Laivas un to motori

No mazajiem viennozīmīgi rekomendēju tieši šo Suzuki. Pats lietoju tādu savulaik apmēram 3 gadus un nekādu problēmu nebija, stāvēja uz Dulkan 2,9m laivas, max. ātrums bija 10 km/h, varēja forši velcēt. Pielej pilnu bāku (1,5 L), to izbrauc apmēram 5 stundās velcē, paņem līdzi vēl 1,5 l mangaļa pudelē benžu un pietiek ko visu dienu braukāt.

Ir bijis arī 5 zs Suzukis - arī labs.

Suzuki ir viens liels pluss - lēts, pieejams un sakarīgs serviss.

Man ir bijusi arī īsu brīdi Yamaha - tur servisā trīs ādas gatavi noplēst: eļļu maiņa, karburatora tīrīšana izmaksāja ap 200 EUR.

Ja būtu iespēja pirkt nullīti pirktu Suzuki, tomēr pēdējos 3 gadus sagadīšanās pēc braucu ar Hondām, nu jau otro - kā dzelzis labi, ne gramu sliktāki par Suziki, daudzos testos un forumos tieši dēļ uzticības slavē tieši šīs, bet ar servisu viņām viss ir galīgi slikti. Krasta ielā vairs neņem, jāremontē Dārzciema ielā pie motociklistiem, tur rinda uz divām nedēļām, attieksme tāda, ka vemt gribas, sajūta tāda, ka viņi vispār nevienu negrib remontēt. Sanāk remontēties pie privātajiem.

Vēl no tautas aparātiem ir Tohatsu un Mercury, ar šiem nav bijusi pieredze.

Kāds varbūt var padalīties pieredzē par šo motoru..?
Vai labāk elektromotoru priekš Dulkan Gauja 285R
ttps://www.laivunams.lv/lv/product/2-motori/6-benzina/41-suzuki/92-df25s.html

amatieris2, 29.oktobris 2018, 10:44
29.oktobris 2018, 11:20 | links
 
Jebkurš jauns motors no Suzuki, Honda, Tohatsu, Mercury, Yamaha būs OK. Kādas atsauksmes tieši Tu gribi dzirdēt?
Ja copē pārsvarā vietās, kur iekšdedzes dzinēji ir atļauti, tad viennozīmīgi benzīnnieks, nevis elektro.
29.oktobris 2018, 10:47 | links
 
Kāds varbūt var padalīties pieredzē par šo motoru..?
Vai labāk elektromotoru priekš Dulkan Gauja 285R
ttps://www.laivunams.lv/lv/product/2-motori/6-benzina/41-suzuki/92-df25s.html
29.oktobris 2018, 10:44 | links
 
Normāli uztaisīta laiva ir tāda, kurā ir izmantots normāls, eiropā ražots un eiropas standartiem atbilstošs, nevis ķīniešu materiāls, viss ir pārdomāts un ir uzbūvēts ar kvalificēta darba spēka rokām.

Darījums ar ukraini ir tas pats darījums ar leiti. Ukrainis paņem ķīnas materiālu, par lēto ukraiņu darba spēku uzbūvē laivu un pa lēto nogrūž uz eiropu.

Es tādu nepirktu! Esmu stāvējis blakām, izskatās pēc sūda, neviens no paziņām nelieto, visiem no piepūšamo/rib klases ir BUSH/Dulkan/Steno un nečakarē sev prātu un nesūdzas.

Mix master-Kas ir normāli uztaisīta laiva?
Pēc kādiem parametriem, Tu spried, ka Aviks ir sūds attiecībā pret DULKAN? Paskaidro dižais "speciālist", kurš gaisa spiedienu, PVH laivas bolonā mēra ar barometru.

Norris, 28.oktobris 2018, 17:07
28.oktobris 2018, 18:54 | links
 
Es jau to visu zinu. Tikai dažs labs te iedomājas, ka ir baigais speciālists, nepaskaidrojot praktiski neko.
Dulkan materiāls ir 1200 gr. uz kvadrātmetru,
Aviks 1100 gr uzkvadrātmetru. Atšķirība ir 100 grami uz kvadrātmetru. Būtikākais šeit ir tas, kā īpašnieks lieto, un rūpējas par savu laivu. Un ja upmalā uzdursi uz armatūru, tad materiāli biezums tā pat nepalīdzēs.
28.oktobris 2018, 17:49 | links
 
Kārtējo reizi pārliecinos, ka nedrīkst ņemt nekādus Aviks un citas sūda laivas. Es nesaprotu, kā cilvēks ir pamanījies pa pāris sezonām dabūt vairākus ielāpus. Manai Dulkan 10 gadu laikā ir viens ielāps bortā un no iepriekšējā īpašnieka. Pats 3 gadu laikā neesmu dabūjis tādā veidā nevienu caurumu. Ar vobleriem ir uzmaukts pa bortiem tā, ka maz nesaliekas, braukts, ka karstā vasaras dienā no rīta agri aukstumā uzpumpē un pēc tam karstā saulē (spiedienu gan maksimālo ar kompresora barometru kontrolēju pie pūšanas), nekādas galvas sāpes tas nav radījis. Kas attiecas uz stabilitāti, tad es nezinu, kā uzvedas Aviks, bet Dulkan 2,9 m laiva divatā ir daudz stabilāka par lielāko daļu plastmasas laivu, kuras ir gadījies paņemt nomā babītē/engurē braucot uz pīlēm. Par 2,9 dulkan gumijnieci stabilāka varētu būt tikai lielākā plastmasas laiva, kas ir pieejama Babītē, tādas viņiem ir divas, modeli nezinu.

Labas, pārākas par gumijas platmasas laivas ir tādas, kas paredzētas ar 30...50 un lielākām dzinēju jaudām, bet tur ir cita filosofija un cits iegādes un ekspluatācijas līmenis (degviela), visas pārējās ir priekš tiem, kam patīk mīzt pudelītēs nevis pāris bortam.

ieteikumi par bush skate laivām,vai ir labākas?

andris9128, 26.oktobris 2018, 18:09

viss ir atkarīgs no cipara ko vēlies iguldīt,un vai ir vieta kur glabāt piekabi ar laivu,jau trešo sezonu laivojam divatā ar Aviks 3,10 ,motors Suzuki 2,5 ,vadāju piepumpētu uz jumta,braucu ezerā divas ,trīs reizes nedēļā ezerā, protams pāris līmes plēckas ir un arī spiediens jāpieskata lai saulē nav par lielu un arāķiem arī prātīgi jāapietas,par plastikāta laivu stabilāka un manā skatījumā ērtāka,ja būtu jāmaina ņemtu kaut ko līdzīgu ,iespējams Dulkanu

sikaisaivars, 27.oktobris 2018, 23:29

mix-master, 28.oktobris 2018, 08:56

Dulkan laivās gumiju var atrast tikai ventiļos tāpēc nevajag tās apsaukāt par gumijniecēm.
Ir tāds termins kā piepūšamās laivas.
Ja Dulkan būtu gumijniece tad desmit gadīga būtu vienos ielāpos un ārā metama. :))

kutis, 28.oktobris 2018, 09:25

Kārtējo reizi pārliecinos, ka nedrīkst ņemt nekādus Aviks un citas sūda laivas. Es nesaprotu, kā cilvēks ir pamanījies pa pāris sezonām dabūt vairākus ielāpus. Manai Dulkan 10 gadu laikā ir viens ielāps bortā un no iepriekšējā īpašnieka. Pats 3 gadu laikā neesmu dabūjis tādā veidā nevienu caurumu. Ar vobleriem ir uzmaukts pa bortiem tā, ka maz nesaliekas, braukts, ka karstā vasaras dienā no rīta agri aukstumā uzpumpē un pēc tam karstā saulē (spiedienu gan maksimālo ar kompresora barometru kontrolēju pie pūšanas), nekādas galvas sāpes tas nav radījis. Kas attiecas uz stabilitāti, tad es nezinu, kā uzvedas Aviks, bet Dulkan 2,9 m laiva divatā ir daudz stabilāka par lielāko daļu plastmasas laivu, kuras ir gadījies paņemt nomā babītē/engurē braucot uz pīlēm. Par 2,9 dulkan gumijnieci stabilāka varētu būt tikai lielākā plastmasas laiva, kas ir pieejama Babītē, tādas viņiem ir divas, modeli nezinu.

Labas, pārākas par gumijas platmasas laivas ir tādas, kas paredzētas ar 30...50 un lielākām dzinēju jaudām, bet tur ir cita filosofija un cits iegādes un ekspluatācijas līmenis (degviela), visas pārējās ir priekš tiem, kam patīk mīzt pudelītēs nevis pāris bortam.

ieteikumi par bush skate laivām,vai ir labākas?

andris9128, 26.oktobris 2018, 18:09

viss ir atkarīgs no cipara ko vēlies iguldīt,un vai ir vieta kur glabāt piekabi ar laivu,jau trešo sezonu laivojam divatā ar Aviks 3,10 ,motors Suzuki 2,5 ,vadāju piepumpētu uz jumta,braucu ezerā divas ,trīs reizes nedēļā ezerā, protams pāris līmes plēckas ir un arī spiediens jāpieskata lai saulē nav par lielu un arāķiem arī prātīgi jāapietas,par plastikāta laivu stabilāka un manā skatījumā ērtāka,ja būtu jāmaina ņemtu kaut ko līdzīgu ,iespējams Dulkanu

sikaisaivars, 27.oktobris 2018, 23:29

mix-master, 28.oktobris 2018, 08:56


Dulkans ir no biezāka materiāla(Dulkan 2,9 ap40.kg Aviks 3,1 ap34 kg.)bet arī cena atšķiras par kādiem 200 eiro Dulkans ir dārgāks.ja jāizvēlas neliela laiva tad tomēr piepūšamā
28.oktobris 2018, 17:35 | links
 
Mix master-Kas ir normāli uztaisīta laiva?
Pēc kādiem parametriem, Tu spried, ka Aviks ir sūds attiecībā pret DULKAN? Paskaidro dižais "speciālist", kurš gaisa spiedienu, PVH laivas bolonā mēra ar barometru.
28.oktobris 2018, 17:07 | links
 
2 mix master
Ar barometru mēra citu spiedienu....(mmHg)
tas būs manometrs....
28.oktobris 2018, 15:40 | links
 
Dulkan laivās gumiju var atrast tikai ventiļos tāpēc nevajag tās apsaukāt par gumijniecēm.
Ir tāds termins kā piepūšamās laivas.
Ja Dulkan būtu gumijniece tad desmit gadīga būtu vienos ielāpos un ārā metama. :))
28.oktobris 2018, 09:25 | links
 
Kārtējo reizi pārliecinos, ka nedrīkst ņemt nekādus Aviks un citas sūda laivas. Es nesaprotu, kā cilvēks ir pamanījies pa pāris sezonām dabūt vairākus ielāpus. Manai Dulkan 10 gadu laikā ir viens ielāps bortā un no iepriekšējā īpašnieka. Pats 3 gadu laikā neesmu dabūjis tādā veidā nevienu caurumu. Ar vobleriem ir uzmaukts pa bortiem tā, ka maz nesaliekas, braukts, ka karstā vasaras dienā no rīta agri aukstumā uzpumpē un pēc tam karstā saulē (spiedienu gan maksimālo ar kompresora barometru kontrolēju pie pūšanas), nekādas galvas sāpes tas nav radījis. Kas attiecas uz stabilitāti, tad es nezinu, kā uzvedas Aviks, bet Dulkan 2,9 m laiva divatā ir daudz stabilāka par lielāko daļu plastmasas laivu, kuras ir gadījies paņemt nomā babītē/engurē braucot uz pīlēm. Par 2,9 dulkan gumijnieci stabilāka varētu būt tikai lielākā plastmasas laiva, kas ir pieejama Babītē, tādas viņiem ir divas, modeli nezinu.

Labas, pārākas par gumijas platmasas laivas ir tādas, kas paredzētas ar 30...50 un lielākām dzinēju jaudām, bet tur ir cita filosofija un cits iegādes un ekspluatācijas līmenis (degviela), visas pārējās ir priekš tiem, kam patīk mīzt pudelītēs nevis pāris bortam.

ieteikumi par bush skate laivām,vai ir labākas?

andris9128, 26.oktobris 2018, 18:09

viss ir atkarīgs no cipara ko vēlies iguldīt,un vai ir vieta kur glabāt piekabi ar laivu,jau trešo sezonu laivojam divatā ar Aviks 3,10 ,motors Suzuki 2,5 ,vadāju piepumpētu uz jumta,braucu ezerā divas ,trīs reizes nedēļā ezerā, protams pāris līmes plēckas ir un arī spiediens jāpieskata lai saulē nav par lielu un arāķiem arī prātīgi jāapietas,par plastikāta laivu stabilāka un manā skatījumā ērtāka,ja būtu jāmaina ņemtu kaut ko līdzīgu ,iespējams Dulkanu

sikaisaivars, 27.oktobris 2018, 23:29
28.oktobris 2018, 08:56 | links
 
ieteikumi par bush skate laivām,vai ir labākas?

andris9128, 26.oktobris 2018, 18:09


viss ir atkarīgs no cipara ko vēlies iguldīt,un vai ir vieta kur glabāt piekabi ar laivu,jau trešo sezonu laivojam divatā ar Aviks 3,10 ,motors Suzuki 2,5 ,vadāju piepumpētu uz jumta,braucu ezerā divas ,trīs reizes nedēļā ezerā, protams pāris līmes plēckas ir un arī spiediens jāpieskata lai saulē nav par lielu un arāķiem arī prātīgi jāapietas,par plastikāta laivu stabilāka un manā skatījumā ērtāka,ja būtu jāmaina ņemtu kaut ko līdzīgu ,iespējams Dulkanu
27.oktobris 2018, 23:29 | links
 
ieteikumi par bush skate laivām,vai ir labākas?
26.oktobris 2018, 18:09 | links
 
Pilnīgi piekrītu. Ar plastika laivām lētajām tā ir.
Cik zinu cilvēkus kas slīkuši visi ar plastiku. Bet tādus kas izdūruši bortu un netikuši līdz krastam tādu neesmu dzirdējis.
26.oktobris 2018, 13:37 | links
 
Ilgus gadus esmu nobraucis ar Dulkan - 2,9 un pēc tam pēdējā 4 m gara. Ir bijiuši precendenti ar pārsistām grīdām - tātad, caurums nevis balonā bet grīdā. Var droši kuģot uz piestātni periodiski izsmeļot ārā to, kas satecējis.

Faktiski ja paskatās, Dulkan ir ielicis testus, kur ar pilnu masu laiž nost sekcijas un laiva paliek uz ūdens, esmu redzējis video, kur ar pārsistu sānu sekciju turpina braukt ar motoru vairākus kilometrus. Ja laiva ir normāli uztaisīta un vairāksekciju tad jebkurā brīdī paliksi uz ūdens.
Tāpēc klasē līdz 1000 EUR nevis ķīnas sūds, bet laba gumijas laiva manuprāt ir labākais risinājums. Neviena plastmasas laiva, kas īsāka par 4,3 m un lētāka par 2500 EUR nestāv blakus drošības jomā, jo tām ir maza kravnesība, tās grīļojās un tās ir viegli piesmelt, bet kur piesmelta tur jau vairs maz ko var glābt - tajā pašā līcī uzsit degunu uz vilni, iesmeļ pa priekšu ūdeni, pēc tam nākamajā vilnī atkal un viss - slēdz ārā dzinēju un kūko pēc palīdzības. Esmu ar 4 m dulkan tādos apstākļos jūrā līdis, kur nekad nebāztu degunu iekšā ar pašreizējo 4,3 m doles ražojuma laivu. Protams, ir gumijas laivām arī trūkumi: kratīšanās braucot pret vilni pa redeli dēļ mazās masas, tā uzpumpēšana ik pa 3 nedēļā dzinēju, ātruma ierobežojums, vietas trūkums un tomēr, pats galvenais - komforts, nu tomēr sēžot visu dienu laivā gribas stūrēt no konsoles, nevis aizmugurē ar rumpeli.
26.oktobris 2018, 12:32 | links
 
pilnībā piekrītu kutis!

peldu ar gumijnieci!konkrēti aviks sl280,laiva pati par sevi neslikta,mani apmierina...bet jau divreiz esmu izglābies no peldēšanas...pirmo reizi dabuju caurumu sānā,pat nemaz nezinot kā...otreiz pats nolohojos,neuzliekot to plastmasas probku pumpējamajam caurumam,jo kam gan tas vajadzīgs...bet kautkā ar kasti tas puļķis iespiedās un kamēr es tur čakarējos,balonos gaisa pavisam maz..jā un interesanti ir tas,ka laivu pumpējot,katras puses baloni pumpējas atsevišķi,bet izlaižot gaisu no vienas puses,izlaiz abas puses!tā kā visādi ,pat neticami,triki var gadīties ar gumijnieci!esiet uzmanīgi!
25.oktobris 2018, 12:46 | links
 
Gumijas ir gumijas kā niroks, ufimka vai aiguļ :))
Arī plānos nearmētos plastmasas burbuļus var likt gumijniecēm blakus.

Tā ka šoreiz ir par meitu un par kleitu. :)))
25.oktobris 2018, 12:20 | links
 
Nav nekā īpaši jāapietas ar GUMIJAS laivu lai aiziet pa burbuli, pietiek ar zaru vai āķi vai uzkaršanu saulē. Savulaik kad bija tikai gumijas pūšļi ne viens vien tika tādā veidā iznīcināts. :)
kutis, 24.oktobris 2018, 21:43


Lai nesanāk, ka viens par kleitu, otrs par meitu, trešais māti domājis ... GUMIJAS laivas ir tās PVC laivas, kuras parasti sauc par gumijas laivām, vai tās kas tiešām no Gumijas, kā Nirok?
25.oktobris 2018, 07:45 | links
 
Gumijas laiva nav prātīga izvēle jo nav droša ekspluatācijā, var ātri aiziet pa burbuli.

kutis, 23.oktobris 2018, 18:52

Intereanti kā jāapietas ar gumijas laivu, lai tā aizietu pa burbuli ?

dr.laiva, 24.oktobris 2018, 11:50


Nav nekā īpaši jāapietas ar GUMIJAS laivu lai aiziet pa burbuli, pietiek ar zaru vai āķi vai uzkaršanu saulē. Savulaik kad bija tikai gumijas pūšļi ne viens vien tika tādā veidā iznīcināts. :)
24.oktobris 2018, 21:43 | links
 
Sveiki!
Ir nepieciešamība iegādāties lietotu laivu Ukrainā - viens radinieks par samērā simboliskām naudām piedāvā interesantu verķi.
Kā ir ar ievedmuitu/reģistrāciju? Cik/kas/kam jāmaksā?

AndrisCopee, 24.oktobris 2018, 10:45


PVN un muita var domāt, neizbēgt no ceļa izdevumiem, kuri, pat ja brauc pats pakal ar piekabu un ved mājās, simbolisko samaksu pataisa par nesimbolisku.
24.oktobris 2018, 16:01 | links
 
To AndrisCopee

Ar Ukrainu ir kā ir -> pirmais jā būs muita + PVN droši vien.
Norēķini - ja tu gribi pārskaitījumu veikt tad Ukrainu Grivnās nekas nesanāks - tikai USD/EUR un tml. - EU bankas grivnās neveic pārskaitījumus.
Laivas reģistrācijas izmaksas vari CSDD noskaidrot.

Davis-Di, 24.oktobris 2018, 11:05

Paldies!
24.oktobris 2018, 11:58 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager