Armand, tu pretrunīgi raksti - sākumā norādi, ka uz vēstuli Valsts iestāde var atbildēt 30 dienu laikā un šī atbilde šogad var nebūt aktuāla, bet, kad tev iesaka uzzvanīt un uzzināt atbildi tajā pat dienā, tu atbildi, ka tas nav risinājums. Tev jātiek skaidrībā, ko tad īsti gribi. Ja gribi izmaiņas likumdošanā, saprotams, ka ar zvanu nabūs gana bet, ja gribi iegūt aktuālo informāciju zvans ir efektīvākais paņēmiens, kā operatīvi saņemt informāciju ;)
MT9, 1.aprīlis 2019, 21:13
Šajā situācijā atbalstu Armands16. Ja pret kādu vara veic represīvu darbību (šajā gadījumā "aiztriec" no copes vietas), tad pilnīgi noteikti ir tiesības precīzi zināt uz kāda normatīvā akta pamata. Aizliegt utt. vienmēr ir vieglāk, to bieži ļaunprātīgi izmanto, ar juridisko kompetenci bieži vien, it sevišķi dienestiem, kas nav tam tieši specializēti (MP kā reizi tādi, ostinieki utml. arī), ir stipri visādi.
Ja jautājums tiek pacelts ar officiālu saraksti, tad, protams, akūto situāciju tas nerisina, bet ir skaidrība un precedents. Nav pa telefonu "Aizliegts, ( zemtakstā skan "at.ipies)"". Te kādam ierēdnītim jāraksta, jādomā, jāuzņemas atbildība, jāpamato un ir dokuments, ko var pēc tam publiskot. Pirmkārt, būs skaidrība, otrkārt, pamats normu apstrīdēt. Pie vēstulēm, īpaši e-parakstītām, kas dzelžaini sistēmā reģistrējas un"pazust" nevar ierēdnīši ķlūst nervozi :)