa.
6.jūnijs 2018, 09:40 | links
 
Paldies vīri par infu, kkāda skaidrība ir, bet kurš no tiem 2.5hp motoriem būtu labāks?(+un -) Katram savs,bet labprāt uzklausītu no pieredzes..
6.jūnijs 2018, 09:38 | links
 
Laikam būšu kko palaidis garām. Kas ir korpusā iesistais numurs? Kur viņš vēl parādās? Laivas tehniskajā pasē? Man likās, ka uz tās metāla plāksnes ir visi numuri un tam kas ir tur, jāsakrīt ar to, kas tehniskajā un laivas doķos.
6.jūnijs 2018, 09:19 | links
 
Tas tiešām ir svarīgi? Kādam varētu nepatikt, ja šilte pārlikta citur?

arvis_an, 6.jūnijs 2018, 08:48


Šilte pa lielam ir pofig, ja nu vienīgi tīri autentiskuma saglabāšanai, tāds "vintage style". A vot korpusā iesistais numurs gan var būt svarīgs, pietiekoši daudz laivas braukā ar ne-saviem doķiem... Braucot uz ūdens pa LV tam nekādas nozīmes nav, bet nu, ja uz ceļa velkot laivu notur kāds īpaši kasīgs ments, tad var lielās problēmās iedzīvoties, it sevišķi ja laiva izrādās zagta, kaut 25 gadus atpakaļ. Nu un, ja pārdod uz ārzemēm tad līdzīga problēma pircējam pie reģistrācijas savā valstī pie numuru salīdzināšanas...
6.jūnijs 2018, 09:01 | links
 
Jurcik [05.06.18]: Man vajadzetu galigi precizi, jo ntas reizes parkrasota. Netaa bildi ari nekadu neatrodu.
Ja tev vajag atjaunot plāksni un salikt datus
http://www.arapdruku.lv/lv/vardu-nozimites-un-metala-info-plaksnites/metala-info-plaksnites
6.jūnijs 2018, 08:54 | links
 
Tas tiešām ir svarīgi? Kādam varētu nepatikt, ja šilte pārlikta citur?
6.jūnijs 2018, 08:48 | links
 
Motorka.org raksta, ka korpusa nr ir iesists korpusa priekšējā daļā blakus ķīlim. Šilte varētu būt uz viena sānu borta iekšpusē blakus priekšējam beņķim.
6.jūnijs 2018, 08:45 | links
 
Krimam numurs uzsists uz metinātā ķīļa, pirmā trešdaļa no laivas purna, meklē tajā rajonā .
6.jūnijs 2018, 08:44 | links
 
vlDream
Jebkurš lietots 2.5zs būs labāks par to brīnumu...

Jurcik
A kāda starpība? PIemauc viņu klāt un viss...galvenais taču, ka viņa ir.
6.jūnijs 2018, 08:43 | links
 
Man vajadzetu galigi precizi, jo ntas reizes parkrasota. Netaa bildi ari nekadu neatrodu.

Jurcik, 5.jūnijs 2018, 22:54

Vari pasūtīt jaunu ar kādu numuru gribi
https://krsk.au.ru/6241196/
6.jūnijs 2018, 08:28 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager