Te arī skaidrojošs izkopējums no CSDD.
"Airu laivas - motorlaivas reģistrācija.
Saskaņā ar kuģošanas līdzekļu reģistrācijas noteikumiem-airu laiva (atklāta tipa kuģošanas līdzeklis, kas paredzēts braukšanai, izmantojot airi (airus) vai motoru, kura jauda nepārsniedz 3,7 kW).
Ja ražotājs paredzējis uzstādīt lielākas jaudas motoru, tā uzskatāma par motorlaivu.
Problēma.
Ja kuģošanas līdzeklis reģistrēts, kā motorlaiva, izmantojot to ūdens satiksmē bez uzstādīta motora, vadītājam ir nepieciešama kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība."
To minēto problēmu pašlaik itkā cenšoties risināt (jau no 2017 gada) - iznākumā itkā varot būt risinājums - ka motorizētu atpūtas kuģošanas līdzekli BEZ uzstādīta dzinēja, no 2.5-5m garumā drīkstēs izmantot kā airu laivu. Vai drīkstēs kabināt virsū 5hp motoru vai elekto motoru nezina teikt. Bet pašlaik kā ir tā ir.
"Airu laivas - motorlaivas reģistrācija.
Saskaņā ar kuģošanas līdzekļu reģistrācijas noteikumiem-airu laiva (atklāta tipa kuģošanas līdzeklis, kas paredzēts braukšanai, izmantojot airi (airus) vai motoru, kura jauda nepārsniedz 3,7 kW).
Ja ražotājs paredzējis uzstādīt lielākas jaudas motoru, tā uzskatāma par motorlaivu.
Problēma.
Ja kuģošanas līdzeklis reģistrēts, kā motorlaiva, izmantojot to ūdens satiksmē bez uzstādīta motora, vadītājam ir nepieciešama kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība."
To minēto problēmu pašlaik itkā cenšoties risināt (jau no 2017 gada) - iznākumā itkā varot būt risinājums - ka motorizētu atpūtas kuģošanas līdzekli BEZ uzstādīta dzinēja, no 2.5-5m garumā drīkstēs izmantot kā airu laivu. Vai drīkstēs kabināt virsū 5hp motoru vai elekto motoru nezina teikt. Bet pašlaik kā ir tā ir.
19.jūnijs 2019, 10:29 | links