Par kādu caurgājamību jūs tur runājat, dusteram viss ir no nissan. Tik pat labi var teikt, ka vecajag xtrailam ir laba caurgājamība, vai pirmās paaudzes kaškajam :)
Tas, ka īpašniekam vai tiem testētājjiem nav žēl dzīt bez žēlastības, sabuktējot sliekšņus, grīdu, izputēju, tas ir cits jautājums.
Elektroniskā bloķēšana tur ir tupa kā cirvis. Bloķējās tikai starpasnieks līdz 50:50, un ja nemaldos, ne pa cieto. Subaram tas ir pastāvigi, toyotai tagad arī. Bet visu mūsdienās izsaka cik labi strādā elektroniskā bloķēšana uz katru riteni atsevišķi un klīrenss, jo mehāniskie bloķētāji vēl nāk tikai mercedes G klasei, bet tā ir pavisam cita cenu kategorija.
Dusterim ir milzīgs vērtības kritums. 3 gadus vecs dusters maksā labi ja 50procentus no iegādes vērtības. Un cena 19tūkstoši par šādas klases mašīnu, kurai pat nav elementāras mūsdienu ekstras - līkumu gaismas, xenona, dubultā klima, sēdekļu apsilde aizmugurē sēdošajiem, stūres apsilde utt., ir reāls kosmoss. Nemaz nerunājot, ka visur viss "torčī". Nav pat normālu "padkriļņiku" arkās...nemaz nerunājot par to, ka tai mašīnai nav bremžu aizmugurē. 2019. gadā pilnpiedziņas krosoveram ar neatkarīgo daudzsviru piekari aizmugurē tiek likti bremžu trumuļi. Kā astotajam žigulim.
18.decembris 2018, 06:09 |
links