Laivas un to motori

skiperis [25.07.18]: Piekritīšu arvim-an, kautkas ir palicis aizplombētajos kanālos un tos var iztīrīt tikai ultraskaņas vannās. Ar eļļu un attuiecību Tev viss ir štokos. Man 2T bija otrādi - mazie strādāja perfekti, bet dodot gāzi, slāpa nost. Bija draņķis iesprūdis galvenajā dīzē. Diezgan sūdīga sajūta 8 km no krasta ;))8
Vēl ir iespējams,ka degvielas bāka nav ideāli tīra.Tāpēc degvielas šļaukā būtu ieteicams ielikt filtru.
25.jūlijs 2018, 12:58 | links
 
Piekritīšu arvim-an, kautkas ir palicis aizplombētajos kanālos un tos var iztīrīt tikai ultraskaņas vannās. Ar eļļu un attuiecību Tev viss ir štokos. Man 2T bija otrādi - mazie strādāja perfekti, bet dodot gāzi, slāpa nost. Bija draņķis iesprūdis galvenajā dīzē. Diezgan sūdīga sajūta 8 km no krasta ;))
25.jūlijs 2018, 12:06 | links
 
coplietdraug [25.07.18]: kādu eļļu un cik daudz lej klāt ?

Labrīt!
Vecā problēma! Pēc neliela izbrauciena, atkal motors sāk "burbuļot" un pazūd tukšgaita. Pielaižams tik ar čoku un tik pie lieliem apgriezieniem. Pēc tam kārtīgi izgāzēju un kaut kas atleca vaļā un atkal ir ok.
Pirms diviem izbraucieniem iztīrīju karbūzi un vis bija štokos.
Kas tā par figņu varētu būt??? Var būt eļļu pa daudz pie benzīna piejaucu??
Yamaha 8hp 2T.

Fishmens, 25.jūlijs 2018, 08:36

Uz motora plāksnītes rakstīts 100/1. Es eļļu leju nedaudz vairāk.
25.jūlijs 2018, 11:18 | links
 
kādu eļļu un cik daudz lej klāt ?

Labrīt!
Vecā problēma! Pēc neliela izbrauciena, atkal motors sāk "burbuļot" un pazūd tukšgaita. Pielaižams tik ar čoku un tik pie lieliem apgriezieniem. Pēc tam kārtīgi izgāzēju un kaut kas atleca vaļā un atkal ir ok.
Pirms diviem izbraucieniem iztīrīju karbūzi un vis bija štokos.
Kas tā par figņu varētu būt??? Var būt eļļu pa daudz pie benzīna piejaucu??
Yamaha 8hp 2T.

Fishmens, 25.jūlijs 2018, 08:36
25.jūlijs 2018, 10:48 | links
 
Bija līdzīgi simptoni. Nomainīju benzīnu un viss ok.
25.jūlijs 2018, 09:12 | links
 
Es tīrīju vairākas reizes, man tāpat nesanāca, lai arī uz aci izskatījās ok. Domāju kkādas eļļas nogulsnes vtml kkur paliek. Kad servisā iztīrīju bija cita aršana...kā saka cita d*** kad bikses novilktas :)
25.jūlijs 2018, 09:11 | links
 
arvis_an [25.07.18]: Man liekas, ka karbūzī arī ir problēma...vismaz man bija...pašrocīgi tīrīju, nesanāca - aizvedu uz servisu, ar ultra skaņu iztīrīja un problēma pazuda.
Es iztīriju un divas copes nobraucu bez bēdu! Ir kaut kas, kas viņu met ciet!? Bet kas tas tāds ir, un kur viņu var satikt,:)
25.jūlijs 2018, 09:04 | links
 
Man liekas, ka karbūzī arī ir problēma...vismaz man bija...pašrocīgi tīrīju, nesanāca - aizvedu uz servisu, ar ultra skaņu iztīrīja un problēma pazuda.
25.jūlijs 2018, 08:58 | links
 
Labrīt!
Vecā problēma! Pēc neliela izbrauciena, atkal motors sāk "burbuļot" un pazūd tukšgaita. Pielaižams tik ar čoku un tik pie lieliem apgriezieniem. Pēc tam kārtīgi izgāzēju un kaut kas atleca vaļā un atkal ir ok.
Pirms diviem izbraucieniem iztīrīju karbūzi un vis bija štokos.
Kas tā par figņu varētu būt??? Var būt eļļu pa daudz pie benzīna piejaucu??
Yamaha 8hp 2T.
25.jūlijs 2018, 08:36 | links
 
ņihua-hua, sapratni sgribējis :)
18.jūlijs 2018, 20:41 | links
 
Varbūt ir vērts padomāt par antispārnu pašai laivai. Kā lielajām motorenēm un kuteriem,,nu tās plāksnes pie korpusa.

Jon-Hill, 17.jūlijs 2018, 13:33


Resursos, kas pieejami angliāniskā mēlē trima plāksnes, pašregulējamās vai regulējāmās, ir veids kā novērst tā saucamo "delfinēšanu" ir tikai dažas nianses, viena no tām tranča platums 1.10m.
17.jūlijs 2018, 15:42 | links
 
Varbūt ir vērts padomāt par antispārnu pašai laivai. Kā lielajām motorenēm un kuteriem,,nu tās plāksnes pie korpusa.
17.jūlijs 2018, 13:33 | links
 
Čomam ir pella, esmu mēģinājis savu 5zs motoru ar plāksni uzlikt virsū. Bet pūslis un pella ir divas pilnīgi nesalīdzināmas lietas. Pūslim plāksne tiešām dod daudz ko arī tiem pašiem 5hp. Pellai arī ātruma atšķirība starp 2.5zs-5zs nedos praktiski neko, tupa stumj ūdeni un purnu var dabūt lejā tikai pieliekot ručkai pagarinājumu un sēžot uz nākošā beņķa, vai arī attiecīgi smilšu maisu priekšā.
17.jūlijs 2018, 12:11 | links
 
kutis
Pellai nekāda plāksne nelīdzēs, vai nu smilšu maiss priekšā, vai pats sēdi laivai pa vidu - laivas formas specifika.

arvis_an, 17.jūlijs 2018, 08:21



Vai esi provējis?
Man pūslis taisīja svecīti ap 60m kamēr izdevās noguldīt laivu un iziet glisē bet kad uzliku plāksni jau pēc 20metriem izeju glisē, tas ar 5 lopiņu motorīti.
17.jūlijs 2018, 12:03 | links
 
Antikavitācijas plāksnes, hidro-spuras palīdz risināt delfinēšanu, palīdz vieglāk tikt uz glisi smagām laivām ar mazjaudīgiem motoriem. Diezgan daudziem klilentiem šī ir palīdzējusi uzlabot laivas gaitu, noturēt glaivu glisē uz zemākiem motora apgriezieniem, kas , savukārt, rezultējas ar degvielas ekonomija garos pārbraucienos.



PIeejami 3 veidi - 8-40 Hp, 40-300 Hp un 40 - 300 Hp , kura uzstādāma bez urbšanas.

eholotes.lv, 17.jūlijs 2018, 08:47

Šitā derēs Suzuki DF40?
17.jūlijs 2018, 10:32 | links
 
Antikavitācijas plāksnes, hidro-spuras palīdz risināt delfinēšanu, palīdz vieglāk tikt uz glisi smagām laivām ar mazjaudīgiem motoriem. Diezgan daudziem klilentiem šī ir palīdzējusi uzlabot laivas gaitu, noturēt glaivu glisē uz zemākiem motora apgriezieniem, kas , savukārt, rezultējas ar degvielas ekonomija garos pārbraucienos.



PIeejami 3 veidi - 8-40 Hp, 40-300 Hp un 40 - 300 Hp , kura uzstādāma bez urbšanas.
17.jūlijs 2018, 08:47 | links
 
OSHA [Vakar]: Sveiki biedri! Kāds var izskaidrot plusus un mīnusus motoru kāju garumiem( M, L) Vēlos iegādāties 3.5hp motoru, bet nezinu īsti ar kādu kājas garumu?Man ir garā nākamo ņemšu ar īso lai ķīlis būtu dziļāk par dzenskrūvi. Mazāka iespēju nosist.

Niezers, 16.jūlijs 2018, 19:08


Nebūs riktīgi. Dzenskrūvei jābūt zem ķīļa zemākās līnijas - ap 10cm. Bet tas jau pēc motora jāskatās. Un kā te iepriekš norādīja, jāvadās nevis pēc savām vēlmēm un apsvērumniemn, bet tikai un vienīgi pēc laivai esošā traņča augstuma. Pūšļiem parasti ir S (Short) kāja. Bet nav akmenī cirsts. Iespējami varianti lielajiem pūšļiem.
17.jūlijs 2018, 08:36 | links
 
kutis
Pellai nekāda plāksne nelīdzēs, vai nu smilšu maiss priekšā, vai pats sēdi laivai pa vidu - laivas formas specifika.
17.jūlijs 2018, 08:21 | links
 
. Ir nan motors ar S kāju, gribu jaunāku motoru, bet par 3.5 hp lielāku nav jēgas ņemt manā variantā. Jo lielākoties uz copi laižu viens un ar 5hp man laiva ies svecē..

OSHA, 16.jūlijs 2018, 20:25[/quote]
Uzliec antikavitācijas plāksni un problēma būs atrisināta ar sveci laivai.
17.jūlijs 2018, 07:51 | links
 
dr.laiva [47m]: dr.laiva [19:44]: Niezers [25m]: OSHA [22m]: Zinu, ka ar materiālu tam nav nekāda sakara. Ir nan motors ar S kāju, gribu jaunāku motoru, bet par 3.5 hp lielāku nav jēgas ņemt manā variantā. Jo lielākoties uz copi laižu viens un ar 5hp man laiva ies svecē...
OSHA, 16.jūlijs 2018, 20:25

Tīri aiz intereses, kas tie ir par īpašiem apstākļiem vai arī kādās derībās esi zaudējis, ja turies pie pellas?
Lai kāda nostalģija plosītu, pēc un pirms pellas ir ražotas stipri drošākas laivas.

p.s. pellai motora sagāzes leņķi regulē ar smilšu maisa izmēru un svaru laivas priekšāNu tīri bij iespēja par labu cenu dabūt jaunu pellu, ko turēt ezerā! Ja tik zinoš par laivām, tad padalies ar pieredzi kuru laivu nākotnē ņemt( pellas diapazonā), lai varētu uzkrāmēt lielāku motoru par 3.5 hp?

OSHA, 17.jūlijs 2018, 00:07


Neesmu zinošs, vēl mācos.
Redzi kā ir, katram cilvēkam ir savi apstākļi un vajadzības, šiem apstākļiem un vajadzībām vairāk vai mazāk piemērotas laivas. Kādam izdodas savu laivu atrast uzreiz, cits meklē visu mūžu, vēl kāds pielāgo savu dzīvi laivai ko nopircis. Lai kaut ko ieteiktu, vajag uzdot jautājumus. (kur, kā, ar ko utt.) Beigās var izrādīties, ka ar to pašu pellu vien jāsamierinās vai no 5 zs motora nav īsti jēgas.
17.jūlijs 2018, 00:29 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager