Laivas un to motori

Piekrītu. Diviem daudz par mazu. Katram pa kātam un mugursomai.Tad vēl kkā var izturēt.
12.septembris 2018, 08:36 | links
 
Saldsabols [11.09.18]: Sveicināti.
Vai piepušamās laivas garums 3,2m būs pietiekoši makšķerējot divatā?
Nē!
Man ir 3.30 laiva. Vienam ir ok, bet diviem jau ir pa šauru. Copēt protams var, bet par komfortu te runas nebūs.
12.septembris 2018, 08:03 | links
 
Saldsabols [11.09.18]: Sveicināti.
Vai piepušamās laivas garums 3,2m būs pietiekoši makšķerējot divatā?
Pietiks, bet tas ir minimums, visu laiku bus sajuta, ka tomer gribas lielāku.
11.septembris 2018, 22:32 | links
 
Sveicināti.
Vai piepušamās laivas garums 3,2m būs pietiekoši makšķerējot divatā?

Saldsabols, 11.septembris 2018, 21:58

Ļoti pieticīgiem un sevišķi lokaniem cirka akrobātiem varētu mēģināt.
11.septembris 2018, 22:05 | links
 
Sveicināti.
Vai piepušamās laivas garums 3,2m būs pietiekoši makšķerējot divatā?
11.septembris 2018, 21:58 | links
 
Labs vakars!

Vēlos iegādāties bendzīnieka motoru 4zs 4 taktu, sliecos uz Mercury, kaut kā iedomājoties,ka šis neliek vilties, kā ir ar šo mītu? , gribētos dzirdēt viedokli arī par Tohatsu, hondu , yamaha, no šīm kura ir ''ejošākā'' tāpat arī dzirdēts ka 5zs ne ar ko neatšķiras no 4zs- ātruma ziņā un arī esot skaļāks.
Neesmu eksperts, tādēļ priecāšos par ieteikumiem un jūsu pieredzēm, paldies jau iepriekš :))

JUNKA10, 11.septembris 2018, 20:47

Zem Mercury brenda mazos motorus ražo Tohatsu rūpnīcā, vismaz attiecībā uz 4zs, 5zs un 6zs. Visām minētajām jaudām atšķiras tikai karburatora tilpums. Pašam ir Mercury 5zs, pirkts 2013.gadā, problēmu nav bijis nekādu arī - ilgstoši ekspluatējot velces režīmā, tāpat daudzas reizes izejot jūrjā' uz menčuku. Pagājušajā gadā šim motoram uzliku 6zs karburatoru, lai 1 cilvi stabili izceltu glisē ar 4m plastmastnieci. Kā jau bija prognozēts, ieguvu +2km stundā, ar ko esmu apmierināts. Šinī brīdī e-boat 5zs Mercury ir sakarīgas atlaides, ja tās neapmierina, skaties Tohatsu izplatītāju virzienā.
11.septembris 2018, 21:49 | links
 
4 zs no 5 zs atšķiras tieši par 1 zs un minimāli cenā. Tā kā skaties vien uz 5zs. Bet esi gatavs, ka ar 80% varbūtību pēc laika garāka vai īsāka skatīsies tālāk. Ja ir iespēja vadāt, kārto tiesības un krāj naudu 10-20zs, ja nē, tad piečuks, kuru viegli nēsāt un tiesības nevajag :)
P.S.
Par Mercury un Tohatsu no savas pieredzes tikai to labāko.
11.septembris 2018, 21:16 | links
 
Labs vakars!

Vēlos iegādāties bendzīnieka motoru 4zs 4 taktu, sliecos uz Mercury, kaut kā iedomājoties,ka šis neliek vilties, kā ir ar šo mītu? , gribētos dzirdēt viedokli arī par Tohatsu, hondu , yamaha, no šīm kura ir ''ejošākā'' tāpat arī dzirdēts ka 5zs ne ar ko neatšķiras no 4zs- ātruma ziņā un arī esot skaļāks.
Neesmu eksperts, tādēļ priecāšos par ieteikumiem un jūsu pieredzēm, paldies jau iepriekš :))
11.septembris 2018, 20:47 | links
 
Arī taisnība :). Tikai mums ar tiem speciālistiem kā visur. Tā pati Yamaha sēž zem moču tirgošanas un tas apakšbizness nevienu īpaši neuztrauc. Kaut kā apkopes taisa. Vajag vārstu vāka blīvi, uz vietas nav, jāsūta. Bet formulārī teikts, ka reizi trīs gados vārsti jāregulē. Prasu- a kā jūs apkopē to darat bez blīves, blīve reāli pielīmēta, saglābt nevar? Klusē. Vajag pašam urķēties, kaifs lielāks.
10.septembris 2018, 14:42 | links
 
Priekš tam ir speciālisti,kuri pēc visu saved kārtībā!

BrunoL, 10.septembris 2018, 14:26


Zini, pēdējos gados ir TIK daudz nācis vilties dažādos "speciālistos", ka es viņiem vienkārši neuzticos, kamēr man pašam nav skaidra vaina. Ja ir skaidrs, bet tās novēršanai pietrūkst veiklības vai instrumentu, nu tad nav kur sprukt un jāmeklē speciālists konkrētas operācijas izveikšanai.

Lielākā daļa tā saucamo "speciālistu" nekautrējoties maina visu pēc kārtas, cerot, ka kaut kas mainīsies, ka vainu izdosies novērst nejauši, bet par visu maksā klients....
10.septembris 2018, 14:41 | links
 
Kadi specialisti, ka aizvedu uz Lai.c un tur uzbruka man ka degviela ne taada, sakot pats vainigs, iztirija karbi un viss kartiba pec vinu teiktaa. Pirmais siltais starts (ar ieteikto degvielu) un viss tas pats, zvaniju, nočiksteja ka neko nezina viss kartibaa. Vedu pie cita meistera kurs atkal atteicas list klat kamer garantija, jo loti liela iespeja ka kkads defekts cits ir. Luk pasakiet kaa rikoties? Tiritaju varetu gan meginat ieliet.
10.septembris 2018, 14:39 | links
 
Priekš tam ir speciālisti,kuri pēc visu saved kārtībā!
10.septembris 2018, 14:26 | links
 
Es Tavā vietā iegāztu degvielas sistēmas tīrītāju (man līdzēja) un pāris bākas izbrauktu un tikai tad ķertos klāt regulēšanai.

Ne velti tai skrūvei korķis priekšā, lai cilvēki 3x padomā pirms to grozīt :)

daddy_j, 10.septembris 2018, 14:18

Nav ko domāt,vajag tik urķēties!
10.septembris 2018, 14:25 | links
 
Es Tavā vietā iegāztu degvielas sistēmas tīrītāju (man līdzēja) un pāris bākas izbrauktu un tikai tad ķertos klāt regulēšanai.

Ne velti tai skrūvei korķis priekšā, lai cilvēki 3x padomā pirms to grozīt :)
10.septembris 2018, 14:18 | links
 
Vigulis [10.09.18]: Bet, ja godīgi, tas karburators ir tik primitīvs, ka prasa par pusskrūvi dažādu regulējumu karstai vasarai vai aukstam rudenim, īpaši ja darbojas ar velci.
Ļoti iespejams. Pameginasu tapatas paregulet, jo ar sito nav brauksana, nervi vairak beigti...
10.septembris 2018, 13:58 | links
 
Bet, ja godīgi, tas karburators ir tik primitīvs, ka prasa par pusskrūvi dažādu regulējumu karstai vasarai vai aukstam rudenim, īpaši ja darbojas ar velci.
10.septembris 2018, 13:54 | links
 
Vigulis [10.09.18]: Ja tic shēmai, tad virsū ir korķis. Maisījuma skrūvei ir jāgrozās viegli. Man ir Yamaha, tam vēl maisījuma skrūvei uztaisījuši tādu profilu, ka nācās vīlēt speciālu štrumu. Manējo motoru sačakarēja tieši pirmajā pēciebraukšanas apkopē, pārregulēja un silts sāka slāpt. Diemžēl viss jādara pašam, bet nu kā velk tā lec ar vai bez gāzes.
Paldies par info. Meginasu kko darit.
10.septembris 2018, 13:47 | links
 
Ja tic shēmai, tad virsū ir korķis. Maisījuma skrūvei ir jāgrozās viegli. Man ir Yamaha, tam vēl maisījuma skrūvei uztaisījuši tādu profilu, ka nācās vīlēt speciālu štrumu. Manējo motoru sačakarēja tieši pirmajā pēciebraukšanas apkopē, pārregulēja un silts sāka slāpt. Diemžēl viss jādara pašam, bet nu kā velk tā lec ar vai bez gāzes.
10.septembris 2018, 13:44 | links
 
kutis [10.09.18]: Levis
Ja auksts lec labi un gaitā nav traucējumi tad labāk nemudrī ar regulējumu. Ja silts ar pirmo nepielec pagriez trešdaļu gāzes ručku un pieleks. Vasarā kad silts ūdens un gaiss karsts bieži vien man gadās ka silts mazliet niķojas.
Divu cilindru motori lec daudz labāk bet tie jau cita kategorija.
Lai pielaistu jadod visi 90% ručku un tad aiziet. Ar tresdalu nekas ipaši nemainas. Butu zinajis ka tadas problemas bus ar garantiju nekad tadu nebutu nemis. Ja ir jaun tad vinam ir jaiet nevis jacakarejas kaa ar vecu nobrauktu...
10.septembris 2018, 13:15 | links
 
Levis
Ja auksts lec labi un gaitā nav traucējumi tad labāk nemudrī ar regulējumu. Ja silts ar pirmo nepielec pagriez trešdaļu gāzes ručku un pieleks. Vasarā kad silts ūdens un gaiss karsts bieži vien man gadās ka silts mazliet niķojas.
Divu cilindru motori lec daudz labāk bet tie jau cita kategorija.
10.septembris 2018, 12:38 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager