Kur varētu būt tā cenu robeža labākai spolei (ja sūds ir par 65 vai 130 eur)?
saps, 10.maijs 2019, 07:26
Es neesmu tik kategorisks kā Chalitis, nemēru pēc cenas sū vai ne-sū, man vairāk izbrīnīja , ka cilvēki bieži daudzas lietas (sākot no mašīnām, gadžetiem un beidzot ar paiku/alkoholu) izvēlas tādas ko , nu vismaz no malas skatoties, atļauties īsti nevar, bet savam prieku nesošam hobijam tērē stipri mazāk un negribīgāk. Bet nu katram sava galva, ne es taisīju, ne es regulēšu :)
Atgriežoties pie spolēm, es neuzskatu par sū nevienu DAIWA spoli sākot Ninja (ap 65EUR) līdz pat Exist (~600EUR). Ir nianses pielietojumā, jo smalkākas auklas lieto vai specifiskākas slodzes uzliek, kur varbūt pati sākuma klase nederēs, bet ar jebkuru no šīm spolēm var cilvēcīgi komfortabli copēt. Ir atšķirības izjūtās, protams. Kā man viens kolēģis ģeniāli pateica , "griezt Exist ir tik forši, kā pupus čamdīt" :D
A kopumā spolēm saprātīgais vidējais vienkārši skatoties proporciju price/performance, izdalot kādas tehniskās fiškas iegūsti par savu naudu, visoptimālākais ir vidusgals - Fuego/Prorex V/Freams/Caldia/Ballistic.
Ja var atļauties, tad protams, vienmēr gribas uz augšu Certate/Exist, bet nu tas jau ir luxus klase, kur atkal proporcija nauda/iespējas paliek sliktāka, un arī, lai tiešām to sniegtās iespējas izmantotu, pašam ir jābūt jau advancētā saprašanas līmenī.
Līdzīgi kā ar autiņiem - ir standarta, ir biznesa klase, luxus premium. Kam motors lielāks, kam mazāks, kam vairāk komforta, kam mazāk. Ar visiem var braukt, taču reti kurš izvēlas galējības - mazlitrāžniekus mugursomas lielumā vai ārprātīgi lielus un dārgus un rijīgus tipa Hammer. A rallija auto vai formulai vispār pie stūres labāk nesēsties ja neesi ieguvis noteiktu pieredzes līmeni.