Laivas un to motori

nepērku ne jaunas mašīnas, ne jaunas laivas, tieši dēļ tā ka izbraucot no veikal vērtība nokrītas par 30%, b

JIG.LV, 8.jūnijs 2018, 21:22


Man jau arī nav nekas pret lietotu, ja laba laiva par labu cenu, kāpēc ne.
Tie 30% gan ir mīts, nezinu nevienu, kurši tirgotu pusgadu lietotu auto par 30% lētāk kā jaunu. Normāli tie ir 10-15%.
11.jūnijs 2018, 09:26 | links
 
EdgarsB [10.06.18]: Maris_C [11:19]: nopirku amberlatu 430 airu laiva. vīri apkārt apgalvo, ka airu laivas sākot no 4metriem ir obligāti jāreģistrē CSDD, taču pats nekur tādus normatīvos aktus nevaru atrast.
Varbūt kaut kas ir mainījies, bet man Amber 430 dokumentos bija rakstīts "motorlaiva".man Amber 430 pērkot piedāvāja ierakstīt kā vajag- airu vai motoru laiva.
Airu laivu reģistrācija ir brīvprātīga, bet ir ūdenstilpnes, kur laiž tikai reģistrētas laivas.
10.jūnijs 2018, 22:26 | links
 
Maris_C [10.06.18]: nopirku amberlatu 430 airu laiva. vīri apkārt apgalvo, ka airu laivas sākot no 4metriem ir obligāti jāreģistrē CSDD, taču pats nekur tādus normatīvos aktus nevaru atrast.
Varbūt kaut kas ir mainījies, bet man Amber 430 dokumentos bija rakstīts "motorlaiva".
man Amber 430 pērkot piedāvāja ierakstīt kā vajag- airu vai motoru laiva.
10.jūnijs 2018, 21:30 | links
 
Vakar copējot/necopējot/vizinoties sanāca nobraukt ar laivu ap 80km. Lielāko daļu braucu glisē ar minimālo ātrumu - ap 30km/h. Laivai maksimālais ātrums ir 52km/h - Astra 435 ar Suzuku DF40. Pēc brauciena ielēju bākā 16L.
Motoram pilnā ručkā patēriņš skaitās ap 20L stundā - praktiski sanāk 20L uz 50km. Braucot uz 2/3 gāzes - turot ap 4000rpm, sanāk, ka patēriņš ir tikai 6-7L stundā, jeb 20L uz 100km.
Tas tā, statistikai un tiem, kuri nobīstas, ieraugot motora patēriņu "uz papīra".
10.jūnijs 2018, 20:52 | links
 
Degvielas pārvadātāji gan stāsta, ka visi pildoties vienā vietā....:)
10.jūnijs 2018, 14:15 | links
 
Citi izvēlās Somijas degvielu
10.jūnijs 2018, 13:08 | links
 
artig [10.06.18]: Man jautājums par 98.benzīnu,visu laiku motorā lēju no Nestes,vai kāds lieto Lukoil 98,ir atšķirība vai nav?Paldies!
No visaam degvielam teiksu lukoila vis labakaa cik esmu lejis. Pasam bij problemas ar motora gaitu gan piestartesanu, jutam uzlabojas kaa saku lietot lukoil 98... nez kaa citiem
10.jūnijs 2018, 12:20 | links
 
nopirku amberlatu 430 airu laiva. vīri apkārt apgalvo, ka airu laivas sākot no 4metriem ir obligāti jāreģistrē CSDD, taču pats nekur tādus normatīvos aktus nevaru atrast.

Varbūt kaut kas ir mainījies, bet man Amber 430 dokumentos bija rakstīts "motorlaiva".
10.jūnijs 2018, 11:19 | links
 
Ezs87 [08.06.18]: Kāds nezin kas šitas pa puļķi? Nāca līdz pie motora striķī piesiets. Aizdoma ka tas varētu būt iepriekšējās laivas ūdens nolaišanas korķis.ir
Ir arī
10.jūnijs 2018, 10:24 | links
 
nopirku amberlatu 430 airu laiva. vīri apkārt apgalvo, ka airu laivas sākot no 4metriem ir obligāti jāreģistrē CSDD, taču pats nekur tādus normatīvos aktus nevaru atrast. Varbūt kāds var pastāstīt vai izskaidrot, kur tas rakstīts. Laiva paredzēta eksplotēšanai Rīgā.
10.jūnijs 2018, 10:10 | links
 
Man jautājums par 98.benzīnu,visu laiku motorā lēju no Nestes,vai kāds lieto Lukoil 98,ir atšķirība vai nav?Paldies!
10.jūnijs 2018, 07:51 | links
 

Kāds nezin kas šitas pa puļķi? Nāca līdz pie motora striķī piesiets. Aizdoma ka tas varētu būt iepriekšējās laivas ūdens nolaišanas korķis.
8.jūnijs 2018, 22:23 | links
 
Laivu jau daudz, izvēle milzīga. Tikai nesapratu, kāpēc Tu cilvēkam, kurš meklē normālu laivu, mēģini savu veco miskasti iesmērēt? :)
8.jūnijs 2018, 21:50 | links
 
>

Paskaties uz jauniem Terhi, Suvi. Normālas somu laivas, iekļaujas Tavā budžetā.

Slaidais, 8.jūnijs 2018, 19:13


Tehri, Suvi un citas lētā gala somu tipa laivas neuzskatu par īsti piemērotām ne copei, ne atpūtai... skandināvi taisa tupa pārāk šauras, viņiem tas funktieris tāds starp savām salām kursēt. Uzticamas, labi tur vilni utt. , bet ne ērtas un komfortablas...
Ja jaunu plasmasnieci tad jau drīzāk tepat letiņus izpēti - latrex.lv, boats.lv, ciparus ar viņiem parasti saprātīgus var sarunāt.

P.S. Man gan personīgi uz to kaut kāda kapeikmīļotāja aizture, principā nepērku ne jaunas mašīnas, ne jaunas laivas, tieši dēļ tā ka izbraucot no veikal vērtība nokrītas par 30%, bet nu tas jau katram savs.
8.jūnijs 2018, 21:22 | links
 
Vai paņem Liepājā ražoto SB Rana 460 vai 480 un uzliec jaunu Yamaha 30 zs motorīti. Bēdu nezināsi.
8.jūnijs 2018, 21:19 | links
 
Es te lēnām un pamazām domāju par cietkorpusa laivu, kas derētu atpūtai uz ūdens un protams arī copei. Bet ne specifisku copes laivu.
Garumā ap +/- 4,5m, ar 30 hp piekaramo dzinēju un normālu stūri un distances vadību.
Varbūt kādam ir pieredze, uz ko labāk skatīties un ko izvēlēties? Interesē mūsdienu laivas nevis kazankas vai krima pārbūve. Protams, lietota laiva arī ir izskatāma kā opcija. Kopā ar motoru būtu labi iekļauties 10-12k

ivog, 7.jūnijs 2018, 12:51

Apbrīnojami, kā vesels bars sajuta naudas smaku un mēģina Tev sūdus iesmērēt.
Paskaties uz jauniem Terhi, Suvi. Normālas somu laivas, iekļaujas Tavā budžetā.
8.jūnijs 2018, 19:13 | links
 
Vai jaunajam motoram ir spolei papildus izejas priekš lādēšanas?Stabilizatori pa lielam viņiem vienādi. Izeja no spoles ir jau no 5hp. Nocel vāku un apskaties. Ja spararats ir ar "zobiem" tad noteikti ir. Ja gludais, tad var nebūt.
Precīzāk būs ja paskatīsies, vai motora, ja skaties no rumpeļa, kreisajā pusē ir 3 vadi bez pieslēguma.
Vispār 4T tohām izeja uz 12v ir standartā no 9,9hp.

urmaas, 6.jūnijs 2018, 19:40


Tur jau tā lieta kad mēginu pirms pirkšanas noskaidrot un netieku zem plastmasām :(
8.jūnijs 2018, 18:48 | links
 
Vai nav kādam zināms kāds, kuram ir uz detaļām jaucami Johnsons vai Evinrude 25 - 35 hp motori, (1996 gads).
Vajag temperatūras devēju kas skrūvējas galvā un vēl interesē vadības bloks (strādājošs).
8.jūnijs 2018, 16:56 | links
 
Tev doma par mobilu vienību, ko staipīt visur pa pasauli vai turēt uz ūdens?

Sezonas laikā turēt uz ūdens ezerā, ziemā mājās uz piekabes. Ezers atrodas 130km no mājām. Pašlaik vizinu Dulkan 400 ar 20 hp motoru, bet piepūšamā laiva nav labākais variants viļņiem lielā ezerā, kā arī turēšanai uz ūdens sezonas garumā;
8.jūnijs 2018, 08:45 | links
 
Es te lēnām un pamazām domāju par cietkorpusa laivu, kas derētu atpūtai uz ūdens un protams arī copei. Bet ne specifisku copes laivu.
Garumā ap +/- 4,5m, ar 30 hp piekaramo dzinēju un normālu stūri un distances vadību.
Varbūt kādam ir pieredze, uz ko labāk skatīties un ko izvēlēties? Interesē mūsdienu laivas nevis kazankas vai krima pārbūve. Protams, lietota laiva arī ir izskatāma kā opcija. Kopā ar motoru būtu labi iekļauties 10-12k

ivog, 7.jūnijs 2018, 12:51


Tev doma par mobilu vienību, ko staipīt visur pa pasauli vai turēt uz ūdens?

Man lielajai laivai Glastron SSV nopietni noņirdzās motors, nav pašlaik laika ar to ņemties, finansiāli arī citas prioritātes, tā kā izskatās, ka šosezon nez vai uz ūdens dabūšu, attiecīgi kā variants, ko padomāju, ir pārdot laivu+piekabi un tālāk jau domāt.
BET nu tā ir laiva, ko var šad un tad kaut kur pavazāt, bet nu bieži to darīt nav ērti, par lielu un smagu ( 5m garums, 2.10 platums), man visu laiku ostā stāvēja.
Toties, tieši kā atpūtas/plezīra un copes savienojums ir ideāla, var kaut diseni uz ūdens taisīt un šašlikus cept līdz 5 cilvēkiem, vai nopietni un ērti copēt 2-3jatā, šis tas speciāli copei optimizēts.
Motoru vajag vismaz 50hp, objektīvi 60. Man stāvēja 50hp, 4 cilvēkus vairs glisē necēla īsti, pēc tam uzliku 75HP, ar to protams lidoja, bet nu bija divtakteris un maita rija lopiski :( Optimāli būtu 60HP četrtaktu, tas i ēd saprātīgi i jaudas pietiek. SS.LV kā reizi te esošais coplietdraug (Latrex) pa 3000 Marineru tirgo - tā ir ļoti adekvāta cena ja labs ejošš motors. Es par "bundžu" ar stūres vadību + piekabi gribu apmēram tikpat. Tobiš ļoti adekvāts komplekts Tev uz 6K nostājas. Teorētiski varu pārdot arī par 700EUR lētāk bez piekabes (piekabi atseviški gan nepārdodu, pašam noderēs). koroče, ja ieinteresē, tad uzraksti PM.
7.jūnijs 2018, 22:33 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager